-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Nekem van O'neill, amit snowboardozáshoz is használok, de a sima decathlonos cuccok is ugyanolyan jók. Tavaly vettem két aláöltöző fölsőt ott és teljesen jók, ráadásul nem kerülnek olyan sokba sem. Kicsit úgy érzem, hogy ezen a téren a márka annyira nem számít. Lehet, hogy a thermonál már nem mindegy, de a sima nyárit szinte bármiből meg lehet venni, ami nem kínai piacos
Amúgy simán működik. Pl. snowboardhoz ha polót veszek fel, akkor egy óra után csavarni lehet belőle a vizet és emiatt fázom, hiába van rajtam thermo pulóver és snowboard kabát. A másikban egész nap száraz vagyok szinte teljesen. Nyáron bőr alá polót veszek, akkor durván beizzadok, aláöltözővel meg semmi...persze ha 40 fokban állsz, akkor az is átnedvesedik, de nincs olyan érzésed benne, mintha vizes trikóban lennél, plusz rendkívül hamar szárad.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
működik. rajtam a bőr alatt teljes páncél is ott van. és simán bírom, napi 6-8 órát motoron, a forró aszfalton, mások árnyékban, én meg üres utakon vígan nyargalok. nem tudok mást mondani, aki nem próbálja ki, úgysem hiszi el.. fele annyira vagyok ki, mint aki pamutozik bőr alatt.. természetesen én is megállok rendes idő közönként és tolom magamba a vizet, hülye azért nem vagyok, de este is tudok könnyedén a motorozásra koncentrálni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
én sima kínai 2000ft-os pamut jégeralsót használok, meg hozzá ugyanilyen felsőt. nem izzadok annyira mintha csak a műszálas cordura ruha lenne rajtam. nyáron hülyének néznek minek öltözök a ruha alá, de kényelmesebb így, nem ragad rám a ruha. vehetsz ilyen különleges izzadtságáteresztő alsó-felsőt is 20k-ért, nem tudom mennyivel lehet jobb a ruha alatt, ha egyáltalán jobb, de 10x-es árat biztos nem ér meg (nekem). de ha van zsé, akkor ott a forcefield, az még protis is, ami sosem árt.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
hát nyárra nyári aláöltözet kell, télre téli
de ezekből is van 1000 féle, olyat vegyél ami tényleg aláöltözet, mert például a bicajos ruhák magában is használhatók és tök más a kialakításuk, ha arra ráöltözöl lehet semmit sem szellőzik csak belerohadsz tényleg..
én pl a bőr alá mindig szeretek felvenni valamit, mert könnyebb is a belső hálók miatt felhúzni, és elvezeti az izzadságot így levenni is sokkal könnyebb, mert ezek a szintetikus aláöltözők nem ragadnak hozzá a hálóhoz meg a bőrhöz..
a minőségibb cuccokon (még az olcsóbbakon is) olyan varrások vannak, ami nem nagyon megy szét a használattól.. éééés nem feltétlenül kell heroin áron bevásárolni belőlük, szerintem a Decathlonban kapható olcsóbb darabok is bőven jók, nem kell Dainese meg merinói gyapjú ahhoz, hogy tényleg érezd a különbséget, persze ha van pénzed rá...szerk: látom a decathlont mások is ajánlják, én ott ötezerből vettem téli alsót és felsőt még nyáron, félár alatt vágták hozzám..
a lényeg tényleg az, hogy baromi hamar száradnak, ha a pólóba beizzadsz akkor úgy is szállsz le hogy folyik rólad a víz akármennyit mész, ezek viszont a menetszéltől szépen megszáradnak és ha tudsz haladni valószínűleg szárazon szállsz le...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
+ hitelátvállalás.
Vicc nélkül, passz. Rendszámot sem látok rajta, de ennyiért kizárt, h 600 CBR-t lehessen venni, pláne nem 2009-es modellt.
Vagy lopott, vagy pályagép, vagy kinyírták a blokkját, vagy fax tudja. Hívd fel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
Hát, nincs Triumph-om, de van itthon márkaszervize, tehát gyári alkatrészt tudsz rendelni. Ezek sajnos a többi márkánál sem olcsók. Angliában elég nagy Triumph buzéria van, ezért onnan bármit be lehet szerezni olcsóbban szerintem, akár ebay is játszik. Egyébként én a kawasakihoz is onnan rendelek általában, minden sokkal olcsóbb, ha ügyes vagy...még szar font mellett is.
Összehasonlítás végett a legjobban sikerült üzletem a mostani fékfelújítás volt. Egy pár 6 dugós Tokico nyeregbe 12 darab karmantyú és porvédő itthon Kawasakinál 60 ezer forint, kintről rendelve Suzuki felirattal ugyanez (mivel ugyanaz a nyereg) 30-ból kijött. És még adtak hozzá két másik gumit (nyergek közé) és új alátéteket stb.
Ha tényleg az a lényeg, hogy olcsó legyen hozzá minden és gyorsan jöjjön, akkor a yoda által is javasolt gsx-r a te motorod
Ha lenne pénzem (de nem lenne elég mondjuk egy dukira) és vérbeli 600 körüli sportmotort akarnék, akkor a Daytona kéne leginkább.
runner 125: mindenhez kurva drága a gyári cucc. Persze vannak eltérések. Ha idom kell és gyári, az sehol sem lesz két fillér. Talán japánokból több a bontott, ha valaki arra utazik.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
gyertyát ne vegyetek soha márkaszervizben, ezt mondom!
nyolcezerötszáz volt darabja, ebből majdnem 3 is kijött ebayen szállítással! cikkszámra ugyanaz, mintha a hondától rendelnéd, és akkor még nem beszéltünk a minőségi utángyártott dolgokról.. talán az a szerencse hogy a motoros márkaszervizek nincsenek úgy elszállva mint az autószervizek, akik leugatnak, felelőtlennek neveznek ha nem rajtuk keresztül szerzed be a 10 éves autódhoz a gyári alkatrészt heroin áron...
gyász..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Gaboman
nagyúr
Sajna a Triumphnak a szervizhálózata nem elterjedt Mo.-on, én nem szívesen várnék alkatrészekre ha kell valami hozzá.
Inkább egy Japán, azokhoz van minden nálunk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
Szerintem ez nem teljesen állja meg a helyét. A Triumph ugyanúgy gyártatja a cuccait a beszállítókkal. A futómű pl. öhlins, a fék brembo stb, ugyanezek más motorokon is megtalálhatók. Ha a motorhoz magához kell hozzányúlni, akkor ott nem sok azonosságot találsz japánon belül sem.
Plusz azt mondom, hogy minden motorhoz lehet külföldről nagyon jó áron alkatrészt szerezni, ami sokkal olcsóbb, mint az itteni források.
Én egy Triumphért ezt az áldozatot tuti meghoznám De ez magánvélemény."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Köszi a tippet.
Közbe kaptam egy kedves fórumtárstól ajánlatot egy tantáskára, szerintem az lesz a befutó.
Van egy jó varrónő ismerősöm, vele meg varratok rá vállpántokat.
Én csak addig akarom a hátamon tudni, amíg mondjuk bemegyek a strandra/étterembe/kávézóba/meglesek egy várat...Drágán néztem én is jó tanktáskát, de nem szeretnék sokat rászánni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
A legjobb fogyasztásúak mennek el annyival. A CBF és a CBR pl. kellemes darabok e szempontból. A 3 liter is teljesen jó fogyasztás, csak vannak jobbak. Én a kivételesen jó darabokra hegyeztem ki mondandómat... A 1.5 pedig a legjobban fogyasztása kellemes időben, megfelelő terepen, technikázva. Alvaro most mondja, hogy az Innova a csoda, ami normál ember alatt is képes 2 alá menni. Nyilván nem rohanva.
250-est vagy 650-est csak 3-4 literes fogyasztásút tudok, ugye a mieink ilyenek. Az F650 CS-nek autópálya tempóban is elég 4 liter, a Kissasról ezt nem tudom, de nem is akarnám szétpörgetni szegénykét.
Az NC700-at is kifejezetten fogyasztásra optimalizálták, no meg kellemes is, hogy lent nyomatékos, ahol használja az is, aki nem pörgeti a motorokat túlzottan. Mert Alvaro speciel sosem használja ki Teresa nyomatékát, egyszerűen soha nem pörgeti annyira. Én már kihasználom a kicsikém lehetőségeit, amikor országúton előzök vagy főúton gyorsan felveszem a forgalom ritmusát.[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Ha nekem lenne, a 2 litert biztos bepróbálnám vele, de mivel inkább országúton megyek, városban nem annyira, ez nehezítene - akkora gépnek mindenképp a városi tempó az ideális, nincs is magasabb fokozata (sőt, szerintem egy átlag 250-esnek is az az előnyösebb).
Meg lehet hogy inkább az injektorossal állnék neki a próbálkozásnak. Aztán fene tudja, lehet, hogy nem annyival jobb, hogy észre lehessen venni...
1.5 nagyon nehéz lehet, azt már szerintem én se élvezném, semmi mással nem lehetne foglalkozni közben, minden mozdulatot ki kéne csiszolni hozzá... olyasmi lehet, mint pályacsúcsot futni valahol. Nem vagyok se elég technikás, se elég elhivatott hozzá.
-
shiNIN
tag
Ja, az már nem élvezet szint, hanem bejárás és ajdespórolok... Kicsit túlságosan szeretem a kivételes extrémitásokat, nem tudom, miért rángattam elő ezeket most.
Az Innovát különben megnéztük, van pár elbaltázott pontja (leginkább a nevetségesen apró tank), nem igazán vagyok hajlandó motornak tartani.Nekem a 125-ös pont az a szint, ami még roppant kevés, országúton kiköpi a tüdejét, az előzést felejtsem el, s néha megelőznek a kamionok... Inkább fogyasszon kicsit többet, de legyen olyan, aminél nem ütközöm szinte mindenhol korlátokba. De biztos van, akinek az a jó, főleg városban. Illetve van egy-két erősebb 125-ös, amelyiknek nem 100 alatt van a vége.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ugyanaz a véleményünk, ami régebben
De most komolyan Jó, középen is nyomatékos motor (sor 4-nél nyomatékosabb), viszont nem pörög el addig, mint egy 600-as. Ha az RR kicsi volt, akkor a Daytona is az lesz, pluszban még keskenyebb is, mivel ez egy pályaorientált motor, aminek az a lényege, hogy a füleden löttyenjen ki az agyad kanyarodásnál. Ennek megfelelő a futómű, és a fék is durva. Viszont nincs csúszókuplung, még az új R változatnál sem (R változaton Öhlins TTX futómű, Brembo monoblokk fék).
Én venném...sőt tervben is volt, csak akkor még 2m felett mentek...
A hátránya, hogy kevesebb itthon a bontott vagy használt alkatrész, de mivel angoloknál eléggé mennek, így gondolom angol ebayről ezt-azt beszerezni nem nagy ügy.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Az tuti, h ritkán jön veled szembe még egy Daytona, szal', ha egyedit akarsz birtokolni, jó út.
Viszont egyedit birtokolni és használni jóval költségesebb, mint egy népszerű japánt.Ahogy elhangzott, angol ebay-ről biztosan beszerezhető minden, viszont mi van az idomokkal? Ha, azok törnek, javíthatatlanok lesznek, nem kis meló, pláne nem lesz olcsó beszerezni hozzá másik garnitúrát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nah igen, csak nem mindegy, h valamihez tucatszám van töredékáron, vagy kénytelen vagy kifizetni a Nasa árat, mert nincs más.
Hozzáteszem piszok szép ez a motor és videók alapján nagyon jól is megy, a sor 3 hang meg valami förtelemesen jó, de egy ilyet birtkolásához szerintem az átlag japánhoz képest, komolyabb anyagi háttérköltségekre van szükség.
Ez kicsit olyan, mint a Ducati. Nagyon tetszik, nagyon kéne, hasonlóan ehhez 1,5m körül már elérhető darabok vannak abból is (pl. 749s), de a szerviz, alkatrészköltség engem piszkosul visszatart, így csóróként inkább hoznék egy reális döntést - japán.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
"utcára van bármiféle hátránya a japán hatszázasokhoz képest? Egyáltalán az esztétikumon meg a brutál sor3 hangon kívül fogok én rajta valamit nyerni mondjuk a 600RR-hez képest (de lehet szó akár a 600-as Ninjaról is)?"
Különbséget szerintem szinte semmit nem vennél észre teljesítmény terén. A kisebb méret miatt kényelemben már inkább, főleg utcai és túrázós használatra, ha még egy 600RR-nél is kisebb, az normál egyhelybenülős kocamotorosnak főleg kényelmetlen lesz.
Alkatrész, karbantartás drágább lesz.
Megbízhatósága nem tudom, hogy milyen, a japánokkal ilyen téren nem szokott gond lenni, de lehet, hogy evvel sem lesz.De végső soron neked kell eldöntened, hogy melyik tetszik, mennyire tudod még a tetszés mellett/ellenére a logikus érveket számba venni, és mik a lehetőségeid.
Én két éve voltam hasonló cipőben, kezdtem onnan, hogy nézegettem motorokat 1-1.25 milla között, 05-06 600RR és 06-07 GSXR között hintáztam, mint ezen ár környékén nekem leginkább tetsző típusok; aztán a vége egy 01 ZX6R lett, 600 + gumik + 70k szervizzel, s úgy döntöttem, hogy a különbséget inkább elmotorozom ill. félreteszem másra. Kinézetre ez is nagyon tetszik, kora ellenére modern és mutatós, az én motoros tudásomhoz még ez is bőven sok; még nem az az ultra-kompakt fajta, így kényelmesebb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Nézd, kopó-fogyó nem hiszem, hogy drágább, mint bármi másnál, ezekből ugyanis mind van utángyártott, ha az kell. Kezdve légszűrőtől fékbetétig, de szerintem még komolyabb dolgok, munkahenger stb is kapható, mivel más motort is szerelnek mondjuk ugyanezekkel a fékekkel, és a futóművel is hasonló a helyzet. Ha viszont gyári cuccokkal szervizelsz, akkor mindegy, így is, úgy is fizetni fogsz.
Itt akkor lehetne szopó, ha komolyabban hozzá kell nyúlni. Akkor viszont minden NASA ár, tök mindegy, mit veszel. Szerintem ez ne tartson vissza."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Drágább kopóalkatrészek... Valaki talán rendelt közülünk ilyen motorhoz ilyesmit? Hasraütöget mindenki. Japán is tud dolgokat csinálni. Vegyél 4 tűszelepet egy karbisorhoz 60 ezerért, 30e km en belül, vagy szabadonfutót 80e ért. Bármit ki lehet fogni japánnál is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
Mindenféle bántás nélkül azért papád reflexei már nem olyanok mint fiatalkorában, persze ott a rutin meg az évek száma, meg a megfontolt közlekedési mód, de nem minden ember közlekedik ugyanúgy. Én egy bizonyos kor fölött évenként alkalmassági vizsgáztatnám a sofőröket, szigorú feltételek mellett.. Aki penge és megfelelően közlekedik az úgyis átmegy, aki meg nem annak ott a BKV..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
runner 125
nagyúr
Max. úgy, ha ismeri típusspecifikusan, s mondjuk tudja h ennél van valami szériahiba.
Ha, ez nincs meg, akkor totál lutri az egész, még szerelőnék is..., pléne BMW alkatrész árakkal ez könnyen lehet nagy ráfizetés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
senior tag
Arra értettem, hogy odáig általában eljut az ember, hogy megvegye 'motoros álmát' - ha másnem hitellel együtt, aztán meg az 5,5e - 6,5e Ft + ÁFA-ás szervízdíjakon, a rendszeres gumi, láncszett, olaj, szűrők, fékbetét, stb cserén meg spórolnak. (Hiszen hiteltörlesztésre meg benzinre kell a lóvé)
Sőt, ha valami kisebb perec van, akkor sem viszik műhelybe átnézetni, hanem használt cuccokból sajátkezűleg preparálják otthon..
(hány ilyen van ismerettségi körömben...)A másik sztori, a 'hétvégi motoros', mikor ugyan szervízben csináltatja meg a motort, viszont arra szó szerint hetekig spórol, és áll a garázsban a gép mert nincs rá hirtelen pénzmag.. (ez még talán a jobbik eset, ilyen is van) csak azért hogy javarészt álljon a motor, illetve hétvégenként menjen egy-egy karikát az ember minek beleugrani egy drága motorba..
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #10093 üzenetére
Az nsr es tarsai az olyan 18 loero. Dt szintjen volt, vashengeres gyenge. Sosem volt 30. Tzr, rg kozelitett a 30 hoz. Az rs volt regen 33 loero, 90 es evekben, de minel fiatalabbak ezek a motorok, annal gyengebbek. Egyetlen utcai motor kozelitette meg a 40 loerot. A gilera. 39 lo volt, de akkoriban nem volt ilyen szigoru karosanyag kibocsatas. Hangos is volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Archer #10459 üzenetére
nálam is kattan, ki van jöve az egyik szemből az o gyűrű és nem hajlik rendesen, cserélem is. 33k van benne, eljött az ideje, meg is nyúlt szakaszosan.
nézd meg a szemeket figyelmesen. vagy a lánckerék foga is hiányozhat, bár ez ritka.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Archer #10649 üzenetére
kicseréled, sima ügy az újabb vortice annyiban mindneképpen jobb a vertigo-nál, hogy plusz egy damil szorítja rá a lábadra. nekem amúgy sosem szakadt még el esésnél, pedig kapott keményen.
yoda: ugyanez a problémám a sidi cipőjével, így marad a corsa szintén
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen