- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózatokról alaposan
- Linux kezdőknek
- Max
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Microsoft Excel topic
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Facebook és Messenger
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
Üdv!
Véletlen nem tudja valaki, hogy 2009-es Bandit (kereklámpás) GSF 650-hez az első lámpába milyen izzó kell (tompított/reflektor számára)?
-
citkar
addikt
válasz TayRol #33812 üzenetére
és (#33813) kcsa :
Köszi.
Magán az izzó üvegén látható? (visszaolvastam:foglalaton, na megnézem majd) Akkor megbűvölöm majd, hátha látom, csak kiszedni nem akarom, mert még nem kaptam szét a lámpatestet, nem pont munka, illetve útközben szeretném ...a motoros üzleteket meg felhívtam: Hát ők nem tudják milyen kell bele.Két izzós, mármint a helyzetjelzőnek van saját kis izzója, ha erre gondoltál.
De ha a helyzetjelző nem számít, akkor (azon kívül, de ugyanabban a lámpatestben) csak egy izzó van.Veszek egy H4-t, max a szerelőm megnyeri, mert mindig hamar segít
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz fattyu #33855 üzenetére
Te is a sisakodra erősítetted?
Érdekelne, hogyan, mert valami ipari ragasztót mondtak, ami elég stabil nagy sebességnél is, majd megkérdeztem, hogy szedhető le, erre azt mondták nagy hővel (pl hajszárító) leszedhető. Elég furán hangzik, mert nyáron is elég nagy hő tud lenni a napon egy hajszárítóhoz képest
Egyelőre még nincs kiszemelt kamerám, de a sisakon szeretném használni. -
citkar
addikt
Ez ilyen korong alakú (vagy vágható) két oldalú ragasztó és tényleg nincs gond vele nyáron a közel 40 fokban napon? Olyan hihetetlen, már a mobilom is csipogott, hogy az akku túlhevült
Korábbi hozzászólóknak: a Bandit izzója tényleg H4-es volt és a lámpában, a foglalaton nagyon jól látszott minden infó valóban (szétszerelés nélkül), köszi a tippet.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Jól hangzik. A ragasztót adták a kamerához, vagy külön szerezted be?
Felnyitható bukóra raktad? Az enyém az s még ez is bonyolítja, hogy a mozgó/felnyitható része ne legyen útban...
Praktikusabb lenne kormányra, de alapvetően jobban tetszene, ha minél közelebb állna a kamera képe ahhoz, amit én látok. -
citkar
addikt
válasz PoLizei #33949 üzenetére
Láttam (kínai) napszemüveget, amibe beépített kamera van, olcsó volt, de a tesztvideó tükrözte is az árát, poénnak jó, de pl az autók rendszámait (pedig közel voltak) alig vagy nem lehetett elolvasni.
Így egyelőre tájékozódom, mifélét kéne venni, ami jó is és "pénztárcabarát" is (már ha lehet annak nevezni , nem olcsóak).
De egy felnyitható sisakra nehezebb feltenni ahogy nézem. Illetve a rostély mögött-oldalt még van hely, de kérdés, hogy a sisakra illesztendő idom mennyire állítható, ne oldalra-ferdén lásson a kamera, hanem előre.Frankó napszemcsis kamera lenne a király...
(#33951) fattyu :
Hát igen, de nem szívesen buherálnám a sisakom[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz DigitXT #33952 üzenetére
Nem csak a rendszám volt olvashatatlan, kis felbontással tudott csak felvenni hát gondolom az optika is kicsi, olcsó volt, de a cucc 50-100 USD között mozgott, szóval annyit meg is érne valakinek.
Túrán venném hasznát, utazásaim során, mindig csak az útra fókuszálok, az utasom meg mondja mi mindent látott, ha pedig olyan helyen vagyok, illetve utazok felvenném, , hogy visszanézhessem, amit "nem láttam".
Meg hát eltenni emlékbe.A másik, ami nem hiszem, hogy megvalósítható, csak idegesíti az embert, hogy annyiszor sodorják veszélyes helyzetbe, hogy ezeket szívesen mutogatnám akár a rendőrségnek...de hát ez jogi szempontból aggályos, nem hiszem, hogy megéri, csak ha már baleset ért és abból vett fel valamit.
(#33953) fattyu :
Multiteced van, hogy érted, mi alá nem fér be?
Én csak kívülre terveztem, de így átgondolva túl macerás.
Bár akár az állvédő oldalsó szárára (hátrébb) ha felférne egy kisebb méretű...[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz babuttila #33965 üzenetére
Az A korlátlanhoz elő van írva egy minimális teljesítmény, mert ugye hülyén jönne ki, ha egy 125-sel vizsgázna valaki, bizonyítani kell, hogy nagy (azaz kellő teljesítményű) motorral is megfelelően bánsz.
És itt a motor papíron lévő teljesítményét veszik alapul.(#33967) babuttila:
Értem, hogy a köbcenti és a súly nem kevés, de a forgalmiban, ha nem elég teljesítmény szerepel vissza fogják dobni.
Egy 600-ast is lehet fojtani, akár gyárilag is, egyszerűen nem fogadhatja el, ha ott a papíron nincs kellő teljesítménye.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz csongi #36229 üzenetére
A szivargyújtóm elromlott és a hozzá való kábel is kontakthibás, bonyolítsam az életem egy olyan eszközzel, amit vagy átalakítóval vagy egy plussz kábellel használhatok, csak mert sok hely van a motoron?
amikor mindez kihagyható és szokásos, amúgy is használt kábeleket használhatom? -
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #36232 üzenetére
Kormányra kellene, de a tied is USB-s?
Nem feltétlen onnan kell meg vegyem, csak épp azt linkeltem be, de majd ott veszem, ahol megfelelőt találok jó árért. Csak nem vagyok járatos és nem gagyit akarok venni és gondolom sok motoros bolt nem is írja ki az oldalukra, hogy árulnak ilyen eszközt.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #36236 üzenetére
Csak annyit írtál, hogy: Nekem az idomba van beépítve és, hogy a 7., de mindegy is.
Szerintem fölösleges a szivaros, minden készülékemhez van USB-s töltő kábel és a telefonok esetében azt használom hálózati töltésnél is, mostantól ezt a (máshol is használt) kábelt tudnám itt a motor esetében is töltéshez használni. Ha szivargyújtót teszek vagy átalakító vagy egy plusz (szivargyújtós) kábel szükséges, ami plusz pénz, plusz hely, csak bonyolítja az ember életét.
Viszont épp arra irányul a kérdésem, hogy milyen USB-s aljzatot érdemes venni (és adott esetben hol), ha nem csak 3 hónapig szeretném használni, mert a 2 ezres szivargyújtós aljzatok nem tűntek tartósnak. Ha valaki tud tanácsot adni, annak örülnék.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Kolondrum #36245 üzenetére
Köszi!
Néztem ezt a félét is, annyi, hogy én a kormányra erősíteném és a 3000-s változatnál van kis kiegészítő ehhez.
A kínai rendelésnél az a problémám, hogy idővel talán beleférne míg ideér, de pár hét mindenképp lesz s egy hónap múlva indulnék túrára, de jóval azelőtt mennék szerelőhöz (én nem vállalom a rákötést), ha netán valami más teendő is lenne legyen idő megoldani.(#36246) vendingo:
Nekem is olcsó van (gondolom, bár az előző tulaj tette rá, de nagyon hasonlókat láttam 2 ezer nagyságában.Holnap felhívok pár motoros boltot és valszeg beszerzek egy USB-set, pár héten belül már nem akarok a motoron szerelni, indulás előtt, kapkodni nem szeretek.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
"a jobbra tarts erősebb szabály mert nem a sebességhez mérik"
Nem azt mondanám, hogy erősebb, mert mindkettőt be kell tartani és kész, a gyakorlat meg persze mindig más. Megfordítva is mondhatnád: mindig tartsd be a sebességhatárt, mert nem a nyomvonalhoz mérik.
Nem ott kezdődik a baj, hogy valaki 90 helyett 95-100-zal megy, mint ahogy az sem tragédia, ha valaki nem súrolja a jobb kerekét az út széléhez, csak ésszerűen vezetnének és ebbe sok minden belefér (alapvetően nem a KRESZ be nem tartása irritál, hanem a butaság és az ez által generált veszélyhelyzetek).
Legszívesebben belerúgnék abba aki a 3 sávos úton elém kanyarodik egy kis mellékútról, hogy udvarias legyek bemegyek a középső sávba, mert ha akarná se adná meg a jogos elsőbbségem olyan lendülettel jön és ennélfogva látom kis ívben sem tudja bevenni a kanyart, hát beengedem a középső sávba, bemegyek a belsőbe, de a gyökér oda is elém vág és nem száguldozva megyek, csak lendületesen, így persze le tudok lassítani, elkerülöm a tapló többszörös kihágásai következményét, de bosszantó és veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz csongi #36330 üzenetére
"A jobbra tartsnak csak az útszakaszra megengedett legnagyobb sebességi határig van prioritása"
Mindenkire érvényes a jobbra tartás, belső sáv előzésre van (alapesetben, a kapaszkodó-, busz stb sávokat hagyjuk). Akkor is jobbra kell tartani, ha éppen senki nem akar megelőzni, vagy nem is látsz egyetlen járművet a közeledben.
Ha belső sávban (vagy az egyetlen sáv belső felében) közlekedsz a megengedett maximális sebességgel és van lehetőséged a külsőbe menned (vagy az adott sávban jobbra tartanod), akkor rosszul közlekedsz, vétkezel, épp úgy, mint aki utolér, mert gyorsabban halad a megengedettnél. Annyi, hogy ebben az esetben Te nem csak "hibázol", mint az aki utolér, de mindemellett fel is tartod, teljesen ésszerűtlenül.
Azaz nem azért dudál, mert megszegted a szabályokat (és rendőrt akar játszani), hanem nem látja értelmét, hogy feltartsd őt (ugyanis pl. ott van a jó minőségű külső sáv szabadon), mert ebből senkinek sincs haszna, csak kitolsz vele.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz fattyu #36372 üzenetére
De abban más is van, állítólag külön kérték, hogy ilyen meg olyan legyen (szóval kopjon) a gumi az izgalom végett, ha egy gumi kibírja végig az "unalmas". Aztán a fene tudja mi igaz ebből, de így a rettentő sok előírás mellett nem tartom lehetetlennek.
(#36375) Outlander :
Akkor kár eladni a "sovány" bundád, mert nyár végén lötyög majd rajtad az újabb Ja!! rájöttem, a szellőztetés miatt lesz jó így neked[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz vendingo #36390 üzenetére
És nem melegít jobban? Bár ha többen azt írjátok, hogy jó...
Mondjuk én szellős kabátot hordok a nagy melegben, azzal elvagyok, de mondjuk egy teljes testes bőrruha esetében biztosan növeli a komfortérzetet.(#36393) vendingo :
Viszont eső ellen én jobban szeretem az esőruhát, bár tény, hogy bepállik az ember, ha nincs elég hideg, de így nem tocsog a ruhám esővíztől...aztán, hogy jobb-e ez, mint az izzadás...[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Outlander #36408 üzenetére
Még kiadások tekintetében is
vendingo és mizsala: merre túráztok?
Én Szerbia, Bosznia Hercegovina, Horvátország, Montenegró és Bulgária vonalon mozogtam eddig (egyszer Bulgária, másszor Montenegró irányába). Valahol számozták a hegyoldali hajtűkanyarokat is és voltak 5 km/h-s táblák[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Mizsala #36414 üzenetére
Albánia nekem is tervben volt (tengerpartokat szeretem ) mindenképp kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Boszniában ahol átmentem, ugyan rövid szakasz volt, de szép volt és kanyargós
Idén egy görög sziget a kiszemelt, de jövőre talán Albánia.Feree13 (#36417):
Én általában tanktáskában tartom (vagy kabátzseb, de ha az nincs) más kisebb nagyobb táskákba aggatja magára: felkar, hát, has, comb.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Polemius #36425 üzenetére
Az én tanktáskám pl szintén mágneses, de lecipzározható az alsó mágneses "réteg" és mögötte két pánt van, hogy a hátamra vehessem, de általában (tulajdonképpen mindig, a hátamra sose vettem még fel) kézben viszem, mert rendes füle is van és általában nem olyan nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #36428 üzenetére
És egészségügyi csomagot...)
Nekem nem sportom van, így az ülés alá éppen befér a kicsi szerszám- és egészségügyi csomagom, de éppen hogy. Túrára besuvasztom a defekt javítom a dobozba, bár még sosem használtam. Az esőruha jó, ha van, tavaly a hegyekben több száz km-n áztunk és ott hűvös is volt, de Szerbiában már kisütött a nap és a külső réteg megszáradt (mert nem vittünk esőruhát ), sajnos sok helyet foglal valóban, dönts, egyéb más cucc s ha esik elázol, vagy viszed.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
-
citkar
addikt
válasz vendingo #36478 üzenetére
Az a kék kártya még sok Eu-s országban is hasznavehetetlen, simán elküldenek, hogy nem megfelelő.
Kell egyéb, nemzetközi biztosítás, egészségügyi és érdemes járműre is kötni, ráadásul érdemes megnézni mire, mennyit szán, én egy jó közepest szoktam kötni.
Egyszer legyen baj és több havi fizetésem bánja, ha nincs biztosítás. -
citkar
addikt
válasz Something_ #36653 üzenetére
A Multitechez alapból adtak ilyet, de én semmi hátrányt nem vettem észre, igaz ezt a sisakot mindig is azzal használtam.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Something_ #36909 üzenetére
Én mentem rövid gatyában, strandpapucsban a Banditommal, de csak 40 fok körül. Azt hozzá kell tenni, ha akkor állsz meg a pirosnál akkor éget a nap, süt az aszfalt és izzik a blokk, mindezt hosszú nadrág nélkül azonnal megérzed.
Szerintem felülre nyári kabát való, alig melegít, mert csupa "lyuk", jól szellőzik, tényleg csupa hálósok is vannak, ami nemcsak a sérülések ellen véd, de hát a motorozás piszkos dolog, a fehér ingem elég gyorsan sötétedett és akkor a bogarakról még nem is beszéltem, ha kimegyek Budapestről.
Alulra nehezebb kérdés, ha dolgozni jár az ember megoldható ugyanolyan motoros szellős nadrág, de cserélni kell a munkahelyen (mert mégsem elegáns). Ezt elkerülheted térdprotektorral, de jobb nadrágokban csípőprotektor is van, ez ebben az esetben ugrik, de talán ez még vállalható.
A cipő...a jó motoros cipőben, bakancsban izzadni fogsz, lehet van, de igazán szellőset én még nem láttam (ha tudtok osszátok meg velem, érdekelne).Nem mindig kényelmes dolog a motorozás
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Something_ #36911 üzenetére
Elég meleg van igen, valaki szerint jól jön a nyári aláöltöző, javítja a komfortérzetet.
-
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #36943 üzenetére
Én is konszolidáltabbat keresnék, alapvetően feketét, vagy rikító szín nélkülit és kevésbé drágát.
De örömmel fogadnék egy olyat, ami "cipőszerűbb", kevésbé feltűnő és sétálni lehet benne.
Azért a mostani csizmám nem arra találták ki és szerintem ezekat se...nem biztos, hogy mindennek meg tud felelni sajnos. -
citkar
addikt
válasz dellfanboy #36948 üzenetére
Ha viszonylag komfortosan akar az ember motorozni több évszakban, akkor több szettnek kéne lennie, más kell 0-10 fok nagyságában, más 20 körül és más 30 körül vagy a fölött, bár ott már szinte mindegy, 35 foknál nem tudtam olyan gyorsan menni (az M0-on), hogy nyitott kabátnál a pólón ne legyen melegem, egyszerűen ott annyira tűz a nap és annyira izzik az aszfalt, hogy (ugyan jó a tapadás ) de megsülsz bármiben is vagy (ha aktívan nem hűt a ruha ).
-
citkar
addikt
válasz TommyGun #36961 üzenetére
Igen, a motorozás piszkos dolog, a világos színekkel óvatosan, ha valaki napi rendszerességgel motorozik, az fehéret/világosat ne vegyen, csupa dzsuva lesz az egész
Most meleg van, de lassan mindegy mibe mész, bele fogsz rohadni, akár fehér, akár fekete, a háló-szellőzés segít, de alapvetően 35 foknál, belerohadsz a forróságtól akármit is csinál az ember.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz yodamastah #36973 üzenetére
A jó bukócső aranyat ér...akár a megspórolt árat figyelembe véve szinte szó szerint
A frontális találkozásoknál meg...ott sok az utómunka...ha lesz aki még felül a motorra...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox Series X|S
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- SörcsaPH!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Hálózatokról alaposan
- Eredeti játékok OFF topik
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen