- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Milyen routert?
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247907 üzenetére
100g durván sok egy 6-800 grammos terméknél, de még 50g is... ugyanakkor ha megnézed a gyártási folyamatot csoda, hogy egyáltalán képesek egyforma súlyúakat gyártani, az a sok összetevő, meg réteg, meg ragasztás, meg tágítás. ...Szerintem a Kenda olyan régi gyártó, hogy a xarrákopott sorain már nem tud csak egyre nehezebbet gyártani. Ugyanakkor ha tényleg ekkora a szórás (amit nem hiszek, hisz 100 grammal könnyebbet mint a gyári adat az 7 szentség nem készítenek, így csak egyszerűen hazudnak a súlyról ) az minőségi kérdéseket is felvethet.🤔
#247908
vlxe...ez általában pont fordítva szokott lenni, vagyis lefelé, a kisebb lánckerekek, tehát a rugó húzása irányába (ne számítsuk ide a fordított húzású néhány ritka váltót) nem megy rendesen, de amit a rugónál sokkal erősebb ujjacskáddal működtetsz az nem tud nem menni ...ebből arra következtetek, hogy vagy lötyög a váltó (erősen kopott, ami ritka, esetleg mozog a váltótartó fül a vázon, vagy a váltó a fülön), vagy valahol a vázszemeknél nincs a helyén a ház végét lezáró kupak és "zömül" a rendszer, tehát feszítve rövidül a bowdenház, vagy ki van tekerve teljesen valamelyik finomállító csavar a rendszer 2 végén (váltókar illetve váltó) és menetéből kijőve ide-oda billeg a lyuk végén, vagy ki van rojtosodva a becsípésnél a bowdenszál (váltó, illetve váltókarban), vagy a váltókar meghibásodott, bár ez utóbbit még nem hallottam eddig. Legvégül meg ott a váltótartó fül elgörbülése, de az sem így szokott megnyilvánulni, hanem akkor csak bizonyos kerekeknél vacakol a váltás.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS routerek
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Aliexpress tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen