- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz citkar #33950 üzenetére
Ez nem feltétlen bug, hanem lehet, hogy feature: a mai magyar "jogszabályi"
környezetet ismerve, még lehet, hogy azzal járnál a legjobban, ha nem lehet
felismerni az autók rendszámait. Amúgy ez gondolom baleset esetére kéne,
oda valóban jól jöhetne bizonyítékként, már ha elütöttek. Mondjuk ha előtted
van, te mész bele, az más helyzet. Ha meg hátulról jött, nem látja a kamera.Egyébként itt van sokféle kamera. Még kölcsönözni is lehet őket tesztelésre.
-
PoLizei
aktív tag
válasz citkar #33950 üzenetére
Én is szoktam nézegetni kínai kamerákat. Némelyiknek a tesztfelvételei egész jónak tűnnek, csak ne találnék mindegyikhez egy GoPro összehasonlító értékelést
DigitXT: igen, pont a napokban lehetett olvasni, hogy elvileg csak úgy lehetne közzétenni a videókat, ha az arcok, frsz-ok ki lennének takarva (vagy hozzájárulás a szereplőktől...)
fattyu: ez tényleg jó, mert még majdnem középen is van ...csak tiszta legyen a plexi!
P*L****
-
DigitXT
félisten
válasz citkar #33954 üzenetére
kis felbontással tudott csak felvenni
Értem én. Csak arra céloztam, hogy pont most "feszegették" ezt a kérdést:
az oké, hogy baromság! Pl. nekem is volt 1-2 HD felvételem, de semmi olyat
nem vettem fel, ami miatt fel kellett volna használni őket. De ma már fel sem
veheted. Ha minden igaz. Én mondjuk inkább csak saját szórakoztatásomra
csináltam, hogy össze lehessen vágni néhány poénra vett felgyorsított videót.
Viszont ennyi idő alatt is tapasztaltam negatív "mellékhatását": ha nem csak
a forgalmat akarod "kamerázni", hanem valami látványosat szeretnél felvenni,
hát elkezdesz egy kicsit "vagányabban" menni. Elvégre vesz a kamera...! Na,
lehet, hogy ebbe a hibába esett a sárgalámpás barom, amikor beleugrott egy
idióta szituációba, amiből alig sikerült kikeverednie. Aztán videón nézegetjük.
Vagy nem akarom (megint) felhozni a mecseki "kamerás" balesetet, de...csak az útra fókuszálok
Ezzel nincsen baj: az utasod ér rá nézelődni! Viszont ebből következik, hogy
nem fog felvenni neked olyan dolgokat, amiket ő látott jobbra-balra nézelődve,
hacsak az ő sisakjára nem rakod a kamerát. (Mondjuk ez is járható út.)ezeket szívesen mutogatnám akár a rendőrségnek...
Ezt szerintem gyorsan felejtsd el. Pláne kis hazánkban... A végén te lennél
beperelve, hogy megsértetted a téged veszélyeztető (!) személyiségi jogait.ez jogi szempontból aggályos
Ez jogi szempontból konkrétan tiltott. Arról nem beszélve, hogy egy ilyennel
kb. kiröhög a rendőrség. Menj rendőrnek, ha fülön akarod csípni a veszélyes
idiótákat. Bár nem biztos, hogy összességében megéri. Mondjuk néha én is
örülnék, ha felrakhatnám a kék villogót, és akkor ez 100.000 Ft lesz, köszi...
Csak ha nem vagy rendőr, akkor ez az önbíráskodás lenne. Rendőrként meg
lehet, hogy fele annyi szabálytalanságot nem látsz, mert körülötted mindenki
úgy megy, mint a kisangyal. (Már aki észrevette a baszomnagy villogód stb.)Mondjuk nem biztos, hogy én örülnék annak, ha boldog-boldogtalan videózná
a forgalomban, hogy hogyan/hova/mikor megyek... Még ha nem is olyan állat
módjára, de pl. a mikor/hova kérdéshez az ég világon senkinek nincs köze.
Mindenesetre a régi rendszer jobb volt: a felvételért tán nem perelhetett senki.
Az értelmes ember meg nem posztolt "necces dolgokat" a YT-ra (közzététel).Egyébként ha baleset utáni bizonyítékként használnád fel, akkor nem biztos,
hogy a sisakkamera a legjobb megoldás, inkább rögzítsd a járműre, mivel egy
balesetnél simán lehet, hogy pont nem oda nézel (azért is történik a baleset!),
míg a kamera mindig oda néz, ahova a motor megy. Egy ilyen helyzetem volt,
amikor benéztem balra, hogy besoroljak, közben meg előttem befékeztek...
Bár... ebben a konkrét helyzetben, ha felveszi a kamera, hogy belementem az
előttem megállókba, azt bizonyítja, hogy én voltam a hibás. Még jó, hogy nem
volt semmi, csak egy kis ijedtség meg egy "felsíró" hátsó gumi, aztán annyi...PoLizei: nomen est omen? (Szomorú amúgy valahol ez a hülye "szigor".)
-
babuttila
csendes tag
válasz citkar #33966 üzenetére
oké ezt értem de nehogymá odaállok egy 600-as 220kg-os motorral aminek csak az az apró adminisztrációs hibája hogy 25KW-os tehát érted nem egy robogóval állok oda
értem, szóval nincs semmi esélyem hogy a saját motorommal vizsgázzak kivéve ha újra elviszem műszakira és megint fizetek egy csomó pézt az ő hibájuk miatt mert még csak be sem inditották a műszakin a motort hogy lemérjék a teljesítményét ha egyáltalán van olyan műszerük (nem értek hozzá), szívás
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
polimorf
tag
válasz citkar #36240 üzenetére
Nekem ez van a motoromon [link]de szerintem legalább 10 éve a motoron lehet. Rendőrségi motor volt az enyém, azok szerelhették rá és gondolom nem keveset használhatták is. És még mindíg tökéletesen teszi a dolgát.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz citkar #36244 üzenetére
[link]
Én a helyzetjelző izzó tápjára kötöttem rá. Itt töltéssel is csak max 12-3V van, tehát az akkufesz ide nem jön ki teljesen. Úgy gondolom nem is baj. Minden felállásban jól működik. Adtam neki egy Pár amperese biztit is mert gyárilag nincs benne. Csak akkor működik ha rajta van a gyújtás. Minimális áramfelvétele biztosan van, mert kék LED jelzi ha fesz alatt van.
15V-al teszteltem amúgy, akkor is a stabil 5V jön ki.polimorf! Ez akkor jó ha közvetlenül az akkura van kötve. Amit vettem az arra van kötve, akkor is be-ki tudom kapcsolni ha a kulcs nincs is a motorban és akár bekapcsolva is maradhat mert csak 6mA-t eszik ha ebben a kb 12V-os tartományban méreget. A fesz kijelző az egyetlen dolog a motoron ami kikerüli a gyári 20A-es biztosítékot. Külön 1A-es biztivel van védve ha zárlatos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz citkar #36395 üzenetére
Szerintem baromi mindegy, hogy mennyire melegít, mert ha nincsen rajtam és megállok, lever a víz, ha rajtam van és megállok szintén szétizzadom magam. Ha már úgy is izzadok, legalább kényelmesen izzadjak, ne tapadjon a ruha. Menet közben meg jó a klíma.
Nekem is van esőruhám, de ha leugrok a balcsira strandolni, akkor nem pakolom be még azt is. Zápor, kisebb eső bármikor lehet, de ezért nem cipelem mindig.
Tavaly nyomtam egybe ~800km-t esőben esőruhával, de teljesen szétizzadtam magam, mintha megáztam volna.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Outlander
őstag
válasz citkar #36409 üzenetére
Egyébként a városban ez a legolcsóbb... meg még most féláron az elmélet, illetve 20% kedvezmény egyes kártyás klubtagoknak... ha minden jól megy, kopp-kopp 85k ból meg van minden...
Érdekességként viszont, a helyi legdrágább 140+vizsgadíjért hajlandó oktatni... az gyakorlatilag a kétszerese...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Mizsala
csendes tag
válasz citkar #36409 üzenetére
Ez az éppen aktuális terv: Szerbia-Montenegro-Albánia-Macedónia
Első tervben még bosznia is benne volt, de most épp így állnak a dolgok, sajnos túl hosszú lett volna, és sok ember nem tudta megoldani a sok nap szabadságot. Így 9 nap lesz, +1 szegedre menni, +1 visszajönni onnan fehérvárra.
Viszont úgy veszem ki Vendingo szavaiból, hogy ő a 700km-es Szegedig hazaútról vissza akarja nyomatni Sopronba egyből Az úgy lesz 1100 "egy seggel", én tuti megalszok szegeden hazafelé jövet -
-Mosquito-
őstag
válasz citkar #36431 üzenetére
Na ja valóban. Az esőszerkó hasznos ha hideg/hűvös van. Pár perc alatt felveszi/leveszi az ember.
Burgis képhez. Simán benne lehet hagyni az iratokat elől/hátul zárható.Bogyo:
Látom te készültél. Ha nem neked akkor lehet máson kell segíteni egy csavarhúzó/villáskulccsal.
Kcsa:
Azt a pöttömnyi csomagtartót én nem mutogatnám. Ennél lehet a benzintankom is nagyobb.
Pocee:
Kemény/szerű préselt szőtt műanyag. Van előnye és hátránya is. Előny. Könnyű,
viszonylag olcsó. Láttam 50-60eFt is. Ha megsérül nem kell fényezni.
Hátrány: Ha sérül lehet,hogy kuka. Kicsi,nem sok az 2x25L
Shoxban van érdemes elgurulni és odapróbálni a motorra mégis hogy nézz ki.
Talán még a Kappa gyárthat hasonlót. Euromotor oldalán kéne megnézni.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz citkar #36440 üzenetére
Csak a két kicsi oldalsó nem zárható, de oda max ilyen zsepi, fél lityós üccsi meg a kesztyűm szokott kerülni ha épp leveszem pár percre, meg ha rajta ülök bevágom a brifkót csak nem szabad elfelejteni kivenni.
Seggem alatt meg van egy 50 literes rekesz, két zárt bukó simán befér még mellé be is lehet rakni pár cuccost is. Hátsó dobozom is van, acconnyal úgy szoktunk elemenni nyaralni 5-6 napokra hogy hátizsákot se szokott felvenni max egy picit amibe brifkók fényképezők cigik elférnek, pedig a nagy is kényelmesen elférne a hátán. (45 kiló, akkor hely van neki hátul hogy aludni szokott )[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz citkar #36455 üzenetére
Hát nézd, a szar úton ami agyon van foltozva meg juggatva az még endúróval is szar volt, ha térdel nem segítettél rá fos azis, pattog egy kicsit de ez azért nem az az 50-es Yamaha Jog pattogás, meg hát mégis egy kényelmes fotelba ülök és xarok a világra krúzolós feeling. Meglepődnél mennyire könnyen lehet terelgetni amúgy és milyen faszentosan lehet döntögetni.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
Xaels
félisten
válasz citkar #36811 üzenetére
A méret, hogy jött ide? Engem csak az érdekelt, hogy a szára szétnyitható-e, hogy fel tudjam húzni anélkül, hogy ki kéne hámozzam magam a lábbeliből vagy a térdvédőből.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
válasz citkar #36910 üzenetére
Jelenleg egy 250-es majesty-m van és az Alpinestars SMX csizmát a protektorok közé sorolom, mert elég durva tud lenni egy bokasérülés, nem szeretném bekockáztatni.
Nekem laza a munkahelyem, így az öltözködéssel nincs gond :-)
Legrosszabb esetben is 20 perc alatt bent vagyok, úgy, hogyha az Örstől áll a sor a Kerepesin a Stadionokig :-)
Szóval eléggé rövidtávnak mondanám, de már ebben a 20-25 fokban és 20 percben befőtt a seggem. -
-Mosquito-
őstag
válasz citkar #36946 üzenetére
Most vettem egy Daytona Banditot. Baromi szuper kényelmes,csak ajánlani tudom. A másik csizmám egy Forma dynamic flow. Jó szellős,kényelmes. Viszont hidegebb időben majdnem fázik a lábam és mérsékelten vízálló. 40-70eFt között már kapsz túracsizmát.
Ribi:
A Shox Ventex szerkót ne vegyél. Vacak. Powerbike, Macna cucc. Ez már jobb. Próbálj meg ne feketét venni nyárra.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Integra
titán
válasz citkar #36977 üzenetére
túravasnál én is csöveznék, egyértelmű, sok bosszúságtól menthet meg. faterom vasa is gyári csövezésű, ép is maradt a motor, miután derék futárunk bevágott előtte balra a záróvonalon, mert ő úgy gondolta, hogy most ott bekanyarodik a szemközti címre..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dexar007
veterán
válasz citkar #36980 üzenetére
Esoben mindennel fontosabb a gumi. Osz vegen/tel elejen mikor vettem a motort,akkor meg 70-80%os gumik voltak rajta,es vigan elmentem 5-10 fokban vizes aszfalton a Matraban. Tavaszra lekoptak 20% korulire, azaz olyan 1.6-2mm volt a futofelulet,es gyakorlatilag alig lehetett a kanyarokat normalis tempoban bevenni,mert olyan erzese volt az embernek mintha jegen menne.
Aszfaltot is erdemes figyelni, en a feheret utalom,mert az meg melegben is kepes csuszni,esoben pedig katasztrofa.Give me your cum,bull!
-
canniball
nagyúr
válasz citkar #36980 üzenetére
Abszolúte igazad van...de szerintem félreértetted: nem tanfolyamról van szó, hanem vezetéstechnikai tréningről.
Integra!
Én saját gépes mókára iratkoztam fel, így nem szeretném eldobni.
De hogy érted azt hogy nem a motor a szűk keresztmetszet? Ha az autó esetleg megcsúszik a nyálkás/vizes úton akkor az még talán nem olyan vészes mutatvány, de a kétkerekűt ugyanabban a helyzetben megfogni...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Warpig
aktív tag
-
vendingo
veterán
válasz citkar #37136 üzenetére
Viszont a gyorshajtást mérőeszköz nélkül nem tudja büntetni, mert nem mondhatja azt, hogy: úgy láttam mintha gyorsan mentél volna. Egyik rendőr szemese alkalmas sebesség pontos meghatározására.
Itt pár kilométer eltérésenként repkednek a 10 ezresek, szóval nem üthet a hasára, hogy kb 120-al vagy kb 130-al mentél, mert a kettő között van 15 ezer különbség, és 10km/h eltérést nem hiszem, hogy bárki is megkülönböztetne szemmértékre.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz citkar #37751 üzenetére
Azért más az, h retkes egy jármű, meg más az, hogy gányolva van.
[link]
A dudát figyelem, hogy nem hiányzik arról vmi burkolat?
Csomagtartó is egyedi lehet, az a bazi nagy gübürc nem vmi bizalomgerjesztő ott a gyári vasalat találkozásánál.
Vannak nagyítható képek, külön fülön.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz citkar #37981 üzenetére
Én konkrétan ilyet vettem, innen. Felpróbálva már volt rám, de esőben - eddig - még nem volt rá szükségem szerencsére.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz citkar #38430 üzenetére
A kérdés jogos, igen, autópályán pl 480km alig 4 óra.
De term. ez itthoni nemautópálya, demégcsak nem is főút. Alsóbbrendű utak. Inkább úgy mondom hogy tegnap reggel 8 és délután 5 között kb 2 órát nem ültünk motoron."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen