-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #201250 üzenetére
Amúgy meg a lógással van tapasztalatom, igaz, 3x-es rendszerrel. Ha észben tartod, hogy melyiktől lefelé nem érdemes használni a hátsó váltót, akkor csak fel kell elöl váltani, ahogy mondtam, és problem solved
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #201252 üzenetére
Sajnáltad kidobni a felesleget és feltetted a teljes hosszú láncot?
#201253xy.zsolt...tudtommal 2 dolgot kell tudnia a hátsó váltónak:1. Felvenni az összes fölösleges láncot ami a legkisebb tányér/legkisebb koszorú, illetve legnagyobb első tányér/legnagyobb hátsó koszorú közötti lánchosszkülönbségnél fennállhat.(leginkább kanálhossz kérdése) 2. Feltenni a láncot a legnagyobb hátsó koszorúra anélkül, hogy már beleütközne a felső váltógörgő.(kialakítás/B csavar kérdése).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #201254 üzenetére
110 csaposra mérték a láncot a boltban.
Eltelt pár év, azóta elkezdtem több láncot is használni, aztán megtanultam, hogy hogy kell láncot mérni, és ... és akkor kiderült, hogy azért lóg kicsi-kicsi-n, mert 108 csap is elég Ugyanakkor működik frankón, a lógós állások helyett meg amúgy is már váltok középső lánckerékre, szóval úgy döntöttem, marad, mert szép kerek szám (csiribícsiribá: <szép kerek száj>)Másrészt van itthon egy 15T-s váltógörgő. Azzal nem lóg a lánc, és pöpecül is néz ki vele a váltó, csak nem is tudom hány év nem volt elég arra, hogy barkácsoljak neki valami dolgot, ami megakadályozza, hogy leugorjon róla a lánc
Ugye a váltókanál feladata a görgőre terelni a láncot, de ha a görgő miatt a lánc a váltókanál "fölött" fut, akkor csak leesik a görgőről, és beakad a váltókanál hátulján lévő fülbe egy frankó kis zötyögős úton (találd ki, honnan tudom )Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #201254 üzenetére
Én ezt tudom......azt nem értem mi az a 31es érték képletének végeredményében....pl az én 105ös váltóm ezek szerint 37nél nagyobb (mivel jól működik)
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-=RelakS=-
veterán
Tényleg, a Kolosy-tér melletti BikeMen kerékpárszervízről mit lehet tudni?
2009-ben valami wake-board-os bolt van ott
2012 januárjában még semmi nem látszik belőle
2012 májusában "megnyitottunk"
2014 júniusban már nincs fent a névtábla, de még bringákat árulnak
2019-ben meg már Nyúlcipőt lehet venniMost a Fehérvári úton van egy ilyen nevű bolt. Ha már megint kell járni dolgozni, kérdezzem meg őket? XD
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MODERÁTOR
válasz -=RelakS=- #201257 üzenetére
Bikemen tudtommal a fehérvári úton van.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz -=RelakS=- #201259 üzenetére
És amúgy tudtommal jó szerelők dolgoznak ott.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
-=RelakS=-
veterán
válasz mobal #201260 üzenetére
Lehet, hogy most jók, 8 éve nem voltak annyira jók
Próbáltam visszakeresni a hozzászólásaimat a bringa vásárlásakori időből. Úgy tűnik, már megvolt, mikor először hozzászóltam (2013 júli 2).
Amúgy a topik indulása: 2013 május 16.
"8 éves a legszebb kor", sálaláItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
megjött a trye boosterem is, már csak az akarat hiányzik a külsőcseréhez + tubelessítéshez, már a kompresszorhiányra sem foghatom, h miért nem kezdek bele.
a 35C-s cinturato velo 3 bart ír minimum nyomásra, meglepődtem rajta.
-
brumm
csendes tag
válasz ivana #201239 üzenetére
Csak én attól félek, hogy az enyém 30,0 -ás, és abba nehéz bepréselni a 30,2-t. A 0,2 mm az sok ahhoz képest, hogy ezek a csészék (kónusz)kb. millis falvastagságúak. Az okát nem értem igazán miért csinálnak, 0,2 vel nagyobbat mint a standard. Vagy eleve arra gondolnak, hogy már úgyis kopottba rakják bele. Mert akkor van értelme, hisz egy kopott nyakba (fejcső) hiába teszel új csészét ha az lötyögni fog.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #201256 üzenetére
Simán elképzelhető hogy van benne annyi biztonsági ráhagyás, én a Shimano gyári ajánlásról beszéltem, ott tudtommal a SS (rövid kanalas) esetén 33 a kapacitás. Lehet hogy elmegy 37el is gond nélkül... Aztán az is lehet hogy hosszú távon így használva nagyobb eséllyel hal meg a rugó benne, vagy nehezebb beállítani a tökéletes váltást, vagy nagyobb a hajtás ellenállása, jobban koptatja a láncot/kazettát, stb...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
sz_abika
addikt
#cipő
Muszáj lennék felprobalni görgőzes közepette a frissen megjott cipőket, mert nem bírok dönteni a 43-44 között. Stoplit fel lehet normálisan tenni úgy a talpra, hogy ott ne hagyjon nyomot? Mit mond a tapasztalat? :)
PSN: xszabikax
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #201229 üzenetére
Váltófület csak többnapos bringázásra viszek, sőt patentszemet is csak arra és persze ezeket nem a hátizsákomban tartom, hanem a kocsiban, vagy a szálláson van, ha este szerelni kéne. 1 napos bringázáshoz ezekkel nem szórakozok csak minimál cuccot hordok. Szóval nem kell túlgondolni. Viszont ha gebasz lenne (perec az én műfajomban mindig benne van) nem kell 2-3 hetet várnom amíg megjön a gyártótól egy váltófül, hanem akár másnap újra bingára pattanhatok.
Minél több bringán lenne a sram féle udh, akkor ezzel se kéne foglalkozni, minden bikepark sarkában lévő szervízben elérhető. Azért lassacskán csak terjed az udh is.
Olyan alkatrésszel én nem bajlódok, ami a helyi szervizekben bárhol pótolhatóak és javítható csak ami spéci. -
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #201231 üzenetére
Ja ja, viszont a pályán nincs nálam a váltófül. Oda már csak egy slim hip pack-et veszek fel, amiben egy multiszerszámon kívül az irataim, teló és kocsikulcs van, a bringára felszíjazva a tubeless kukac és minden más a kocsiban pihen a parkolóban. Váltófül, telópumpa (ha setupolni kéne), guminyomás mérő (pályán helyszínen tudjam beállítani reggel), pumpa, belső, ha nem lenne menthető a tubeless - idén erre sajnos 2x is szükség volt a szétvágott külső miatt és mind két méregdrága külső kukába is került otthon
Országútisokat irígylem az általuk használt olcsó külsők miatt. Nem túl őszinte az ember mosolya, amikor a 60-65€-os külső megy a kukába egy vágás miatt és a gumi még szinte új.
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #201269 üzenetére
Most mar megvarom mi lesz az uj bringaval, addig lehet ebbe nyomok sealt.
Don't Tread On Me
-
sz_abika
addikt
válasz 6030D #201272 üzenetére
Úgyérzem a 44esben a sarkamat nem fogja elég erősen a cipő, viszont a 43asban meg érzem minden lábujjkörmömet (tudom, vágjam le) és az a gyanúm, hogy tekerésnél ha beledagad a lábam akkor szűkös lesz.
Ofkorsz, mint mindegyik márkánál eddig amit próbáltam, az egész méretek nem 100%osak.
PSN: xszabikax
-
BurgBurg
tag
válasz maximilian4 #201142 üzenetére
Szep bringa, jol valasztottal. Nekem is van 2o.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #201269 üzenetére
Egy rendes vágást már a belsős sem fog meg...hacsak nem teszel valami foltot a vágás elé belül, úgy meg a tyjúblesz is megfogja belsővel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #201276 üzenetére
Tannus Armour megfog(hat)ja a vágást (méret függő ugye), de egy szétvágott külsővel gondolom akkor is kiváló érzés lehet bringázni :D
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #201276 üzenetére
Igen, utoljára ezzel nyugtattam magamat én is, hogy ne kapjak ideggörcsöt.
Ezen második alkalommal nagyon pipa voltam, kb az első kanyarban vághatta ki a gumit (illetve az egyik oldalbütyköt csonkolta és vágott mélyebbre a kő). Ezt elsőre észre se vettem csak 3 kanyarral arrébb, amikor azt vettem észre, hogy nem akar befordulni a bringa (hátsó kerék) és tempóvál meredek helyen jól le is estem a pályáról. Lélekben már fel voltam készülve a bukfencre, főleg amiken átmentem, bártam mikor repülök úgy, hogy alkalmas eldobni a gépet oldalra, de még nagy volt a tempó. Viszont végül sikeresen visszakeveredtem a pályára (bakker megoldottam ), ahol már megálltam nézelődni, hogy ez most mi is volt, mert ennyire nem vagyok béna, hogy ne tudjak bevenni így egy kanyart (fura is volt a bringa hátuljának az érzete, amikor nem akart fordulni). Akkor vettem észre, hogy elég kevés a levegő a gumiban és persze, hogy tetézze a bajt amíg mindenen átrongyoltam és bukdácsoltam a bringán egy jó nagy sziklán a felnit is jól felütöttem, ami még plusz megadta a kegyelemdöfést, hogy az exo plusz-os külsőt a felni még pluszba kivágta.
Utána aznap még belsővel azért bringáztam, de nem tudtam igazán bízni a hátuljában, idegesített a felni és a külső állapota.
A felni peremét otthon sikerült kihajlítani (bár nagyon nehéz volt, rohadt erős az) annyira, hogy belülről egyenes lett, majd kicsit megcsiszoltam biztosan ne legyen sorjás. Így alkalmas maradt a további tubeless használatra, de a gumi az...Idén a sok vihartól minden pálya sziklásabb, jobban kimosta a víz, plusz az is benne van, hogy sokat fejlődtam és végre aggresszívebben tudok menni így olyan dolgok is elkezdtek paraméterré válni, amivel eddig nem kellett foglalkoznom.
Az elmúlt két hétvégén azóta kicsit emeltem a keréknyomáson elől és hátul is, lehet kevesebbet csillapít, de a kövek is nehezebben nyomják be a gumit.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz -=RelakS=- #201278 üzenetére
Ja azt nézegettem is már azóta. A matek alapján súlyban nem nehezebb egy könnyebb casing-es (exo) külső + tannus + 1,9-es belső (2,5-ös gumiba a tannus miatt elég kisebb), mint egy full dh casing-es külső, ami 29" méretben kb 1,5 kg.
A csillapítása meg talán jobb a tannusnak és szúrás is nehezebben jut el a belsőig.Viszont ennyire nehéz kerék használatára egyelőre nem bírom rávenni magam.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #201280 üzenetére
Én nem érzem nehezebbnek a kereket, pedig tuti nehezebb
Ami fura, az az, hogy mivel azért mégis csak egy nyomorult szivacs az egész, valamennyivel puhább a kerék. Ettől kevésbé érezni az apró köveket, viszont szerintem érezhetően visszafog.Hacsak nem a fékek fogtak vissza, mert lehet, hogy a fékpofák hozzáértek a tárcsához a más erővel meghúzás miatt. Hétvégén igazítottam rajtuk, és azóta még nem tekertem.
Egy biztos: padkára felhajtástól nem esik ki a tömés a fogamból a merev vázas bringán sem.
Ha rászánod magad, akkor azért arra készülj fel, hogy ha nem valami ballonos kereket használsz, és nem széles a felnid, akkor megizzadsz, mire a helyére préseledItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
-
MPowerPH
félisten
Talaltam ezt a 2db -ot. Hihetetlen, hogy a hasznaltpiac is pang... Itthon nem talalok meg ennyiert sem.
Specialized Stumpjumper S-Works ST Carbon 29" 2019
YT Capra CF Pro Race 27,5" 2016
Az a 2016 -os geo nem tunik annyira elmaradottnak a 2019 -eshez kepest. Azon kivul, mi indokolja ezt az ardifferenciat?
Don't Tread On Me
-
sz_abika
addikt
válasz 6030D #201282 üzenetére
Hát ez a knit design miatt szerintem már kora ősszel el fog kelleni a vastagabb zokni , mert átsüt rajta a nap konkrétan
De amúgy a honlapon van kint félméret, de elvileg 1mm a 43,5->44 között? lol...
Feldobom egy kartonlappal a 44esre a stoplit, de szerintem jó lesz ez.
(Ugyanitt eladó 43as fluo/fekete, mielőtt kinyomtatom a visszaküldős papírt )
PSN: xszabikax
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #201279 üzenetére
Én az első teleszkópon vettem észre, hogy mintha elkezdeném jobban használni, eddig mindig csak 13-14 centiket mozgott ki, utóbbi egy két tekerésnél viszont a teljes utat kimozogta, picit a csuklóm is érzem a vasárnapi kör után, pedig esni nem estem egyszer sem. Mondjuk legutóbbi körömön lett egy kis önbizalmam a bunnyhoppal kapcsolatban, és olyan fákat ugrottam át, amin eddig csak lassan átgurultam, a lánckereket picit odaütve. Felnit felütni viszont szerencsére még nem sikerült.
'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
Sziasztok
Olyan első váltó ami 3x10 sebességhez van, használható 3x9 sebességes rendszerben? (Legnagyobb tányér 48T ez a szám stimmel.) -
brumm
csendes tag
Üdv: szétszedtem a kormánycsapágyat. Ahogy várható volt a golyós kosárnak zsíriszonya van... volt.
Így a csészékben igaz berágódás nincs, viszont erős kopási csík van. Van valami trükk, amivel ki lehet ütni a csészéket, meg az alsó kónusz? Azon kívül, hogy veszel hozzá 1x ezerért egy kiütőt, vagy elviszed javító műhelybe. -
Runner_fxr
Ármester
válasz brumm #201287 üzenetére
Nagy lapos csavarhúzó, kalapács.
Az új csészék visszapréseléséhez, egy darab fa ami felfekszik a csészére, majd bekalapálod a helyére. Nem szakszerű, de az esetek döntő többségében így is megoldható, károkozás nélkül. Az alsó kónusz-hoz inkább kéne a cél szerszám, de tulajdonképpen úgy is rámegy a nyakra sérülés nélkül amikor már összehúzod a kormánycsapágyat.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz -=RelakS=- #201281 üzenetére
2,4 és 2,5"-os gumikba és 30mm felnibe csak belemegy
Max hátra kacérkodom a gondolattal, de egyelőre ellenállok, szeretem a tubeless rendszer könnyűségét. Amikor mozgatni kell a bringát, felrántani, bunny stb... de akár simán fékezésnél a tehetetlenség nem mindegy. Nem mellesleg a felfüggesztés is jobban működik (reszponzívabb), ha minél kisebb a rugózatlan tömeg."Az érezhetően visszafog" az pont a nagyobb tömeg (ráadásul a kerék középponttól legtávolabbi pontján) miatt megnövekedett nagyobb tehetetlenség miatt lehet, nehezebb gyorsítani és lassítani is. Ha már sebességen vagy, akkor gurul.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #201290 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen gumid van, de egy figura kiméricskélte, hogy ha nem defekttűrő abroncsot, hanem valami vékony külsőt párosít a TA-val, akkor még könnyebb is lesz a kerék
1.95-ös gumival gyűlt meg a bajom, 2,4-2,5 körül még le sem kell vágni a szegélyét
Ha nehezebb lassítani, akkor hogy fog vissza? Olyan érzés most tekerni, mint amikor nincs eléggé felfújva a kerék: a tekerés abbahagyása után mintha feltűnően jobban lassulna a bringa. Majd ha holnap tekerekek, megnézem kézzel is a gumit, de szerintem az eddigi, MTB-s viszonylatban üvegkeményre fújt gumikkal is viszonylag puha a futófelület. A bolti bringa tekerése közben az a hasonlat is eszembe jutott, mintha a futófelület jóval vastagabb, puha gumi lenne.
"Bejáratás" közben amúgy kb 2 barral kevesebbet nyomtam bele (2,5bar a külső alsó határa, azt próbáltam tartani, de nem ment), és akkor fokozottan úgy tűnt mindkét bringán, mintha mocsárban tekernék. Elég jó összhangban van azzal, mikor az autón az egyik kerekem ereszteni kezdett, és 1bar-os nyomás körül már másfél-két literrel többet evett[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #201291 üzenetére
Könnyű vékony gumit sajnos könnyű kivágni is, erre kitalálhatnának már valami megoldást, hogy elfelejthessük végre a pótbelső hurcolását. A szivacsokról meg annyit, hogy én nem próbáltam még egyet sem, de ma már vannak nagyon könnyűek is, amiket egyre több profi xc versenyző is használ, pl. Kate Courtney és Nino Schurter. Ha őket nem fogja vissza 1.1 bar nyomáson sem, akkor én sem tartanék ettől.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #201292 üzenetére
Ez a könnyű/vékony, ellenálló és olcsó közül egyszerre csak kettő teljesülhet tipikus esete.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #201292 üzenetére
Én nem tartok tőle, a tapasztalataimat írtam le
A Tannus Armour 26" 1,95-2,5 súlya 300g. (eBike valamiért 220g-ot ír, de a TA oldala szerint az a 24"-os )
Kivágás: valami sűrű szövésű acél-kevlár hibrid külső, amin csak azért van gumi, hogy tapadjon, illetve tubeless ne eressze a levegőt?
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #201283 üzenetére
A döntés a tiéd a saját véleményemet tudom csak leírni.
Látom nagyon vonz a kashima és a fox factory felfüggesztés, ami rögtön plusz 1-2 ezer €-t dob hozzá az árhoz. Ez ízlés és pénztárca kérdése. Annyit azért nem árt tudni, hogy a factory villák mivel elsősorban verseny célra vannak a súlycsökkentés érdekében kinnyített alsó lábakkal rendelkeznek, ami nyilván nem tud olyan tartós lenni, mint az azonos csillapítási és rugózási beállításokat tudó performance villák, ami a kashima-tól ugyan meg vannak fosztva, de a belük azonos a factory-val.
A két bringa azért elég eltérő célra készült, ezért azt is érdemes lenne tisztáznod magadban, hogy valójában mire is van szükséged. A stumpi egy trail bike, míg a capra egy enduro gép, jóval aggresszívabb, lejtőzés orientált, míg a stumpi jobban tekerhető.
A Stumpi-ra egy gyönyörű gép főleg ebben a konfigban, viszont simán azt mondom, hogy 6000€ egy 2 éves használt bringáért.... ennyiért új bringát lehet venni és nagyon nagyon jót. Egy használt gép az xx1-el, ami szintén használt, de mint kopó alkatrész valamennyit már kopott és annyit nem megy el az a méreg drága hajtás mint egy új. Ha meg már factory az azóta kijött grip 2-es csillapítású újabb villák határozottan jobbak mint a fit4 csillapítás, amit ma már lehet elévültnek is tekinteni.
Szóval ha van ennyid bringára, akkor én inkább újat vennék. Ebben az árkategóriában azért akad készlet a bringahiány ellenére. (persze nem vagyok a helyedben)A 2016-os capra az első generációs. Ettől jött újabb váz 2018-ban és idén bejelentették a 3. generációt, amit év végén kezdenek kiszállítani az előrendelőknek. A váz nem boos-os szabványú még, illetve a stumpi-val ellentétben 27,5 kerék van. Az 1x11 hajtás szintén nem up to date. Szerintem a villa nem a gyárilag belerakott, mert olyat nem csinált a YT, hogy előre rövidebb rugóutas villát tesz, mint amit a váz mozog hátul. Ez a váz (egyik bringás társamnak van ilyenje, próbáltam, ismerem) hátul a leírással egyezően 170mm-t mozog és gyárilag elől is (itt 160-as villa van benne), tehát a gép eleje lejjebb van. Ennek ellenére az eleje még így is néha alacsonynak érződik, így a srácnak akkor állt igazán össze a gép (persze aggresszív használatra), amikor előre belerakott egy 190mm-es zeb-et. Na azóta nagyon nagyon szereti.
Maga a felfüggesztés nagyon jól mozog brutálisan progresszív a hátulja, sőt annyira, hogy a 2 és 3 generációban ezt a végprogressziót némileg csökkentették (finomhangolták). Ami még érdekes, hogy a 2 generációs capra esetében a 27,5 és 29-es verziók közes sem azonosak, jelentősen más a felfüggesztés hangolása. Szóval kemény felhasználásra igencsak jó gép.
Kérdés erre szükséged van-e?
Másik kérdés megint, hogy egy 5 éves, ami valójában 2014-es design (igaz akkor több tesztet nyert) ér ennyit 2021-ben?A döntés persze a tiéd, nem tudom teljesen a te szemüvegeddel nézni a sztorit, mennyi a kereted rá, mire, mennyit és hol akarod használni a gépet, hány évre tervezel vele stb... meg persze a teljesen szubjektív része, hogy mi az ami tényleg tetszik.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #201285 üzenetére
Bizony főleg, ha van olyan nyom, amin rendszeresen jársz. Ahogy egyre jobban ismered az adott nyomot, egyre gyorsulsz rajta, ami egyre keményebb használatot is jelent. Az úgymond hazai pályán mindig több rugóutat használ az ember, mint ahol életében először jár és kóstolgatja a pályát. Kivéve, ha valami nagy mentés van és lekoppan a teló és váz
Ezek mellett elkezdtem arra is odafigyelni, hogy minél simábban folyékonyabban menjek, legyen a ride-nak egy ritmusa, ne akadjak. Ebben nagyon sokat segített, hogy télen és tavasszal kijárogattam pump track-ezni. Lehet egy nagy enduro gép furcsán néz ki a dirt bringák között, de a tudás és technika ugyanaz, amire szükség van.
-
Friczy
senior tag
válasz Runner_fxr #201288 üzenetére
A csészék visszapréseléséhez le lehet gyártani a célszerszámot egy kellően hosszú menetes szár, két anya és két fémlap. És akkor nem kell kalapálni sem.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201293 üzenetére
Inkább arra gondoltam, hogy a kukac helyett ki lehetne valami olyan cuccot találni, ami a vágásokat is tömíti. Amúgy van viszonylag könnyű és vágás ellen védett erősített oldalfalú gumi is, a 29x2.25" Rocket Ron 610g, a 2.2" Cross King Protection 630g.
#201294 -=RelakS=-: Az nagyon nehéz, manapság már vannak darabonként 40-50g-os xc gumiba szánt szivacsok is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
XZoli
aktív tag
Tudtok jó Fox szerviz ami bevált és nem rontják el a rugós tagot és a villát. Esedékes a nagy szerviz. a gatyámat is ráfogom költeni
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
Új hozzászólás Aktív témák
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Diablo 3
- Ukrajnai háború
- Renault, Dacia topik
- Hővezető paszták
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs