-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz belaazallat #22858 üzenetére
Ja. Biztos sokallta a tengelytávot vagy az utánfutást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #23312 üzenetére
Stumpjumper merevfarú, ez volt az első, aztán az Epic, ezt már egyórás nagyon kemény eső által alaposan átáztatott talajon nedves gyökerekkel, kövekkel stb. Illetve a Roubaix Expert SL4 országútit utolsónak. Kicsit féltem ezek után ráülni a bringámra, de az is nagyon kényelmes volt, abszolút nem volt csalódás, nem rosszabb, csak más.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #23532 üzenetére
Hűűű Nagyon jól néz ki, és szimpatikus is Az ára mondjuk szép...
-
Solad
őstag
válasz belaazallat #23532 üzenetére
Fájdítod itt a szívem.
Nagyon tetszetős, ponnekemvalóA bovdenezés és design összhangja baromira bejön.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #23535 üzenetére
Nem vészes úgy nézve, hogy mit kapsz a pénzedért... vészes úgy nézve, hogy én a jelenlegi fizetésemből kiadjak ennyit biciklire Ha "nyugati" fizetésem lenne, akkor jó eséllyel nem sokat gondolkoznék.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz belaazallat #23537 üzenetére
nem tudom, hogy ti szeretitek-e az ilyen bringákat, de nekem egy ilyen az álmom: [link]
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #23532 üzenetére
Valóban szép, de két tányérral szebb lenne, meg ennél jóval kedvezőbb áron, bár valószínűleg akkor se engedhetném meg magamnak.
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #23542 üzenetére
Kösz, pedig már szinte reménykedtem...
-
zsolt19900
őstag
válasz belaazallat #23545 üzenetére
egyből megszaporodnának az újonc regek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #23545 üzenetére
Én havi 300.000 nettó mellett sem vennék ilyen biciklit. Én úgy vagyok vele, hogy a bicikli alapvetően használati eszköz. Bárhogy vigyázok rá, előfordulhat, hogy kihozom a boltból és ripityára törik (pl. kereszteződésben megállok, autós mögöttem elbambul. Én mondjuk leugrok a bicikliről, de az autó kilöki a kereszteződésbe, ahol átmegy rajta egy kamion. De igazából egy karbon váznak még ennyi se kell ahhoz, hogy használhatatlannak lehessen nyilvánítani). Ilyen kategóriájú dolgokért csak annyi pénzt adnék ki, hogy ha vennem kell még egyet másnap, akkor se vágjon anyagilag haza, és meg tudjam tenni. Ha nem, akkor jobb nem erőltetni. Persze ez csak az én véleményem
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz belaazallat #23545 üzenetére
Ezzel én is tisztában vagyok, ezért is tudják eladni a hipermarketek az extrém olcsó bicikliket, vagy a nyugatról behozott használt bicikliket is könnyen el lehet passzolni. Mi is tegnap vettünk egy Ausztriából behozott trekkinget, mert igaz hogy használt, de legalább minőségre jobb mint az áruházi vacak.
(#23548) Mansi
Én már megjártam minden irányból, kivéve Pilismarót. A Pilisszentiváni útvonal tényleg durva, de már simán feltekerek ülve 39-23-as áttétellel.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #23549 üzenetére
PC azért annyiból más, hogy ott jobban tudsz vigyázni rá, bicikli sokkal jobban ki van szolgáltatva másoknak De tény, hogy sajnos magyar fizetések mellett a (minőségi) biciklizés drága mulatság
[ Szerkesztve ]
-
NeoExDeath
aktív tag
válasz belaazallat #24867 üzenetére
Na ez egy igazán jó tanács, köszönöm!
Ez a Schwalbe Spicer lehet hogy nekem is ideális lenne, ugyanis slick szerű gumit keresek, ami gyors és nagyon alacsony a gördülési ellenállása, viszont félek attól hogy a Conti Sport Contact-al könnyű elesni, pl vizes, poros talajon, amit nem szeretnék, kell a biztonság.
Te próbáltad mindkettőt? A Spicer a Sport Contact-hoz képest lassabb, vagy kb hasonló? Sajnos a testbike-on erről a gumiről csak egy vélemény van, míg a másikról 5 oldalnyiA mérete is nagyon tetszik, mert a 32-estől kicsit tartok hogy alig különbözik a 28-astól, a 37-est meg már soknak érzem, a 35 meg arany középút Hol kapni ilyet ebben a méretben?
-
imyourfriend
őstag
válasz belaazallat #25488 üzenetére
Akkor nem tudom vas megyében milyen felmérést végeztek, de förtelmes ahogy a nők itt közlekednek ótóval..
(#25495) Cathfaern: Annyi különbséggel hogy 10-ből max 2-szer történik olyan hogy férfi követi el a dolgot. Tudom néha én is hajtok gyorsan, vagy nem állok meg a stop táblánál, de ez egyszerűen irritál hogy miért kapnak ilyen emberek jogosítványt..
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz belaazallat #25989 üzenetére
Azt nem, de a PC-951-et és 971-ed dicséri.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Because
őstag
válasz belaazallat #27154 üzenetére
jajj hát most kezdtem el nézni a bleach-et
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27154 üzenetére
Nekem ilyen téren a kedvencem egy horvát kereszteződés volt, még jó 15 évvel ezelőttről (nem tudom azóta is meg van-e). Főútról kanyarodtunk más főútra (+ alakú kereszteződés), és oké, ki volt táblázva előre hogy 500m múlva jobbra, viszont a tényleges kereszteződésnél nem a kereszteződés előtt, hanem után volt kitáblázva, hogy jobbra
-
#16729600
törölt tag
válasz belaazallat #27162 üzenetére
Fogalmam sincs mi a szabály,hány méterrel kell előre jelezni a letérést,de én még nem találkoztam szarul kihelyezett táblával itt ( persze biztosan van ).A közlekedési beidegződések mások itt.Pár napja beszéltem a helyi sünnel, aki itt a faluban a kanyarban szokott radarozni, mert mindig megugatja a blökim.Mondta,hogy egy hónapban 1-2 autóst tud max elkapni,mert hiába csutvasz eldugott falu,itt szinte mindenki lefékez 50 re lakott területen belül és úgy csordogál át rajtuk.Az is igaz viszont , hogy a hegyi utaknál is aki akar mehet 100-al nincs korlátozás és rengeteg helyen van lakott területen belül is 70-80 as tábla.Szlovénoknál szerintem a legszemetebb a rendszer,mert kanyarokban 20-30 as táblák tömkelege van és ott igen genyák a sünök,mert olyanok mint otthon ,kell hozniuk egy bizonyos költségvetési bevételt a bírságolásokból.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27171 üzenetére
Weboldalukon vannak infók, de az elég szegényes, pl.: [link]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27190 üzenetére
Végülis Continental Tour Ride lett, mert mint kiderült csak nem frissítették az oldalukat, és már nem igazán forgalmaznak ilyen külsőket... Kár, pedig kiváncsi lettem volna rájuk
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27246 üzenetére
Miért akarsz V-féket lecserélni outi fékre? Amúgy nem valószínű, hogy le lehetne (egyébként óvatosan ha rendelsz, mert ahogy nézem ennek a váznak a legújabb verziója már csak tárcsás... )
Plusz írtad neked is volt Continental Tour Ride-od, neked is nehéz volt felrakni a felnire? Nem kicsit megszenvedtem vele
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #27246 üzenetére
nem.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
HollyBoni
veterán
válasz belaazallat #27271 üzenetére
Nem nagyon. Kapok egy menetrendet ár nélkül, már néztem. Belföldi dolgoknál ír árat, itt nem.
Átnéztem már az egész máv honlapot, ezer féle jegy van ami között nem tudom mi a különbség, bringa szállításról semmit nem találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27288 üzenetére
Akkor megnyugodtam, ha te se szívesen birkózol vele, akkor nem bennem van a hiba
Azt értem miért szeretnél cyclocrosst, most már én is azt vennék rendes outi helyett Azt nem értem, hogy miért nem jók rajta a V fékek. Én sokkal jobban szeretem őket, mint az outi fékeket. Vagy a mostani bicikliden nem V van?
-
Zola007
veterán
válasz belaazallat #27288 üzenetére
nem tudom milyen felszereltségű a mostani, de Alivioból ítélve gondolom a többi is ilyesmi.
Lehet hogy egyszerűbb lenne eladni a bringát és venni helyette egy másikat kompletten a te méretedben. 175 centihez nem nehéz találni, 17,5-17 körüli bringából nagyon sok van hirdetveMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
tatabike
őstag
válasz belaazallat #27299 üzenetére
De ezek elvileg mini V-k, nem olyan hosszú a karjuk, mint a hagyományos monti/trekking fékeknek. Amúgy egy éve már a szabályok is engedik a cyclocrossra a tárcsát, csak gondolom nem két fillér, és nem kompatibilis a montikéval...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27299 üzenetére
Amit linkeltél ott én csak fékváltókart látok, és v féket. Szóval gyanítom lehet szerezni olyat is, ami jó v fékhez (bár gondolom drágább... ).
(#27289) HollyBoni
"A lánc + fogaskerekek mitől lesznek feketék? Olajozás miatt rátapad a kosz, por?"
Igen. Olajozás után (azaz beolajozol minden szemet, megpörgeted kicsit a keretet, beváltva minden fokozatba elől és hátul is) le kell törölni a láncot! Ami kellett már belefolyt / megtapadt a sorokon, a többi már csak felesleg (és gyűjti a koszt). Ugye nem a lánc külsejét olajozzuk, hanem az kapcsolódások belsejét. Illetve célszerű legalább pár menetenként (vagy hosszabb menetek után) is áttörölni a láncot. -
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #27380 üzenetére
Full Sora... azt mondanám nem éri meg, de igazából outit újonnan ennél olcsóbban nem igazán fogsz kapni. Szóval így nézve megéri.
-
HollyBoni
veterán
válasz belaazallat #27392 üzenetére
Használt oldalakon is nézelődj. Néha olyan bringákat raknak fel amik még fóliásak, és mentek velük vagy két métert. Tegnap is még volt fent egy Scott, asszem Ultegra és 105 felszereltséggel, teljesen zsír újan 220-ért.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz belaazallat #27394 üzenetére
Ja, azt hittem 180 körül van a keret mert azt linkelted. 220 ezres Scott-ot csak példának mondtam hogy nagyon jókat ki lehet fogni használt oldalakon.
-
HollyBoni
veterán
válasz belaazallat #27396 üzenetére
Akkor vegyél vázat ha csak az kell, ha 100 alatt nem sok értelmes bringát lehet venni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz belaazallat #27497 üzenetére
Szia, nincsen sajnos váz külön, csak komplett kerékpárok vannak. Fitnesz bringa egyáltalán nincs. Országúti van. A fentebb linkelt Bergamont, illetve van egy KTM strada is, sora szettel.
djula: Az agyváltós bringák nem olcsók, egyébként remek választás, megbízható, igénytelen szerkezet, de 2 probléma van, az egyik, hogy ha használt mellett döntesz, akkor ahhoz bizony érteni kell, máskülönben csúnyán átverhetnek. A másik meg az, hogy ha új akkor a 150 az 1db bringára lesz nagyjából elég, nem a kettőre. Egyébként ki lehet fogni jó állapotú használtat is, de azt képről senki nem fogja tudni neked megmondani, hogy valóban jó e. Én épp ezért nem hozzáértőknek mindig az újat javaslom, viszont az értelemszerűen zsebbenyúlósabb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz belaazallat #27664 üzenetére
A piros útvonal mit jelöl?
-
gyulank
addikt
válasz belaazallat #28648 üzenetére
Nem hiszem, mert te úgyis tudod, hogy nem olvastam el.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
belaazallat
addikt
válasz belaazallat #28648 üzenetére
Szia!
Látszik, hogy olvastál a bringákkal kapcsolatban, de mintha lenne egy kis fogalom zavar. pl: "hogy a trekking az az országúti továbbfejlesztése," Nem az oszágúti tovább fejlesztése, hanem átmenet közte és az MTB között. Treckking egy merev farú MTB, 28-as kerékkel, amin vékonyabb gumi van, teleszkópja kisebb rugóúttal rendelkezik. Mondjuk már ez se nagyon állja meg a helyet, a 29-er 27-er világában.
Vissza kérdeznék, úgy olvastam tekersz aszfalton is és föld úton is( arra most ne térjünk ki, milyen minőségű), ezek milyen százalékban oszlanak meg?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
gyulank
addikt
válasz belaazallat #28657 üzenetére
Mert nem csak itt olvastam. Én is visszakérdezek, újra, tegyük fel, hogy csak aszfalton megyek, akkor melyik fajta hány % veszteség a legjobbhoz képest? Persze megfelelő gumikkal, mert mindhez van mindenféle...
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #28678 üzenetére
hidd el, el is küldeném, ha tudnám
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gyulank
addikt
válasz belaazallat #28678 üzenetére
De pont ezért szerintem úgy lehetne legcélszerűbben megválasztani, hogy melyik való erre, ha lehetne tudni, hogy a kerékpár típusok azonos terepen hol vannak egymáshoz képest. Szóval, ha aszfalthoz nézzük, akkor feltételezzük, hogy mindegyikre a rátehető legvékonyabb, legsimább gumi kerül, ha erdőn nézzük akkor meg a legvastagabb, legragyásabb. Mivel emelkedőn, és lejtőn, és bukkanókon kell menni, ez így simán megfelel mind aszfaltnak, mind erdőnek, vagy rétnek, sokat számít a súly is, a csillapítás is, a legkisebb, és a legnagyobb áttétel az út függvényében, mert ugye ugyanakkora áttétel nagyobb keréken nagyobb út, vagyis nagyobb erőkifejtést jelent. Érdekel mind az országúti, mind amiket te írtál, a túrázó országúti, meg minden, és ha végül a befektetett erő/haladás és kényelem függvényében eldöntöm, mennyi sebességveszteséget áldoznék a kényelem oltárán. Az is fontos lenne, hogy strapabíró legyen. Bár ez gondolom, nem csak típusfüggő, de feltételezem, egy nagyobb kerék csapágyai többet bírnak, mert kevesebbet forognak ugyanannyi úton. Fontos, hogy ne kapjon defektet, vagy minél kevesebb eséllyel. Most épp 3. belsőm lyukadt ki valószínűleg a lyukas külsőm miatt, aztán ki is néztem másik külsőt, de darabja 11e körül van, aztán mivel elég fárasztó tud vele lenni a közlekedés, meg hát jó lenne hamarabb megtenni az utat, és nem vagyok eleresztve, először inkább tudni akarnám, milyen bicikli lenne nekem a legjobb, és az mennyivel jobb ennél az MTB-nél, merev villás, teleszkópmentes 3*6 sebességes, csak mert írtál olyat, hogy a trekkingnél kevesebb a rugóút. Aztán meg eldönteném, hogy ehhez vegyek dolgokat, vagy vegyek egy használt biciklit. Ja igen, a hosszú, meredek lejtőkre milyen fék lenne célszerű? Ahol pillanatok alatt nagyon begyorsul, és kanyaros, meg hosszú a lejtő? Mert ez a canti fék szerintem sipsz-supsz elkopik. Mondjuk nem tudom milyen a többi fék, biztonságosabbnak érzem, ha kedvem szerint lassíthatok, mintha hirtelen megáll a kerék. De persze ilyenkor minden kopna. De most akkor lejtőn, elindulnék, begyorsulnék, megállnék, és így araszolgatnék, az se volna jó.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gyulank
addikt
válasz belaazallat #28693 üzenetére
De én nem a keretem alapján akarok dönteni, hanem tudni akarom ezeket, aztán mérlegelni vagy gyűjtögetni.
Persze, írtam is, hogy nem csak típusfüggő, de a sorba nyilván azonos minőségű különböző típusúakat gondoltam összehasonlítani. Az árat meg azért írtam, hogy nem mindegy, hogy ehhez veszek jó külsőt 20-ért, vagy veszek egy célnak megfelelőbb típusú használt biciklit. Amúgy 178 vagyok, és ~50kg de ez nem mérvadó, mert időnként használni kéne szállításra, meg én is hízhatok.ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
tatabike
őstag
válasz belaazallat #29084 üzenetére
Itt van egy oldal, de nem volt kedvem kikeresgélni a megoldást...
Vagy ez: "Az aszfalt-, kátrány- és motorolajfoltokat úgy távolítjuk el a textíliákról,
ha előbb étolajjal bekenjük, majd kevés alkohollal vagy folttisztítóval
kezeljük."Lehet guminál is működik. Mondjuk az étolaj leszedi a kézről a fenyőgyantát is, ez biztos, próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Gyufaaa
veterán
válasz belaazallat #29084 üzenetére
Friss, forró aszfalt az kemény. Én kocsival hajtottam rá. Szembe meg jött az úthenger és feszt integetett, hogy mennyek onnan a Pi-be. Mire feleszméltem, hogy rossz helyen vagyok, a tükörbe nézve egy rakás autós jött még mögöttem. (egy bolond százat csinál. Működik! XD) A gumi eléggé megsínylette. Transporterrel voltam, ami közel 200LE-re volt húzva, de megéreztem azzal is Hirtelenjében levágódtam a szembe jövő úthenger elől és oda kormoltam a mögöttem jövő kocsisornak. Szerethettek nagyon amiért bevittem Őket a susnyába. A gumin nagyon sokáig lehetett érezni, hogy ki van keményedve a forró aszfalt rétegtől. Szép munkát végzett vele.
Ez a sztori csak eszembe jutott. Forró aszfaltra rátereltek titeket? Az szépen belesül a gumiba. Kíváncsi leszek találsz e rá gyógymódot, bár nem hiszem, hogy lejönne róla károsodás nélkül.
-
veterán
válasz belaazallat #29121 üzenetére
Rendben, akkor nyugodtan beszerzem
(#29120) Balazska15
Azert rakerdeztem inkabb, de gondoltam, hogy a nagy szamok torvenye alapjan csak egy kis kivonatot latok a vasarlok velemenyebol(#29122) HollyBoni
Nagyon felhasznalas fuggo a dolog, ha boven nem a gyarto altal megcelzott kategoriaban hasznaljak, akkor ne is csodalkozzanak.. De ez altalaban minden hasznalati cikknel igy van.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
beteg
őstag
válasz belaazallat #29251 üzenetére
Köszi belaazallat és Cathfaern
logikus amit mondtok és hiába tetszik nekem is a bad boy, mert nagyon jól néz ki, már le is mondtam róla. Fontosabb a funkcionalitás.TayRol: hát még nekem is kell spórolgatnom rá jövő nyárig
Csak futni kell!
-
nagyúr
válasz belaazallat #29598 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #29598 üzenetére
Hm hm, Székesfehérvártól bazi messze van, de most rengeteg szabadidőm lett.
Átolvasom a programokat.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #29598 üzenetére
Köszi, hogy beírtad. Részemről én kihagyom. Versenyezni nincs kedvem/erőm. A többi program pedig nem érdekel, túrázni itt is tudok.
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #32587 üzenetére
Erdős földúton tempósabban(30km/h alatt) barangolni haverokkal. Csak örülnék neki, hogy ha 15-25mm -t aktívan mozogna és 3-4 órás barangolás után nem szakadna le a csuklóm már.
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #32719 üzenetére
17:35-re nem nagyon, mert még elsétáltam a hajókikötőig, ott elvoltam egy kicsit, 3 óra 10-kor indultam el hazafelé, 1:41 volt az út, ezzel nekem 130 lett a vége.
(#32722) Napfénysüti: mi ma talán ha 5 km-t mentünk rajta, de az se volt egy élmény outival.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tatabike
őstag
válasz belaazallat #33040 üzenetére
Annyira nem olcsó szerintem, ennyit ér. Négyszögtengelyes hajtómű, alap váltókarok, 105 váltók, semmi extra, egy öszvér bringa. Akkor lenne olcsó, ha oúti kormány+fékváltókar lenne rajta. Plusz ha jól látom, XLC V-fékkarok vannak rajta, vagyis jól bele kell markolni, hogy fogjon az az oúti fék.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #33435 üzenetére
Jó, hogy szólsz, észre se vettem. Hiába 200km vezetés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Xbox tulajok OFF topicja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest