Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz sutszi #173199 üzenetére

    - Legyen tartalék a folyadékokból a kocsihoz de olaj és hűtőfolyadék feltétlen legyen a csomiban.
    - A pótkerék (ha van) legyen felfújva és persze a nem pótok is. Sokat pályázol és/vagy meg lesz pakolva akkor érdemes picit többet fújnod bele mint a gyári ajánlás (0,1 bar-t szoktam ha megpakolom akkor meg +0,2 bar) de ez függ a gyári értéktől is (az újabban autóknál már eleve magas nyomsáérték az előírt a kedvezőbb fogyi miatt).
    - Tréleres, szerelő ismerős száma legyen elmentve, illetve ha van OBD olvasód vidd el. Helyet nem foglal de nagyon hasznos lehet.
    - Assistance szolgáltatást ha kötnek még az autódra (kor függő) akkor érdemes lehet a baleset/pogyász bizti mellé megkötni.
    - Indulás előtt esetleg érdemes az akksira is ránézni (bár pályán sec-perc alatt feltölti a generátor rendesen).

    Az autópálya drága de ha meszire mész nem nagyon alternatíva a főút. Soha nem érsz oda/haza, kivéve ha direkt ilyen útra vágytok.

    Nincs velük gond, jó a benzin minőség és szinte mindenhol beszélnek annyit angolul, hogy ne legyen gond a tankolás meg egy kv/szendó vételezése (olaszoknál fordítva van mint nálunk, a kv/szendót előbb fizeted ki aztán kapod). Arra figyelj hogy a sima benzin ott is E10 de a tiéd bírja ha jól tudom.

    Arra figyelj, hogy más ott a közlekedési kultúra így a szokásosnál defenzívebb vezetést igényel és a sebességhatárok fokozott betartása, mert ott nincs akkora játéktér mint itthon.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák