- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Hátö... nem hangzik jól. De majd meglátjuk. Nyilván sokat számít a klíma (is). Az mindenképp előny itthon, hogy gyakorlatilag értelmetlen a sózás, mert fagy esetleg van, de hó nincs. Persze fagyban is lehet értelme sózni, ha épp olyan a helyzet.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
ROBOTER
addikt
Tekintve a térség domborzatát, azért a villamos sem lenne a legegyszerűbb. Lehet, hogy adhéziós elven nem is lenne megbízható az őszi időszakban. Bő 230 méter szintkülönbség van az útban a Széll Kálmán tértől a Szépjuhásznéig 6 km távon, ami persze nem egyenletes, tehát nem állandó 3,9%, hanem néhol 0%, néhol pedig 10% környéke. De Budakeszi belterületén tartós 6%-os az emelkedő a templomtól a vadasparkig. És persze a nyomvonal kialakítása is ütközne némi ellenkezésbe, persze ha nagyon akarják, meg lehet csinálni. De most erre a szakaszra a hibrid buszok baromi jók lennének, mert amikor a megállóban elkezd induláskor visszacsúszni a busz, aztán hallom darálni a fogaskerekeket, akkor sajnálni kezdem az acélt.
-
bteebi
veterán
Nem is rossz ötlet.
#35: Nem akarok hazudni, de vagy 10%-ig talán majdnem minden körülmény között biztonságos(sá tehető - pl. érdesítéssel) a vasúti közlekedés. Amúgy meg legfeljebb majd maglevet építenek, szerintem NER részről tutira lenne rá igény.
De amúgy simán lehetne a ráhordás elektromos buszokkal. Arra simán jók lennének.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
ROBOTER
addikt
103 méter / 6,4 km (Hűvösvölgyig) vs. 232 méter / 6,0 km (Szépjuhásznéig)
1,6% vs. 3,9% (átlagos)A szintemelkedés 90%-a a Budakeszi út elágazásától indul, onnan 6% az átlag. Addig a meglévő villamospálya lényegében sík, nincs benne 20 méter.
Igen, minden megoldható, de azért a költségek és a megoldandó műszaki feladatok sokszorozódhatnak. Valószínűleg 300 évre kijönne az elektromos busz + az akkucsere a villamospálya és a járművek árából.
[ Szerkesztve ]
-
ROBOTER
addikt
Nem erőltetem, csak nem vagy tisztában a domborzattal.
"fák vannak körülötte."
Meg pitypang is...
Mindent meg lehet oldani, egy szóval sem mondtam, hogy nem. Csak figyelembe kellene venni, hogy Magyaroszág csak építeni szeret max. 80%-os minőségben és karbantartani, üzemeltetni 10%-os minőségben. Egy ilyen vonalat nem lehet felelős és hozzáértő üzemeltetés nélkül fenntartani. Erre semmi esély nincs itthon. Itt pont az lenne a lényeg, hogy 5..10 település dolgozói nagy biztonsággal és pontosan bejussanak a fővárosba, mert ott a munkahelyük, abból élnek.
Egy kombinált, adhéziós + fogaskeres megoldás (lásd a svájci infrastruktúra nem elhanyagolható részét) kicsit stabilabb lenne.
De viccen kívül, a Zsámbéki medence és Buda viszonylag sík része között 4,5 km van légvonalban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen