-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Cyborg #62711 üzenetére
Nagy valószínűséggel a generátor ment tönkre.
A tele akku az 12.7V vagy 12.6V, annál kevesebb az már nincs tele. 12V-on kb. félig van.
Ha beindítod a motort alapjáraton 14V körül kell lennie, minimum 13.8V és ha lámpa van kapcsolva akkor 13.7V alá nem kéne mennie. De ezek is már alsó értékek, egy jó generátor ennél többet ad (a maximum az 14.4V).[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Cyborg #62711 üzenetére
Ha a szervó lenne az vagy fosná az olajat vagy sivítana mint az állat.
Az generátor lesz és nem olajszag, hanem ég szlt a fesszabályzó.
Tegyél rá egy hosszú csavarhúzót és a füledet szorítsd rá menet kpzben csodás hangokat fogsz hallani belőle.
De ha ilyen sűrün kell generátort javíttatnof akkor ott azért mást is át kéne nézniRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
Benir8
senior tag
válasz Cyborg #62707 üzenetére
Fel kell újítani a generátort. Biztos szét kopott teljesen a feszültségszabályozó belsejében a bronzkefe, ezzel add szagot. Még a réz becsúszó gyűrűje is ki kophat. Nem régen nálam is ezek jöttek elő..
Inkább ne menj vele. ezzel lemeríted teljesen az akkut, mert így semmilyen töltés nincs.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cyborg #63240 üzenetére
Sima hibrid annyiban egyszerűbb, mint egy plug-in, hogy kisebb akkut kell elhelyezni, és nem kell külső töltési lehetősége kiépíteni. Az Ampera speciális eset, bonyolult hajtáslánc, tud közvetlenül is hajtani a benzinmotor. BMW i3 REX csak az akkut tölti vele, kvázi stabilmotorként üzemel a benzines erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz Cyborg #63240 üzenetére
Még mindig a hatótáv és a töltési idő, ami miatt alkalmatlanok a villanyautók a dízel autók kiváltására.
Bátyám is németből szokott hazajönni és 8-900 km-t képtelenek menni egy töltéssel a villanyautók.
Hosszabb távra még mindig a dízel a nyerő, és nincs is más alternatíva.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Gabady
aktív tag
válasz Cyborg #63532 üzenetére
Nem rossz az 1.8, majdnem azt tudja mint a 2.0. Megane2-ből a ph2-t javasolják, hogy érdemes megvenni, de azoknak az összesnek szar a fényszórója. Nekem a ph1 megane is bevált, a sok rémhír ellenére.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Cyborg #63532 üzenetére
1.4 ig kéne felmenned, mert az MIII, Fluence, lényegesen jobb mint az MII ez tény akárki akármit mond.
MII nél sok a hibaforrás, nem kezdem el sorolni, sok van.
2006 utánit vegyél, ha mindenképpen MII kell vagy az fér bele a keretbe. De olyannal vedd aki tudja mit kell nézni rajta. Mert fel lehet ülni arra a bizonyos rollerre vele, ha egy szétcsapottat fogsz ki. Egy tényt rögtön meg is osztok veled 700ezer alatt nincs megane 2 csak pénztemető 4 keréken.
De ez persze csak az én véleményem és mindig vannak szerencsés vásárlások, meg csodák.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Cyborg #63676 üzenetére
Olcsón ami már vállalható az az LPR.
Ami best buy az a Zimmermann, ATE, TRW, Bosc.
Vannak még egyébb belépő szintű márkák amik vállalhatók, de én ezeket szerelem erről tudok nyilatkozni.
Illetve azt, hogy melyik használhatatlan azt még fel tudom sorolni van pár sajnos.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
-
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #67672 üzenetére
Végül kicseréltük a hátsó hidat a kollégákkal, garanciás felújított lett a vége 65.000-ért. Kicsit fent van a feneke a Lagunának most, az öklöm befér a gumi, meg a hátsó ív közé. Gondolom ez most ilyen lesz, ennek nincs "bekopási" ideje, vagy valami
Viszont két hátsó lengéscsillapító is lett hozzá, mert a régi szilentje, meg az a vas kis üreges tengely az a hídban maradt(az bele van ütve, és a bontósok se tudták kiszedni, és azt külön nem lehet venni, a lengéscsillapítóhoz adják) Ahol fix árat írnak a cserére, vajon ilyenkor bevállalják a felmerülő plusz költséget, ami csak ott derül ki kiszedés közben? Gondolom nemMás kérdés.
F9q718 laguna 1,9dci 107LE motorhoz milyen vezérlés szett+ vízpumpa javasolt?
Az összefoglalóban nem szerepel se contitech, se ina, de a bárdin csak olyat láttam készletben, előbbi 71, utóbbi 55 ezer.
Külön összevadászva több lehetőség van, de úgy látom az összefoglalóban javasolt gyártókat -
rob210
Topikgazda
-
-
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #82851 üzenetére
Sziasztok,
Még mindig központi zár téma. Szétszedtem az ajtót. 4 vezeték megy a zárhoz.
A fehér-lila a tápja a zárnak, azt a csatlakozót le tudtam húzni, addig jutottam, viszont a fém klipsz az leesett, és fogalmam sincs , hogy fogom visszatenni.Lehetséges, hogy a fekete-narancs lehet az érzékelője, hogy be van-e csukva az ajtó? Ott bent ahhoz a csatihoz már nem férek hozzá sehogy.
Ki kellene szednem az egész ablakemelő modult, mert annak a végére van applikálva a zár, Sajnos nem megy, az a fekete sín útban van, ami az ablakot vezeti meg, és be van hegesztve.
Van ötletetek, hogyan kellene kijátszani az ablakemelő szerkezetet onnan?
Köszi előre is minden ötletet.
[ Szerkesztve ]
-
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #82909 üzenetére
Bár nem érkezett válasz, azért leírom a végeredményt, hátha valakit érdekel, mi lett a megoldás.
Szóval jól sejtettem, a fehér lila a ajtózár tápja, a fekete narancs pedig a nyitás érzékelőre megy, ami egy sima mikrokapcsoló a burkolat alatt. Alapból zárva van az áramkör, és, ha nyitom az ajtót, benyomja a mikrokapcsolót egy nyelv, és bontja az áramkört.
Ez volt a ludas. 300Ft, nem nagy tétel, viszont eljutni idág, plusz a két sarut átmenteni az új mikrokapcsolóra már igazi műszerész meló.Végülis úgy sikerült kiszedni az ablakemelő szerkezetet, hogy az a nagy fekete megvezetősín kivehető volt, és miután sikerült leakasztani a kilincsről a zárszerkezetet, simán kifért az ablakemelő szerkezet. A zár leakasztása sokáig tartott, de így, már, hogy érti az ember, 3-adjára már csak pár perces játék
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Cyborg #88739 üzenetére
Mi jártunk már így. Mi ez a kocsi? Renault nem szokott rohadni...annyira.
Törés után, nem tudtuk eladni vagy megvolt pont a veszélye, hogy nem írják át a tudjuk kik, mert ugye az költség, egyébként is csak a katalizátor kellene nekik.
Szóval TC-re vette a biztosító.
Amit lehetett még használható dolgot azt eladtuk előle. Benzint is leeresztettük.
Bevontattuk egy méh telepre ahol ahogy mondod "véglegesen csak bontási igazolással lehet kivonatni"
Ez azért van, hogy pont ne az árokparton parkolóban kössön ki roncsként, veszéyles hulladékként.Ha nem fűződik érzelmi kötelék...akkor adj el belőle mindent amit csak lehet, pl a katit kb mindent ami jó állapotú és pénzér elmegy, De arra ügyelj, hogy kocsiszerű maradjon, hogy át is vegye a telepes.
Vontasd be..papírok és ennyi. Aszem azért valamit még csinálni kell az önkormányzatnál is adó ügyben. ...hogy végleges kivonás ne küldjék a csekket. -
angyalpc2
aktív tag
válasz Cyborg #88755 üzenetére
Nah jó ez OFF lesz
Volt rajta friss műszaki, Sőt pont akkorra lett rendbe rakva, Fék, vadi új gyári NDK olajszivattyú, kilincs... minden régi problémás apróság. 1.1 Trabant volt. Úgy volt tervben, hogy addig kihúzza OT-ra 2020-ra aztán én megkapom. 26 évig 1 gazdás ritka szín festéses, sorszám elejei. A rendszám a családi névre hajaz. Azt hittem agyfaszt kapok, mikor megláttam. Nyilván Apám egészsége fontosabb azért. Megvédte, más kérdés hogy a bakancs swift-esnek alig lett baja.
Törés után Apámnak kellett mindenképp egy másik "melós ingázós" kocsi, ez meg húzatópados lett volna, meg még nagyon sok dolgot cserélni kellett volna...biztosító TC lett, Próbáltam árulni közben nyomott áron, de elkeserítő, fentebb írt réteg...másik Trabant 1.1 keresés kb n200-ért dettó.
Így értékelve a miénk kb a 350e+ huf kategória lett volna (az most olyan 650-800e körül lenne polír után talán 1M is.)
Szóval ismert olyat akinek kellett ez az. Az az illető meg adott cserébe az övéből (értsd fel lett cserélve szarabra némi pénzért). Annyira nem akart vele foglalkozni már vele apám, hogy nem akarta a biztosítást se fizetni rá...Közben megjött a TC-ről a biztosítós válasz. X összeget fizet.Apám elfogadta. Utána érdeklődött apám hol lehet leadni, pont akkor vezették be ezt a telepre leadásos dolgot.
Elvontattuk a telepre szoruló kormány és szervós fék nélkül kötélen, motorhang nélkül, gurulni 30-40km/h 10km-t félelmetes, miközben valaki rángat kötélen és nehogy ráfuss, melletted meg húznak el a kocsik 80+-al, de utoljára én vezethettem. (Bud Spencer előző este halt meg, a vontató kocsi lerobbant a telep kapujában, kézzel kellett betolni a roncsot. Már csak a Benny hill zene hiányzott ) Leállítottuk, a telepadminisztrátora meg a forgalmi alapján kivonta kiállította a papírt, hogy bontandó a kocsi. Meg talán a forgalmit érvénytelenítette, kilyukasztotta talán...is aztán azzal ment az önkormányzatra stb.
A többi papír ügyintézés már homályos...Hát.. össze kéne törni a tiédet is, de más által rádűl a fa és akkor kapsz érte némi pénzt a biztosítótól. Nem dehogy De arról a telepest megkérdezheted, mi van ha nincs benne motor... vagy kárpit...De ha nem szereled... akkor mindegy.
Vagy opció, hogy bizományis értékesítéssel vagy valamibe beszámítással eladod egy teleppel is rendelkező neppernek.
Most még van rajta műszaki... egy kört még megér ez az út is. És akkor kapsz érte némi pénzt...Más meg úgy is áttolja műszakin...Vidéken...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Facebook és Messenger
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen