-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
akkor lehet az autószerelők terjesztik, mert nem szeretik szerelni
olyat olvastam egy autós magazinban/oldalon(már nem tudom pontosan hol), hogy vajon mitől lehet rosszabb egy francia autó, ha azt ugyanúgy robotok rakják össze gyártósoron, mint a többi autót aminek sokkal magasabb presztízse van és arra jutottak, hogy mindenből a rosszabb minőségű olcsóbb anyagot pakolják beléjük,
jó sok extrával megspékelve (természetesen abból is a legolcsóbbakat vásárolják meg)
így azonos áron sokkal több extrát kap a vásárló,
csak erre szokták azt mondani, hogy a kevesebb néha több
vezettem pár ilyen régebbi Renault-ot én a váltójuktól kaptam frászt, mintha egy zselében mozgott volna az egész szerkezet és miután váltottam, a kar mintha visszaesett volna középre üres állásba, valami szörnyű váltás érzet volt bennük[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
azért írtam, hogy van akinek bejön (üléspozíció)
a hondáét én sem szeretem, mert ott a földre ülsz, nekem a középmagas jön be,
pl a kia pro ceed-ben ami nekem van az pont jó, viszont aki ilyet tervez az készüljön fel rá, hogy a hatalmas első ajtónak legalább annyi hátránya van, mint előnye,
pl. szűk parkolóban alig tudsz kiszállni, mert a sokkal hosszabb ajtó még csak résnyire van nyitva, mikor egy normál ajtón már simán ki tudsz szállniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Vesztor87
senior tag
Szüleimnek Ignise van, 1,3-as, nagyjából ismerem. Szoknyája nincs, csak tetősín, ablak légterelők (4db) és az oldal védő csíkok. Szerintem szép autó (övék grafit szürke metál) de feldíszítve még szebb). Azt hogy vékonyabb a lemeze nem tudom, de a fogyijuk rendben van. Apu óvatos vezető, 2500-3000 körül elváltja, kisebb vidéki távokkal (10-30km) néha kicsi várossal, és pályával vegyesben 6 körül van a fogyi. Nem nagypapásan vezet, 100 körül megy országúton, néha meg is van hajtva hogy ne hogy ellustuljon, a legjobb fogyija bejáartósan volt, akkor tényleg tojással a pedál alatt 5,3 volt a fogyi. Ausztriába pályán tartós 120-140-el jött ki valami 6,3 körül. Szerintem Ignisek közt ez jó. Főnökömnek is volt Ignis, ő hajt állandóan, tipikusan nagy gázzal közlekedő ember, neki Pesten 10 körül evett...
Haver Kalosa Pesten (1,2 benzin) normál tempóban vmi 6 körül van, vidéken mondta hogy 5,5 körül van... Fene tudja. Kalosban a belső az ami kicsit óccó hatású, az Ignisnek pont a belseje az erőssége... Másrész viszont kicsit billegősebb a Szuszka, és eléggé pattogós a feneke, bár nem kell annyira tolni ha szar az út Neeeemtom -
h1n1_900
senior tag
-
nagyúr
-
nagyúr
-
h1n1_900
senior tag
-
nagyúr
Az ilyeneket én is utálom. Másik kedvencem meg aki nem bír várni 10 másodpercet és kifordul elém. Nem lenne ez hatalmas baj de olyan autókkal teszik amik 1 perc alatt gyorsulnak fel utazósebességre. Múltkor egy Waresz tett így velem (fékezhettem egy szépet). Meg is "köszöntem" neki a kedvességét.
Més que un club!
-
KubanitoS
veterán
válasz Jadro #205552 üzenetére
Teljesen más kategória egy Swift és egy “suv”. Nézzétek meg őket és könnyebb lesz a választás. A helyedben amúgy lízingelnék és egy új automata S-Crosst vennék. 1.4 turbó motorról hibát nem olvasni és elég jól is megy. A hozzá adott 6 fokozatú automata is igencsak jó szerkezet. A Swifthez CVT váltó van. Olyan mint egy robogó, bőgeti a motort. Lehet nem is tetszene a működése.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
rbalint88
addikt
válasz Jadro #205552 üzenetére
Ha ellatsz 6Millioig, akkor tedd ra (hitelezd be) a kulonbozetet egy uj scross/vitarahoz, mert orulet, ami a hasznaltpiacon van. 6M-ert mostanaban olyan scrosst kapsz, amit 5-ert vettek a szalonbol 2-3 eve
swift csaladinak kicsi.
esetleg 6M alatt auris hybrid facelift (2015-), szigoruan autopalyas menetproba utan. Vagy corolla 1.2t, hybrid, szinten probalva. -
rbalint88
addikt
válasz Jadro #205557 üzenetére
Jo az a 8+M 7,2-nek is [link] a suzuki olyan szempontbol jo, hogy olcso a szervize es azert eleg megbizhatoak, meg hosszu a gari is. Toyota szinten zenesz.
Esetleg az opel crosslandre nezz/kerdezz ra, egyszeru, olcso konstrukcioju auto, de van belole automata es szinten nem horror a fenntartasa. -
KubanitoS
veterán
válasz Jadro #205557 üzenetére
Szia, ahogy írták is 7,2 misi az a 8. Linkeltél itt 6.6 millióért is autót. Ha annyit tudsz rá szánni, akkor egy picit toldd meg és egy nagyon szuper, problémamentes autód lesz sok-sok évig (3+7 év garancia). A Swift valóban kicsi, na meg erőtlen is ( barátnőmnek néztük, tesztvezettem a mostani turbómentes 1.2-est 80 lóerővel) az S-Crossom pedig most adtam el. Nagyon nem egy kategória a két autó. Azt is érdemes figyelembe venni, hogy 1.4 turbóval automata S-Crosst kb április végéig lehet majd rendelni, utána jön a hibrid változat, amely a tesztek szerint borzalmasan rosszul sikerült és marha drága is lesz. Magyarán az 1.4 vélhetően nagyon jól fogja tartani az árát, szóval én egész biztos nem hezitálnék a helyedben és új S-Crosst vennék.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Jadro #205564 üzenetére
Nem írtad, hogy mikor lenne aktuális a dolog. Ha nem most, hanem mondjuk egy hónap múlva, akkor valóban problémás lehet a dolog. Amúgy kíváncsivá tettél és felhívtam a kapcsolattartómat a közeli Suzukitól és megerősítette, hogy automata + összkerékből van bőven választék, GL+ automatában macerásabb. Viszont egy-egy autót ki lehet fogni most is, de ahhoz nagyon gyorsan kell lépni. Állítólag van valami lista, ahol látják a kereskedők a készülő autók listáját és azokból lehet lecsapni egy-egy példányra. Ha feltűnik egy-egy GL+ automata, akkor ott lépni kell, mert más is lépni fog.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
tboldi
nagyúr
válasz Jadro #205766 üzenetére
M13A motornál igen. Kivéve a régebbi Jimnyt, abba más váltó került, meg eleve hosszában is van, nyilván más az egész. De talán a Liana sem annyira érintett, vagy csak kevesebb szaladgál az utakon, ezért nem nagyon hallani felőlük? 🤔
Mindenesetre az Ignisekre, WagonR+-okra és vasaló Swiftekre biztosan jellemző, amikben M13A van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest