-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
én is vmi ilyesmit tervezek, de lehet csak jövőre lesz belőle vmi. bnőmmel mennék, de ketten ennyi napra kevés ez a motor, nem tudunk ennyi csomagot felpakolni kettőnknek, sátor meg minden kéne. egyedül simán benne lennék.
tavaly ezt játszottuk el, 5 nap 1500km, horvát-szlovén-olasz túra. rohadt jó volt csak ekkor még nem volt bnőm[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Mizsala
csendes tag
Igen, dumáltunk róla. Viszont ennyi szabim nekem sincsen
A július közepétől a végéig nekem teljesen kiesik, az augusztus jó lenne, ahogyan beszéltünk róla korábban is Vendingoval, de a 7 nap szabi túl sok
Neked a rövidebb nem lenne jó amit mi beszélgettünk?Más téma: tegnap elhoztam a gépet a vadiúj Michelin Anakee 3-as gumikkal. Olyan mintha egy új motor lenne a seggem alatt, teljesen máshogy viselkedik a gép ezeken a gumikon. Mint kiderült nem is a gyári méretű metzeller volt rajta hátul. 130/100 volt a 120/90 helyett, gondolom ez is sokat befolyásol. Most a gyári méret ment rá, és sokkal kezsebbnek tünik vele a motor. Gondolom az előző tulaj akciósan találta a nagyobb méretű gummákat és rárakta...
Szóval a gumiról majd csak pár ezer km után tudok nyilatkozni, de a motor sokkal kezelhetőbb/kényelmesebb máris -
vendingo
veterán
Augusztus végét beszéltük idáig 3-4-5 napra.
Részemről még képlékeny. Szabim van amennyit csak akarok, de a motorom éppen eladás alatt van, illetve a kassza is változékony. Fixet nem merek még mondani rá, de igyekszek hogy összejöjjön.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
részben van igazad szerintem, tök egyenes az út kilómétereken át ennél a kereszteződésnél.
aztán számoljunk: "200 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 215.56 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 55.56, a fékút 160 méter.
90 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 57.4 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 25, a fékút 32.4 méter.
Ha egy hirtelen eléd kerülő akadálynál 90 km/h sebességgel épp megtudtál volna állni, 200 km/h sebességgel haladva 57.4 méter megtétele után 199 km/h sebességgel ütközöl vele.
Ez az akadály szempontjából nézve körülbelül olyan, mintha egy emeletes lakóház 52. emeletéről esett volna le (156 méterről)."tehát ha az emberünk nem megfelelő sebességgel jött, pillanatok alatt megtörténhetett a baj, a traktoros is simán gondolhatta hogy a motor szabályosan jön és még simán befordul előtte, de ha az nagyon gyorsan jött nem mérhette fel hogy milyen gyorsan ér oda.. senkitől nem várható el forgalomban hogy 200zal száguldozó donorokra vigyázzon.
a meleget se értem minek hozod fel hogy "ki lehetett bírni".. légkondi gondolom nincs a traktorban, és lehet egy nyugdíjas vezette aki betompult, meg egyáltalán hogy jön ez ide?én sem védeni akarom, csak eldöntötted hogy a traktoros megölte a motorost miközben nem is ismerjük a körülményeket...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zsolt19900
őstag
a motoros "meghallásán" kívül mindennel egyetértek.... sajnos ezekbe az ókori piroskákban akkora zaj van, hogy örül ha hall valamit 10-20 év használat után bárki is
sajnálom a motorost, mióta én is esetem -igaz szerencséset- azóta pöppet jobban bele-bele gondolok, hogy mi lett volna ha
és mindig félek, amikor látom, hogy a szembe sávba engem keresztezendően indexel valaki befelé, hát akkor a kezem mindig a féken, a lábam meg a váltón, sosem lehet tudni sajnos.... és ez nem az esés miatti érzés, hanem általános, hogy: tuti észrevett.... stb.
velem is volt már, hogy stopptálbát nem látta meg a faszikám, úgy ment el előttem mint a huzat, megfordultam visszamentem -mivel ő meg sem állt- és mondtam neki hogy: hmm?! erre ő: bocs főnök.... na köszi ezzel ki vagyok segítve, ha átrepülök előttetek a szélvédőn mint superman
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
én nem voltam ott, nem tudom ki mennyivel hajtott.
kevés infó van hogy bárkinek igazat adjak, bár valószínűbb a hülye traktoros forgatókönyv. csak annyit mondtam hogy a körülmények ismerete nélkül nem lennék ilyen határozott véleménnyel a dologról...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
csongi
veterán
Attol mert valaki motorra ul nem lesz inteligensebb ertelmesebb .
Majd megszokod, nem mindenki koszon.Lorenso tegnap mit motorozott az valami csoda. Talan Rossi ujra osszhangba kerul a Yamahaval. Azert ha csapat tarsa ujra egybe lesz, fel kell neki gyurni a gatya szarat. Hajra csak igy tovabb.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"an néhány videó is youtube-on,"
Én a A Twist of the Wrist-t a tecsőről töltöttem le, másfél óra körüli videó. [link], vagy [link]
Angolul van, de elég sok szemléltető ábra, és videó van benne.
Pl. nagyon jól elmagyarázza, és engem is meglepett, hogy kanyarban fékezésre miért egyenesedik fel a motor. Elsőre nem is gondolná az ember, de a szemléltető videót megnézve egyértelmű.Amúgy az anyag tényleg jó. Több helyen eléggé "hatásvadász", pl. a goldwinngel alázza a speedeseket, meg a 10 éves kölykök körbemotorozzák a nagyarcú csávókat, de hát a valóságban is sokszor így van azokkal, akik azért vesznek ezresgixert, meg hayabusát, mert a 600-as ereje már kevés nekik...
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Irigyellek! Nekem csak a Mecsek lágy szerpentinjei jutottak ma, 261km össztávval, de qrva jó volt, az erős szél ellenére is. Az új táskatartó konzolok, frissen beújított (használt, és nagyon olcsón vett) oldaltáskáim tesztelve!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
Srácok, további kedvcsinálónak tettem fel fb-ra még képeket - elvileg reg nélkül is működő link
Aug. 20 körüli hosszú-hétvége, első nap megszállás még magyar határon innen, második nap 27-es és 21-esen fel-alá, megszállás helyben, harmadnap tovább Großglocknerig ha aug. közepén még nyitva lesz, megszállás helyben; negyednap vissza 21-27, megszállás magyar határon innen vagy akár egyenesen haza. Kb. 2.5k-3k km. Na?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Durva helyek, de szingapúrhoz is nagy kedvet csináltál...istenem, de jó is lenne...
Egyébként szerintem a büntetés nem fog ide elérni, ha ott helyben nem vágtak meg. Ahogyan az itt gyorshajtó külföldieket sem vágják meg (sőt akik "matrica" nélkül mennek azokat sem)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Én belefáradtam a folyamatos motorozásba.
2 év alatt voltam 7-8x-r nyaralni, de mindegyik csak ilyen jövök megyek kategória volt. Soha nem tudtam rendesen kikapcsolódni.
Plitvicét biztosan kihagyom. Ha valakinek van rá igénye, akkor szívesen elmegyek odáig vele, de én tuti be nem teszem oda a lábam. Enyhén lehúzás. Biztos szép, de én 7 ezer ft+ parkolás tuti nem fizetek azért hogy megnézzem.Direkt úgy tervezem az utat, hogy minden nap legyen motorozás, de ne annyi, hogy a pihenéstől veszi el az időt.
Szerpentin lesz bőven, azt garantálom. Sőt, ha elérjük a tengerpartot nem is nagyon lesz egyenes. Szerpentines visszafordítós kanyargós sok látnivalós a parti 8-as út.Részemről aug 3-15 között totál ráérek. 5 napra mennék minimum, de inkább többre.
Odafele mehetünk pályán illetve hegyeknek is.
Ha én vezetem a sort, akkor garantált az eltévedés, biztos lesznek hegyek is, lehet ki se találnánk onnan.
Szeptemberbe többet nem megyek. Tavaly voltam szeptember közepén és jól beszoptuk az időjárással. 4 nap alatt sütött 3 órát a nap, a tenger meg csapvíz hideg volt.
alvaro: Sok kempingbe voltam már Horvátországba, mindegyik kulturált vizesblokkos, éttermes/büfés volt.
Remélem legalább 1-2 ember jönne, mert egyedül nem szeretnék lemenni.
Célszerű lenne indulás előtti nap Kanizsán megszállni, hogy időben letudjuk a távot, legyen még idő sátrat állítani, fürdeni meg legurítani pár Karlovačko-tSzáguldozás nem lenne, de a tempós haladás garantált. Ha elértük a 8-as utat, akkor aki akar, az a saját tempójában zúzhat a szerpentinen, aztán bevár. Én is fogom tolni neki, de annyira szép a 8-as út, hogy szeretném kiélvezni a tájat is.
Ha több nap is belefér valakinek, akkor abba is benne vagyok, hogy Montenegróig meg se álljunk, irány Budva!
Ebben az esetben megint csak beszopom és motorozásról szólna a pihenés.Jó lenne minél hamarabb fixálni a dolgokat, mert ki kell írnom a szabim.
Kempingfőzőt+palackokat viszek, kajára/kv-ra nem kell sok pénzt elherdálni, de én tuti minden este étteremben fogok zabálni és közbe nyakalom a sört.
A kempingek szezonban 10€/éj körül szoktak lenni.Kérem csak olyan jelentkezzen, aki biztosan jön, nehogy az legyen, hogy indulás napján nyögi be valaki, hogy mégse jön.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
Jja, a biztositasokrol tudok, de nem vagyok tisztaban azzal, h ez mennyire tudja terelni az embert kissebb kobcenti fele, amikor volt love rendesen. Ezert nem is emlitettem ilyen aspektusbol
De a rendori jelenletbe nem gondoltam bele, de kezd erthetove valni, h miert hetvenvalamennyi loero a 600 as sportmotor arrafele, akarcsak az nr 750 belpiaci valtozata is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
őstag
Voltam trainingen is ott sokat javultam. Előtte nagyon rossz volt, le se írom miket műveltem, nagyon szétestem
Sajnos múlt szezon végén volt az esés el kellett menni télire. Mire felgyógyultam december közepe volt. Persze kivittem egy kört mentem vele idomtalanul, akkor nem éreztem semmit.
Most BP-n járok munkába napi 15km a munka, + 20km ami csavargok. Nincs bajom, a gond akkor kezdődik mikor jön az 5. fokozat 80+...én a legnagyobb esésem után is alig vártam, hogy újra nyeregbe ülhessek és mehessek.
Ebben egyformák vagyunk, a Márciusi hó alatt otthon voltam munkanélküli segélyen és csak csiszolgattam az idomokat a festéshez és nem gondoltam volna ha ráülök újra ennyire fogok parázni. Már eltelt majd 1500Km az esés óta és nem látok semmi javulást.
Múltkor hazafelé vidékre 180KM --- nagyon jól ment tartósan tudtam menni 100-120. Visszafelé meg elvileg szeles nap volt akár 35-40km/h és minden bajom volt az úton.....
Azt nem tudom mit kéne még tenni a rehab érdekében. Pályázni sose voltam, túrázásnál, meg ugye a szép tájakon ismeretlen úton nem mész 100+al. Jön kikanyarodik elég a bácsi a rotakapával azt csattt“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
zsolt19900
őstag
de akkor mérje ki amikor szét van szedve, kalkulálok azzal, hogy a motor kiesik, ne összerakott tessékittvanviheted állapotban jöjjön rá, hogy hoppá lehet ilyen baj is
mondjuk nem értem, mitől jött volna elő, mivel több mint egy éve szépen meg egyenesen az előző gazdinál meg 3 éve kb
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
Nézd, repülőnap lesz kecskeméten, szóval nem lesz könnyű lejutni szerintem. Én szombaton mennék.
Persu: fasza! Neked is jó a szombat? Hajnalban kéne menni...egyrészt hűvösebb van, másrészt elkerüljük a repnapos dugót.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
Veszélyes hely ez...
Mi meg nyomtunk egy éjszakai menet Hegymagasról hazafele, koncerten voltunk. Hiába, reggel 6-tól meló, így is éjfél után értünk haza...éjszaka is vicces, de legalább nem ugrált elénk senki és semmi. Kapolcson egyszerűen csak hemzsegtek a népek, és az állatok is inkább lefele takarodtak az utakról.
-
shiNIN
tag
Nem mindenki grafomán, hogy minden kis útját leírja. Én igen, de mostanság más helyeken járok s más dolgokról írogatok
Május eleje óta azért lement egy újabb bő 5 ezer km s mivel Cilivel mindig történik valami, ezúttal is a szerelőnél kötött ki, mert nemcsak olajcsere volt, hanem kontaktus lett az index és rendbe kellett hozni a kutyával ütközés során megsérült, eltört, elgörbült lábtartót és hátsóféket 44444-et fotóm nincs, most picit többnél jár a kicsike, 50 ezer majd lesz, az októberi műszaki előtt. Júliusban voltunk a cseheknél és Romániában (a legfárasztóbb szakaszért erős versenyben volt egy omladozó macskaköves, sáros, kanyargós erdei út az 52-es főúttal, azt hiszem, az 52-es "nyert"), jövő héten megyünk rokonlátogatóba és Tiszában fürdésre Szlovákián át, lesz még egy 600km fölötti egynapos szlovák út, szerpentinekkel, ausztriai szerpentinezés is kell, Plitvice és horvát tengerpart már nem biztos, bár jó lenne. Plusz ilyen aprócska utak ideoda, Badacsony, party Ajkarendeken, koncert Hegymagason, pár óra innen a Bakony keleti csücskéből... Szolid év ez is, de megyünk azért ideoda, hiányozna, ha nem tennénk.Cili már bő 5 ezer km óta hosszabbított áttétellel működik, írtam már? Igazi jó tank azóta nem volt (a szokásos ideális körülmények közti meleg, szélcsender nyári túrák, hegyekben, ami mindig ugyanazt az eredményt hozzák), de úgy látszik, igaz, hogy a szinte észrevehetetlen gyöngülésért cserébe (leginkább ott göngült picit, ahol mindig is nagyon kevés volt, sok vizet nem zavar) sokat javult a fogyasztás. Főleg nagyobb sebességnél. Korábban már a 90-et is megérezte, főúton sosem remekelt, de most igen, Alvarónak esélye sincs többé. Ahhoz 130 kéne, de annyival nem megy (Mármint Alvaro, Cili nyelezve pont igen, ha nincs különösebb szél és emelkedő. Úgy nem mennék vele, de tartós 120-szal szívesen kipróbálnám, mit eszik. Vagy elolvasnám, hogy másoké mit villant, technikázni ott már úgysem lehet, nálam pedig csak rontaná a statisztikát s nem is élvezném.)
De ez már úgyse érdekel senkit rajtam kívül. Ami nem baj, attól még leírom. -
fattyu
veterán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én is gondolkodtam MILC-ben, de a legolcsóbb Samsung is 80 k egy vacak alapzommal. Mivel csak emlékfotókra fog kelleni, így egy 20-30k-s kompaktot fogok vennu, azért nem kár, ha valami baja lesz.
Ja, a Canon fotós hátizsákot képeztem át tanktáskává...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Djuree
félisten
omg, ugyanazt írtam amit te!
"12.2-3 már dög-alacsony (12.8-nak kéne lennie)" én is ezt írtam
amúgy a generátorhoz meg nem kell leereszteni az olajat ha már a hozzánemértésnél tartunk...mindentudó barátom[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Netfone
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs