-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
100k-ért már megkapod a csúcs kategóriát, de mit szólnál egy felnyithatóhoz?
Nekem is olyan van, egy Nolan személyében, abszolút elégedett vagyok vele. Városi közlekedésre is alkalmas. Egy kézzel nagyon könnyen nyitható, ráadásul az új típusokban már van beépített napszemüveg is, így felnyitott állapotban is védve van a szemed.
Itt most akciós az N103, vagy drágábban az N104. Esetleg a nyitott és a felnyitható közötti átmenet? N43E
Ha, mindenképpen ragaszkodsz a teljesen nyitotthoz, akkor szerintem felesleges kiadni 100k-t, mert annyival nem jobb egy nyitott sem.
30-40-ért már bőven korrektet kapsz abból. (Airoh, Caberg, AGV, HJC, Lazer - pl.)De, ha el szeretnéd költeni a 100k-t, akkor Shoei, Suomy, Shark, AGV, Arai, Nolan, Schubert vonalon nézelődj.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Esküszöm poénból beakartam linkelni egy ilyen retrobilit is.
Egyébként én bringázom is hegyen, ilyet még oda sem vennék fel.
Babettára zsír, de másra szerintem nem.
Csodák meg nincsenek, a vékony héjszerkezet miatt védeni soha nem fog úgy, mint egy normális, vaskosabb darab.Persze, te tudod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
Minden valoszinuseg szerint a gyari kipufogo rendszerhez jol be van hangolva a motor. Persze alapvetoen az adott EuroX szabvanyhoz van az egesz belove. Ha ledobod a komplett rendszert, akkor egesz szep ero novekedes is lehet, de ez csak ugy erheto el, ha hozza hangolod az injektor terkepet az uj kipufogo rendszerhez. Ide kellhet a power commander. A gyari beallitasok is szoktak olynaok lenni hogy van ertelme finomhangolni, de altalaban kozel nem olyan rossz a gyari allapot, mint ha mondjuk felraksz egy verseny rendszert es ugy hagyod.
Nem tuom melyik power commandert nezted, de ha az uj closed loopost (V) akkor szerintem terkepek kozt tudsz valogatni, nem teljesitmeny beallitasok kozt.
A power commander egyebkent csak annyit csinal, hogy az adott fordulat es gazallashoz megfelelo levego/benzin aranyt tudja modositani. Ez az arany mas max erore es mas pl idealis fogyasztasra.
A kerdes talan az lenne hogy mit akarsz a motoron valtoztatni. Abban majdnem biztos vagyok hogy a motor nem gyenge
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mondjuk a KN szuro meg a dob lehet annyira valtoztat mar annyit, hogy kelleni fog a PC + PAD. Vagy PC V es az closed loop (magat allitja). En amugy evek ota closed loop rendszerrel motorozok es bevalt. Bar inkabb nalam a kezelhetoseggel volt gond, nem a loerokkel foglalkoztam....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Pirelli es a Merzeler palya / uitca szupersport gumijai szinte ugyanazok. Ajanlom mindkettot nagyon jo felhasznalobarat gumik. Szinte melegites nelkul azonnal lehet kenni veluk ezerrel, es jol kisimitjak a futomu hibait. Diablo Supercorsa es Metzeler Racetec utcai vagy ezek palya valtozatai is jok. A poen ebben a 2 gumiban hogy a palyara valo keverekek kivaloak kozuton. Igaz 80 fok magassagaban van az uzemi homereseklet, de csont hidegen is szuper jo a mechanikus tapadasuk. Sokkal SOKKAL jobbak mint egy alap utcai gumi. Cserebe a hatso elmegy vagy 3ezret Persze vizen nem olyan jok mint egy jo turagumi, de nem is olyan rosszak!
Azert emlitem a palya verziokat, mert versenyzoktol ledobaltat kapsz olcson, ha ki akarod probalni.
A Rennsportot ha szeretted akkor nyugodtan probald ki a Racetec-et Szeretni fogod En most dunlopozok par eve, de vissza akarok terni metzelerre vagy pirellire...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
mindenki azt és úgy vesz fel, ahogy akar vagy nem. nem szóltam meg senkit, leírtam a véleményem, ezt pedig ezután is megteszem és tartom magam hozzá. ha te bevállalod hogy szélsőséges esetben ott hagyod a bőröd, te dolgod, te tested. más úgy tűnik tanult a saját hibájából.
én kurva egyszerűen oldom meg, vagy nyivákolás nélkül 40 fokban végigtolom vagy egyszerűen nem ülök fel motorra, hanem inkább séta vagy busz vagy autó. de mint mondtam ez ugyanúgy az én saját véleményem és gondolkodás módom, ahogy a tied a tied."Persze van az a kategória,hogy strandpapucs fehér lennadrág fehér izompóló fullkigyúrva,ezeken persze látszik,hogy nem a motorozás adta szabadságérzet miatt motoroznak,ez tényleg gáz."
na ez is egy nagy faszság, már bocs, jön az általános sztereotípia, hogy izompóló strandpapucs. nézz végig a motorosokon nyáron. 90% városban alig vagy csak részlegesen van felöltözve, a fele papus, rövidnadrág. hogy megint ez a fullkigyurva honnan jön, mert pont nem jellemző a motorosokra a full kigyúrtság, telejsen átlagemberek pucérkodnak a motoron, nem a konditermes srácok..ez a repülős hasonlat meg... édes istenem, vicc...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Kibuvo mindig van ara hogy epp adott pillanatban miert nem oltozik be az ember rendesen. Nyar van, egy szal sisakban es kesztyuben szuper jo erzes gurulaszni, fel le a vilagban. Hanyszor ereztem enis mar idiotanak magam borruhaban 36 fokban. Aztan amikor valami okbol csuszol a foldon es szallsz be az arokba, hirtelen megis jo otletnek tunik a teljes felszerelsben motorozas.
Az meg aztan foleg okorseg hogy majd robogora nem kell beoltozni annyira. Amikor a varosi fogralomban fellok valaki, akkor pont ugyanakkorat fogsz esni mint ha egy 1198 lett volna a segged alatt. Foleg idegesito amikor gyonyoru fiatal csajokat latok robogozni 1 szal nyari ruhaban meg 1 sisakban. Es csak drukkolok hogy megmaradjon nekik ez a szepseges allapot.
Persze en sem vagyok kulonb, estem mar el motorral sisak nelkul is 0 fokban slick gumival, es 38 fokban en sem veszek hosszu nadragot meg csizmat amikor meloba megyek. Koptattam mar en is a boromet eleget, jegeltem sokat az izuleteimet, es toltak be a mutobe csavarozasra. De a lenyeg hogy legalabb magunknak ne hazudjunk. Amikor rovidgatyaban ulok fel a gixxerre, pontosan tudom hogy nagyon sokat kockaztatok, meg akkor is ha ennek megfeleloen kozlekedek. Nem csak rajtam mulik a dolog.
No meg persze a faluban 3-4 utca tavolsagra gurulast ne hasonlitsuk ossze a budapesti husdaraloval
-
runner 125
nagyúr
Urban legend alapján formálsz véleményt te is.
Nem szokásom védeni a keleti motorokat, robogókat, mert valóban sok a fos közöttük, s első sorban én is nagy múltú gyártótól vásárolok szívesen.
Viszont pl. a Kymco az egyik legelismertebb (nem kínai) taiwani gyártó. Minőséget produkál, és ez tény. Nagyjából 35 éve benne vannak már a két kerekűek gyártásában, itt Európában is több minőségbiztosítási tanúsítványt megkaptak. Tényleg nem összehasonlítandó az ócska, valóban kínai, barkácsáruházas két kerekűekkel, műanyag blokköntvényes quad-okkal."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tutis
őstag
"Ja meg hogy a bankok nem nyerészkednek a valutával,mert nekik is meg kell venni,na ezen besírtam"
Látod Te is az említett 99%-ba tartozol, kicsit tanulj tovább a jelenlegi szintednél, akkor meg fogod érteni.. ez nem meetinges agymosás, ezt egyetemen vagy főiskolán is tanítják..
Ezért mondtam hogy az emberek nagy része önmaga vagy más által kitalált dolgokat próbál tudásként használni, de sajnos ez távol áll a valóságtól. Bankot nem kell sose sajnálni, egy jól működő vállalkozás ami általában nyereséggel működik...A bankok húzóága ráadásul nem a lakossági üzletág, vállalati szinten sokkal nagyobb pénzek forognak, az hogy Te nem tartasz a bankban pénzt csak a számládat tartod az a Te saját ügyed, bár megjegyzem a bankban tartott pénz kamatozik, míg a párnád alatt lévő nem. A számlád fenntartásához szükséges összeget meg úgyis befizeted, szóval hidd el, nem a bankkal szúrsz ki Természetesen utáld a bankot, de a megrendelt termék kifizetéséhez jól jön azért hogy nem személyesen taiwanba kell kivinni a pénzed
Aki kis bankba teszi a pénzét és becsődöl a bank az ne is csodálkozzon, (említett példa) ha már valakinek van józan paraszti esze, akkor használja is kicsit kiben bízik meg..Mindenki által utánajárható adatok vannak melyik banknak milyen garanciái vannak, stb...Mindenképp nagyobb bank választását ajánlom, azok később fognak elvérezni mint a kicsik, ez minden területen így van...
Az a baj hogy iskolában nem azt kellene már tanulni hogy Petőfi mikor tűnt el a ködben, hanem a mai világban használatos dolgokat, pl pénzügyet kellene tanítani már általános iskolai szinten. Sokkal többen értenék hogy működik a mai világ, nem pedig csak a hőbörgés menne, sokkal több ember bele tudna szólni a világ fejlődésébe, működésébe...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Nem biztos hogy én tanultabb vagyok nálad, csak a munkámban jobban rálátok az ilyen dolgokra, a Te munkádban meg te vagy a penge..Én sem védem a bankokat, de minden intézményt emberek vezetnek, ezeket kell kérdőre vonni, nem egy intézményt, mivel az csak eszköz, ráadásul az intézménynek rengeteg olyan dolgozója van, aki vajmi keveset tehet abban, hogy valakinek rossz a hitel.. Ráadásul fura, de a gazdasági világválság "elindítói" is egy maroknyi ember..A bank és a rendszer csak egy eszköz volt a számukra.. Ez kb olyan mint amikor az ember a felelős aki meghúzta a ravaszt, nem pedig a fegyver.. De a borozásnak én sem vagyok ellene
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
Van egy csavar, amivel a fojtószelepet jobban kinyitod, de az ugrálás ugyanúgy megmarad.
Vissza kell rakni a gyári dobot. Bizonytalan alapjárat sztm lehet rossz keveréktől. Legalábbis tapasztaltam ilyet. Ha azzal is csinálja akkor valamilyen tömítetlenségtől elkezdve bármi lehet. Szívócsődiagnosztika kéne ilyenkor. Szelep is tud csinálni ilyet. Szokott lenni egy megkerülő levegőcsavar, azt is lehetne tekergetni az ügy érdekében. Nemtom műszerfalról lehet e co t állítani, nekem yamahán lehetett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
en is Motult rakattam tavaly a VFR-be, iden Castrolt kapott, nagyon kulonbseget nem erzek, talan a Motullal egy fel hangyanyit finomabb volt a blokk, de melle nem fogsz vele ha a megfelelo viszkozitasut valasztod, az tuti
vendingo
20 EUR-ert gerincproti? na olyan kene nekem
itt BPesten nezegettem a boltokban, de mindenhol 20-ert van, es az meg raadasul gagyi :S
egyedul a Shox-ban lattam olcsobbakat, de nem tudom mennyire jok
lassan el kene nezni a Louisba -
Topiccsendőr
addikt
Nem, nem arrol. Hanem h hetkoznapi ember nem engedhet meg maganak egy 42 loeros 125 os gepet. Egyik tanarunk behozott egy ilyen hengert. Azt mondta fosott vegig a metron, mert az a henger egy milla volt. Szoval ez nem olyan dolog h rarakunk egy jobb kiput, meg nagyobb fuvokat. De utananezhetnel mielott belebonyolodunk ilyen vitaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
Ahhoz a 40+ Le-höz olyan nyitott kipufogó rendszer is kell ami utcára alkalmatlan lenne. Egyrészt a különböző káros anyag normáknak sem felelne meg (bár nem tudom motoroknál ezt mennyire veszik szigorúan) másrészt elég durva hangjuk van, a rendőrök kedvence lennél vele. RS, NSR és társai is 30 ló körül vannak tudtommal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
40 loerot kicsalogatni 125 bol hatalmas melo. Ott van a fordulatszam kerdese. Egy bizonyos fordulatnal mar csak pang a forgattyuhaz, azt lemeretezni, hogy milyen legyen, akkor az atomlocsatornak helyeit, meretet, alakjukat, segedfelomlok szamat, kipufogasvezerlest, az egester alakjat kifejleszteni... Te otthon kisipari modszerekkel??? Ez nem ilyen jatek. Aztan minel jobban elszegenyiteni a kevereket, minel kevesebb olajjal megtalalni mindezt.
Ezeket normalis ember high tech cuccokkal csinalja es akkor valoban megvan a 40 loero feletti teljesitmeny es nem a kocsmaban a haveroknak meselve. Amugy meg a macera nelkul egy hidegebb napon rarugsz a versenymotorra es a harmadik kanyarban megragasztod mint a szar.
Minden amit valtoztatsz valahogy ellenorizned kell, hogy merre mentel. Ha nemtudod bizonyitani mi tortent akkor csak csinaltal valamit, asse tudod mi lett.
Egy kesz versenymotornal is be kell loni azt a kevereket, ami meg nem detonal tul sokat, stb.
Nem mondanam h siman tudja. Ilyen teljesitmeny ekkora kobcentibol nem sima ugy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KubanitoS
veterán
A BMW az BMW mind árban, mind minőségben, ezt tudomásul kell venni. Ennek ellenére az én egyéni véleményem az, hogy motorban nem igazán látom értelmét kétszer-háromszor annyi pénzt kiadni egy BMW-ért, mint egy másik ugyanolyan jó motorért. Az még rendben van, ha valaki autót vesz a bajor márkából, még ha rohadt drágán is, de egyes kocsik között ugye ég és föld a különbség. Egy BMW modellben lehetnek olyan technikai újdonságok, amelyek egy olcsó autóban nincsenek: tolatóradar, automatikus parkolás, hibrid technológia, éjszakai látás mód, egy rohadt nagy motor stb... Főleg e dolgok miatt mondhatjuk azt, hogy okkal drágák a BMWk.
Motorkerékpárok tekintetében viszont én azt gondolom, hogy a BMW annyival nem lehet jobb, mint egy átlagos, megfizethető, elnyűhetetlen japán motor, akár a tömegcikk Suzuki. Abban is van például nagyköbcentis modell a BMW árának töredékért, viszont minőségben, elnyűhetetlenségben nem hinném, hogy hatalmas nagy különbségek lennének, nem úgy, mint az autóknál...
A motorok tekintetében nem igazán tudok efféle csúcstechnológiáról. Van ABS, markolatfűtés, esetleg beépített GPS, de ezen kívül passz. Ugyanúgy kell motorozni egy BMW-vel is, mint egy átlag japán motorral.
Nem azt mondom, hogy rosszak a BMW motorok, illetve, hogy ne képviselnék (feltehetőleg) a csúcsot a motorpiacon minőségben, motorikusan és árban, viszont szerintem a motorok között koránt sem fedezhetőek fel akkora különbségek a márkák között, mint az autók esetében.
Röviden és tömören, szerintem motorok esetében a BMW főleg az emblémája miatt kerül annyiba, amennyibe. (Csak nehogy megverjetek ez utóbbi kijelentésem miatt. )
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
stifi
senior tag
nekünk tiszakécskén van telkünk, meg kocséron tanyánk, oda szoktunk pestről lejárni alkalmanként..
múltkor én is szó szerint üvöltöttem a lajosmizse-kocsér-kécske útvonalon, motorral halál... soha nem is megyek többet arra, inkább kecskemét felé fogok kerülni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
Daywalker
addikt
Persze, egy percig sem mondtam, hogy ez így rendben van. Sajnos a legálisan működő vállalkozásoknál megszokott ez az óradíj...amennyi szar szemét adót kell utána fizeti, a 6000-ből nem sok marad. Abból kell mindent fizetni...szóval ha utána számol az ember, akkor nem olyan sok az.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
félreértesz.
az index cikke szélsőséges. a motorosokat védeni vagy felsőbbrendűnek mutatni szélsőséges.
na én pont félúton a kettő közé szeretnék tartozni, és nem úgy beállítani a szélsőségeket mintha az lenne a normális.
leszarom a motorosokat akik gyökér módon közlekednek, és azokat az embereket is akik utálkoznak indok nélkül. a normális embereket pedig megvédem, hiszen a motorok többsége igenis normális. az autósok többsége is az, csak sok gyökér jut az utakraNincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
kicsit mintha nekem is ütne, nagyon picit, gondoltam hogy a lánc miatt, van egy szem ahol nincs meg már benne az a kis gumigyűrű és ott nem hajlik rendesen. kibírja ez így a horvát túrát, 3000km-t? vagy nem?
Integra: rendes gyári fogszámú kerekek?
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
mi az hogy 'nem hiteles'?
csak definicio kerdese, hogy mit veszel jonak
ha a meropalcan/kemleloablakon ugy vannak beallitva a jelzesek, hogy meleg, mar jaratott motornal mutassa a jo szintet, akkor ugy kell ellenorizni. ha hidegen, akkor meg ugy
ezert kell megnezni a motor kezikonyvet hogy mit ir, onnantol egyertelmu
az enyem szerint pl. nehany perc jaratas utan nehany percig hagyni kell allni, majd utana megnezniALI_G
ja hogy nincs kozepsztender, ugy tenyleg maceras, viszont az oldalra dolt motor meg nem azt a szintet fogja mutatni, amit fuggoleges helyzetben... -
Djuree
félisten
hát figyelj, ez sem egy olyan misztikus dolog. józan paraszti ész. nálunk több milliárd ft-os gázturbinameghajtású turbokompresszorok mennek, abba 3000liter olaj kell, ott sincs túlbonyolítva, namost akkor nehogy már egy pár millás motorba pontosabb megoldással kelljen olajat tölteni.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Archer
őstag
Haverom a 125-ös CR-jét csak piros Stihl olajjal használta, cserélt benne dugattyút, rá 1-1,5 évre mielőtt eladta szétszedte és abszolút rendben volt a blokk, a dugó is reális szinten volt megkopva. Igaz ő nem versenyszerűen használta meg ez egy régi CR volt, akkoriban tudtommal még nem igen használtak szintetikus olajakat, a piros Stihl olaj meg ugye sima ásványi (van nekik, félszint. meg szint. HP Super meg HP Ultra néven de irreálisan drágák, elvileg amúgy a Castrol gyártja nekik), egy újabb 2T valószínűleg már annyira nem csípné az ásványit.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
sztm NinjaV jobban vágja, de elmondás alapján nem az olajjal van baj. nem tudom milyen a stihl olaj teljesítményszintje, milyen a viszkozitása, de akkor valszeg simán megszorult volna a fenébe.
az a leszedés lesz a bűnös, a gyertyazabálás is ezt mutatja. bedetonál. Égéstér formája ha megváltozott az se jó, attól is tud detonálni, a sűrítési viszony is rásegít. a kifújás meg pláne. sok lett leszedve?
sajnos mérni kell mindent, mert csak vakoskodik az ember, ha valamit csinál egy motorral.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
Hat sokat segit abban hogy az elso kerek szabadabban forogjon, es pontosabban beall a tarcsa a helyere. Inkabb nagy terheles mellett van elonye.
Hasznaltam egy ideig teljesen lebego tarcsat (braking). Palyan jo volt, de sajna zorgott mint a rettenet. Rohelyes volt amikor lehajtottam a jardarol es olyan hangja volt a motornak mintha szet akarna esni
-
stifi
senior tag
hánykor voltál kinn?
én másnapos voltam és fáradt (inkább az utóbbi, a másnaposságot egész jól tűrtem), nem emiatt de én voltam a leglassabb szerintem
.mf kollégával motoroztunk hasonló időket mert egyszer nem találkoztam vele a pályán, néha láttam hogy fenn van velem együtt de sem ő sem én nem előztük meg egymást
a végén láttam hogy kezd csökkenni közöttünk a kb félpályás különbség, ha nem csöngetnek ki és lett volna még pár kör lehet utolértem volna mert egész jól éreztem magam a végefelé..az első kerék felől valami nagyon aggasztó kattogás hallatszott a második futamon, mint kiderült a felszedett gumi nagy golyókká alakult a gumim szélén és ezek a golyók döntésnél hozzáverődtek az első sárvédőhöz, már azt vizionáltam hogy valami nagyobb probléma lehet.. aztán leszedtem kézzel a gumidarabokat és minden szép és jó lett
érzésre is gyorsabb voltam másodszor és a gumi sem szedett fel annyi cuccot.. jó volt ez a mai nap, f10-kor indultam viszont haza és _kurva_ hideg volt külterületenholnap letakarítom a gumit kakucson, ott mindig gyönyörűen kopik és nem kerül fel rá 3 kiló gokartgumi...
hja igen, és persu nagyon durván jól megy. ha éppen nem a fűben fetreng vagy amikor éppen működik a motorja! le a kalappal
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szeretem ha valaki feltalálja magát de remélem azt vágod hogy ez nem csak úgy megy hogy szemre hajtogatunk egy darab vasat? félre ne értsd, csináld csak - de baromira nézd meg mit csinálsz nehogy egy lepkefing ledöntse a lábáról a felállított gépet
egy jó emelővel nemcsak fel tudod emelni a motort, de stabil lesz, se oldalra nem dől el, se előre nem dobja le magát a motor akkor sem ha közben ráülsz! ehhez azért eléggé el kell találni a súlypontokat meg a hajlatokat, hogy mitől fog megállni a lábán jól
lehet csinálni zártszelvényből is de azért mennyire más már egy profi cucc, nemde?
a lábtartó témához pedig: én azt hittem az még rendben van ha kanyarban a lábtartó leér, nekem elég sokszor elő is fordul a 600F-en, sőt azt képzeltem hogy azért hajlik fel hogy ne emeljen ki. amikor kecskeméten vagy kakucson leérnek ezek, akkor tudom hogy túl mélyen megyek és nem ülök ki rendesen mert a térdem helyett a lábtartó kopik... akkor ezek szerint nem ott van a határ hogy a lábtartó leér, hanem ott hogy elesek kanyarban, az már túl sok akkor
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
motoremelő képek és méretek is vannak.
Megnéztem egy patika állapotú R6R-t, miért van akkora csavar a lábtartón? mint egy 100-as szeg kb.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Rennsportot meg lehet kapni??? Racetec K3 jo gumi, palyan is lehet vele csapatni kemenyen. D211 racer hasonlo szintet kepvisel. Minkdetto kozut/palyanap gumi. Vegyes hasznalatra mindketto eleg jo valasztas szerintem... Ha csak kozutra kell akkor mehetsz egyel lejjebb is. Pl Sportec M5...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs