Új hozzászólás Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz stargazer #4742 üzenetére

    na tiszázzuk ezt az abs dolgot először

    igazi töletes abs-t ami olyan profin és megbízhtóan műk9dik mint egy autónál nincs se robogóra, se motorra.

    Kétkerekű járműre nagyon nehéz abs-t csinálni a kanyarodás összetett fizikája miatt, amik vannak azok elsősorban egyenes menetben működnek jól, egy motoron az oldalvezető erő miatt pont kanyaran lenne igazán szükség a megbízható blokkolásgátlásra.

    a másik ok hogy egy normális blokkolásgátlónak ngya tömege, drága és nagya teljesítményigénye.

    ezért aztán nagy nehéz és drága túragépekre teszik, mrt azokon elfér, megfizetik,és azokkal megcsúszvaegyenesben is nagyot lehet taknyolni

    amiket robogókon, kisebb motorokon látsz (hirdetésekben) az egy kis mechanikus cucc kb szarnak egy pofon... az a lényege hogya féknyereg egyik rögzítési pontja egy hidraulikus szelepnek támaszkodik, ami ahogy fékezéskor egyre erősebben nyomja a féknyereg úgycsökkenti a fékerőt.

    értelme nem sok de jól hanzik a hírdetésben. az abs motoon a kezedben meg a fejedben van.

    befecskendezés. addig örülj míg nincs egy motoron, robogón befecskendezés.
    hasznod belőle kb nulla, ha viszont eccer elromlik az életkedve elmegy mire megjavítják

    a porlasztó eccerű bevált jól működő szerkezet, amit a fizika törvényszerüségei működtetnek. nem romlik el, nem kopik el, max eldugul. szétszeded kipucolod összrakod működik tovább..

    befecskendezésnél mindenféle szenzor szonta, rengeteg kábel, meg vezérlőszoftver... ezer hibaforrás, haszno belőle meg kb semmi

    ha a nagyrobogók puhák lusták nehézkesek, akkor sztem nézd meg a gilera 500as nagyroboóját se nem lomha se nom otromba és még az áhított befecskendezést is megkapod :)

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák