-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #125787 üzenetére
Az elsőt és hátsót is lecseréltem. Előre egy Honda CBR 250 főfékhenger került, hátra pedig egy KTM SX 125. Az eredetihez alkatrészt vagy felújító készletet szinte lehetetlen volt találni, ami volt az is arany árban, így gondoltam jobban megéri egy olyat felrakni amihez később találok is alkatrészt ha szükséges.
Itt elég jól látszik milyen dugattyú van a fékben:
[link] -
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #125789 üzenetére
Igen teljes mértékben ugyan akkora, eredeti brembo fékbe való karmantyú szettet vásároltam.
Újonnan vettem meg, de nem hiszem hogy "horror árú OEM". Ha más opció nincs akkor igen kínait vettem. Nem túl bonyolult alkatrészek ezek, megfelelő odafigyeléssel karban lehet tartani elég könnye. Még csak 70-80 lovas gépről sem beszélhetünk ebben az esetben, max 15-18.A legtöbb része a fékrendszernek elég rossz állapotban volt. Pl a hátsó fékmunkahenger felújító szettet nem is lehetett volna találni 40ezer ft alatt.
Ha tudsz nekem linkelni pár elég jó minőségű alkatrészt szivesen beruházok rá. A fékrendszer az egyik legfontosabb fontosabb pontja a motornak.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #125789 üzenetére
Koszonom a segitseget. Meg lett a vegleges terv. Kiderult hogy a Husaberg FE450-en ugyan az a fekrendszer van mint az en motoromon. Annyi a kulonbseg hogy a Husaberghez lehet alkatreszt kapni es nem is dragan. Meg rendeltem a felujito keszletet.
A beszelgetes nelkul nem nezte mvolna igy utana a dolgoknak. Igy vissza kerulhet a gyari.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #125810 üzenetére
"Inkabb az, hogy egy fek ekkora problemat tud okozni, es a gyartot szidod. Mintha az lenne a hulye, nem pedig ti. :D"
Ezt is le akartam írni. De a te hangod mélyebb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hőguta
csendes tag
válasz Topiccsendőr #125810 üzenetére
Egyetértek veled és Mosquito34 kollégával is!
Nekem is kombinált ABS fékem van.Semmi gondom vele.Sem a légtelenitéssel sem a betétcserével.Szerintem sem a gyátót kellene szidni máshol van a probléma.... -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125875 üzenetére
Felreertheto voltam. Ez a lablogatas + edzocipo. Anno kolyokkent akadt be Pannonian cipofuzom, aztan doltem el mint egy zsak krumpli. Ebbol indulok ki.
#125876Pocee: Nem forditottam ki semmit, pusztan szembesitelek, hogy a kritikad pontosan Rad is illik ha kovetjuk a logikadat. Nincs gond ezzel. Viszont tenyleg lezartam, mivel mindenkinek az a velemenye amit csak szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #125952 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok.
Szerintem a progresszív rugó verseny pályán aszfalton mutatja meg az előnyét.
Terepen elveszik, és késésében lesz.
Vagy nem jól gondolom?#125954tboy93
Ugyan ott van, mint a 95 évjáratnál?
Ülés alatt egy rekeszbe?[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #125952 üzenetére
Mert a kisebb rázkódást egy túraendurónál jobb, ha puhán kimozogja, viszont a konstans puha könnyen lekoppanna. A végig kemény kényelmetlen, és szétráz. Krosszmotornál, üzemórás endurónál ez nem gáz, de túraenduronál szerintem igen.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #126032 üzenetére
Nem tudom, hogy így akarnám e mondani. Ha nincs más lehetősége, mi a szart csináljon?
(persze maradjon otthon, de hát olyan csoda idő volt, menni kellett nekünk is...)Ehettünk volna mi is pisztrángot Szilvásváradon, de
1. nagy sor volt, nem értünk volna haza
2. csak elvitel van, azaz mindenki megveszi, (mert az ember már csak ilyen, hogy megéhezik, megszomjazik, amitől aztán pisilni és kakilni kell ), és ott állhatsz és eheted kézből, motorról, stb. mert így nem támad a vírus?
3. nyitva az összes elviteles hely, de nincs mellék helység nyitva, mert az viszont Tilos!
Nem csak nekem, aki nem ettem ott zacskós levest !, de annak se aki evett. Nem is néztem Bánkúton a kirakott étlapot, de talán 3 féle leves is volt, meg hamburger.Bánkút volt a szocialista évek alatt a non plus ultra síparadicsom ! Én most láttam először, hó nincs, mert nem fejlesztettek, nincs hóágyúzás, de út sincs ami odavinne! Egy csalódás volt, pusztul le minden.
Egyszer csak vége lesz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #126057 üzenetére
meg igen. de ez amugy a másik oldali.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126057 üzenetére
Jogos, simán benne van a pakliban, h ha akár 1 mm-t is elment, folyton ki fogja túrni a szimeringet.
Ezért is ér 1-et csupán.
fattyu
Na király, grat! K5-höz képest formailag az már nagy ugrás.
Lassan mindenki 2 motorral nyomja. Nincsittvásságkérem!
Off, múltkor a VFR-s cimborámmal beszélgettünk, szóba kerültek a motorjai. Elsőre ő sem tudta összeszámolni, de végül kijött a 11db."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #126091 üzenetére
Köszi a pontos magyarázatot! Így biztosan képtelen lettem volna összefoglalni.
A nem teljesen elzárt pillangó szelep mellett is összeomlik ez a gázoszlop? Mert kuplung nélküli váltásnál, ott csak egy kis visszazárás van.Xero: A felfele váltás kényelmes, de a lefelé váltás talán még hasznosabb. Sok motorhoz nem is rendelhető. Persze motorja válogatja, de a csúszó kuplunggal együtt az igazi, így bármikor lehet lefele váltani, akár kanyarban is, anélkül, hogy félni kellene a hátsó kerék megcsúszásától.
A v-strommal többször előfordult, hogy a 3-5 fokban nem elég gázfröccs vagy gyorsabb kuplung kiengedéskor meg megcsúszott a hátsó kerék. Az elsőnél nagyon megijedtem, a többinél már ismert jelenség volt, csak simán tudomásul vettem, hogy hideg van még a vaduláshoz. A v-stromnak nagy motorfékje volt.
Az 1-2 közötti váltást elég ritkán gyorsváltós nálam, ott csak erőszakos kigyorsításkor használom amikor a fordulat 5000 feletti.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #126095 üzenetére
Erről még nem hallottam. Hogyan működik az a seamless váltó? Hogyan oldja meg a váltásnál a terhelés megszakítását?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126129 üzenetére
rakd ki uresbe, az a legjobb
A honda valtoval kapcsolatban megint kisse keves informacio birtokaban mondunk eleg hatarozott es szelsoseges velemenyt, nem? :DDe Sok jó honda váltó fordult meg a kezeim alatt és kissé elfogult vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz Topiccsendőr #126137 üzenetére
Tudom. Írtad akkor is. És én is írtam, hogy nem lecsiszolni, hanem a szutykot levakarni róla.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #126137 üzenetére
En az indexkapcsolot csak siman belefujtam wd40-nel, majd ami kicsopogott, ronggyal felfogtam.
Ezzel kimostam a zsirt? -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126129 üzenetére
A csúszkák végén lévő állítótengelyek mennyire pontosak?
Én azokat szoktam mérni a villavégzárójához képest.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126143 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek. Van itthon szilikonzsír, megnézem amint van egy kis időm.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126250 üzenetére
30/db áron nézett brembo tárcsát. Nekem túl olcsónak tűnik.
http://kozmaxmoto.hu/arlista -ra néztem rá, itt ajánlották páran. Jóval olcsóbbnak tűnik itt egy kormánycsapágy csere, akár a rezsióradíjukkal számolva is...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126255 üzenetére
Altalanos motoroknal 16e.
Igen, de ott van alatta a rezsióradíj. Ha igaz amit írtál és mondjuk 3 óra alatt kivitelezhető, akkor az náluk 24k Ft.
http://profimotorszerviz.hu/-tol kapott rá ajánlatot.
[ Szerkesztve ]
-
bayarena
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126278 üzenetére
A joghurt is megromlik akkor is, ha nem veszed ki a hutobol, gondolom az olajok eseten is vannak benne olyan adalekok, olyan vegyi szerkezetek amik romlanak az ido haladtaval akkor is ha nem hasznalod.
Akinek nincs penze bananra az ne tartson majmot. Ha motort tartasz fenn akkor szerintem szamolni kell az ilyen karbantartasokkal.
Hatasa biztos csak evek multaval lesz, ha nem csereled evenkent. Szoval az teny h nem eletbevago a csereje, de ez nem egy funyiro, amit leszar az ember, hanem egy szivenek kedves targy. -
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #126281 üzenetére
de ahhoz gondolom olyan olaj is kell, nem?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126321 üzenetére
Már most is alig van 1-2 típus erre a méretre párban, nézegettem 8-9 éve sokkal több típus volt és szép lassan kevesebb lett. Radiál szettek nincsenek is a gyári méretben ha jól láttam. Amúgy jah illegál lett őszintén szerinted itthon vagy a szlovákokhoz átgurulva fog vele bárki foglalkozni?
Úgy értettem azt az "elfogy"-ot, hogy nem rázta be a kormányt az úthiba se ellenben eleje hátulja túl puha és mintha hintázna már ennél a tempónál minden útegyenetlenség után. A fék zavaróan nyúlós és gyenge ha innen akarok hirtelen lassítani, ez van nem erre lett ez kitalálva.
Namost ezt nem fogod megkapni. Mar az aprohirdeteseknel is egy sima allampolgar is megkerdezi, hogy mire kell a porteka, amit megveszel tole a jofogason. Szoval en nem tudom mi van az emberekkel.
Mikor a használt alkatrészt megkérdezik mire akarod rátenni... ő arra nem tenné rá szerinte nem lesz jó. [...] nem tanácsot kértem bame, ha tré lesz akkor így jártam.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126326 üzenetére
Az RS-nek nem /80-as a magassága se elől se hátul itt a magasság az ami kiüt kb minden újabb gumit se Road5, se Angel GT2, se T31 / T31 EVO, sportosabb vonalon még annyira sincsenek ilyenek.
Van cserébe pár 100 éves fejlesztés: LaserTec, BT45, Pilot Activ vagy az a csoda 1 komponensű Speed Demon.
Hol a 3 lapozás? [link] Egyedül a RoadTec 01 az ami új fejlesztés de ez is a diagonál verzió olyan tompa profillal, hogy nem igaz.
szerk.: És igen nagyon érezni, évfolyamtársnak gyáriban van fent RoadTec héregen megnéztük a két CB-t az S22-vel az RS méreteiben az enyém sokkal kezesebb volt még ha "agyon is vertem a gyári geot".
----
Mi milyen érv?
----Azt gondoltam amúgy, hogy nehezebb lesz megszokni a D gyűrűt de 3 levétel és kesztyűben is kapásból megy, jó cucc nem lazul hanem csak jobban megszorul ha próbálom húzni, a csattól biztonságosabbnak érződik.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #126314 üzenetére
Igaz, fogalmam sincs ki rew, de érdekes ez?
Ő az aki a sivatagban is talál követ a kitámasztója alá, ennyi nekem elégKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126330 üzenetére
Én ezt értem de ezért írtam is, hogy akkor írja le, hogy nem tudja nincs tapasztalat de ez az állandó maszatolást amit itthon tolnak a szagértők na én ettől mászok a falra... teljesen jogos és érthető, hogy nem mondhat szabálytalan / kétes infót mert mindenki mutogatna rá utólag de egyszerűbb néha egy "nem tudom" mint egy bullshit válasz.
Te... ezek megint 110/70-esek a CB /80-as gyárilag.
/80:
Mondom alig van valami /80-ra a /70-hez mérten.edit.: amúgy ma maxra járatjuk a fing fűrészelést a gumi és az olaj témában nem? Hmm ABS volt már?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126333 üzenetére
Nemá most direkt?
Nézd már meg pls hány colosra linkeltél most meg, azért tettem be a képet mert nincs R17-re /80 ezen a lapon pl.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126350 üzenetére
akkor a mito miatt rémlett, kíváncsi lennék, hogy grimeca előrelépés lenne-e.
Hmm vajon a 2006-osét beletudnám erőszakolni a CB-be?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126358 üzenetére
Akkor megérne egy próbát a sima organikusukról feljebb lépni?
Tárcsát vajon lezabálná vagy nem? Betét nem érdekel ha már 4-5 ezret elmegy egy szett utcán az jó akkor egy szezon megvan 2 cserével.---
Csodálom, hogy tud terjedni úgy ez a márka, hogy nulla valós háttér dokumentációt adnak ki.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126360 üzenetére
SL a sima 4t 10w40-esük. ...érik neki, hogy beleöntsük a rég nem használt People 125-be és jól meghajtsuk. Ha azt veszem, hogy ez alulról a 2. besorolás (4-ből) valóban a béka segge alatt van.
A gyorsabb kopást érthető itt az a kérdés, hogy mit jelentene vajon a gyári tárcsa tekintetében a gyorsabb kopás egy színteres betét mellett. 20k alatt vállas? 30k? Tudom nem lehet számszerűsíteni de csak mutatnak valamilyen általánosságot a gyári tárcsákkal a tapasztalatok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #126368 üzenetére
Egy teli leallason egy betet csak nem megy tonkre.
Sztem be van mar allva a munkahenger.
Ugyan ez volt nalam is. fel evet allt a gep.
Erdemleges fekhatast nem sikerult elerni, a teli alom utan.
Egyszeruen nem fogott.
Aztan teljes takaritas utan minden rendbe lett.
Ennel a feknel nagyon kint van a porfogo gyuru. Kitud fordulni aztan mar csak rakodik be a cucc.
Legalabbis nalam ez volt a hiba. -
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126368 üzenetére
Nem levegős az biztos, egyszerűen gyengült a fékhatás. Bár azért a végére jobb lett, de még mindig messze van a jótól. Kis sebességnél még csak-csak érezni, de olyan 70 fölött nagyon legyengült. Az első fékezésnél, majdnem bele is csattantam az előttem megálló autóba, pedig városi tempó volt. de alig volt lassulás. Normális esetben elég az első féket használni, de most a hátsót izomból taposva tudtam csak megállni. De ahogy mondom, most már valamivel jobb, de ezzel nem lehet menni a hegyekbe...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126362 üzenetére
Köszi! Akkor ránézek hátha segít valamit amíg nem jutok dűlőre, hogy hogyan tovább.
Maradjak akkor a TRW-nél? MotoMike Brembot is hozott színterezettben.csongi Egy 20+ éves ha úgy tetszik alsó polcos motortól nem mernék ilyen kritériumot elvárni szóval abból indultam ki, hogy a gyári tárcsa nem szeresse a témát.
KuZo Őszintén én ebből a típusból max olyat mernék venni aminek van sharp testje, ott lenne %, hogy az áll hány törésből hány esetben maradt zárva. LS2-nek is van hasonló nem?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126373 üzenetére
Köszi!
Épp az angolokkal vesézzük a témát(igen sajnos még mindig az angol pálya CB500 csoport az ahol legalább fingjuk van arról amit hajtanak... a hazai csoport egy nulla ), pályás srácok mutattak EBC semi-sintered betétet elvileg egy gyári tárcsa a tapasztalatok alapján elmegy vele 40 ezret viszont érezhető a különbség(edit.: betét ~6-7k km / csere). Szerintem ki is próbálom a héten hátul lassan úgyis kuka, kap előre hátra és kiderül.
+kaptam infót mit kezdjek az elejével. Röviden megkaptam, hogy hiába a Wilbers progresszív szépen tegyek bele egy a gyáritól 3-3,5 centivel hosszabb csövet a rugó fölé és érezhetően jobb lesz. T6-os alu talán elég kemény lesz oda és haverom faterja tudna is esztergálni.
Ajánlották még, hogy CB400SF elejét kéne megszerezni bontva és felmehetne az első szett*, nem lesz csoda de elvileg a legolcsóbb olyan upgrade ami tényleg érezhető lesz és egy betéttől komolyabb hatást ad majd.
*2 dugósak ezek is benéztem, és szintén úszónyergek nem egészen látom, hogy az tényleg segíthetne-e.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126375 üzenetére
Lineárisat nem találtam belőle még, legalábbis olyat nem ami keményebb mint a gyári. Wilbers - Hagon semmi, Wilbers csak az új 48 lovas CB szériához gyárt lineáris erősebb rugókat. Lehet egy szett gyárival is előrébb lennék? Beülne továbbra is de nem hintázna?
edit.: Hátuljával megvan a terv az májusban lesz lerendezve a Hagon gyárt hozzá fokozatmentesen állítható gátlókat eleve erősebb rugókkal és jobb csillapítással, elvileg nagyon jók ilyent használ egy két tag a hazai csoportban is. Csak a vám + áfa miatt ez most drága buli lesz... pont ezért még mindig filózok, hogy az YSS ECO jobb ötlet lenne talán.
Csak félig színterezett betét én sem várok csodát..., rendes színterezetthez erősen ajánlatos lenne elvileg EBC tárcsákat feltenni ha nem akarom kb 2 nyaranta eldobni a tárcsáimat.
CB400 swap meg a gumiméret miatt is ajánlatos lenne mert szélesebb a hátsó felni és ott a gyári méret az a szett ami nekem most fent van ez en bloc ajánlja két srác is nem csak a fék miatt.
Ez bameg olyan mint a dominó ha egyszer belerúgsz a dologba ez nem akaródzik megállni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126371 üzenetére
Akkor meg kell bontani és megnézni. De ha már szét lesz szedve, érdemes lenne új betétet bele, mert bár amik most benne vannak, még elég vastagok, de talán jobb lenne újjal összerakni. Milyen betétet ajánlasz? Gondolom szinter, de melyik gyártót érdemes inkább keresni? EBC? TRW? Vagy más tipp?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Ursache
senior tag
válasz Topiccsendőr #126464 üzenetére
Hogy kerul oda olyan viz, ami atmegy a szimeringen, vagy O-gyurukon?
...
abban mindenfele adalekolas van a sos vizhez, ki tudja melyik tulajdonsagbol kell aldozni emiatt
Csak nekem nem áll ez össze? Mert ha megfárad a szimmering és akkor nem azonnal krepál be, hanem van még 2 heted?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #126464 üzenetére
Szimeringből ha már simán kiesik a távtartó,akkor oda be fog jutni a víz is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #126472 üzenetére
Új szimeringel orvosuljuk. De azt azt,mikor is kell cserélni? Csapágy szigetelésén,zsírral is tudsz segíteni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #126472 üzenetére
Ha már zsírozunk, mivel zsírozzam a képen látható pontokat?
A. szilikon alapúval
B. líthium alapúval
C. mindegy
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #126476 üzenetére
Köszi a részletes választ! (fék- és kuplung kar, oldaltámasz és fékpedál)
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #126511 üzenetére
ez a fos onroad azon videója, amit én csináltam ráadásul nekik!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #126518 üzenetére
Nekem két olyan motorom is volt/van, aminél ezt elkövették. 1998 -ban jött ki a VL1500 -as Intruder, az 1400 -as fékjeivel, de plusz 70 kilóval. Szörnyű volt. Valamit tudtam rajta hozni azzal, hogy négydugós nyerget raktam rá. A Suzuki is rájött, hogy ez nem kerek és úgy orvosolták, hogy 2001 -től ők is négydugóst raktak rá és plusz egy tárcsát. Nem találtam konkrét specifikációt, de a haveromnak dupla tárcsása volt és sztem azok ugyanolyan méretűek, mint ami az enyémen volt.
Harley Dyna Super Glide (FXD) 2003. vs. Super Glide Sport (FXDX). A két motor a telókban tér el, valamint a Sporton plusz még egy ugyanolyan tárcsa van elöl, mint amiből a tesóján egy van. Meg, persze más a főfékhenger dugattyú átmérője.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126464 üzenetére
Nem tudom a mostani grafitos milyen.
Az egyik gépem első lengőkarjai forgáspontjainál nincs szimering. Ha lenne eleve kitolná a zsírzószemen keresztüli zsírzás. Tehát bőven megvan az esélye h 1 vizes nap után (patakátkelés, stb.) a víz bentebb juthat.
Rendben, hajózsírt elengedem, köszi.Közben utánakerestem, a Motul Tech Grease pl elvileg ilyenre kifejlesztett zsír, szóval bepróbálom azt.
Pocee
Köszi neked is! Igen, a sűrű szétszedés megoldás lehet, de sajna erre nincs időm. A fenti Motul nem drága, bepróbálom azzal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #126609 üzenetére
Á, szeva. Kösz az észrevételt.
Amint látod, tudom mit akarok. Illetve hogy mit szeretnék kipróbálni, de azt nem lehet.Tisztában vagyok az alma-körte esetével. De csak egy adott körből választhatok, hiába próbálnék ki mást.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #126646 üzenetére
Köszönöm a figyelmeztetést, online rendelem, ha nem megfelelő, akkor visszaküldöm.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126671 üzenetére
Világos, én úgy értettem, h itthon. Tehát hazai forumokon, hazai Honda visszahívással kapcsolatos cikkek egyszerűen ezt a történést nem említették. Most is rákerestem, nincs semmi, csak a kardán visszahívást fújták itt. Sőt, néhányan felhívták a helyi Honda kereskedőjüket (holnap én is rácsörgök a Reál-ra), és még ott sem tudtak róla..
Mondjuk ebből következhet az is, h a "hibás széria" nem jutott Mo.-ra..?! Mert eddig 2 ilyernről tudok amivel itthon volt baj, mindkettő import motor volt. Fene tudja. Ami viszont biztos h csak a gyártás eleji modelleknél fordul elő. Facelift-nél még nem volt ilyen probléma.
Valamint ami még érdekesség lehet, h a DCT-nél az első példányoknál sem volt ilyen gond, mivel ott dupla olajszűrő van. Külön van egy filter az automata váltónál is.De jam, jogos felvetés ez is, a fémrészecske nyilván már vándorolhat a blokk bármely részében.
Noh mind1, igazából én nyugodt vagyok, az enyém a típus gyártásának utolsó darabjai közül való, hidegen semmit nem szoktam hajtani és azért igyekszem nem kizárólag nyomatékból motorozni vele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hugi0
őstag
válasz Topiccsendőr #126682 üzenetére
Ilyenkor mondjak azt:
"Akkor is hazudik, ha kerdez."[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #126824 üzenetére
nyilván kinek mi, de egy tamburini után nekem oltári csúnya volt ez...
én is 916 996 ra gerjednék nagyona hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest