Új hozzászólás Aktív témák
-
Face8814
őstag
Jó kis futam volt.
Egy kanyarral több, és Rossi szvsz bedarálja Rózsit.
Stonerrel kíváncsi vagyok mi lett, mert nagyon lemaradt a végére. A nyilatkozatokra kíváncsi leszek, főleg az ausztráléra.
Elteszem magam holnapra.... ööö mára.[ Szerkesztve ]
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz Face8814 #8501 üzenetére
Gondolom elmúlt a fájdalomcsillapító hatása...lehet hogy pont a betegsége miatt nem is kaphatott, vagy ilyenek..elégé oda volta bundája a vége felé az látszott.
Lorenzo-nak kitartott a díjkiosztóig
Szal:
Azért Pedrosa óriásit motorozott, el kell ismerni a teljesítményt, sokszor csak néztem hogy a dugóhúzó féktávján hogy áll a motorja, de megoldotta minden körben...a végére vagy elfogyott a gumija, vagy akkora koncentrációt kívánt ez a tempó hogy az utolsó kör érzése ennyit számított...Rossi fejében megfordult a kifékezés gondolata.
Szal óriási teljesítmény volt Pedrosa-tól és Lorenzo-tól a tegnapi futam, és Nicky is javul.
Stoner mentett pontokat, Rossi viszont nem igazán ment jól...jól ment persze, de Lorenzo gyorsabb volt.
Edu'-nak is szorítottam, de az az igazság hogy a Hayden-Elias-Edwards hármasból mind a három versenyző kedvenc valami miatt. -
ALI_G
veterán
Valaki tudja mitől esett talma?
-
Integra
titán
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
„Csalódott vagyok, hogy nem sikerült befejeznem a versenyt, főleg úgy, hogy a motor jobb volt, mint a reggeli edzésen. Az egyik kanyarban minden előzmény nélkül egyszer csak hirtelen elment a motor eleje, esélyem sem volt, hogy kivédjem az esését. Szerettem volna pontot szerezni, de ez most nem sikerült, ez tovább motivál a következő versenyekre. Jó irányban vagyunk a beállításokkal hamarosan eredménye is lesz ennek.”150-nél
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
G.Zs.
senior tag
"Gábor elesett Indianapolisban, így idén először nem tudta befejezni a versenyt"
[link]Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
Integra
titán
”Túlságosan kiengedtem, a kör elején láttam, hogy majdnem két másodperc az előnyöm, ezért lazítottam. A végére észrevettem Rossit, ennyire nem szabadott volna lassulnom” – mondta a célban a katalán, aki 392 nap után nyert futamot magának és a Hondának.
asszem dani egy életre megtanulta a leckét...
ha ezért kikapott volna, akkor én nem hőbörögtem volna, az biztos....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
R
aktív tag
Talmácsi: "esélyem sem volt kivédeni az esést"
-
#70869248
törölt tag
Benne volt...nem hiába mondtuk már a futamot megelőzően hogy Laguna Seca-ra az is jó ha bejön. Nem utal semmi arra hogy pont itt villantson pusztán az hogy futamról futamra jobb cimbik a géppel és ez táplálja az önbizalmát.
De ez egy nehéz pálya, és nem ment még rajta. Itt csak be kellett volna gurulni szvsz és hátha leesik valami,...ellenben Brno-val ahol már szépen erősen kell menni. -
Perdozának nagyon bejöttek a beállítások, meg valszeg lesz ami lesz alapon nyomta, de asszem idén nem az lesz a jellemző, hogy ő megy elöl. Stoner motorjában nagyon kéne valamit találni, mert különben lassan de biztosan lemorzsolódik a Yamaháktól. Az utóbbi futamokon nem volt partiban az elsőségért. Rossit idén szerintem max Lorenzo szoríthatja meg, ha össze nem töri magát. Ha nem akkor igen ínyenc csatákat láthatunk még szerintem......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #8514 üzenetére
A Dukival is baj van, de Stonerrel is. Remélem nincsen valami komolyabb baja..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz #70869248 #8513 üzenetére
bezony
és itt elég sokan estek, láthattuk.
dovi is elfeküdt aki talán az egyik legstabilabb motoros, de ott van nyalóka meg sztóner is..
nem hibáztatom gabit, csak egy picit sajnálom, de jobb most perec és tanulni belőle, mint később. ráadásul annyira nem sérült a bringa sem, mert csak csúszott....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gYaLo
őstag
válasz Motion_Blur #8515 üzenetére
Én Rossi szurker vagyok, de kiélezett csatát szeretnék végül Vale győzelemmel
iPhone 4S White 6.0.0 ☆ Logitech G500 zjeeeeee!!!!
-
brownus
veterán
aranyos:
-
[lAyCsI]
addikt
Lorenzo pletyka
-= No way back from Here =-
-
-
[lAyCsI]
addikt
Moto2 hír
-= No way back from Here =-
-
SzalaiG
addikt
* Dani Pedrosa: danipedrosa.com
* Andrea Dovizioso: andreadovizioso.com
* Chris Vermeulen: chrisvermeulen.com
* Randy De Puniet: depuniet.com
* Alex De Angelis: alexdeangelis.com
* Toni Elias: tonielias.com
* Casey Stoner: caseystoner.com.au
* Marco Melandri: marcomelandri.co.uk
* Mika Kallio: mikakallio.com
* Valentino Rossi: valentinorossi.com
* James Toseland: jamestoseland.com
* Sete Gibernau: setegibernau.com
* Nicky Hayden: nickyhayden.com
* Niccolo Canepa: niccolocanepa.com
* Jorge Lorenzo: lorenzo99.com
* Talmácsi Gábor: talma.hu -
Face8814
őstag
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
Gibernauek is kiszallnak. Talma lassan minden versenyen pontszerzo lehet.
-
Integra
titán
"Digital recorders, notebooks, and face-to-face interviews...and STILL, riders complain of being misquoted."
az ugye ott szegény takahashi és gyanítom valami sajtós csóka a scot részéről.
elég cinikus szöveg tartozik a képhez szerintem, de csípős is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
félreidéznek.
azért ez a sok digitális kütyü, meg személyes kíséret, hogy mindig mindenkor pontosan tudják, szó szerint, hogy ki mit mondott. és ugye elég sok magyarázás volt talma és takahashi és a váltás körül, talán ezért is gondolom, hogy ehhez a témához nem véletlenül ezt a képet rakták be.roli: szerintem a 800-as gépekkel pont hogy sokkal többet estek mint a literessel, mert utóbbi sokkal kiszámíthatóbb, felnőttebb motor lett az évek alatt mint a 800-as. leporolják a literes gépeket és végre újra keményebb lesz a mezőny.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #8542 üzenetére
korábban linkeltem egy cikket pont ezzel kapcsolatban csak valszeg nem olvastad
rájöttek, hogy hiba volt a 800cc.
a moto2 miatt pedig pláne.
annyira várható volt.. és annyi évet meg pénzt dobtak el emiatt megint..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #8543 üzenetére
de most miért akarnak megint 1000-est? mocskos erősek így is.
F1-ben az utóbbi időben egyszer volt ccm leépítés, a túl sok paci miatt. Ott asszem 1000 környékén jártak már? 650-700 kg-ra (600 vagy 650 kg + pilóta).
motogp 220-230 LE és talán 200 kg (148 kg + pilóta)[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
-
Face8814
őstag
Én is csak ismételni tudom magam.
Vissza az 1000-es gépekkel.
A Moto2-val a különbség a két kategória között a minimálisra csökken.... Ráadásul az utcákra nem 800-as gépeket adnak el a gyártók, hanem legfőképpen 1000, illetve 600-asokat. Meg egyébként is! Sokkal jobb versenyek voltak a literesekkel.
Integrának meg igaza van. Aki nem tudja vezetni, az menjen máshová gázt húzni!
"Ezer forevör!"Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #8549 üzenetére
800cc MotoGP: Which Way From Here?
return to larger displacement almost inevitable
by evan williams
Saturday, July 04, 2009
We're midway through the third season of 800cc MotoGP racing now. The smaller displacement formula was always going to have a tough time living up to the 990cc big brother that rejuvenated Grand Prix racing, but at times the racing has been processional and lackluster since the change after the 2006 season.
First off, the 800cc bikes are technical marvels that were pretty much as fast as the 990cc GP bikes from their first test after the Valencia finale in '06. The 800cc MotoGP bikes are criticized for having one-line races where everyone is applying the throttle at the same time. As cool as they are, the formula doesn't always translate to great racing.
And while Rossi described Laguna Seca as being a very un-250-like circuit, once again former 250 racers are dominating. It doesn't look like there's much big success ahead for riders from different backgrounds and ones that aren't smurf sized, with the exception of Valentino Rossi. Compare that to the 990cc era that saw Superbike riders have some success.
The rumor is MotoGP will return to the class to regulations near 1000cc in a couple of years. The feeling is the power structure in MotoGP, unlike some, has realized a wrong move and is looking to make a correction when possible.
In the meantime, the control tire seems to have a positive effect. The best racing of the season has been when the tires are worn at the end of the races, like the one at Catalunya where Rossi and Lorenzo battled to the flag.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen