Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz MPowerPH #280011 üzenetére

    Igen ilyen szempontbó szerencsés a helyzet, van két pályám, amit abszolválhatok vonattal ha baj van. Volt már olyan, defektet kaptam -8 fokban, kezem csontá fagyott, nem bírtam felpumpálni a kereket mire felszenvedtem a felnire...szó szerint nem éreztem semmit a kezemmel... így minimális nyomással elgurultam az állomásra, és go home. Illetve mikor olyan szél van ami szó szerint viharos 30km/h feletti, és jó a szél irány, időm és kedvem is van, akkor vonat és haza hátszéllel de tolva neki rendesen. Olyan is volt már hogy kör pályán mentem, mikor mihez van kedv :)
    On:
    Ma voltam az egyik pályámon, ez egy szolid 47 km táv. Ezen a pályán egy nyári időben értem el eddigi legjobb körátlagom - maxon mentem, a végén alig maradt erőm. Tisztán emlékszem szélcsendes napsütéses nap, 25 fok és jó formában.

    Ma mentem a Cube-val szintén egyet ezen a pályámon, télhez képest szélcsendes nap, ám csak 7-8 fok és téli ruházat... most ilyen lett.

    Előzetesen egy óvatos 1-1.5km/h jósoltam gyorsulásra, ami szerintem nyáron (inkább csak az 1km/h) meg is lehet azonos pulzuson nézve, De, ha figyelembe veszem hogy a tél miatt most a szívnek eleve "fűteni is kell"....sürübb levegő, ruházat...stb stb akkor a gyorsulás mellett, egy óvatos 2 - (talán)2.5km/h nagyobb átlag is összejöhet ide, mivel nagyobb pulzus átlagot tudok elérni a Cube-val mint eddig, menne a 16X pulzus is, szemben a csepelnél a 157bpm (átlagpulzus) - ami nagyon nyél volt - az is csak egyszer jött össze.
    A watt értéket nem kell nézni, mert az csak összevissza becslés..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák