Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz tboldi #186381 üzenetére

    Nem tudta, hogy racse van ;] majd a szervizkiállás (gyertya csere) és tankolás alatt behozza a lemaradást :DDD

    Most nézem, 16.8 s a 0-100. Golf nekünk valami 19 körül van, ahhoz képest teleport :D Fiat 12 s, de ugye limp mode-ban került hozzám, külön élmény volt először csak hibakódot törölve, aztán végül vákuumcsövet javítva az összeterelt ménest kipróbálni, de hamar meg lehet szokni. Ezért jó a lassabb autó, könnyebb értékelni a másikat. Mondjuk cégnél is vezettem mindenfélét, személyautóban talán a Logan MCV 1.2 szívó 73 lóval volt a legkevésbé dinamikus, de alapból 1.4 TDCI (70 LE) Fiesta volt a járkálós autó akkor, azzal is elvoltam, pályán volt csak kevés, de ott is kellemetlenebb volt az 1.2 szívó Clio, benzinesként zavaróbb volt a magas fordulat. Illetve kisteher vonalon a Fiat Fiorino volt aránylag kicsi motoros jószág (1.3 Multijet 75 LE), és a Transporter 83 lóval sem volt versenyautó. Valahogy elvagyok, akármit kell vezetni, egyelőre jobban foglalkoztat a költség oldala - olasz kocsim is úgy lett, hogy adódott a lehetőség, aztán végső soron mindnek van előnye és hátránya, csak ugye ki-ki máshogy ütötte be a fejét :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák