Új hozzászólás Aktív témák
-
zhata
senior tag
Jó hogy ráakadtam erre a topicra. Tavaly június óta vagyok tulajdonosa egy Xiaomi Mi Electric Scooter Pro-nak, nagyon megszerettem, rendszeresen - ha az idő engedi -, azzal járok be dolgozni, ami naponta 9-9.5 km-t jelent.
A topicot végigolvastam, a benne foglaltakkal teljesen egyetértek, sok új dolgot is olvastam, amit utólag is köszönök.
A roller firmwaret meghackeltem, most 31-32 km/h a végsebessége, ami nagyon jól jött, hhiszen így szinte végig zöldhullámban tudok a Tökölin a kerékpársávban haladni, legalábbis a XIV. kerülettől befelé. (Ha csak ki nem fogok egy vánszorgó 110 vagy 112-es buszt.)
Jogsim nincs, úgyhogy az ezzel foglalkozó topic részek is izgalmasak voltak.
Kötöttem egy hello Bringás biztosítást, legalábbis van egy szerződésszámom.
Viszont a rolleremre szereltem egy akciókamerát.[ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
Megvettem a Xiaomi Air Compressorát, nagyon jó találmány, gond nélkül fel tudtam vele fújni a roller kerekeit, pedig a hagyományos pumpámmal sokat kínlódtam, hogy ne legyen túlságos sok levegőszükés a végén. Ennél semmi sem volt. 50PSI-re fújtam fel,mert ez van az abroncsra írva.
Tudnátok ajánlani valami elektronikus irányjelzőt? -
zhata
senior tag
válasz DigitXT #10241 üzenetére
Így van! Sőt! Mióta 32-vel tudok menni a Tököly kerékpársávsában, néha még zöldhullámot is kapok! (Xiaomi Mi Scooter Pro) Továbbá, ha a befelé megyek, csak a gyorsjáratú buszok előznek meg. Megszűnik az a frusztráló dolog, hogy a 110 és 112-es buszok két megálló között megelőznek, azután meg én előzhetem meg őket a megállóikban!
Sokkal biztonságosabb így, mint 25-tel cammogva. -
zhata
senior tag
válasz gergo5991 #10693 üzenetére
Hasonlóan jártam tegnap délután a munkahelyemről hazafelé menet a Thököly úton. (Szembe bicikliző valaki + elémlépés, mikor 25-30-cal mentem. (Utóbbi esetben alig kerüétem el a balesetet) [kép] [kép]
A Fiumei úti járdán meg egy bringás csaj jött velem szemben, fél kezlvel fogta a kormányt, a másik kezében meg a mobilját bámulta, és a bringa mozgását bármely kígyó megirigyelte volna! Mikor mellette valahogy elkerültem, szóvátettem neki, hogy két kézzel fogja a kormányt; nos, hogy erre milyen szitokáradatot kaptam tőle, azt nem írom itt le.[ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
Kb két napja meg mikor mentem be délelőtt a munkahelyemre szontén a Thökölin, alőttem 1-2 perccel ütött elegy kék busz egy bringást. Remélem túlélte.
Aztán: megelőzök egy bringást szintén a Thökölin, majd megállok a piros lámpánál. Az meg a legnagyobb lelki nyugalommal átmegy a piroson, és elkanyarodik balra!
Aztán: a Thökölin néhány napja befelé haladtam, mikor egy piros lámpánál beértem egy Lime-os fazont, a csaja mögötte volt a rolleren, átkarolta a derekát úgy mentek ketten.
De még folytathatnám...! -
zhata
senior tag
válasz DigitXT #10708 üzenetére
És Reggie0:
Valóban meg van hekkelve. Még eddig nem mértem teljesítményt. Igazad lehet. Csak a tapasztalataimat mondom. Eddig talán 3-4 kerékpáros akadt, aki bírta, egy még jobban is ment mint én, de az be is volt öltözve..
Az igazat megvallva, így egy felturbózott rollerrel sokkal, de sokkal nagyobb biztonságban érzem magam a Thökölyn Bp-n, de a mellékutcákban is, mint az alap rollerrel.
Nincs annál gyötrőbb, ha egy biciklis vánszorog előtted 20-22 vel, és nincs erő a vasadban egy szűk sávban előzni.
Jó a videó, köszi.
De ha a rollerem tudna is ennyit, a Thököly-n ilyen tempóban már annyira rázna ami már életveszélyes lenne. Már 32-33-nál is keményen kell fogni![ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
Kipróbáltam a CFW MIPATINETE365 V4-t, működik ahogy leírja, tetszik a két fokozat, egyik rendőrbiztos, csak 23 km/h-val megy vele. Inkább az volt a problémám, hogy nincs kersz, de nálam a tempomat se működött. Méginkább probléma volt, hogy szerintem túlságosan hirtelen indul.
Két kapcsolható üzemmód ide vagy oda, visszakerült a saját hackelt verzióm. -
zhata
senior tag
válasz wanted5 #10817 üzenetére
Ez jellemző a "Sáomi" akkumulátorokra. Munkába menet és hazafelé (kb.9.5 km)100%-ról 78-82%-ra merül elsőre, tehát nagyjából 20%-ot. Másodikra meg már 45-50%-ra, tehát már több mint 30%-ot. (Egyszer mentem egy harmadik kört is, de a végén már szinte tolnom kellett hazafelé, mert szinte nullára merült).
Van két Xiaomi telefonom is, ezek akksijaival is hasonló a helyzet.
Fullig kell őket tölteni, kezdetben nagyon lassan merülnek, 20-30% alatt meg már mint a Titanic, nem véletlenül hogy 20%-nál már jelzi, hogy tegyem őket töltőre.
Más gyártójú Li-ion akkumulátorokat nem ajánlott fullra tölteni, de 10-15%-ig lehet meríteni, de a Xiaomikkal más a helyzet. -
-
zhata
senior tag
válasz lehella #10867 üzenetére
Így van, azt a leírt 45 km-t egy 45 kilós picikinai-ra tervezték. Ma és tegnep kétszer mentem be a munkahelyemre hidegben, 100->55 % lett a vége - 19 km megtett táv. (De jó hír, hogy ennyit merül nyáron is.)
45% alá nem nagyon szabad menni, a Xiaomi akksik töltési-kisütési viselkedésük miatt. Van két Xiaomi telefonom is, azokat is fullig kell tölteni, 30% alatt meg merülnek már, mint a Titanic. -
zhata
senior tag
Ma délelőtt (is) a Thökölyn mentem munkába, és a Keleti mögötti gyalogátkelőhely előtt már több mint harminccal mentem, amikor több gyalogos a legnagyobb lelki nyugalommal át akart menni előttem, persze a piroson nekik.
Mikor rájuk csengettem, kaptam ám a szitok áradatot, és azt a bölcs megjegyzést, hogy "nekem ott a járda"!
Nem jutott eszembe gyorsan a megfelelő válasz, hogy nekik meg ott lenne a zöld lámpa!
Más.
Most téli viszonyok között sem fogy jobban a másfél éves akku, mint tavaly nyáron, konkrétan figyelem. 19 km alatt 100%-ról 55-56%-ra, pedig tekerem ahogy tudom, és több, mint 80 kilót cipel. -
zhata
senior tag
válasz iegyetlen #10887 üzenetére
Én szinte napi rendszerességgel járok 9 km-t S pro-val. 18 km után már csak 4.5 km-t tudnék megtenni biztosan. (Egyszer megtettem 3 fordulót is, de a végén már 20 % alatt volt az akksi, és majdnem hagyományos roller lett belőle.)
Valószínűleg naponta meg tudsz tenni 25 km-t, talán még akkor is, ha 100 kilós vagy, és az út nem goromba, továbbá nem hajtod túl.(Nincs tuning.)
Az azonban biztos, hogy majd naponta töltened kell.
Hogy megéri-e? Egyéntől függ. Én 3-4 fokos hidegben is megyek vele. Visszahozza a gyermekkoromat. -
zhata
senior tag
válasz FIREBLADE78 #10901 üzenetére
Esőben nem használom, a kézikönyv kimondottan nem ajánlja. Amúgy csak fröccsenő víz ellen védett.
Javaslom Neked DigitXT 10902-es bejegyzését... -
zhata
senior tag
Ma reggel berolleroztam a munkahelyemre nagyrészt aThököly út kerékpársávján.
Ne tudjátok meg, hogy mennyi csúszós, néha több cm magas csúszós levélhalomon kellett átmenni, és a sáv ráadásul megmaradt esővíz pocsolyákkal volt tarkítva. Max. 20-25 km/h lehetett a legnagyobb sebesség, ami még többnyire biztonságosnak tűnt.
(A munkahelyemen aztán csutakolhattam le a rollert, mert minden saras levelet és szemetet összeszedett.)
Délután visszafelé már nem volt (annyi) probléma.
A legutóbbi CFW-m nagyon jól vizsgázott, 2-3 km/h-ról már biztosan indul, de ami ennél is fontosabb, 2 másodperc sebességtartás után azonnal füttyszó, és bekapcsol a tempomat. (A vége 33 km/h körül van.) ECO módban 10 km/h-ra maximáltam a sebességet, hat tartósan járdán kell mennem, erre váltok.
Egy dologban szeretném a segítségeteket kérni.
Hogy lehet azt megoldani, hogy behúzott fékkel bekapcsolva a turbó üzemmód menjen, míg anélkül meg a normál. Melyik hack szoftverrel, és hogy valósítható meg ez? -
-
zhata
senior tag
Tegnap este a Xiaomi pumpával újra felfújtam a gumikat. Kb 2 hónapja fújtam fel ezzel először, akkor 50 PSI volt mindkét gumiban. Tegnap nagy meglepetésemre 36-ot mutatott mindkettőben. Normális az, hogy két hónap alatt ekkorát esett a nyomás?
-
zhata
senior tag
válasz PociAti #11186 üzenetére
Köszi válaszod, előrebocsátanám, hogy már volt a rolleremen ilyen kombináció, hogy behúzott fékkarral bekapcsolva "turbo-33 km-h", anélkül meg 25. Talán innen: https://mp365.es/hacktool/en/pro/
Viszont a turbo módban nem volt KERSZ, a tempomat se akart működni, és - nekem legalábbis, rángatva indult.
Van egy kipróbált hack-om, ezt szeretném összedolgozni egy "rendőrbiztos" modullal, de
valahogy nem akar összejönni. -
zhata
senior tag
válasz PociAti #11186 üzenetére
De most adtál egy ötletet, mi lenne akkor, ha a hackelt modult úgy raknám fel, hogy előtte behúzott fékkel kapcsolom be a rollert, utána kikapcs, majd a zsarubiztosat meg utána úgy, hogy akkor normál módon kapcsolom be?
Csak kicsit aggódom, nehogy hagyományos, lábhajtányos rollerré váljon? -
zhata
senior tag
Megtörtént?
Ma délután néhány perccel 3 után rendőrök mérték a kerékpárúton haladók sebességét, legalábbis én annak néztem. (Bár az is lehet, hogy a forgalmat figyelték.) Szerencsémre elvakított a fény, és emiatt melléjük érve csak 20-25-tel mentem. Ott aztán még egy - talán - köszönömöt is hallottam tőlük.
A fedélzeti kamerám rögzítette is az eseményt. -
zhata
senior tag
-
zhata
senior tag
válasz Somatom #11675 üzenetére
Ennek mi értelme lenne?
Nálunk 25 a tervezett (tervezendő) sebességhatár, a németeknél meg ha jól tudom 20, de ha meghackeled a rollert 33 km/h-t is ki tudsz egy pro1s ill.2-ből hozni. Erre számos leírás is volt már a topicban, magam is ilyen hackelt verziót használok.
Engem inkább az foglalkoztat, hogy hogy kell feltenni a rollerre egymásmellé két hackelt firmwaret, ami úgy működik, hogy normál bekapcsolás mellett a rendőrbiztos 25 km/h-s a végsebessége, de ha behúzott kézifékkel kapcsolod be, akkor a meghackelt firmware lesz aktív 33 km/h-val. -
zhata
senior tag
válasz Somatom #11842 üzenetére
Szerintem a háromfokozatú KERS állítás untig elég. Nálam a Xiaomi Pro-n a harmadik fokozatban olyan erős, hogy 30 km/h sebességnél (CFW!) majd kitépi a kormányt a kezemből. Nem is ajánlja a Xiaomi.
Aminél még érddemes játszani CFW-nél, hogy mennyi idő alatt kapcsoljon be a KERS. A Xiaominál ez alapból - ha jól emlékszem - 5 másodperc. de ezt levittem kettőre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen