Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz D.Orion #39461 üzenetére

    "A vastag, erős oldalfal miatt alacsony nyomáson használhatóak, ráadásul nincs bennük belső sem, ami becsípődne felütéskor, így a hagyományos felütéses defekt esélye nullára csökken.
    Azt azért fontos megjegyezni, hogy a felnit ugyanúgy szét lehet verni, ha nincs elég levegő a gumiban. Mindenkit óva intek attól, hogy extrém alacsony nyomáson használja. A sűrűbb szövetszerkezet miatt a szúrásos defektnek is jobban ellenállnak, mint a belsős rendszerek, sőt ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor nullára csökkenthető a szúrásos defekt esélye.
    Az alacsonyabb nyomásnak köszönhetően terepen kisebb gördülési ellenállás, jobb tapadás és nagyobb kényelem jellemzi őket. A hátrányuk egyértelműen a súlyuk, két keréken már minimum 200 g. Ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor az már 300 g súlytöbbletet jelent a belsős rendszerekhez képest, ráadásul ez a súly a kerék kerületén jelentkezik, ami miatt többszörösen számít.
    "

    Forrás: [link] ;)

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák