-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
http://www.futomu-tuning.hu/?id=1&al=1
Első teleszkóp javítás 6.000.-Ft / szár
(melytartalmazza)
- Mosás - tisztítás
- Cromszár Felületkezelés
- Szímering csere
- Olajcsere
+ szímering (3.000 - 3.500.-Ft/ db ) + Olaj
Motortípústól függően összesen: 25.000 - 30.000.-FtDe egy sima márkaszervízben is kb ennyit kérnek el. Viszont futómű olajcserét nem bíznék akárkire, csak szakszervízre.
Én Őket ajánlom:http://www.zenithracing.eu/
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
hát nézd, a szimeringet szerintem akárhol veszed 2-2500 Ft-ba fog kerülni minimum. Na ez már kb 5000 Ft. Aztán legyen az olaj olyan 3ezer Ft. legyen még 2ezer ft a kicsike munkadíj, máris 10 ezernél jársz. És ez az olcsóbbik változat. De nem hinném hogy valaki 2000 Ft-os munkadéjírt kiszedi a motorból a telót, lefelületkezeli, kimossa, kitisztítja, kicseréli az olajat, visszaszereli meg miegymás. De ha neked ilyen szerelőd van, akkor tartsd meg mert ritka kincs
Ráadásul az ilyen kiszedem, kiöntöm az olajat meg ilyenek nem olyan egyszerű, speciális szerszám kell mindenhez, és tizedmilliméter pontosan kell illeszkedni mindennek, hiszen szerszámok hiányában nagyobb kárt lehet csinálni mint hasznot..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ALI_G
veterán
hát mivel amíg lefolyik az olaj, addig kicseréli a légszűrőt, persze ha csak csere. Ha K&N, akkor azzal pepecselni kell mire kitisztítod, beolajozod, de otthon semmiség.
Olaj, olajszűrő csere legutóbb nekem is 1500-ba került, ennyiért otthon nem kenem össze magam és úgyis szokott lenni más is ami cserélendő. -
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
nekem most nyáron a szerb határnál leszakadt a kipuffogóm az autón.
vissza akartam fordulni hogy valahol megheggesszék, de mondta az ismerős hogy majd a szerb szerelők megcsinálják, ne parázzak.
5 EURÓ összeget fizettem a heggesztés, emelés, fémlap felfogatás történetért, jobb lett mint a gyári megoldás kis túlzással. itthon egy kipuffogós 10ezer alatt nem áll veled szóba...más kérdés, hogy olyan szervizben történt a műtét, ahova be nem tenném a lábam itthon, de szerbiában mindegyik szerelő ilyen...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
hát akikkel én vizsgáztam nekik nem volt olyan egyszerű. be az egyirányú utcába ellenkező irányból stb. instant bukás direkt mondtam mindenkinek figyeljék a tükörből az indexem, direkt jó előre indexeltem, én már profi vagyok, évek óta vezetek, de neeeem, mondhattam nekik, így hát beszopták
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Nekem is nagyobb egy mérettel a kabim meg a nadrágom, de csak azért mert magas vékony emberekre nem gyártanak normális ruhát
Integra: Én bukót nem mernék netről rendelni, sőt, semmilyen ruhát, még napszemüveget se.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
"ellenkormanyzas nem tudatos" - nem a f*szt nem tudatos max annak nem tudatos aki nem tanult meg alap szinten sem motorozni
Olyani nincs hogy sima dontes. A motort ellenkormanyzassal dontod lapra. Es itt vege is van a dolognak Testtel csak nagyon minimalisan lehet kormanyozni. lasd : [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Ugyarrol beszelunk persze. Biciklin szerintem sokkal kevesbe gond ha nem tudatosan hasznalod az ellenkormanyzast. 20-30km/hval sokkal konnyebb egy 12 kilos biciklit dontogetni, mint 150el egy 180 kilos motort. Meg nem is lehet egy biciklit nagyon ledonteni. A motor estbeen viszont ha nem tudod hogy mit kell csinalni mondjukegy veszhelyzetben (kikerules, iv modositas kanyarban) akkor nagy bajban vagy. Marpedig ahhoz hogy nagyobb temponal kikerulj valamit, tudnod kell, hogy ha jobbra tekered a kormanyt akkor balra fordul a motor.
-
Pocee
senior tag
hát szerintem is hidegen indítás nélkül lenne logikusabb,ha már felkent egy csomó olajat a blokk falára nem hiteles a mérés,nem?ez előtt még egy 20 évvel nekem így tanították(apám szerelő haverjai,nem iskola)azóta is így csinálom és semmim nem roppant még össze mert kevés lett volna az olaj.
Vagy már modern időket élünk?Mr.Brightside
-
Djuree
félisten
konkrétan nincs benne, de az ellenkezője sem csak ugye mindenkitől így hallottam, szerelőtől, ősmotorostól, stb., meg ha átgondolom gépész szemmel, akkor így logikus nekem. persze meg lehet győzni az ellenkezőjéről, de ahhoz igen jó érvek kellenek
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
hát én eddig mindig így használtam és semmi baja nem volt még soha emiatt a motorjaimnak, meg faterénak sem. gondolod te meg amúgy, és akkor sem volt baja. lehet olaj se kéne?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
nekem qrta messze volt, aki eddig max 170km-t ment egyhuzamban motorral kb. 10 óra alatt értünk oda, persze sokszor megálltunk, tankolni, nézelődni, fotózkodni.
ja mi történt!!!
előttünk 100m-rel kirepült egy kamion kereke a horvát pályán!!! telibe vert egy magyar kocsit, benne 4 magyar fiatallal akik nyaralni mentek. szerencsére csak a kocsi elejét találta el, hűtővíz elfolyt, ha a szélvédőt találja el akkor végük. megálltunk mi is hátha tudunk segíteni, mert láttuk hogy magyarok. nem tudtunk. de bakker előttünk 100m-rel! ha az minket talál el akkor most nem írkálnék
ezután nagyon gyorsan igyekeztünk le a pályáról. nagyon befostam...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
nekem tank alá való magas távtartó alátét kellett, mert elhagytam az egyiket láma módon..
megkérdeztem a Karasnát: nekik nincs elfekvőben sem
megkérdeztem a Furioso szervizt: adtak egyet de az kb 1 mm-rel rövidebb volt, de legalább ingyér volt
megkérdeztem a Takober szervizt: adtak egyet de az meg hosszabb volt 1 mm-rel, az is ingyér volt mert egy nagy nagy bödönből túrták elő aminek fekete lyuk volt az aljaitt lett tele a gyíkom, és megrendeltem a Karasnában, megjött, kifizettem.
robogok le, mondom ha már itt vagyok tegyük be, adjatok egy imbuszkulcsot hogy kiszedjem a rövidet és berakjam a jót.. mondom az akkori szervizvezetőnek hogy látod, erre még rá tudok tekerni egy egész fordulatot és szétnyomja a gumialátétet, szar az egész.. mondom rá tudok tekerni.. de mégsem, WTF?
és kiderült, hogy amit nem hagytam el az alá szorulhatott be valami ami miatt a másik rövidnek tűnt, de az előző 6000-res szerviznél amikor a légszűrőt cserélték már össze tudták rakni jól... nem is tudtam róla hogy a probléma magától megszűnt, de rendeltem egy alátétet drágáért amit utána nem tudtam beépítenina ez az igazi szopás
(#11366) yodamastah: el tudom hinni, második-harmadik kecskeméten már kevésbé volt ilyen a gumi, de azért kakucson az igazi.. lehet csak szokni kéne a pályát
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Én kezdőként ültem SV-re egy ER5-ös tanulómotorról.
Nekem semmi ijesztő nem volt benne, csak akkor is ti ijesztgettetek az SV motorfékkel.
Ráültem és mentem, ki mit szokott meg. Kicsit túl van misztifikálva ez a V2-es motorfék.
Azt még a motorfékhez hozzátenném, hogy egy jó kipufogóval brutális hangja van visszaváltáskor.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
Hat nemtom. Motorfeke nem csak v2 nek van. Minel kevesebb a hengered annal nagyobbnak tunik, de egy 600 sornegynek visszapakolsz froccs nelkul, ugyanugy megall a hatso kereke foleg ha 14000 nel van a mutato, ez nem v2 sajatossag. Persze 3000 nel semmit nem erezni, de ott meg ki hasznalja a motort?
Ezzel azt akarom mondani, hogy a gs nek is ket hengere van viszonylag nagy lokettel, ami ugyanugy kodobja a vasmacskat balfasz visszavaltasnal, jobban mint ugyanolyan fordszamon egy 600 sornegy. Szoval ez a v2 sztereotipia ez dobbenet akkor Inkabb rangsoroljuk a motorfeket hengerszam es kobcenti alapjan
Szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
Mindent látok rendesen, semmi gondom nem volt.
Most lesz furcsa motorozni a sok csomag nélkül.Amúgy szerelmes lettem a nagy út alatt:
Jövőre mindenképpen motorcsere lesz. Erre nem hiszem, hogy telleni fog önerőből, de egy újabb szériás varaderora tuti!
A másik dolog meg az EXO1000-es sisak, amit a túra előtt shoppingoltam.
Imádtam benne menni! Szélzaj van ebben is, de még tűrhetően. A nagy melegben soha nem fújtam fel a bélést és ilyenkor még jobban átjárta a levegő. A sok nyitható szellőző, és a belső légterelése fantasztikus. Szépen hűtötte a kobakomat.
Egy gond van vele, mégpedig 15 fok alatt teljesen belefagyott a fejem bosznia után.
Kicsit kellemetlen volt a 40 fokból hazajönni a 12 fokos Magyarországra. Annyira fáztam, hogy minden lehetséges ruhát felvettem, még az esőruhát is.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Djuree
félisten
majd ha lesz annyi motor, hogy értelme legyen. mert most nincs. olaszban van, ott voltak is ilyen parkolók. nekünk felesleges, ennyi motorhoz, itt nincs sok.
amúgy a hring előtt van ilyenLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
Csak az maradt ki, hogy nem kötelező "pont fényképhatár alatt" menni. Ott van pl. az a rengeteg kamion, mind nem úgy megy. Vagy az a sok helóta, akik miatt alapvetőnek érzed az állandó előzgetést
Szóval csak annyit kéretik megérteni, hogy többféleképpen is lehet. Meggyőzni semmiről nem akarok senkit, tökmindegy.
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Nem nyilván. Unalmas lenne egyenletes tempóban haladni, sose megyünk úgy.
Korábban írtam, hogy 160-hoz még nem kell erőgép, még csak egy 75 lovas 600-as se, így a kell-e 1200-as érvelésnél nem értem, miért kerül elő.
A 250-esek gyöngébbek, az már más tészta. De az se gond, mivel egy autópálya kb. hasonlóan dögunalmas lassabb tempónál is... Nem is járok rajtuk, csak ha muszáj. -
-
shiNIN
tag
Semmi életveszély nincs abban, ha az ember a tipikusan üres autópályán (mi ilyenekkel találkoztunk) gyorsítgat és gurul. Ráfékezgetni???? Uramatyám, azt meg minek tennénk? Mi kerüljük a féket, hisz azzal lendületet vesztünk (persze én csak azért nem fogok gyökkettővel gurulni mindenhova, ahol erőteljesen lassítani kell).
Nem a mi szokásainkat vettem alapul, ami 80-as tempó (autópályán tipikusan lassabban megyünk, mint élvezetes, de még nem éles kanyarban, mert jobb nem lesz a kicsit nagyobb sebességtől. vagy valami efféle, én valszeg nem 80-nal mennék egyedül). Azt írtam, hogy 160-at lazán bír egy nem lóerőre hegyezett 600-as is, csak amiatt nem kell 1200-as. 160 a DUPLJÁJA a saját tempónknak, mégis ezt dobálod rám folyton, hogy magunkról beszélek.
Az autópálya annyira nem fekszik kis motornak (menni persze lehet rajta, én amúgy is elég biztonságosnak látom az autópályát, több sáv van, többnyire nem gond előzni. persze amikor leszűkül, vagy valami, akkor célszerű nekem elengedni a sportautót, ami úgyis elmegy, ha lehúzódom, ha nem, csak utóbbi esetben rajtam keresztül... egyébként nem sok vizet zavarok még lassan se, van annyi eszem, hogy nyilván nem akkor kezdek előzni egy kamionsort, amikor 1 km-re mögöttem jön valaki a belső sávban).
De a 600-as nem kis motor.[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
A fékezéssel elpazaroljuk a drága pénzen megszerzett lendületet. A szabadon gurulással nem.
Nekem továbbra is jó a kisebb erő autópályán, mert azzal nem gyorshajtok Megyek szép szolidan és senkit se zavarok. Ritkán járok autópályán, de a beállt M0-sat kivéve mindig elég üres. Illetve Szlovéniában pont volt kamionsor párszor, de igen hosszú üres szakaszok is a belső sávban, így nem tartottam fel senkit. Főleg, hogy az előttem levő autó is 120-szal előzött.
Hm. Nekem az lenne logikus s mindig azt olvastam, hogy jóval a végsebessége alatt jól érzi magát egy motor. Elég buta dolog lenne, ha nem. Én is megyek 120-szal Cilivel és semmi lelki problémát nem okozna 100-110-zel menni tartósan. Ha ez zavarja, akkor béna konstrukció, de használnám, amíg tudnám.
S az autópálya, ahogy írtad, unalmas, az ember többnyire nem ott használja a motort. Ha néha rámegy, nehogy már ne menjen rajta úgy, ahogy akar s amit a motor még lazán bír. Te nem pörgeted a motort, mert ott jobban kopik és nem jó neki vagy mivan? Tényleg érdekel és nem értem. -
shiNIN
tag
Az én 250-esemnek 130 a vége, 110 fölött nem használnám, csak előzéshez. A 600 vs 1200-ról volt szó. Csak megjegyeztem, hogy nekem jobb a kicsi, mert azzal nem gyorshajtok autópályán Amit mellesleg nem is használok.
Ezzel Teresa is így van, nem pörög nagyon autópályán sem. 652 ccm, 50 ló, elég oda.
-
KubanitoS
veterán
Amikor keresgéltem a motorom, a Balatonbogláron lévő Full Gas-hoz is benéztem jó párszor. Sok márkát forgalmaznak, Ducati, Suzuki, Kawasaki, BMW, KTM. Mivel látták, hogy komoly vásárló vagyok, ott helyben felajánlották, hogy a tesztmotorjaik közül nyugodtan vigyem el egy hétvégére akár, amelyik szimpatikus. Persze ez valószínűleg a személyes beszélgetés során vetődött fel, gondolom ez az egész hétvéges dolog azért nem átlagos procedúra.
(#11988) zsolt19900 Teljesen jó kezdőmotor, de azt hiszem az "csak" ötszázas.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
shiNIN
tag
Nem tudom, miért tartozik hozzá, de a technikák taglalásakor gyakran odasorolják és a cleanmpg.com-on is beírják a népek, hogy carpooling, Alvaro meg a biciklit a végtelen mpg-vel (Mondjuk ott beírnak sokmindent, mi pl. a házat szoktuk taglalni)
Az én szememben se tartozik oda, csak rímel a benzinfogyasztás csökkentésére.
Mari néni nem ér, mert nincs autója/motorja és nem ahelyett megy biciklivel De valóban mosódnak itt már a dolgok. Nem baj, nem kell mindennek tökéletesen világosnak és diszjunktnak lennie. -
Djuree
félisten
a jó szellőzés a titka. akkor nem párásodik, ha van pinlock ha nincs. az enyémben sincs, mégsem párásodik. persze ha bezárom a szellőzőket akkor igen, de miért zárnám be? max ha ali (bocs ali, nem te ) bedobja az anthrax bombát
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest