-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MunezXBK #178341 üzenetére
Jut eszembe, augusztusban állítottam a guminyomást, tegnap ránéztem 0,4 bar-al kevesebb volt mindegyikben, érdemes most ránézni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
F_Zolee
veterán
válasz Rigormortiis #178350 üzenetére
Ezért nem is szokták kivenni a szélvédőt. Olyat olvastam már, hogy az első ajtón kihúzták, nyilván az ülést le kell dönteni.
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #178348 üzenetére
0.9 tce és az 1.0 tce más világ. A 0.9 hulladék, de az 1.0-ra már azt mondják, hogy egyáltalán nem rossz darab, az egy újabb generáció. Oké, nyilván, mint minden ilyen motorban, vannak extra meghibásodási lehetőségek, de "sima" szívóbenzinest kb. csak a Mazda és a Toyota ad csak. A többiek mind kivezetik ezeket.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #178357 üzenetére
Pont 1 éve vezettem ilyen 1.0tce Renaul Clio-t.
El lehetett vele lenni, de azért dombon fölfelé 2 személlyel sem volt egyértelműen meggyőző. Írta, hogy váltsak fel 3.-ba, mindezt olyan dombon felfelé, ahol érezni lehetett, hogy ha felváltok, meg is állok...
Összehasonlítva pl. a Fiat 500 1.0+hybriddel, és a rönót választanám, már csak a mérete miatt is. Jobb volt a Clio.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
CactuS
Arcképgyáros
Jelen állás szerint az Euro 7 miatt jobban megéri majd a nagy köbcentis motor, állítólag. Majd kiderül. Hosszabb távon biztosan gazdaságosabb lenne, ha ne milyen kihegyezett p*csköszörű motorokat gyártanának. Az vitathatatlan, hogy már a konstrukció miatt is sokkal tartósabb lehet egy sor4 egy ilyen 3 hengeres motornál.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Remekelek28
őstag
Nos,sikerült regisztráltatnom magam az ügyfélkapura és elvileg leiratni a nevemről az előző automat.. Erről kapok igazolást,?
A másik amit meg tudtam nézni. Volt még évekkel ezelőtt egy corsám,beirtam a rendszámát kiváncsiságból és mit látok ? 2013 ban megvettem 108 ezer km rel ,akkor már 180 ezer volt benne egy 2012-es adat szerint A pesti autopiacról vettem.. Akkor még lehetett tekergetni a hazaiakat is..
3 év mulva adtam el 180 ezer km-rel. -
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #178361 üzenetére
A gyártót nem érdekli a hosszabb táv, csak amíg eladja, meg amíg garis a kocsi. Persze a usernek jobb, nyilván ha más nem az értéktartása miatt egy tartósabb konstrukció (lásd a használt Hondák "túlárazottsága").
Jah gariról jut eszembe ismerős Baleno-ja 3 év és és 1 hónap után vált nehezen indíthatóvá, fulladozott alapjáraton. Garinak vége fizetheti zsebből a mókát. Szegény beszívta a Fabia 1.2 htp-vel (hengerfejes volt, meg elektronikai nyűgök voltak), most vett egy bomba biztosnak hitt Suzukit és ezzel is beszívta. Pech...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #178363 üzenetére
Persze, vissza lehet tekerni a hazait is. A külföldit olyan szempontból könnyebb, hogy ha az első hazai műszaki előtt tekeri vissza akkor nem lesz nyoma a magyar rendszerben a tekerésnek.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Méltányossági elbírálást nem tud rá kérni? Néha meg szokták adni a gyártók. Baleno milyen motorral volt? A kis 1.2-es benzinessel tényleg nincs sok gond, mondjuk a többivel se volt soha semmi.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #178362 üzenetére
Anno írtam, hogy öcsémék keresnek (céges) kombit, na egy 75 lovas Clio Grandtour 1,5 dci lett a befutó. Ahogy a mondás tartja, hagy időt mindenre. De ha eléri a 120-130-at, ott meg viszonylag már rugalmas, nem kell sírni a belső sávban. 120-150 között ingázik vele, 5,3-as átlaggal.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gzbotii
veterán
válasz CactuS #178357 üzenetére
Lehet, hogy valamivel jobb, de a kevés erő, kis köbcenti, (gondolom) közvetlen befecskendezés, három henger miatt ez sem lesz egy álom. Renaultnál szerintem az 1.6 benzin (bizonyos piacokon történt kivezetése óta) kb csak az 1.5dCi volt ajánlott.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #178369 üzenetére
Nem valamivel, sokkal. Ezért is írtam, hogy nem egy liga tartósságban a kettő. 1000 köbcentiből 100 lóerőt csak közvetlen befecskendezéssel tudsz kihozni, ez ilyen. Máshol sem jobb a helyzet, németeknél sem. A mai motorok között ez már egyáltalán nem rossz darab, a dízel pedig a kb. az egész EU piacon el fog tűnni a személyautó vonalon, másképp nem fog működni a dolog. Három hengert ezen már minimálisan érzed, nincs olyan rázása, mint a 0.9 tcenek. Az erő meg egy olyan dolog, hogy aki anno vezetett kispolákot, 120-as skodát és hasonlókat, az nem gondolnám, hogy 100 lóerőre azt mondja, hogy alkalmatlan normális körülmények között a közlekedésre. El kell fogadni, hogy az új autóknál mást jelent a megbízható szint, mint az Euro 3-4-es időkben és abban is biztos vagyok, hogy az Euro 7 sem hozza vissza az örökélet meg egy nap típusú motorokat.
1.6 benzin nem mai darab volt, a sok év alatt nyilván kevés volt a hibaforrás, cserébe mondjuk egy lodgyban városi járatban simán 10 liter közelében mozgott a fogyasztása, mennyivel jobb.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #178347 üzenetére
Igen, azzal a motorral azért elég jó már a dinamika.
4 vagy 5 ajtós van nálad? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #178376 üzenetére
Csak azóta mióta van a JSZP, látod te sem tudtad meg csak így utólag, hogy tekert órás autót vettél. Nálunk is anno a cégnél nagyon sok autót megtekertek de az egy másik történet...
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
Vettem ket szep elso futheto ulest 8e Ft-ert. De terveim szerint nem sima csere lesz 🤦♂️
[link][ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Enyem futheto eleve. A BE helyett a JE huzat lenne a lenyeg. HA szet tudom szedni... kiderul.
Ha nem, akkor csak siman cserelem, ez a BE szebb picit, mint az enyem, de csak remelni tudom, h a futes mukodik
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Remekelek28 #178363 üzenetére
Nem értem ezt a huzavonát a részedről. Már többen leírtuk mit kellene, kellett volna tenned...
Direkt megkérdeztem nem olyan rég a testvéremtől...
Tehát, lemondás után az 5-ik napon már visszautalta a biztosító a pénzt a számlára, mert épp előtte lett 1 hónappal kifizetve az éves kötelező. Nem ám olyan infó, hogy meg kell várni az vevőt, amig az felemeli a valagát és átíratja etc...
De amikor bejelentette, onnét ő már "tiszta" volt, mint eladó, akár vehetett volna másik autót, új biztosítással.
De ez a normális, te meg olyan hülyékkel beszélsz, szóval olyan infókat kapsz tőlük, hogy komolyan érthetetlen számomra, hogy a p...ba dolgozhatnak ennyire agyvelőgyulladások manapság. Gondolom ehhez (is) lassan a diploma kötelező lesz, hogy ennyi idióta nyomja a frankóbbnál frankóbb infókat.
Remélem sikerül végre lerendezned. -
mamboo
tag
Elnézést ha Off, töröljétek nyugodtan. Nyitottam egy skoda rs topicot.
https://prohardver.hu/tema/skoda_rs/hsz_1-50.html
Akinek van azt várom -
mamboo
tag
DPF "herélés" után más típusú olajat kell beleraknom mint eddig? (motor: 2.0 PDTDI RS 170LE)
-
mamboo
tag
válasz stickermajom #178399 üzenetére
Nem terveztem
Új hozzászólás Aktív témák
- patomi: Alufelni felujítás amatőr módon.
- Riasztó topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Diablo IV
- OLED TV topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen