-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz Geresics #63869 üzenetére
Valami olyasmi mint a tiéd nekem is megfelelne ( pld. ez ) de a szemüveg szárának a helye fontos mert a mostanit is azért kell lecserélnem. Hosszabb távon a fülem hozzá préseli a szemüveg szárához és ez egy idő múlva rettentően kényelmetlen. Honda Transalpon használom.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
dellfanboy
őstag
válasz Geresics #64054 üzenetére
szarul kanyarodik ?? nah ne ez ugye nem komoly? vagy nalad a kanyarodas kimerul a rutin-on levo alapjarathoz kozeli bolyakerulgeteshez? az lehet inkabb a v2 vehemencia-ja miatt nem tul egyszeru, de hogy szivesebben csapatnam a stelvion egy szeria ducati-val (terhalos csovaz, szep sarga ohlins.showastb) mint egy szeria japannal az fix.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #64421 üzenetére
Igen, úgy nehéz, bár nem lehetetlen. Egyik barátunk a negyediken újította fel a VF750C -t. A lépcsőházban hoztuk le. Sajnos, nem sikerült. Az utolsó szakaszban elszabadult. Le a lépcsőn, ki a lépcsőház kapun (üveggel együtt), majd le a feljárón az utcára. Közben mindkét oldalán bepanírozódott a vadi új fényezés (airbrush). Nem volt szép látvány. Sok nyugtató felesre volt szükség. Így, utólag lehet, hogy az erkélyről, kötelekkel leengedős ötlet jobb lett volna. Nem jó a panelban szerelni.
-
AndrewTdi
addikt
válasz Geresics #64439 üzenetére
Ha jól emlékszem, ezeket a bilincs-felfogatásos tükröket újította.
-
Xaels
félisten
válasz Geresics #64439 üzenetére
Már raktam be róla korábban is, de beteszem megint.
(#64441) AndrewTdi igen azokat, de azokon a képeken csak az első szerencsétlenkedéseim látszanak. A végeredmény sokkal jobb lett hála az égnek
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #64556 üzenetére
Red Baron, komolyan?? Pedig amennyire tudom az övék a város legjobb szalonja és legjobban felszerelt szervize.
Úgy volt ott veszem az első gépem, nagyon szimpatikus az üzleti csomagjuk, miszerint amíg le nem jár a hitelszerződésed, addig cserélgetheted a motorokat náluk (már nem tudom milyen feltétellel). -
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #64570 üzenetére
Igazad van, értetlenül állok a dolog előtt. Amúgy nem biztos, hogy a pult mögött lévő értékesítőnek sok köze volna a szervizhez, ott meg mérnökcsapat dolgozik, ha igaz.
Én ezért nem viszem sehova, utálom a tényt, hogy az egész szerelő szakma a bizalomra épül. Szinte az összes garázsba bele lehet kötni, aztán ott vagyok, hogy nincs kihez vinni egyáltalán...
Persu munkáját igénybe merném venni - semmi ezotéria ahogy olvasgatom a topikot -, de az ország se stimmel.De az én elvárásaimhoz szerelési dokumentáció és jegyzőkönyv áll a legközelebb. Viszont még hallomásból sem ismerek ilyen szintű professzionalizmust.
Még az 50£ szerviz órabér is oké lenne, ha azért nem csak annyit kapnék, hogy ekkor jöhetsz érte, itt kell fizetni...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #64556 üzenetére
"...csak a Kawasaki a komoly motor,...."
Na ja. Mikor a múlt nyáron olcsó ötszázast kerestem, az összes létező fórumot, tesztet véleményt végig olvastam a Suzuki GS500-ról, Honda CB500-ról és a Kawa ER-5-ről. A Hondák, Suzukik túlnyomó többsége 20 évesen is megfelelően üzemel, miközben a "híres" Kawasakik már jellemzően 50-60 ezer km után, 10-15 évesen is roncstelepre való betegágyak, pénztemetők.
A Honda a legkomolyabb a 3 közül, viszont ugyanannyi pénzért 5-10 évvel idősebb példányt tudtam volna venni, mint Suzukiból, ráadásul amit élőben tüzetesen megnéztem, azzal át is akartak qrni, egy rommá tört vas, nagyon barkács módon, csak az eladásra "újjáépítve. A mai napig árulják (legalább egy éve fenn van), egy fillért nem engedtek az árából (csak közben lejárt az olasz műszakija), ott rohadjon a nyakukon. Erre a motorra helyből (a honosítás költségein felül) vagy 400 ezer forintot rá kellene költeni, hogy egyáltalán használható legyen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #64689 üzenetére
Igen, arra. Akkor hol lehetne publikálni egy jól szerkesztett fullHD "útifilmet" hogy mindenki jó minőségben nézhesse vissza, ne csak a készítője otthon?
Tavaly - egyik topiktárs révén - én is megvettem a bagóért árult teszkós AS20-at, hogy majd nyáron Erdélyben útifilmet forgatok vele, elsősorban nem a motorokról/motorozásról, hanem a "meghódított" tájakról. Aztán megnéztem ugyanilyen kamerával készült 50-60 filmecskét a Youtube-on, és annyira elkeseredtem a látottakon, hogy el sem vittem a kamerát. Igazság szerint több mint egy éve megvan, de még az udvarról sem vittem ki, mert minek. Kéthavonta feltöltöm az akksiját hogy ne menjen tönkre, és itt rohad a polcon. Idén talán megpróbálkoznék a kamerázással, ha tudnám a "tuti" receptet, hogyan lehet vele elfogadható, 15 perces szerkesztett filmecskét publikálni.
(#64688) Somatom: az AS20-on szinte semmi nem állítható a felbontáson és a 60/30 fps-en kívül, illetve ki/bekapcsolhatod a képstabit és kész...
(#64691) geresics: bizonyára, de a Youtube-on (nem tudom milyen kamerával készült) döbbenetesen jó minőségű videókat is lehet látni, így ezért nem értem az okot, illetve mit lehet tenni ellene.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Geresics #64710 üzenetére
Bárki, akinek ilyen van és végigpróbálta a módokat, azzal kezdi, hogy ezt alapból kikapcsolja, és csak akkor kapcsolja be, ha nagyon muszáj. Enélkül rendes szép éles 1080p van, nem felskálázott HD. Sisakon pedig nem is létszükséglet a stabi.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
HSM
félisten
válasz Geresics #64768 üzenetére
Most miért? Szeretnék csinálni pár rövid gurulásról valami épkézláb videót, de azért nem akarok ~30 000-ért komoly kamerát venni (mert totál pénzkidobás lenne), de van egy telefonom, ami teljesen jó lenne a feladatra, de valami olyan hely kéne neki, ahol védve van menet közben, és nagyjából arra lát, amerre én.
Nyitott vagyok a jobb ötletekre, tőlem ennyire futotta. -
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #64856 üzenetére
Ez nem meglepő, a gerinc ellazul alvás közben. Ezért nem szabad helytelen testtartást felvenni felkelés után egy darabig (pl mosdó fölé hajolni fogmosás közben ).
Amúgy felnyitható sisakhoz:
Miért nem néztek fej mögé visszahajtható állrésszel sisakot, mint pl a Shark Evoline? Ilyennel már valóban lehet menni openface módban, nem húzza a fejet, nem is néz ki bután.
5*-os törésteszt, stb.
Én nem aggódnék a védelem miatt sem. Ahol egy négy csillagos nem véd meg, ott az öt csillagosnál is úgy fognak felkanalazni.
A nyitási mechanikák se rosszak, lecsukva nincs gond a merevséggel se.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #64862 üzenetére
Passzolom, nekem van mindkettő, de eszembe se jutott soha, hogy a dugókon kívül bármikor felnyissam menet közben. És ott is ahogy lehet menni, már csukom is le. Openface-t inkább robogón tudom elképzelni, de egy rendes openface-nél ugye állig ér a plexi. Ott nincs gond a menetszéllel országúti tempónál se.
-
Teasüti
nagyúr
-
StoneBridge
senior tag
válasz Geresics #64874 üzenetére
Nem bántásból, de...
A tépőzár lehet, hogy ki- vagy leold, de az a bszott nagy lemez ha és esetleg befigyel a plexin át... elgondolkodtál rajta?
Nemár srácok... inkább a gyári fix, ragtapacs megoldás, ha már sisakra szerelve kell, vagy vmi más felfogatási módot keresnék (mellkaspánt, kormány, stb.)Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #65101 üzenetére
Papukban mi is voltunk már 2x, a vfr-el azért a kavicsos szakaszt kihagytuk, de van olyan aszfaltos rész, ausztria megirigyelné....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #65173 üzenetére
A hasonló méretű, alig drágább Givi E460N lerobbanthatatlanul stabilan áll a platniján. (Ráadásul csak most ment fel az ára, eddig 33,5k volt ingyen postával, ajándék láncspray-vel együtt)
szerk: mondjuk a Givi-hez a platnit külön kellett megvenni 8k-ért, úgy már azért drágább volt....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Geresics #65188 üzenetére
Na ennek örülök, elég jó bakancsokat csinálnak, és ahogy nézem nem is olcsók, 20kért nekem megérne egy ilyen, vagy 5-6 modell ára 20k szóval még válogatni is lehet. Asszem nacit is kell vennem mert ezen a gépen a lábam ázni fog azért...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
emre
veterán
-
emre
veterán
válasz Geresics #65485 üzenetére
A CBF-nek olyan a lengőkarja mint a ketteslétra, jó az univerzális hátsó emelő hozzá amihez nem kell emelőszem. Mondjuk az univerzálisba is lehet emelőszemhez tartozó betéteket venni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest