Új hozzászólás Aktív témák

  • belaazallat

    addikt

    válasz gyulank #28662 üzenetére

    Ezt így százalékosan nem tudom. Nagyon sok az ismeretlen változó:
    - a bringák súlykülönbsége, nehezebb bringát nehezebb megindítani, outin speciálisan könnyített alkatrészek vannak, vékonyabb, kisebb felületű gumi van rajtuk,
    - gumik gördülési ellenállása, minél vastagabb a gumi annál nagyobb a surlódás okozta fékező hatás.
    - hajtás áttételezés: Verseny bringán 50/34-es a legelterjedtebb hajtómű, treckinngnél 48/38, montinál 42/32, igy ugyanazt a pedálfordulatot és ugyan akkora hátsósor fokozatot feltételezve egy treckingel nem tudsz akkora sebességet elérni, mint egy verseny bringával.

    Meg kell érteni, nincs olyan bringa, ami mindenhez jó.Lehet használni egy montit is csak aszfalton való tekerésre, de nem arra való, fölösleges energiapocsékolás, de ha valakit ez nem zavar tegye nyugodtan. Valamilyen szinten kompromisszumot kell kötni a felhasználás terén.

    Én pl rossz minőségű aszfalton tekerek a legtöbbet, eztért(és a súlyom miatt) nem veszek verseny bringát, mert a legvastagabb outi gumi(28-as) 9báron baromira pattog, megérzel minden út hibát, inkább lejjebb adok a sebességből, kényelem miatt vettem 35 széles gumit. Vagy ellen példa, mivel most már csak aszfalton tekerek, nincs szükségem egy teleszkópra a treckingemen, vázzal együtt cserélem egy merev villás vázra, így össz súlyban könnyebb lesz majd a bicóm.

    Szerk:
    (#28668) rétisün
    Elküldhetnéd ide! Mikor jársz a Balaton felé?

    [ Szerkesztve ]

    "Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

Új hozzászólás Aktív témák