Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
Köszi mindenkinek!
Annyi kérdés még, hogy ha a kártya nincs használva, az autómatikusan pihenőnek számít? Ha én pl használom egy hónapban háromszor 5. 13. 26. akkor ezt 3 napot leszámítva a többi autómatikusan 24 órás pihenő?
BANZAII
-
fesii
aktív tag
válasz Intruder A 6 #2253 üzenetére
Azért ezt egy kicsit vitatnám mer pl csak a VDO-nál is van több fajta lehetőség.
Legegyszerűbb amikor a felső sorba a kivétel időpontját látod míg az alsóba a jenlegi időt és csak végig kell okézni.
Lehet olyan lehetőség is hogy mindkét sorban a kivétel időpontját látod és a fel nyilat nyomkodva elkell érnie a jelenlegi időt a felső sornak.
Ezzel a kettővel találkoztam eddig.
Ilyen aprobb dolgokat leszámítva egyébként tényleg csak azt kell nézni hogy pihenőt huzzon[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Srácok, úgy néz ki nyáron megyünk Franciaországba.
Arra gondoltam, ki ha nem ti tudjátok a legjobban mire kell figyelni Olaszországban, Németországban és Franciaországban...
Odafelé Olaszországon keresztül akarunk menni, viszont sokan mondják, hogy amit megspórolunk kilométerben azt a nagy nyári dugók miatt elveszítjük az olasz autópályákon.... Erről van tapasztalatotok?Minden tipp, észrevételt szívesen fogadok..
Köszi szépen!
-
félisten
válasz huliganboy #2255 üzenetére
Szia!
Nem irtad melyik reszere mentek. Amugy en meg olaszban nem alltam dugoban palyan, nemeteknel ellenben mindig van stau. Masik oldala, hogy nemeteknel ingyenes a palya szgk-val, olaszoknal fizetos, bar nem nagy osszeg. Vagy ha nem sietos erdemesebb ausztria-svajc utvonalon, sokkal szebb, mint az unalmas olasz palyak. Egyebkent nincs mire figyelni, semmi kulonos.
[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
Szia!
Marseille a célpont!
Többen mondták, hogy menjünk Németország felé, hisz ott ingyenes de 3-4 órával hosszabb az utazás mint Olaszország felé.
Mások azt mondják Olaszország felé nyerünk jó pár órát de 100 euró felett van a pályadíj csak odafelé, ellenben a nyári szabadságolás alatt a kapuknál torlódás alakúl ki és elveszíthető az az idő amit Németország felé nyerünk.
Svájcot is számításba vettük, de el is vetettük, ne mtudom már milért de újra felhozom a témát[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz huliganboy #2257 üzenetére
Marseillebe nehogy nemetorszagnak menj. Szlovenian keresztul velence, onnan le pisa, majd monaco es marseille. Persze ha van ido korulnezni es erdekelnek is ezek a helyek/nem lattad meg oket. Vagy graz, klagenfurt, villach, udine es akkor osztrakon keresztul mesz. Persze a te dolgod. Olaszokat nem hagynam ki, csodaszep helyek vannak. Az olasz siksag mondjuk tud unalmas lenni, a hegyekkel ovezett szakaszai es a tengertpartja nagyon szep.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz huliganboy #2259 üzenetére
Szerintem nemetnek kar elmenni, egyreszt kerulo is, masreszt ott biztos lesz stau, mert ejjel 1-kor is tudnak 20 kilometeres dugot csinalni. Meg ott elmesz munchen-bodensee, sok latnivalo nincs es arra is nagy a forgalom nyaron, nagy resze orszagut. en mindenkeppen olasznak mennek, ha sietos akkor at a siksagon (velencet ekkor sem hagynam ki), ha nem, bele lehet iktatni meg celpontokat. A tengerpart is utos, a francia szakasz foleg, tele alagutakkal, ami raadasul kanyarodik es emelkedik/lejt is egyben.
-
zsid
senior tag
Ha már Szlovéniának indulsz akkor reggel térj le az A1-ről Trojane-nál, a faluban van egy híres fánkos, állítólag mocskos jó , bár nekem még nem volt időm megkóstolni.
<tRucKdriFteR>
-
huliganboy
addikt
Lauda: Huu az alagutak csábítóak, csak ne legyen 50 euró a használata
zsid: Csak a fánk miatt megsasolom.... de ha közbe jársz arra akkor írd meg megéri e!
-
félisten
válasz huliganboy #2262 üzenetére
Nincs kulon dija, a palyadij tartalmazza. Legalabbis en meg nem talalkoztam olaszban fizetos alaguttal. Osztrakoknal tudsz belefutni fizetosbe. [link] A kek szakasz kulon fizetos alagut/hago. Az arlberg igen fasza, 14km hosszu.
[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
Nah azért is érdemes elmenni már!
Állítólag a Viamichelin a legjobb tervező ebből a szempontból...
-
félisten
válasz huliganboy #2264 üzenetére
Ez az "alap" utvonal. Annyival egeszitenem ki, hogy triesztnel mesz tovabb E61-E70, nem azon a H4-en amit kidobnak a terkepek. [link]
(#2266) huliganboy Igy vegig A-jelu autopalyan mesz, ezek a fo kozlekedesi gerincei az orszagnak. Beteszel egy koztes pontot fernetti ele/moge es akkor arra visz.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz huliganboy #2266 üzenetére
Szerintem semmi. Odafele irányban a H4 végig lejt, Szlovéniában amúgy is matricád lesz, még a táj is szebb, mint Sezana-Fernetti irányában.
<tRucKdriFteR>
-
Gergello
addikt
Tudnátok ajánlani megbízható autószállítót ? Franciaországból, Párizs mellől kellene elhozni egy autót.
Nagyon köszönöm a segítséget. -
#79335424
törölt tag
Sziasztok!
De, jó, hogy van ilyen topik is! Üdv minden topiklakónak a sinsheimi Shell -ről! Hétvégi dögunalom és szerelés, mert tegnap egy traktor húzott ki a szántásból és vontatáshoz használt spanifert le kell fejtenem a laprugóról, mert durván rászorult. Az élet apró örömei.... -
#79335424
törölt tag
Szia!
Szinte csak nagy cégeknek szállítunk, de néha beesnek "magán" megrendelések is. Ez is egy ilyen volt. Már a felrakó is zűrös volt. Erdei út, 3,8 -as híd, leeresztett légrugóval, stb. Ezért nem volt gyanús a lerakó felé vezető zergeb...ta. De, egyre szűkebb lett. Akkor már tudtam, hogy ez nem nyerő, pedig már láttam a telepet, ahova vinnem kellett a cuccot. Csak nem arról volt a bejárat, amerről a címet megadták. Kerestem megfordulót, de esélytelen volt. A többi már borítékolható volt. Betonút vége, földút, sötét, kétségbeesett megfordulásnál sárbanragadás. Odafelé láttam egy hofot. Besétáltam és megkérdeztem a gazdát, hogy tudna -e segíteni. Rámutatott a fészer falára, hogy ott a "kamionmentő" kábel, ő meg ment a traktorért. Az egész olyan rutinszerűnek tűnt. Persze, kiderült, hogy én már a második voltam... ...a héten.
Csakhogy, a MAN -on nem találtuk a húzópontot, hiába volt húzószemem. Úgyhogy, némi sárbanfetrengéssel egy spanifert többször átvetettem a laprugó tartócsonkján és úgy fordított meg az ember a traktorral. Hát, ilyen szituban még nem voltam, egyszer ennek is el kellett jönnie. Remélem, hogy csak egyszer![ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #79335424 #2271 üzenetére
Kellemetlen helyzet az ilyen. Ez a szakma mindig tud az embernek meglepeteseket okozni, ezert is szoktam mondani a sok szajhosnek, hogy csinalni kell es majd akkor tud merlegelni, hogy meg van-e fizetve az ember vagy nincs. Ne csak a 3-500 ezres fizetest nezze. Hogy csak nagy ceget emlitsek, huzzon le valaki a wabinal/gartnernel par evet es meglatja mi a szopoag. A gyor-ingolstadt korfuvar az nem kamionozas.
-
#79335424
törölt tag
A jó kamionos is holtig tanul.
Nekem nem volt dolgom az otthoni "nagyokkal". Kis cégeknél voltam. Annak is megvannak a nyavajái. Most is gürizek mint az állat, jó hét az, amelyikben csak három 15 órás műszakunk van. De, mégis befogom a pofám, mert összességében elég jó sorom van és különben sem vagyok az a nyafogós fajta. -
#79335424
törölt tag
Vazze, ezek fődművest akarnak belőlem faragni! Már megint egy szántóföldes kilátástalanság. Komposztüzem egy hegyoldalban. A cím egy koordináta, ahova a GPS szerint nem vezet út. Király!
-
#79335424
törölt tag
Á, nem volt pánik. Hiába német a cég, szinte az összes sofőr Magyar, úgyhogy kértem telefonos segítséget. Kiderült, hogy van oda aszfaltút, csak a Here 2015 Q1 nem tud róla. Hmmm...
Szerdán még van 3 München környéki lerakóm, aztán Dachauban megrakok a váltómnak egy Svájcot, begurulok a céghez, kamion leparkol és irány haza.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz #81556480 #2278 üzenetére
Ó, ilyen nekem is van. Az előző melóhelyemen díszleteket, hang és fénytechnikát szállítottam színházaknak, meg mindenféle rendezvényekre. Állandó behajtásim volt a belvárosba is. Az Operának ezzel a szerelvénnyel:
Ez egy dupla forgózsámolyos pót. A két zsámoly bowdennel van összekapcsolva. A szerelvény másfél méterrel hosszabb, mint egy nyerges kamion. Itt csak a pót látható, a háttér az Operaház díszlet bejárója a Lázár utcában. Az Andrássy útról fordultam be a Hajósba, majd onnan a Lázárba. Volt, hogy naponta többször is. Szerinted? Sejtheted, hogy milyen centizések voltak.
[ Szerkesztve ]
-
NORBl
aktív tag
Sziasztok !
Lenne két emelőhátfalas autónk, 7,5 t, 3,5 t. Hol lenne érdemes nézni fuvarokat ? Milyen szoftvert javasoltok, ahol tényleg ki lehet fogni jókat ? Magyar, külföldi oldal/program is jöhet. Angolul megy a kommunikálás szóban,írásban is. Belföldi,külföldi fuvarok érdekelnének. Jó lenne, ha nem kéne sokat kint lenni, megy az autó, majd jönne haza, tehát nem cél az ide-oda fuvarozgatás, csak oda-vissza.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz SzalaiG #2283 üzenetére
Schedler. Schubbodenes (önkihordós) nyergesekkel dolgozunk. Nagyrészt papírhulladékot, faforgácsot szállítunk, de néha beesik szemét és raklapos áru is. Leginkább délnémetországi és svájci címeink vannak (máshol még nem is voltam október óta). A wolfsburgi terminálon is volt már 2-3 hétvégém.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz SzalaiG #2285 üzenetére
Bocs, összekevertem! Az nem Wolfburg volt, hanem Wolfurt.
Igen, igaz. Bár, ez is rutin kérdése. Az elején borzalmas volt, de mostanában volt olyan hét, hogy meg sem izzadtam. Kétféle pót van. Amit én kaptam, az a régebbi konstrukciós. Az szopás az újhoz képest. Most azt mondták, hogy két hónapon belül cserélik a régieket. Hajtás is van, de hozzáállás kérdése. Én bírom. Olyankor a havi két hét pihire gondol az ember. Meg, én mindíg útáltam a ponyvázást, oldalról rakodást, kötözést. Itt fix oldalas a pót és talán két felrakó van, ahol kötözni kell.
-
SzalaiG
addikt
válasz #79335424 #2286 üzenetére
Arányos a fizu a hajtással? Ő inkább visszajött ide, mert inkább normálisan dolgozik: 3x15öt és 2x13at 1650ért, mint hogy hajtson 2200ért...
Rendesen be vagy jelentve? Kifizetnek pontosan? Spézennel ott is trükköznek?
Milyen és mekkora vontatók vannak?
Itt ponyvás tandem és nyerges Mercik és Scaniak minimálisan felszerelve. MP4 450 és G410.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz SzalaiG #2287 üzenetére
Az idő, ahogy kijön. Lehet akár 5x15 is (fizetik a büntit), de ha jól jönnek ki a rakodások, vagy becsúszik vmi gebasz és lekésel, akkor beleférhetsz a 13 -ba. Van hétfői és szerdai váltás. Én szerdaira kértem magam. Szerda délután kiérünk és vagy szundi, vagy gurulunk egyet a határig, vagy a lerakóig. Ezek elég kaotikus váltások. Aztán csüt., pént és rápihenünk a "hosszú" hétre. Aztán H,K,Sz és jövünk haza két hétre. Lehet a 2-2 hét helyett 3-1 hetezni, vagy nyomni egy 6 hetes etapot. A lényeg, hogy ugyanabban a váltásban maradj.
1100 nettóval vagyunk bejelentve, ami alap + napidíj. Erre jön 100E balesetmentességi prémium, plusz vmi fingilingi az éjszakai vezetésre (nem nagyon szoktunk éjszaka vezetni). Ha 2-2 -ben dolgozol, akkor 1240-1260 körül jön ki a vége és ezt napra pontosan utalják. Ha többet melózol, akkor nyilván több a lé, de nem matematikailag arányosan. Plusz, kölkönként is jár vmi családi pótlék, de ezt nem tudom, hogy mennyi, mert engem nem érint. Kb. ez a szitu "nálunk".Ja, az autók. A nagyon régiek Volvók, de ezeket szintén mostanság cserélik. Az eggyel fiatalabb eresztés, mint az "enyém" is, azok MAN -ek és a még újabbak Volvók. Többet ne kérdezz róluk, mert gőzöm sincs, hogy melyik, milyen és nem is érdekel. Azt sem tudom, hogy én pontosan milyenen ülök. Gyenge és zabál. Ennyi.
Mi az a "Spézen"?[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz #81556480 #2289 üzenetére
Jól érted. Két hetet.
Lauda:
Tudsz jobbat? A barátnőm Spanyolországban él. Én egy-egy hétvégével nem vagyok előrébb. Tavaszra bekértem magam egy 6 hetezésre. Egyet még csinálok majd ősszel és ennyi. Ebből én bőségesen megvagyok, félreteszek, stb. és a többi hónapból két hét az enyém. Nekem ez, így ideális (mármint munka/szabadidő szempontjából).[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz SzalaiG #2292 üzenetére
Szerintem se rossz.
Az alap infókat Comlog -ra küldik németül, a többi meg telefonos. Német az irányítás, de mivel a legtöbb sofőr Magyar, próbálnak egyszerűen fogalmazni. Ha valami összetettebb probléma van, akkor pedig valamelyik németül jól beszélő kolléga segít. Hallottam, hogy most kirúgtak egy újoncot, mert a rakomány nettó súlyát nem tudta bediktálni. Lássuk be, hogy az azért tényleg erős Németországban, egy német cégnél![ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz SzalaiG #2297 üzenetére
Részvétem! Amúgy is gyűlölöm a telet, kamionnal meg pláne. Csak egy előnye van. Nem rohad meg az ember a fülkében. A hideg ellen lehet védekezni, de a meleg ellen nem nagyon.
Szerintem van felvétel. Engem is most egy új hús váltott. Nézd meg a Schedler honlapján, hogy keres -e még sofőrt! De, tényleg embert próbáló a meló! Csak a két hét miatt vagyunk ott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen