- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
-
Johnny_vT
senior tag
válasz trialboj #175511 üzenetére
Octavia szedán (vagy akár kombi) ugyanazzal az 1.6-tal amit gzbotii írt. Talán olcsóbban megkapod mint a Golfot, de ennek már raktere van nem csomagtartója
Fordból a Focus II egész jó lett és beleférhet a keretbe. Úgy tudom abból is az 1.6 a legbiztosabb vétel és szerintem sokkal igényesebb tud lenni a Skodánál (bár ugye ebben a korban ez már állapotfüggő is).
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
gzbotii
veterán
válasz trialboj #175521 üzenetére
MPI az sima szívó, injektoros motort takar röviden. Nincs bennük turbó. VW-féle FSI is szívó, de közvetlen befecskendezéses, ahol a kokszosodás már probléma.
Ha szeretnél egy turbós autót, ami mozdul is, akkor talán egy 1.9 TDI, de ebben ugye van kettőstömegű, néhányban DPF is, ami már problémásabb városban - a 110 ill 90Le ezért ajánlottabb. Ez lenne a legolcsóbb.
Úgyszintén a VW féle 1.8T benzines, de ezek már elég ritkák.Esetleg még Fiat Bravo 1.4 T-Jet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz trialboj #175521 üzenetére
Városba kicsi szívó való, minél nagyobb, annál többet fog enni.
Az mpi szívócső befecskendezéses, ami a legkevésbé kényes a városi használatra/rövid távokra, cserében valamivel többet eszik, mint egy közvetlen befecskendezéses (gdi)
A gdi hajlamos a kokszosodásra, mert a szívósort nem hűti az üzemanyag és nem is mossa le.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
máyköl
veterán
válasz trialboj #175554 üzenetére
Ahogy már írták, az Insignia motorját ha rendbeteszed nincs vele nagy gond (emiatt is nyomott a használt áruk főleg), ettől függetlenül városba nem való. Persze ha félreteszel 600-700k forintot a dízel nyűgökre, akkor nagy hidegzuhany szvsz nem érhet, de nem a városra találták ki ezeket az autókat, jobban jársz egy benzinessel/hibriddel.
-
nagyúr
válasz trialboj #175662 üzenetére
A nemistommennyivel ezelőtti autóm egy ilyen B6-os 1.9PDTI volt, 2005-ös, lassan 300k-nál jár, és eddig egy DMF-t + kuplungot kért a kopó motyókon kívül, a mai napig szépen el van a családban.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz trialboj #175691 üzenetére
Múlthéten cseréltem 2 első lengőkart, talpast, toronycsapágyakat, kormányösszekötőt, stabrudakat csak elöl, 220 ezerrel könnyebben távoztam. Egy 17 éves autóról beszélünk + van amit én vittem és 60% kedvezményem volt rá. Oké, kétszer kellett szétszedni, az megdobta 30 ezerrel, de pl. teli áron ezek az alkatrészek az unixnál pölö 193670 huf bruttó.
Minden évben túlzás, de előfognak jönni a bajai és ha foglalkozni akarsz vele kevés nyugodt hónapod lesz.
-
426os
őstag
válasz trialboj #175691 üzenetére
Ezért mondják, hogy autót nem venni drága, hanem fenntartani.
Attól, hogy öregszik az autó és lecsökken az értéke, a szerelőnek ugyanúgy van munkadíja és az alkatrészek ára sem fog mínuszba fordulni. Ráadásul a kor és futás előrehaladtával egyre több alkatrész megy tönkre a kopókon felül is: Egyszerűbb autó > kevesebb hibalehetőség. Ami nincs benne az nem is fog elromlani. Az újkorában drágább autó prémium/tetszési felára öregkorára is megmarad, csak vételár helyett a szervizköltségeken fog jelentkezni és a javítások az értékének egyre nagyobb %-át fogják kitenni.
Ha 1-2 liternyi fogyasztáskülönbségen aggódsz, akkor nagyon nézz utána, hogy a kiszemelt autó milyen költségeket tartogathat, ne érjen kellemetlen meglepetés..
-
Bazsee71
őstag
-
válasz trialboj #175691 üzenetére
Egy alkatrész új előállítási költsége nem amortizálódik az autó életkorával. Nekem a 13 éves tehénnek az első két lengőkarja kerül 140k hufba utángyártottban! És nem kettő van benne.
A passatban a lengőkar szett picit jobb minőségűben 150 körül lesz előre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz trialboj #175733 üzenetére
Azért mert a normálnál jobban kezdte a gumit koptatni. Vagy keréknyomás vagy futómű. Utóbbi volt. Nekem 18"-s a kerék (a legkisebb ami felmegy a sárkányra) így amikor nyomvályús úton mentem a kocsi kóválygott jobbra-balra.
A helyzeted nem lesz egyszerű. Amit leírtál (fiatalabb bonyolultabb de kevesebbet fogyaszt, öregebb egyszerűbb és így olcsóbban karbantartható de többet eszik jó meglátás és lényegre törő.
A meghirdetett futásteljesítményt pedig csak és kizárólag akkor hidd el ha visszakövethető a szervizmúltja!MOD
Ahogyan rbalint88 mondta a hyundai elég jó irány az eddigi ismereteink szerint. Több infót kisza25-nél találsz akit valószínűleg a gyár fizet a reklámért
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #175733 üzenetére
Találtam egy Hyundai i30-ast,
Voltam egy szerelőnél, aki délután átnézni az octaviát, erről jókat mondott, meg hogy 200k még nem a világ annál a modellnél, viszont a Hyundairól meg sem akarta hallgatni amit mondok. Szerinte szarul van kezelve az alváza, hamar szétmarja a hólé, rozsdásodik és onnan ko, illetve ha szerelni kell, drága és macerás beszerezni az alkatrészeket.
Ezt gondoltam megosztom. Újonnan jó autónak tartja, minimális szervizigénnyel, de 10 év felett már inkább nyűg lesz, szerinte abból könnyebb rosszat kifogni mint az octaviaból.
Hallod, ahhoz hogy én észrevegyem hogy az átlagnál jobban kopik-e a gumi, szerintem kb 5-6x még ujjá kéne születnem
Ez egy olyan dolog, hogy én sokkal inkább gondolnék arra hogy rossz a gumi minősége, kifogtam egy selejtes szériát, mint arra hogy az autóban valami felfüggesztés gond van. Persze lehet hogy segít ha csak a széle kopik el, akkor látod hogy valami nem ok, és úgy nem kell Sherlocknak lenni hogy kiderüljön az autóval van a gebasz, de ez most megnyugtató, azt hittem hogy pl a rossz utak miatt tört el valami nálad, ami sajnos itt is jellemző.
Én csak azt mondom, hogy aki 2005 körüli autókat keresgél 2019ben, az valószínűleg utolsó tulaj lesz, és az hogy lelakja az autót mondhatni normális. Engem annyi érdekel hogy mindig biztonságos legyen, és főleg az erre irányuló szervizek érdekelnek.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
tboldi
nagyúr
válasz trialboj #175748 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy aki 2005 körüli autókat keresgél 2019ben, az valószínűleg utolsó tulaj lesz, és az hogy lelakja az autót mondhatni normális.
wtf
Azért nem minden használt autó szar, az én 2006-osom pl. így néz ki.
-
Richard!
addikt
válasz trialboj #175748 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy aki 2005 körüli autókat keresgél 2019ben, az valószínűleg utolsó tulaj lesz, és az hogy lelakja az autót mondhatni normális.
Háá mé mondol ilyet?
2002-es az autó és negyedik tulaja voltam: [link]Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Ádám16
addikt
válasz trialboj #175856 üzenetére
Bátyám T250 Avensis-ével jöttem dolgozni a héten, a Miata generálon van. Újra kellett tanulnom parkolni a városban. El nem tudom képzelni, mihez kellhet ekkora hajó 2 embernek, de még 1-2 gyerekkel sem (persze, majd ha lesz, megtudom).
Szerintem az Octavia-ban is ilyen érzésem lenne. Számomra túl nagyok a mindennapokra.Egy komoly alváz- és üregvédelmet neki tapasztalt emberrel. Ha nem rohad, akkor hátha nem is fog kezelés után.
Apropó, a téli vásár óta nem is dobtam fel képet róla. Kapott egy gyári Sportive felnit, 195/45 Rainsport3-at, és egy lámpapolírt, ami a külcsínt illeti. Nagy a szerelem azóta is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen