-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247907 üzenetére
100g durván sok egy 6-800 grammos terméknél, de még 50g is... ugyanakkor ha megnézed a gyártási folyamatot csoda, hogy egyáltalán képesek egyforma súlyúakat gyártani, az a sok összetevő, meg réteg, meg ragasztás, meg tágítás. ...Szerintem a Kenda olyan régi gyártó, hogy a xarrákopott sorain már nem tud csak egyre nehezebbet gyártani. Ugyanakkor ha tényleg ekkora a szórás (amit nem hiszek, hisz 100 grammal könnyebbet mint a gyári adat az 7 szentség nem készítenek, így csak egyszerűen hazudnak a súlyról ) az minőségi kérdéseket is felvethet.🤔
#247908
vlxe...ez általában pont fordítva szokott lenni, vagyis lefelé, a kisebb lánckerekek, tehát a rugó húzása irányába (ne számítsuk ide a fordított húzású néhány ritka váltót) nem megy rendesen, de amit a rugónál sokkal erősebb ujjacskáddal működtetsz az nem tud nem menni ...ebből arra következtetek, hogy vagy lötyög a váltó (erősen kopott, ami ritka, esetleg mozog a váltótartó fül a vázon, vagy a váltó a fülön), vagy valahol a vázszemeknél nincs a helyén a ház végét lezáró kupak és "zömül" a rendszer, tehát feszítve rövidül a bowdenház, vagy ki van tekerve teljesen valamelyik finomállító csavar a rendszer 2 végén (váltókar illetve váltó) és menetéből kijőve ide-oda billeg a lyuk végén, vagy ki van rojtosodva a becsípésnél a bowdenszál (váltó, illetve váltókarban), vagy a váltókar meghibásodott, bár ez utóbbit még nem hallottam eddig. Legvégül meg ott a váltótartó fül elgörbülése, de az sem így szokott megnyilvánulni, hanem akkor csak bizonyos kerekeknél vacakol a váltás.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #247907 üzenetére
De, az XR4 az elő példa. 780g -ról indult, a csomagolason is annyi van, azt meg nem valtoztattak meg. Az oldalon mar 800g, valosagban pedig 830g.
Spontan azert, mert a korai verziokat konnyu volt felutni, es az oldalfal is roncsolodhatott, ezert erositettek a gumin. Trek irta le maga... Most mar mindegyik 820-830g -al jön. Persze a csomagolast meg mindig nem csereltek le, 780g van rajta.Szoval no gumik sulya, es nem feltetlen a szoras miatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Toyota topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Alkoholista nevelde
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen