- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Most kezdtem el a "korlátlan" motorjogsit, és hosszas keresgélés után a 251-es ETZ-re esett a választásom, mint a jelenlegi S51B-s Simsonom méltó utódjára. Az ok: 200.000-ért patika állapotút lehet kapni, és én a Simsonnal is teljesen meg vagyok elégedve, csak tankolni kell, és megy. Szoci motor ide, szoci motor oda, én ezt választottam - persze anyagi okok is meghúzódnak a háttérben, nem tagadom.
Elsősorban az MZ tulajokat kérdezném, hogy mondjatok nekem érveket a fent említett motor mellett - pro és kontra!
Mostanában nagyon sokat bújtam a netet, és találtam pár ellentmondásos irományt, ezeket szeretném rendbe tenni.1.) Írták, hogy a 251-es ETZ már gyárilag elektronikus gyújtással szerelt, viszont jópár helyen olvastam, hogy van megszakítós is. Én csakis olyat akarok venni, ami elektronikus gyújtással szerelt, szóval fontos lenne ezt tudnom.
2.) Ez a típus akksiról gyújt? Szóval nincs benne trafó? (A Simsonom gyújtása is elektronikus, de ahhoz nem kell akksi, legalábbis az enyémben nincs.)
3.) Úgy tudom, léteztek olyan 251-esek, amikben gyárilag volt különolajzás. Erről mit tudtok? Nálunk mennyire beszerezhetőek ezek a modellek? Mennyire megbízható ez a technika? Milyen elven működik? Más karbi kell rá?Egyelőre ennyi, amit tudni szeretnék!
Köszi a válaszokat!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Köszi a választ mindenkinek! Egyben válaszolnék az elhangzottakra!
Mint mondtam, Simsonom van, így tudom jól, milyen az utángyártott alkatrész. Szerencsére az én motoromon a fő alkatrészek mindmind eredeti DDR gyártmányok, és lekopogom, hogy nem kellett eddig hozzányúlni! A biztonság kedvéért persze beszereztem pluszba 3 db eredeti trafót, 1 db eredeti tirisztort, de ezeket még nem kellett cserélnem.
Nem titok, hogy én is szívesen vennék japán motort (Kawasaki ER-5 például nagyon tetszik), de ezzel több problémám is van. A vételára 2,5x-ese az ETZ-nek, és ezen felül az alkatrész őrült drága bele. Nem beszélve arról, hogy 200km-enként láncspray, 2500km-enként olajcsere...hajjaj. Nem akarom magam megszívatni azzal, hogy nagynehezen összekaparom az árát, aztán ha valami elromlik rajta, akkor nem tudom kifizetni - és nézegethetem a motort a garázsban...
Jó, aláírom, hogy teljesítményben nem hasonlítható össze az ETZ-vel, de nekem nem is az a célom, hogy száguldozzak, hanem hogy fel tudjam venni a forgalom ritmusát. 100 km/h körüli utazósebességgel már kibékülnék.Páran már írták neten, hogy az ETZ, és egyáltalán a szoci motorok megítélése azért olyan, amilyen, mert nagyon sokan hiszik, hogy értenek hozzá, és kókányolják. Persze, hogy szerencsétlen motor feladja!
Én is azon a véleményen vagyok (már csak a saját Simsonomból kiindulva), hogy ha egy szoci gép tényleg eredeti alkatrészekből van összerakva, akkor csak tankolni kell!
Ha az utángyártott hulladék miatt romlik el egy motor, az nem biztos, hogy a járgány hibája.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Sajnos ettől függetlenül nem lesz pénzem japán motorra. Illetve motorra még csakcsak lenne, de mint mondtam, nem akarok úgy járni, hogy fenntartani már nem lesz miből.
Csak érdeklődés képpen kérdezném: mennyiben van egy évben egy japán vas? Tegyük fel, hogy 10.000 km-t megyek vele. A tankolást nyilván ne számoljátok hozzá, de amúgy minden mást igen.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Ha már a kilométereknél tartunk. A Simson-t is agyonfikázzák sokan, ugyanazokra hivatkozva, mint az MZ-nél: nincs hozzá alkatrész.
Mondod, hogy 13.000-et tettél a motorodba. Az enyém (mármint az S51B) kb 10.000km-t ment eddig alattam, és tankoláson kívül nem kellett rá semmit költenem. Jó, hazudok, volt egy első defektem, és akkor már kicseréltem a külső gumit is egyúttal - ez vagy 3500 forintomba került.Tudod, hányan vannak, akik megveszik a drága motort / autót (mindegy, hogy japán, vagy német...), és utána nem tudják fenntartani? Na, én nem akarok ilyen lenni.
Inkább beismerem magamnak, hogy nincs annyi pénzem, mintsem utána szívjam a fogam.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Köszi a korrekt választ. Én is ilyen értékekkel találkoztam a netet bújva.
Nekem ez nagyon sok. Lehet, hogy azért, mert hozzászoktam, hogy a Simo-nak az összes költsége a 3000 forintos biztosítás...Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Nyilván az összehasonlítás nem szerencsés a Simo és a 750-es motor között.
Én ahhoz szoktam, hogy a gépet (legyen az autó, vagy motor), arra használom, amire tervezték: A-ból B-be eljutni vele. Nem érdekel az "állatkodás", nem széthajtani akarom.
100-as utazó, oszt' csókolom.Az ETZ-re visszatérve. A vélemények 90%-a arról szól, hogy a megszakító miatt szívnak a motorral. Nos, a 251-est pont azért néztem ki, mert elektronikus a gyújtás, szóval ez pipa.
Fel kell újítani a motort? Egy fúrással elmegy 40.000km-t, szal' 4 évente ráköltök 20-30.000 forintot, és megint van motorom.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
-
csabyka666
addikt
válasz Topiccsendőr #8247 üzenetére
Én bízom benne, hogy az elektronikus gyújtás jobban bírja - Simsonnál ez a tapasztalat, perdig szerintem azon elég kezdetleges ez az egység.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Kérdezni szeretném, hogy motorra / kismotorra kell-e fizetni parkolási díjat? Sajnos nem találtam egyértelmű választ az interneten.
Persze, jön a klasszikus kérdés: hova tegyem a jegyet? Ja, hogy rendszám alapján kell megvenni? Simsonom van, rendszám nélkül...Köszi a választ előre is!
Széles utat!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz runner 125 #9302 üzenetére
Nos igen. Undorító dolognak tartom, hogy jegyet kell venni a motorra is. Megnéztem pár város weblapját, de az ott olvasottak alapján úgy tűnik, hogy kell venni motorra is.
Holnap telefonálok párat, és megérdeklődöm, hogy "mégis hova tegyem a jegyet"?
Köszi!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy a Kawasaki ER-5, vagy a Honda CB 500 blokkja mennyit bír ki generálozás nélkül (normál használat mellett)? És ha generálozni kell, az mennyi pénz?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok, és a GS500E-s Suzukival szemezgetek. Kérdeznélek benneteket, mint nálam jóval tapasztaltabb motorosokat, hogy mik a vélemények erről a típusról? Személyes tapasztalatok is érdekelnek, pro és kontra. Sajnos anyagilag nem állok túl jól elég szerény keret áll rendelkezésre. 300.000 környékén láttam egész pofás GS500E motorokat, de ezek többnyire 20 évesek, vagy annál is öregebbek.
- mennyire számít a kor ezeknél a japán vasaknál?
- mi az a kilométermennyiség, ami még vállalható egy ilyen típus vásárlásánál?
- vannak típushibák?
- mennyire költséges ez a motor?
- van lényeges különbség az 1989-óta gyártott GS500E típusok között?Bár rendelkezem korlátlan jogosítvánnyal, nem célom egy bivalyerős motor vásárlása. Iskolába/munkába járásra venném, amolyan haszonállatnak. Nem csajozni vagy vagánykodni akarok. Nem fogok évente motort venni, tehát a kikötésem annyi, hogy csak tankolni kelljen (plusz a kötelező szerviz), és ne vigye el a (nem létező) pénzemet a meghibásodott alkatrészek cseréjére.
Mi a véleményetek, megfelelne nekem a GS500E? Írhattok privátban, vagy e-mailben is! Esetleg van valakinek eladó?
Köszi a válaszokat előre is!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
-
csabyka666
addikt
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Meggyőztetek, nem nekem való a GS500 - az ára miatt nem.
Ha találnék is 300 körül pofás darabot, de - az elhangzottak alapján - még rá kéne költenem legalább 150-et, akkor az bőven túlmutat az anyagi helyzetemen. Marad tehát az eredeti gondolat: egy 251-es ETZ. Ez már vállalható ekkora költségvetéssel is - remélem.Köszi a segítséget!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Topiccsendőr #16321 üzenetére
Értem, amiket írtál, de azt is vedd hozzá, hogy az ETZ-ről azért mondják, hogy "szar", mert az utángyártott alkatrészek valóban semmirevalók, és ha ilyenekből újítják fel, nem csoda, ha nem bírja sokáig.
Régóta a 251-es ETZ a kiszemelt áldozat, de a napokban találtam 300 körül egész pofás GS500-asokat, és ez egy kicsit elvakított...de az elhangzottak alapján az ilyen olcsó motorokra még költeni kell, az pedig nekem már nem opció!Megjegyzem, fura is volt, hogy általában 450-től felfele lehet GS500-asokat kapni, szóval nem is tudtam mire vélni a 300.000-es árat.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Topiccsendőr #16323 üzenetére
Új gyári valóban nincs, ellenben van millióegy használt, bontott alkatrész, ami eredeti(!), és ezek egy japán vas alkatrészeihez képest filléres dolgok, valamint nem kell szervizbe vinnem a motort, magam is ki tudom cserélni az alkatrészek nagyrészét.
Pont itt írták többen is, hogy ha megveszek egy GS500-ast 300-ért, akkor arra még bőven kell költeni, hogy megbízható motor legyen belőle, én pedig nem akarom túlvállalni magam! Nem a vételár a baj, hanem a pénz, amit esetlegesen utána rá kell költenem.
Nézegettem a GS500-asokat, és mint mondtam, 450.000-től kezdődnek, de van pár példány, ami valamiért 300.000, vagy az alatti árral rendelkezik. Ezek felkeltették az érdeklődésem, de szerencsére hamar észhez térítettek itt, hogy ezekre bizony költeni kell! Kicsit elvakított, hogy "japán és mégis olcsó".
MOD: Látatlanban véleményt mondani az ár alapján? De kérem, mégiscsak az ár az első (nálam), amit megnézek. Hiába szép egy motor, ha nem tudom kifizetni. És csak feltűnik, hogy 150.000 forinttal az átlag alatt van a motor vételára?!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz ujskodas #16325 üzenetére
Igen, 450-ért...de nekem nincs annyi pénzem motorra. 300-am még lenne, de ez a lélektani határ, és ennyiért nem kapok, vagy ha kapok is, még kell rá költenem, és akkor ugyanott vagyok, mintha vennék egyet 4-500-ért - amire meg nincs keret. Ördögi kör...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz TayRol #16329 üzenetére
Nekem ez volt a lényeg, hogy ki lehet-e gazdálkodni 300-ból egy GS500-at, vagy sem. A választ megkaptam, nálam tapasztaltabbak mondták, hogy ez nem járható út ennyiért, tehát innentől adja magát.
Köszönöm segítséget mindenkinek!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Én teljesen tudatlanul álltam az árak előtt, de így is nagyon furcsa volt, hogy miért annyival olcsóbb pár darab GS500-as, mint a többi, holott ugyanarról a típusról beszélünk. És az a baj, hogy sokan nagyon elfogultak, hogy aztán a japán így, a japán úgy, az sohasem romlik el, csak tankolni kell...szóval nehéz megtalálni az arany középutat! Ezért is írtam ide, és nem vettem meg az első GS500-at.
De ha már ti is írjátok, hogy az olcsó (japán) vasra bizony költeni kell, akkor már inkább egy 251-es ETZ, az is kielégíti az igényeimet - 90-100 km/h-s utazó, 4-5 literes fogyasztás, üzembiztos működés, olcsó fenntarthatóság ennyi a lényeg!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz KubanitoS #16335 üzenetére
A szerelés tényével tisztában vagyok - Simson-oztam pár évet. Nekem a Simo-val az volt a tapasztalatom, hogy ha egyszer jól összerakják, akkor nincs vele gond. Ha csak belegányolnak, akkor már más a helyzet, de gyanítom, hogy ez minden motornál így van.
Ha nem lenne ez a pénztelenség, akkor besétálnék a kereskedésbe, és megvásárolnám 0 kilométerrel a japánt, de így kénytelen vagyok a mérlegelni, nekem mi érné meg jobban - hosszútávon.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Topiccsendőr #16337 üzenetére
Persze, de sajnos a pénz szabályozza az igényeimet, és nem akarom minden forintomat a motorba ölni. Remélhetőleg az ETZ némileg költséghatékonyabb.
Nekem már ott megállt a dolog, hogy 300-ért nem kapok jó állapotú japánt. És még csak a Suzuki-kat néztem, Kawa vagy Holna szóba sem jött!Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Csak motort kell vennem, jogsi, ruha, bukó, kesztyű, csizma...ezek megvannak.
Látnoki képességek kellenének, hogy az ember jól tudjon dönteni. De ez is nagy segítség, ha itt leírjátok a véleményeteket.
A TS és a 250/1-es MZ még a 251-esnél is öregebb konstrukció, így a hiba is több - ezt ugyancsak a neten olvasottakból tudom leszűrni.
A pénzt szívesen átutalom, ha kapok cserébe egy patent 251-est.
A cuccokból próbáltam a jobbakat összeválogatni. Uvex bukó, Uvex kesztyű, bőrnadrág (esetleg farmernadrág), bőrkabát, protektoros térdvédő, és egy alsókategóriás csizma (bár én jobban szeretem az edzőcipőt, még ha nem is annyira szerencsés dolog abban motorozni).
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz zsolt19900 #16347 üzenetére
Hát igen, ott se gyári, se utángyártott alkatrészek nincsnek.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Archer #16350 üzenetére
Húh, bunkóságnak tűnhet, és lehet, hogy ki fogtok nevetni azért, amit most mondok, de 125-ös 4T motort az életbe nem vennék! Az "gyerekmotor" kategória (nálam), és ezt úgy ki merem jelenteni, hogy gyakorlatilag csak Simsonnal van komolyabb tapasztalatom.
Ha egy ilyen motort látok, nagyon azt érzem, hogy megpróbálja eljátszani a nagymenőt, hogy van vagy 50LE, aztán meghallom a hangját, és ajj'...egyszóval csalódás.Remélem, nem sértettem meg a CBR 125 tulajokat, de inkább ezerszer egy ETZ 251, mint egy 125-ös CBR.
Azért azt ne mondjátok, hogy egy 125-ös 4T felveszi a versenyt egy 250-es 2T-vel - azonos használat mellett?!
Azt el tudom fogadni a 4T-ről, hogy jobb a fogyasztása, alul nyomatékosabb, és hogy szétforgatva megy 130-at is, de az üzemszerű használatuk az én véleményem szerint 70-80 km/h.És az csak egy 125-ös, és az már 350.000...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Archer #16353 üzenetére
Tudom milyen az, amikor az utángyártott alkatrésznek nevezett sz*rok szívatják az embert. A Simsonnal én is végigjártam ezt az utat. Megvettem bele mindent, hiszen az ÚJ az nem lehet rossz - gondoltam. Naiv voltam...
Az elején sokat szívtam vele, de amint kicseréltünk minden szerkezeti(!) alkatrészt eredeti DDR gyártmányra, azóta tényleg csak tankolni kell. Lassan 6000 km-nél járok így (bontatlanul), ami egy nagymotornak nem túl nagy eresztés, de egy 24 éves Simsontól azért nem rossz - és mindezt problémamentesen. Jó, hazudtam, a hátsó világításomat meg kellett javítanom, mert elhalványult, de a motor egyszer sem állt meg alattam!A legnagyobb távolság 140km volt, amit mentem vele egyhuzamban, az szerintem egy kis 50-estől nem olyan rossz.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Topiccsendőr #16355 üzenetére
Áh, kizárt, hogy 125-ös 4T gépet vegyek.
Meg nem akarom, hogy visítson alattam 90-nél, mint egy malac.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz zsolt19900 #16357 üzenetére
Nem mondtam, hogy nem jól beszélnek. Csak annyit mondtam, hogy véges a pénzem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
-
csabyka666
addikt
Köszi a hozzászólásokat!
Igen, valóban eldöntöttem már, hogy mit akarok, de mint mondtam, megakadt a szemem a 300 körüli GS500-asokon, és ezért itt érdeklődtem, hogy ez milyen vétel lenne. Erre írták többen is, hogy ez bukta, mert biztosan kell még költenem rá, hiába japán. A tanácsot megfogadtam, és részemről ennyi is volt a GS500-as kitérő.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Daywalker #16374 üzenetére
A "költeni" alatt nem a tankolást és a kopó alkatrészek cseréjét értettem én sem. Egy biciklire is költeni kell időnként...
De mind az ETZ, mind a japán vas használt lenne, és ebből adódóan előbb-utóbb szerkezeti alkatrészeket is cserélni kell. Ezzel is tisztában vagyok, csak az nem mindegy, hogy mennyiért cserélek le x alkatrészt a két motorban.
Próbálok előre gondolkodni, nem csak megveszem a motort, aztán az első gyertyacserére már nem lesz pénzem (sarkított példa). Hiába érem fel a vételárat anyagilag, ha aztán meg csak nézegetem a motort, mert nem lesz pénzem megjavíttatni.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Jajj, annyira jó fejek vagytok, hogy egyáltalán időt áldoztok arra, hogy válaszoltok a "hülyeségeimre".
Igazatok van, ebben biztos vagyok, ezt nem is vonom kétségbe! Lehet, hogy én is kissé egyoldalúan látom a dolgokat, de legalább annyira ti is hazabeszéltek, ezt lássuk be. Azért, mert a haverom ismer valakit, akinek a szomszédja a tesójának szar az MZ-je, még nem biztos, hogy mindenkié szar.
MZClub-on szinte mindenkinek valamilyen MZ-je van, és nem az az általános vélemény arrafele, hogy annyira rossz lenne. Azt ők is elismerik, hogy ha gányolt a motor, akkor bizony többet kell szerelni, mint menni vele, de ez mindennel így van. Pedig nem ritka, hogy 40.000 kilométereket mennek el gond nélkül(!)...Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz zsolt19900 #16391 üzenetére
Beleszámoltam, persze, a vételárat maximalizáltam 300 ropiban. Cuccaim mind megvannak, azokat nem kell vennem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz zsoltee10 #16390 üzenetére
Ez az egyik véglet. A másik meg az, amikor alkalmi vételben a srác megvette a Hondát, aztán megnézette egy szerelővel, és a vételár felét még ráköltötte, amire motorozni tudott vele. Ennyi erővel a Hondák is szarok, nem? Ja, és nem 300-at adott érte.
Én is el merek indulni a Simsonnal messzebbre is, pedig az is egy keletnémet hulladék...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Egyáltalán, romlott már el japán motor valakinél? Mert az itt olvasottak alapján ez teljességgel kizárt.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Árral szemben úszok.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz fagylalt #16444 üzenetére
Hali!
Egyik havernak Honda NSR-je volt, ő nagyon dicsérte. Egyetlen negatívumnak a fogyasztást mondta, de hát valamit valamiért. Volt neki 125-ös és 250-es is, mindkettővel meg volt elégedve.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv!
Egy gyors kérdés. Átlagban mennyibe van mostanság egy komplett olajcsere? Legyen mondjuk GS500 a szóban forgó motor.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv!
Erre valaki?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Shark S500 sisakról mik a vélemények/tapasztalatok? 20.000 körül tudnék szerezni egy teljesen új példányt (igaz, kéz alól), és kérdeznélek benneteket, ennyit megér?
Köszi!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz csongi #17521 üzenetére
Húh, ezt nem gondoltam volna. Így már nem igazán. Köszi, hogy figyelmeztettél! És egyébként mi a vélemény a sisakról? Kerestem töréstesztet, de nem találtam.
Hülye kérdés, de csak a színezés miatt ekkora árkülönbségek vannak???
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz csongi #17523 üzenetére
Itt az oldalon azt írják, hogy 4 vagy 5 csillagos mindegyik. Hm, az nem rossz - ha igaz.
És inkább veszek újonnan 25-ért, mint kéz alól 20-ért, már csak a garancia miatt is. Csak a kipróbálás macerás, mert Zalából nem tudok felugrani Pestre, hogy kipróbáljam. Ezt ti hogy szoktátok megoldani? Ha telefonon adok egy fejkörméretet, úgy meg tudják mondani, melyik jó nekem?Jelenleg egy M-es Uvex-em van, és a Shark, amit ma próbáltam, az is M-es, szóval jónak kell lennie...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Értem! Köszi a véleményeket!
Amit ma próbáltam, az jó volt. Namármost', ha egy olyan típust vennék "látatlanba", az azért más tészta, nem? A szín egy eset, az gondolom a viseleten nem sokat változtat.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Más téma. Volt egy szabálysértésem, és megfellebbeztem az ítéletet. Ez már 3 hete történt (mármint akkor küldtem el a fellebbezést), de még nem érkezett semmi válasz. Nincs nagy gyakorlatom a dologban... Meddig kell várni ilyenkor?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz csongi #17532 üzenetére
Ez most komoly? Ilyen létezik? Én pont azt tapasztaltam, hogy nagyon nehezen vesznek vissza terméket - bár én nem sisak-témában mozgok.
MOD: Várakozni tilos tábla hatálya alatt parkoltam (személygépkocsival), és nem érzem jogosnak a büntetést (az most mindegy, hogy miért), és megfellebbeztem. Aztán lassan be kéne fizetnem a csekket, és most tanácstalan vagyok...
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs