- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- Microsoft Excel topic
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Facebook és Messenger
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138461 üzenetére
2.5-2.9 a gyari eloiras, bar ez nem okoz 4 deci tobbletet, de valamennyit hozzaad. az meg plane nem, ha egy alsopolcos repsol utan egy api sn normalis olajat raknak bele. (Ha olajokrol beszelsz, ne csak a markat add meg, hanem annak pontos tipusat es viszkozitasat is. Csak a markaval semmilyen informaciohoz nem jut az ember, mert egy markanak tobb fajta olaja van) Hacsak nem 50- es ment bele a 40- es helyett, es a hidegebb idokben az amugy is suru olaj visszafogja a motort.
A munkalapon tehat nincs odairva, hogy milyen olaj ment bele, vagy azt te vitted oda?
Lehet a karbiban kezdi vmi elfosni magat, es megemelkedett az uszoszint.Ezt igy nem fogjuk sajnos netrol megfejteni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138463 üzenetére
Ezert en nem vinnem vissza, mert egy szelephezag ellenorzes penzben fajni fog, es ez a koltseg elenyeszo lesz a tobbletfogyasztashoz kepest.
Karbiszinkrontol nem lesz jobb a fogyasztas, azt csak azert kerdeztem, hogy ekkor hatha hozzanyultak az alapjarati keverekcsavarokhoz is, amikor szinkronizaltak, ami ilyen sporolos uzemmodban talan beleszolhat a menet kozbeni allapothoz.
Annyit tudsz nezni, hogy tulfolyik-e a karbi, mast nemigen.Karbiszinkron teljesen felesleges olyan esetekben mint: fogyasztas, gazreakcio. Tulajdonkepp semmire nem jo, csak szep lesz tole az alapjarat, bar tudom, hogy probaljak ugy eloadni, mintha ez valamilyen alapveto hibaforras tudna lenni, vagy hatalmas fontossaggal birna.
En arra gondolnek hogy valahogy maszik el az uszoszint szep lassan, hogy mitol, azt nem tudom.
A karburator felujitasa ezert veszelyes, amennyiben nem rohadt bele a benzin, vagy teljesen jol mukodott akkor, amikor "tisztitva lett". Gyari tomitesszettet nem fogja senki megvenni, mert horror az ara, es az utangyartott tomites es tuszelepek ki tudja milyen minoseguek, de egy biztos: annyit nem fognak birni, mint a gyari. A karbihoz addig tilos hozzanyulni, amig normalisan mukodik minden.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138465 üzenetére
Igy van, amikor mar fekete lesz a kipufogod/ valamit eszlelsz gazreakcioban, vagy folyik a karbi, vagy inditasi nehezsegeid vannak melegen, vagy tenyleg extrem, 6,5- 7 literes fogyasztas kezd lenni, ugy, hogy semmit nem csinalsz vele, nem forgatod.
Feltetelezem, a karbantartasok korabban el lettek vegezve, tehat en abbol indulok ki, hogy a szelephezaggal nem lehet baj, plane ilyen sporolos hasznalatnal tenyleg eleg a szervizkonyvben eloirt km nel kontorllalni a hezagokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138467 üzenetére
Hangbol nem lehet megallapitani, hogy milyen szelephezagod van. Tulajdonkepp hangrol azokat a dolgokat tudod megallapitani, ahonnan mar nincs visszaut. Ez nem olyan szakma, hogy csak hallgatozol, aztan tudsz mindent.
Ha messze allsz a sporolastol akkor az is lehet, hogy mashogy mesz mostanaban, bar te nem igy erzed. Ez igy nem eleg egzakt, tehat lehet user error is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138477 üzenetére
Karbis sv vel mar nagyon reg mentem, nem emlekeszem az mit csinal 3000 nel. Legutoljara sv650x el mentem, az sehol nem rangatta a lancot. Szoval sztm alul hasznalhato ovatos gyorsitasokkal, ha mar valasztani kell.
Ha gyorsitani akarsz normalisan, ahhoz fordulat kell, szoval ezt a szituacio donti el.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138670 üzenetére
Vegre egy ember, aki ertelmezi az elhangzottakat.
Dodor egyebkent az ezres motoroknal mindig a gyorsasagi sornegy ezresekrol beszel. Mas nem jut az eszebe, vagy nincs fokuszban mas modell.
Az egykettes bandit egyebkent nem egy vadallat, bar emlekszem, amikor robogorol atultem egy fzr 1000 re, nagyon osszeszartam magam, ma meg komaba esek ha egy olyanra raulok.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JoinR
senior tag
válasz pepucs #138670 üzenetére
Nyilván jobban érzed, mert azt szoktad meg. Plusz azoknak a CB-knek már kivan mindenük. Ettől függetlenül az SV650 szerintem is jó "kezdőmotor", még ha egyébként az ereje elég lehet egy haladó motorosnak is (napi használatra). Igazából nem nehezebb, mint egy átlag 500-as és tempót se tud sokkal többet, ezért az a lendületkülönbség, amiről Dodor beszél, nem igazán jön ki a kettő között.
Amúgy ha folyamatosan óvatosan mennél az 1000-essel, akkor meg minek vennéd meg? Ha meg csak ritkán adod rá a tüzet, talán még veszélyesebb, mintha folyamat nyeleznéd..[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz pepucs #138673 üzenetére
Kár idekeverni az autót, teljesen más komfortfokozatok és igények vannak, amiknek meg kell felelnie. De ha már szóba került, épp ezért egy 100 (LPG-vel, benzinnel csak 90) lovas Dusterrel járok, mert az Alföldön a 130 tempomatot ez is tudja. Persze a Tátrában megküzdött az emelkedőkkel, de az év 99%-ában nincs erősebb autóra szükségem.
Erősebb motort meg pl. akarhat valaki azért, mert sokat utazik utassal, vagy magában is túlsúlyos. Amúgy nekem mindegy, ki mekkorát vesz, a beszélgetés arról szól, hogy mi az észszerű döntés - pontosabban a thread innen: #138627 indult, hogy valaki segítséget kért, erre mi meg reagálunk rá, ez a fórum.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz pepucs #138836 üzenetére
Szerintem másabb itt a szitu. Míg az LPG–nél tényleg hit kérdése, itt eleve más a kenési módszer. Én eddig mindig fújkáltam, de ha tényleg beválik a gyereknek, lehet magamnak is beszerzek egyet…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138836 üzenetére
Ez eleg bonyolult kerdes, mert a lancot azert kell kivulrol olajoznod, hogy ne melegedjen fel a gorgok es csapok kozott. Ha tulsagosan felmelegszik kenoanyag (lancspré) hianyaban, akkor a csapoknal O, vagy X gyuruvel szigetelt zsir egyszeruen annyira higfolyos lesz, hogy kifolyik, es nem lesz kenoanyag a csapoknal, ahova semmilyen kenoanyagot nem tudsz bevinni kesobb ezek miatt a gyuruk miatt. Ekkor felgyorsul a kopas.
Tehat ha nem nagyon molesztalsz egy lancot, elvileg az is eleg sokaig birja, mivel a kenoanyag nem fog kiforrni belole.
Hogy ehhez mennyit ad hozza a lancolajozo, azt nem tudom. Elviekben sokkal jobban kenve van a gorgo vele, szoval...Amiket hozzam hoznak, azok eleve nem mennek vele gyorsan, szoval nem tudnam megmondani a kulonbseget.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz pepucs #138854 üzenetére
Nekem a nyári mugen race bőr kesztyűm olyan, mintha rám öntötték volna. Vásárláskor kicsit szűknek éreztem, aztán teljesen felvette a kezem formáját. Fixen nem férne alá semmi.
Amúgy magamtól nem ezt a méretet vettem volna meg, de a Pardiban a srác azt mondta ez lesz a méretem, csak kell neki egy kis idő, amíg beáll a mérete. Igaza lett.
-
gps76
őstag
válasz pepucs #138858 üzenetére
Alátámasztom, én is vékony polár kesztyűt használok, a sima alatt, ráadásul úgy ki tudom venni a kezem a kesztyűk egyben maradnak, nem kell egyenként húzgálni. Amíg ebben a kombóban nem fázik a kezem, addig motorozok(kb. 6-7 foknál 1 óra még kibírható). Jó dolog ez a markolatfűtés, de menet közben a kézfeje fázik az embernek. Ki kellene próbálni ezekből az usb-s fűthetőkből, mennyire használhatóak akár aláöltözőként is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138895 üzenetére
Az alul nagyobb nyomatekot nem lehet osszekotni a tartossaggal eleve. Es hogy pont emiatt lenne rovidebb eletu? Mert tobb nyomatek ebred alsobb fordulatszamtartomanyban, es nem forog annyit, mint egy 4 hengeres? Mi volt erre a magyarazat?
A tl1000 semelyik valtozata nem hosszuloketu. Tulajdonkepp 99 ben a legerosebb 2 hengeresek kozott voltak, es az egyik valtozata sportmotor volt. Ezt osszemosni csopperrel, mert ugyanannyi hengere van...A tl nemelyik peldanya sok minden miatt volt rovid eletu, de semmi koze nem volt a hengerelrendezeshez. Eloszor problemak voltak a kartergaz elvezetessel, ami miatt olyan nyomasviszonyok voltak a hengerfej es a forgattyushazban ami miatt az olajzas elegtelen volt, ezt kesobb orvosoltak. A hutoviz homerseklet jeladot az elso szeriaban rossz helyre raktak, ezert mindig tul dusan jart, ami felgyorsult hengerkopashoz vezetett, es rosszul mukodott a befecskendezo rendszer. Visszahivas kereteben megoldottak. A tobbi hiba altalaban szeleptoke tores szokott lenni. Semmilyen lokettel osszekotheto, vagy dugattyusebesseg, nagyobb alternalo tomeg miatti problema nem volt jelen sosem.
Ez joval bonyolultabb dolog, minthogy hengerelrendezesekre ra lehessen barmilyen jellemzot huzni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138921 üzenetére
Az az alkatresz, ami meg sincs, es mutatja, nah az a szeleptoke. Ahogy korabban irtam.
Ez egy tl S, es az elulso henger kipufogo szelepeinel tornek el altalaban a szeleptokek, ekkor ejti be a szelepet. Ahogy itt is tortent. Ezek latszodnak szelepallitasnal, hogy repedtek, tehat normalis szervizeles mellett elkerulheto a baj.
Ez nem v2 jellegzetesseg. Ez a blokk nem hosszuloketu. Nem tep lancot. ~120 loeros motor, annyi a vegsebessege, mint egy sor4 600 nak. Nem fog egyfolytaban egykerekezni, ez egy gyenge szar manapsag.
Leirtam a jellegzetessegeit alabb. Aki ezeket nem ismeri, az nem tudja mit kell rajta keresni, nem erti mi mitol van.
Ez a blokk az alapja az sv1000nek, a dl nek, ami egy turamotorblokk. Sokat elfut, egyaltalan nem mondanam problemasnak, csak a korabbi, elso generaciokat.
Teljes kepzavar meg a kihegyezett hosszuloketu, es a forog 13-14000-et. Kb 10000 et forog egy ezres v2 es. Kulonben nagyon nem lenne tartos.
v2 es utcai motor nem tud ennyit forogni. 14 ezret a ducati gyari sbk versenymotorja forgott es ott 500km kent forgattyushazat kellett cserelni. Meg tulajdonkepp mindent.Viszont hiaba forog valami keveset es nincs kihegyezve, ha valoban hosszu a lokete. Alacsonyabb fordulaton a dugattyu kozepsebessege ugyanakkora lesz, mint a rovid loketunek, nagyobb fordszamon.
De nem ezzel van baj, az alternalo tomegek sokkal nagyobb terhelest jelentenek a csapagyaknak, es az a fordulatszam novekedesevel egyre nagyobb lesz.
Viszont a szeleptokenek semmi koze ezekhez. Egyszeruen ott valamit nem jol terveztek meg, es nagy terheles jut a szeleptokere. Talan.Ezt az idot senki nem adja vissza nekem, amit ennek a hulyenek a videojaval toltottem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138925 üzenetére
nem esettanulmany, csak azonnal beugrik, mi baja a tl s blokknak, mert bar a csoka 30 eve szerel motorokat, de ezt nem tudja.
Amit meg hozzaraknek. Nem beszelt a henger-dugattyurol. Ha beesik egy szelep, akkor eleve a dugattyunak megy neki. Ami pedig fent osszetort a hengerfejben az lemegy az olajteknobe. Alap, hogy lehuzod a h fejet, es elotte felkeszited az ugyfelet henger javitasra, dugattyu cserere, olajtekno levetelere, es takaritasara, esetleg olajpumpa szetszedessel. Es az ehhez szukseges gyari tomitesek megvasarlasara.De mivel eleve akkora kokany az egesz motor, ha szakszeruen meg akarod csinalni, valszeg kirohogne a tulaj. Hat ezek a melok mennek ide.
Es ezert nincs normalis szakember. Mert ha igenyesen akarsz vmit megcsinalni, ahhoz zseton kell. Az meg a legtobbeknel nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz pepucs #139174 üzenetére
Nem látom mi a bajod ezzel a szűrővel...
[link] CMSNL-en dettó ua ilyen...ZSU nem fog neked eladni semmi olyat ami kárt tenne a motorodban
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139174 üzenetére
Azert nem hiflo dobozba jott, mert nem hiflo a gyartoja.
Ezt monjuk jeleznem felejuk, hogy ne hiflo neven adogassak el ezeket a szuroket.
Altalaban az utangyartott szurokben valamit kisporolnak a gyari szurohoz kepest.
Pl mas anyagok hasznalata es biztonsagi megoldasok elhagyasa. Konkretum: cbr sc59 nel lesporoljak a legszuro betetnel a csavarok biztositasat, ami miatt ha esetleg meglazulna a csavar, akkor beszivhatja a motor. Gyari legszuroben ezt a hibat kizarjak a betet kialakitasanal. A csavar nem tud kiesni belole akkor sem, ha kilazul.
Vagy rn22 r1 nel a halo helyett perforalt lemezt hasznalnak, ami lecsokkenti a feluletet, amin keresztul lelegzik a motor, tehat az meg loerocsokkenest is okoz a sporolas miatt.
Termeszetesen ez nem minden motornal jatszik akkora szerepet, eleve a legszurohazak kialakitasban akkora kulonbsegek vannak, hogy nem mindenhol vannak ekkora kockazattal jaro sporolasok, de egy utangyartott szuro sosem lesz olyan minosegu, mint a gyari.Roviden. Sv 650 nel belerakhatsz barmit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Hyder11
csendes tag
válasz pepucs #139298 üzenetére
Köszönöm mindenkinek aki eddig hozzászólt, Apophis, Geresics, dellfanboy, pepucs!
Nekem leírások alapján inkább a sor4 a bejövős. Amúgy én is nézegettem az SV650-eket, főleg az injektorosokat, de sok helyen olvastam hogy kényelmetlenek. Erről mit gondolsz pepucs?
[ Szerkesztve ]
-
-
bacus
őstag
válasz pepucs #139303 üzenetére
Szerintem minden motorról jó 1,5 óra után leszállni. Sőt. Egész napos motorozás - nem írom, hogy mennyi km, mert ez lehet 300-900 km is - meg különösen jó már leszállni róla
Sok motoron, főleg a túra endúrókon lehet állva is motorozni, meg kifordulva, meg lábat lógatva, meg a hátsó ülésen, stb. de egy idő után már nem segít semmi, csak ha megállhat az ember és kinyújtózhat.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Apophis
őstag
válasz pepucs #139315 üzenetére
Én általában március elején, vagy mikor már tartósan nem megy 5-10 fok alá a hőmérséklet, de ilyen időben csak közlekedek vele (munkába) és lassú, rövid túrákat megyek, ugyanis 5 fok alatt nagyon durván elkezd nyúlni a fékút. De a téli elvonás után ez is jó . Valójában 15-20 foktól kezdődik a normális tapadás, így innentől szoktam érdemben menni.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Somatom
veterán
válasz pepucs #139378 üzenetére
Ezt nem értem. Mi is mentünk már csapatban. 8 embernél annyi a változás, hogy nem egy szobát/sátorhelyet/bungallót kell foglalni, hanem négyet. De, Corfura pl. úgy mentünk heten, hogy csak az udinei szállást egyeztettük, meg a kompjegyeket vettük meg. A szigeten nem foglaltunk előre szállást, hanem rögtönöztünk. Amikor Bilbaoba mentünk, akkor pedig a franciáknál végig F1 -ekben szálltunk meg. Akkor még Barcelona -ban is volt F1. Most megnéztem, már nincs, de biztosan van vmi alternatíva (pl. airbnb).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz pepucs #139378 üzenetére
Utánanéztem. Gyanús volt az egy hét Andalúzia. Az hétezer csak oda-vissza. Aztán kiderült, hogy repcsi, a motorokat meg külön viszik. Ezt egyedül nem lehetetlen, de valóban nehéz megfejteni. Viszont, így csomó minden kimarad útközben. Pl. Maranello (Ferrari múzeum), Monaco (Oceanografiai múzeum, hercegi autómúzeum, stb.), Nizza (maga a város gyönyörű), Pont du Gard (Google), Carcassone (a világ legnagyobb lovagvára), Barcelona (Gaudik), stb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139416 üzenetére
Ez a piaci res kellene a halalnak.
A kuncsaftok java resze a művésznél (szabad ilyet leirnom?) buta emberek. Egyszeruen nem tudok mas jelzot mondani. De ne legyek ekkora paraszt: tajekozatlan emberek. Ezeknek altalaban nem szokott sok penzuk lenni, de neha latni ott dugáttit is. Szoval nehany motort, es a tulajat nem tudom hova rakno, de java reszben eleg olcso motorok fordulnak meg nala. Vmelyik ducati csoportban pedig egy messenger scrshot volt, ahol azt irja: elvallalok ducatit, de markaszerviz arban.Szerintem alapvetoen nem dolgozhat dragan. Rettenetesen hatekonytalanul dolgozik. Abbol a videobol, amkt lattam, nagyon sok hibat, es felesleges munkat vét. Tehat sokat dolgozik, es olcson (igy mondjuk en is allandoan fel lennek baszódva) Gyari tomitest nem rendel. Mindent pasztazik. Nem eloirt, olcso olajjal dolgozik, sokszor hasznalt alkatreszekkel. Valoszinuleg foll svarcba csinalja az egeszet, sztm meg cege sincs, adozni nem nagyon adozhat. Ennyi kuncsaftod csak ugy lehet, hogy olcso vagy, vagy olcsobb, mint egy normalis szakember, aki nem hajlando osszebszni pasztaval egy motort, es gyari alkatreszekkel dolgozik, illetve minden, ami kopott, csereli. Hatalmas kulonbseg van a ket ár kozott. Es egy tajekozatlan emberben felmerul a kerdes. Mi kerul ennyibe, ha ez az ember olcsobban kihozza, bar idegbeteg, de tudok azonosulni a modoraval, velemenyevel, mert kb abbol a retegbol jovok, ahol a mester is van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139420 üzenetére
A munkaval kapcsolatban nekem mas elkepzelesem van.
hogy hajlando dolgozni? Nekem nem egyertelmu.
A befecs motorokhoz, vagy bonyolultabb motorokhoz hozza se tud nyulni, alap dolgokat nem ellenoriz rajtuk. Ezekhez nem eleg egy vakuumteszter, amirol azt hiszi, ő is, es ezeken a videokon szocializalodott ember, hogy mindenre jo. Soha nem lattam barmilyen befecskendezo rendszer elem ellenorzeset (A videoi alapjan) az ujabb motorokat csak szarozza, olyan hibamegallapitasai vannak, amik nincsenek alatamasztva meresekkel. pl benzinnyomas, pickup, homerseklet jelado, barmilyen szenzor. Ezekre mechanikai hibakat mond, hogy hfejes, beegtek a szelepek stb.Nem eloirt olajjal nem az a fő baj, hogy olcso. ertsd, nem villaolajat rak a telokba. Vmelyik videojaban auto motor olajat rak motorba (!) Ami fokozott valto kopashoz vezet. Konkretan abban a videoban kart tett egy motorban ezzel, bar ez kesobb fog kijonni azon a motoron.
Videoi alapjan csomo munkat meg se tud rendesen csinalni. A munka resze az is, hogy normalisan elvegezd azt. Emelle fejlesztened kellene magad. Utananezni, tanulni.
Ha mindezek melle annyit el lehet kerni, mint egy normalis szakember, akkor van baj. De en tovabbra sem vagyok meggyozodve errol, mivel osszekendacsolasra azert visz vki egy motort, mert nincs penze.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139431 üzenetére
Motoroknal amit el tudsz rontani, tapasztalataimbol kiindulva, az manapsag az, hogy nehany kabelkotegelot behanysz az akkutalcaba, ahelyett, hogy megkotned. Csapagyaknal ha rossz csapagyat keszitenek neked oda, vonalkoddal mindennel, akkor rosszat fogsz beszerelni. Visszakovetheto, ki rakta oda, mit, mikor. Lehuzni kritikus dolgokat gep huzza. Minden kritikus alkatresznel vagy gep csinalja, vagy nem tudsz tovabblepni a kovetkezo munkafazisra, amig nincs egyfelekeppen megcsinalva a munkafolyamat. Nem nagyon lehet elrontani semmit. Esetleg idomcsavarokat rosszul hajtod be, ferden, felnit lekurod gumifelrakasnal. Ezekkel talalkozok, ezek az un. Osszeszerelesi hibak. Pedig ezek olaszok, nem is nemetek.
Autoknal nem tudom mit lehet elrontani, amennyiben ket vadonatuj ugyanolyan auto van osszehasonlitva, van ertelme, ha hasznalt, akkor nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen