- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pecc
őstag
válasz Xantomas #53531 üzenetére
Gratula a cc-hez. Sok balesetmentes kilómétert!
Köszönjük minden renault fórumos nevében az összeszedett leírást, biztos vagyok benne, a jövőben a sok alapos szerelés meghozza a gyümölcsét és sokáig üzembiztosan tépsz az esőben nyitott tetővel
Várjuk a képeket az autóról -
Sanyo77
tag
válasz Xantomas #53531 üzenetére
Grat az autóhoz.
A részecskeszűrő regenerálásakor több naftát adagol. Nem is kevéssel megy fel a fogyasztás, onnan szoktam észrevenni, még motorfékkel is 1,4L, ami egyébként 0.. Nekem nincs is más visszajelzés róla.
Ciklus teljesen változó, én nem tudtam még belőni mikor fog, megjósolhatatlan.
Nem kell konstans tempó, ha teljesen bemelegedett a motor, rögtön elkezdi. -
Gabady
aktív tag
válasz Xantomas #57368 üzenetére
Ha vinné alapértelmezett az autó valószínűleg nem szórakoznék, már benne lenne, de így hogy még óracsoportot is kell cserélni, és az se mindegy milyen, aztán meg a km óra állással való szórakozás...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #59309 üzenetére
Amikor nálam voltál ezt mondtam is, hogy a bak ha lelazul akkor tud ilyen hibát generálni.
Az csak akkor lazul le ha nem nyomatékra van lehúzva.
Magyarán, ha most a dia alapján meghúztad a csavarokat nem lesz gond vele.
Egyébként pedig olyan 80-90ezrenként érdemes legalább átnézni, ha már cserélni nem is kell.
(az esetek 95%ban már kell cserélni)
Az a bak veszi fel a teljes terhelést amikor indítod és fékezed a kocsit, talán az van a legjobban igénybe véve.
Viszont ha cseréled érdemes a 3 bakot egyszerre cserélni.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #59405 üzenetére
de demonstrációs céllal oda lett téve
Hát igen, jól látod és értelmezted az írásomat, de mindig kell valamit értetlenkedni...
Amúgy meg teljesen tisztán látszik még képről is, hogy nincs feltéve, csak épphogy oda van rakva, nincs bepattintva lyukakba, csak mutatva, hogy a balf@sz unix-os milyet adott neked.Tegnap ki is cseréltem a rúgókat, de már nagyon untam ezt az autó megemel kerék le-fel, kiakaszt, beakaszt. Míg a régi rúgókat kézzel kikaptam, addig az újakkal ezt már nem tudtam megtenni és valami gebasz biztos volt ezekkel az elcseszett rúgókkal, mert most az egyébként eddig is frankón működő féket is még erősebbnek érzem.
Pályán azért megküldtem a gépet előtte, 100km-t, pályáról lehajt garázsba be, autó megemel, kereket azonnal le. A nyereg meleg volt, nem azt mondom, hogy sokáig rajta tudtam volna tartani a kezemet, de simán tapintható volt, viszont a tárcsákon tojást lehetett volna sütni, de hát azt tudtam, hogy az brutál forró lesz, főleg 150-180 közötti fékezések miatt is.
Most frankó minden a négy nyeregnél az új rúgók, itt a kép, de csak bal elsőről, meg a régi rúgók. Összehasonlítva az újakkal, bizony a nyeregbe lyukba a régiek kissé egyenesebben álltak, mint a gyáriak.
Ezért is eshetett ki a bals első már, mint írtam az összes régit kézzel kitudtam tépni egy erős rántással a helyéről, az újakkal ezt nem bírtam megtenni. Ezek szerint fél milliónál (km) többet ezek nem bírnak[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Xantomas #59467 üzenetére
1465kg forgalmiba .. őszinte leszek lövésem nincs honnan vettem akkor ,én totál ~16xxkg emlékeztem ... akkor sorry valamit nagyon elnéztem...
Tiedre is valami 1425 ír most nézegetem..
topiktali:
vasárnap lenne mennék szombat sajna meló...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Gabady
aktív tag
válasz Xantomas #59465 üzenetére
Hát elvileg annyi lenne, de a lámpamosóhoz is úgy kellett vennem egy bontott kábelköteget és kifűzni a szükséges szálakat... A szintezőhoz kell elölre is és hátra is az érzékelő amit külföldiába bontottan kb 30k volt mikor kerestem idehaza meg a xenonos bontás ritka mint az a bizonyos holló. A lámpa még csak csak, de sok negatívumot olvastam a gyári elektronikájáról, ami szeret meghibásodni éshát az elektronika nem csak a trafóttartalmazza hanem a folyamatos magasságállítast is. Illetve kell még a xenonnak az ecutol sebesség jel is. Mikor bele voltam buzulva a kapcsolasokat is töviről hegyire átnéztem. Úgyhogy egyenlőre csak a lámpamosónak örülök ami minden szélvédőmosás után összesprickolja a lámpákat ha világítok.
Lehet ha kicsivel több szabadidőm és felesleges pénzem lesz a bohockodásra, felmelegítem ismét ezt a témát...
@Mycso:
Ne haragudj, de nekem ez béna ezzel a hasmagassággal. Ültetéssel már mindjárt más.@robibá:
Nem értem ezt a hungáriás dolgot[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #59838 üzenetére
Teljesen igazad van...
A "sima" wd 40, [link] nevezzük így, pontosan azt teszi, szinte kilöki onnét a legkisebb kenést is. Már írtam, a az egyik legfrankóbb cucc a világon, szinte minden "tud", de aki kenésre használja, az nagy tévedésben van.
Az nem arra való,viszont a képen látható wd40 viszont minőségi kenést biztosít. Viszont még ennél is jobb cucc a CRC 10672-es csapágyzsír. És itt válaszolok, Forceberg kollégának, ha ez nem szünteti meg az ajtóhatároló kattogását, akkor csere. Kell neki pár nap, mire bedolgozza magát, bőven nyomj bele, de utána minden csendben lesz. Valami pálcika félével próbálj meg minél több zsírt bevinni a határolónak mindenhova...Én ezzel zsírzok mindent. Egyszer a kuplungon nyikorgott, már az őrületbe kergetett, minden szarral próbáltam kezelni, de semmi, aztán bekentem ezzel a CRC zsírral, vagy 50-szer kuplungoztam utána, elhallgatott, azóta is olyan több, mint 1 éve már, mintha levegőt nyomkodnék. Elképesztő jó cucc. Az öcsém picasso-jában pontosan a tükör nyikorgott neki is, mikor befordult. Semmi nem segített beki, de ez a crc brutál kussba vágta.
wd 40 lítium fehér zsír
CRC csapágyzsír
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #60050 üzenetére
Viccet félretéve.
A pótkerék legyen rendben, nyomást ellenőrizni!
Legyen egy emelő, kerékkulcs. Napellenző, nagyon jól jön, vagy esetleg egy ponyva, ha van rá lehetőség.
Durva 45-50°C tudnak lenni.
Aztán, egy flakon olaj és egy kis desztvíz.
De remélhetőleg ez mind felesleges lesz, mert csak megy és megy és falja a kilométereket a verdaRenault power
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #60057 üzenetére
Eddigi tapasztalat: tükör sima utak, kb minden felmarva, es ujraaszfaltozva, van pár őrült, akik a szerpentinen beláthatatlan kanyarban előznek, meg autópálya viadukt utáni 60-as táblánál örjöngenek, hogy lelassulsz, (hiába látod a rendőrt, hogy mér) de ennyi.
Nagyon nem ez élt bennem, mikor mindenki arról mesélt hogy milyen fos, futóműgyilkos kátyútengerek vannak.Felavatva is fell lett a kocsi eleje Baján, mikor egy nénike beletolatott a parkolóban...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #60620 üzenetére
Ezért kell körbetekerni a motort mielőtt ráindít az ember, de jelen esetben nem volt mit körbetekerni, mert a feszítőt tekergettem körbe
Nem a garotol volt, németországból rendelték nekem, de ugyan az a raktár ahol a garo is vásárol.Belefutittam ennyi, van ez így.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #60650 üzenetére
Arra bevonatra gondolsz, ami nála lekopóban van? Az nekem is ilyen volt/lett. Emiatt én aztán nem szedtem ki. ALDI bébi pelenkával szépen le lehet szedni azt gagyiságot róla. Persze nem erővel, de egy félóra alatt teljesen frankón lejön. Mint látszik nálam is teljesen szép a kijelző... Bár ezt a részét még lehet, hogy kicserélem egyszer, ezt meg elhajítom a francba. A 2013-as utolsó frissítéssel a renault szépen elmehet a k anyucikájába!
És azt is képes több száz eurós áron adni. Én általában mindent megszoktam venni, de ennél az első volt, hogy lewarezoltam a francba egy elavult térképet, aminek az értéke pontosan 0! De csak áruljátok b...tok meg. Idióta banda...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #60657 üzenetére
Nekem még a CD-és, ezért is írtam, hogy annak a támogatottsága, én úgy tudom, hogy...vagyis 2013 évben volt az utolsó frissítés.
Én, amikor megvettem az autót, akkor még ezt lehetett rendelni bele. Jah, az ALDI-s pelenka nagyon durva cucc, konkrétan még a festéket is megoldja, ha erősen rányomod, tehát ezzel nagyon vigyázni, pl bogarak leszedése az elejéről pillanatok alatt megvan, de ne erősen...nem is értem, hogy ezzel, hogy lehet egy baba popsiját törölgetni, de szerintem sehogy. Takarításra, ülés, motor kutyafüle az egyik legjobb cucc.Tehát, szép óvatosan le lehet vele szedni azt a bevonatot és szebb lesz, mint új korában.
Egyszer beraktam ide egy linket, hogy mire szeretném cserélni, ha úgy döntök, mert ez már egy elavult retro valami...Magyarországra simán frankó még, hiszen itt alig változik valami. De a kesztyűtartóban, bizony ott a 10 coll-os ipad, mert amíg itt egy tetves felújítással elbaxakodnak egy nyár alatt (pl pécsi 1km felüljáró év eleje óta még mindig nincs kész!), addig a németeknél megépül 50-150km autópálya, vagy több.
szerk:
Ez volt az, ami elméletileg úgy működik, hogy minden vezérelhető kormányról, mint ahogy eddig is a gyári cucc.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Xantomas #60677 üzenetére
Szerintem ebből a dízelhisztiből Magyarországon még jó ideig nem lesz semmi. Ez nem az az ország, ahol az autók átlag életkora 5 év, és akkor 2.5 év múlva a teljes autópark legalább fele cuki kis benzines lesz. Nem. Itt még IFA-val meg millió kilóméteres Transitokkal fuvaroznak a cégek is, és amíg ők nem váltanak benzinre, addig nem fogják tudni elérni a dízelek kizárását.
No, ez csak az én véleményem és jövendölésem.Szóval akkor az 1.9 dCi sem egy elrontott kontsrukció, nem az a fajta, amely sorozatos betegségektől küzd, hasonló az 1.5-höz, ha jól sejtem.
-
UHHH
senior tag
válasz Xantomas #60709 üzenetére
Üdv! Ha már itt tartunk, egy kérdés: Miért írja azt, hogy "átruházhatja" az új tulajdonosra az assistance szolgáltatást. Van ennek valami papírja?! Ha veszek egy használt, de garis renault-t, akkor nem kapok automatice assistance szolgáltatást a verdára, amíg az garis?
-
norbert1998
veterán
-
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #60894 üzenetére
Mit kell kitermelniük, hogy elcsalnak mindent, amit lehet? Aztán a minden elcsalásának 0%-át engedik át a kedves, vagy nem kedves autósnak.Ha számlát kérnél, ja akkor drágább a már anélkül is drága?
Eaglenek van igaza, csak a lehúzásról szól.
Egy típusról nem esett még szó, aki önmaga hozza az alkatrészt(nem gagyit), de szereléssel együtt elfogadható árat mond.
Az nem tisztességes fenntartás, hogy 60-70e Ft egy EGR szelep, hanem egy mocskos üzleti modell.
Nincsenek másik országban, csak sajnos alig van hozzáérő, mert a villáskulcsnál leragadtak.
Aztán, kb. rulettkeréken kipörgetés alapján cserélgetik a drágábbnál drágább alkatrészeket az autósok kárára.Igen, tisztelet a kivételnek!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen