-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #27919 üzenetére
Simán kapsz megjelenítőt bármelyik bontóba, és ez ugyan az felszereltségtől függetlenül veheted, mert mindegyik ugyan azt tudja kijelezni, csak a computer nem mindegy hogy mit küld rá.
Magyarán beármelyik kettesé jó a tiedbe.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #27919 üzenetére
No, várjál, amit linkeltél, az nem megane 1 ph2 kijelző (közben rájöttem, hogy némelyik m2-ben is ilyen van)???
Egyébként nem mindegy, hogy milyen, mert megane2-ben volt vagy 3-4 féle kijelző, sőt még olyan probléma is van tudtommal, hogy nem minegyik kijelző működik minden fejjel (update list vs. tuner list).
Volt megane 2-ben sárga, meg fehérből kétféle biztosan, amiket eddig én láttam.Az enyémben, pl ilyen van: (fehér, kör gombos)
Egyébként ebay-en találsz ilyen 3K körüli áron.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Savanya
addikt
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #27941 üzenetére
[link]Elvileg a megane-nak is pattintós a teteje.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #27944 üzenetére
Csak amikor feszíted fel a burkolatot használj régi bankkártyát, vagy hasonló plasztikkártyát.
Én az ilyeneket mindig egy régi shell kártyával csinálom, mert nem sérti meg a műanyagot mit a csavarhúzó.Renault power
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28187 üzenetére
A Xenon lámpák menet közben is korrigálják az első és a hátsótengely közötti szintkülönbséget. Bár ha minden oldalról hallod akkor passz.
rob: Nagyon szép autót vettél!
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28192 üzenetére
Ah de szép, Nervasport alufelni az életem! Mindig nézem a neten de mire megtudnám venni, addigra tuti bejön valami amit javítani kell.Meg még a GT. és a STEPPE Milyen felszereltség amúgy?
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
SZATA
senior tag
válasz Sgt. Chris #28187 üzenetére
Az ajtónál beszűrődő menetzaj engem is zavar, főleg nedves úton. Azt hittem egy újabb, magasabb kategóriájú autónál ezt jobban megoldották. Érdekel, ha van rá megoldás!
mycso és a többiek: Szeretnék kérni egy pár mondatos ODBII Diag útmutatót. Mikor kell rádugni, mire kell figyelni, stb.?
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28197 üzenetére
Valami ülésfűtés vagy hátsó ablakroló? Szabadkezes nyitás/indítás? Elektromos fűthető tükrök, fényre sötétedő belső tükör,, ASR/ESP, Eső/fényérzékelő?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28209 üzenetére
Köszi.
A poén az benne, hogy sikerült úgy beforrasztanom, hogy akár szofitát is tehetnék bele, de annyival sárgább a fénye, hogy az vicc.
Még a rendszámtábla és a csomagtér van hátra de azt majd csak szerdán.
Ha lesz időm akkor még az erősítőt meg a mély ládát is be kell aznap kábeleznem, pedig azt úgy utáltam az előzőben is De ha hangzást akar az ember akkor muszáj.Pénteken meg a fórumkollégának csináljuk, a ledesítést ha jön valóban
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz Sgt. Chris #28218 üzenetére
Akinél van a fiókba felesleges ledszalag és pár perces forrasztással megtudja oldani a kérdést annak biztosan nem éri meg pénzt kiadni kész cuccér.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28218 üzenetére
A baj az, hogy ez nekem nem jó.
Ráadásul szeretek ilyenekkel molyolniRenault power
-
-cobra-
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28222 üzenetére
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28218 üzenetére
Ezzel az a baj, amit már többször írtam, linkeltem.
Általában ezek az olcsó ledek sz@r fénnyel, kékesen világítanak, persze lehet belőlük jót találni, általában azok már drágábbak.
1m ledszalag, ami nekem van valami 800ft/m áron vásárolható meg, abból 2 autót belülről, rendszámtáblástul teleszórhatsz leddel és erős, fehér fénye van.Én annó a helyzetjelzőmhöz kerestem normális, fehér színű ledet, elég sokat kipróbáltam, nem találtam normálisat.. Így oda meg halogén izzó ment:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28222 üzenetére
Szofita és olyan gagyi sárga fénye van, hogy azért cseréltem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28228 üzenetére
na oké, hogy ezzel ugyan azt a fényt érnéd el, csak nekem ebből 10 autó megvan.
5m ledszalagot vettem akcióban 4280.-
ugyan az az 5050es led van benne mint ebben az izzóban.
Egyszóval nem olcsóRenault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28228 üzenetére
Mint írtam és rob is írja, a ledszalag ára jóval kedvezőbb, főleg ha azt nézzük, hogy 1m-ből mennyi minden lecserélhető.
Illetve ezeknél a led izzóknál, nem feltétlenül a ledek száma, hanem a minősége számít.Eddig nekem 1pár van, ami tényleg fehéren világít (ebay-es cucc [link], de ár értékben ez sem éri meg, max kényelmesebb, hogy nem kell barkácsolni), ehhet van t10, w5w, szofita adapter.
más: autódnak, ha leírod az adatait, akkor berakom az 1.-be
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28230 üzenetére
Uhh, jut eszembe.
Írtad, hogy van parkoló radarod, megtennéd, hogy leméred az érzékelők távolságát???
Vettem egy utólagosat és bár képeket találtam párat a neten, de pontos méretezést nem, hogy hogyan is helyezzem el a 4 érzékelőt.
Ha 7végén jó idő lesz, lehet be is applikálom, illetve nekem is a téli felnijeimet kellene rendbe tennem, mert okádék, ahogy kinéznek.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28714 üzenetére
Imádkozz, hogy ne a torziós rudad legyen, már ha a kettes torziós ruddal van szerelve, mert a II-esekhez nem értek azt már többször is bebizonyítottam
A kijelzőnél, ha olyan a felfogatás mit az I-esé, a kijelzőm ugyan így néz ki.
Akkor bizony azt 2 csavar is fogja amihez azután férsz hozzá ha a műszerfal felső borítását levetted.I-esnél az egész művelet 10 perc ki és visszaszerelve
De várj meg egy kettes tulajt majd megszakérti neked.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28714 üzenetére
Ha az egész homlokfedelet akarod cserélni az húzós lesz. (60 ezer ft körül van az új ára)
Sok adat hiányzik ahhoz hogy pontos cikkszámot tudjak adni, de ha bemész a renaulthoz akkor rendszám vagy alvázszám alapján a pontosan a kocsidhoz illőt tudják megrendelni.
itt egy megközelítő cikkszám: 7701474570Two things what i hate. People that can't count...
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28721 üzenetére
Emlékeim szerint, csak fel kell tépni az egészet, utána vezeték lehúz és kiszeded belőle a kijelzőt.
Majd rendelsz egyet ebay-ről pár ezresért, ennyi. (majd ha ráér ma este, vagy holnap megnézem neked)A panel alja így fest: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28721 üzenetére
(#28721) Sgt. Chris Tenyleg csak "fel kell tepni" az egeszet: Ahol a ket piros pont van a kepen, ott van ket fem karom, aztan ahol a ket lemez talalkozik elotte es utana kozvetlenul 1-1 par fem karom. Meg a legvege bele van dugva 3 gumikarommal a muszerfalba. Ennyi. Csavar csak a ket lemez kozott van benne.
Nyomj be valami ott, ahol a kepen a piros pont van, aztan latni fogod. Csak vigyazz, nehogy megserts a muszerfalat. Valami muanyagot hasznalj!(#28725) kisninja Ertem, koszonom!
-
giigz
veterán
válasz Sgt. Chris #28954 üzenetére
Elvileg jó lenne levenni, én amikor 5-10x cseréltem órát, nem vettem le, de te leveheted, igazából lényegtelen, nem nyúlsz olyanhoz, ami nagyon benne lenne az elektronikában, csak egy kábelt húzol ki és dugsz be, ha jól tudom.
-
giigz
veterán
válasz Sgt. Chris #28956 üzenetére
Szerintem akkor csináld aksival együtt, mivel ott olyan nem megy semmi áram, olyan mintha nem csinálnál semmit, szabadon húzhatod ki, dugatod be.
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28956 üzenetére
Rádió kód könnyen megszerezhető: [link]
Two things what i hate. People that can't count...
-
Savanya
addikt
válasz Sgt. Chris #28956 üzenetére
Nem szabadna . Nincs benne kártya akkor nem kap áramot semmi , ha a kártya nélküli fajta akkor meg 1 m-nél távolabb el kell azt dobni . Múltkor akkusaru levétele nélkül műszeregységet cseréltünk .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #29400 üzenetére
A szaki azt mondta, hogy valószínűleg van valahol egy lyuk, mert olyan nncs, hogy a gáza magától elszeleljen, mivel ez egy zárt rendszer.
ennek fusson neki újra a "szaki" ugyan is zárt rendszer de a közeg mellé nem hiába kerül olaj ami a gumi tömítések végett kell hogy ne száradjon ki és ne eressze el a gázt... ugyan is ha nem használod állandóan a klímát csak hébe hóba akkor képes elereszteni a gázt a gumi tömítéseknél... alu cső hogy tud rohadni ? Vidd el rendes klímáshoz aki látott már ilyet és tudja is mit kell vele csinálni...
Klíma töltés/ellenőrzés menete:
- lefejti a gázt
- vakum alá helyezi a közeg nélkül rendszert kb 10-15 percig
- ha tartja a nyomást akkor megfelelő olaj/ hűtőközeg mennyiséggel visszatölti a rendszert
- majd autó indít és manuálnál/ digitnél is letekeri csutkára hogy max hideget fújon a gép
-ha jól sikerült a műtét akkor kb 25 fokos kinti hőmérsékletnél durván olyan 7-8 fokot kell tudni fújni.
-Ha ez meg van örül és használ (ja és télen is használni kell )Pesten tudok segíteni ebben ha kell
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #29403 üzenetére
Szívesen Ebbe az adalekos dologba én nem hiszek és csak ideiglenes megoldásnak tartom mert ha szivárog valahol akkor az kis idő újra fog.
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #30156 üzenetére
Mindent lehet cserélni.. csak türelem játék és a gyári gumi horror áron lesz ebben biztos vagyok
-
toldy
őstag
válasz Sgt. Chris #30156 üzenetére
Ezt a szigetelést ami az ajtó alatt fut körbe, magán a kasznin, legyen az sima vagy csomi ajtó. Az mind cserélhető, langyos, szappanos ( folyékonyszappanos) vízzel szépen végig mostam, majd száradás után vissza tettem.
Ez a gumi:
Az élet nem habostorta.
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #30175 üzenetére
Caminatot én gyári navis gépekbe tudom hogy van (nekünk is az van a lagunában ) ...
nálad szerintem ez működik [link]
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz Sgt. Chris #30175 üzenetére
Egyáltalán, ha egy mini ISO és egy sima jack dugaszt kötök össze sima vezetékkel, akkor az nem szabványos minden megfelelő csatlakozóval rendelkező autórádióhoz?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #30178 üzenetére
Akkor ezek szerint jó lehet.. de meg kéne nézni a kábel kiosztását
-
ThodEE
őstag
válasz Sgt. Chris #30180 üzenetére
De, de a kivétel erősíti a vakbelet, a leégett eszközök javíttatása pedig drága
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #30180 üzenetére
A lábkiosztás lehet azonos csak az a nem mindegy hogy melyik lábra mi van kötve
-
Pecc
őstag
válasz Sgt. Chris #30591 üzenetére
Gratula!
Egy sima mini iso - jack kábellel? Vagy át kellett cserélni a lábakat?
-
FRENK1988
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #31219 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #31225 üzenetére
Érdemes lehet cserélni.
JH3 váltó:1.4 (K4J) és 1.6 (K4M) benzines = 2.8 liter
JR5 váltó: 1.5DCi (K9K) = 2.5 Liter
ND0 váltó: 1.9DCi (F9Q) dízel és 2.0 (F4R) benzin = 2.1 Liter
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #31226 üzenetére
Kéne váltókód, hogy mennyi kell bele.
A szett nem rossz de nincs benne a váltóolaj.A filtron nálam kb. ugyan abban a kategóriában van mint a Vasco, tehát akár az is mehet.
Ha egy helyről meg tudod rendelni akkor egy szállítás van vagy ingyenes, mert összegfüggő, ezt is számold.A váltó olajat pedig 150.000ként illik cserélni.
(szerintem)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #31238 üzenetére
A váltó elején felül egy ezüst tábla.
Nekem pl. JB3as amibe 3.4 liter megy bele.Renault power
-
kisninja
őstag
válasz Sgt. Chris #31860 üzenetére
Teljesen normális főleg párás időben. Ha nem lenne az lenne a baj.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
#42667776
törölt tag
válasz Sgt. Chris #32196 üzenetére
Üdv!
Állt esőben az autód annak ellenére, hogy nem autóztál esőben, esetleg van tetőablakod? -
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #32198 üzenetére
Klíma körül keresném a hibát ha esőbe nem állt a kocsi.. a hőcserélője tájékán matatnék lehet szét jött valami cső. Vagy eldugult a vízelvezető lefolyód (sőt inkább ez) amit ki kéne takarítani..
-
#42667776
törölt tag
válasz Sgt. Chris #32198 üzenetére
Akkor amire gondoltam beázás az nem lehet... Ha csak elől lenne víz én is a klímára gyanakodnék, viszont, hogy került a hátsó lábtérhez?? Ajtóba nem áll a víz?
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #32196 üzenetére
Nekem a találgatás helyett egyetlen kérdésem van, a vízszint, hogy áll a kocsiban?
Mert ilyen időben annyi víz csak a fűtőradiátoron keresztül tud bejutni az utastérbe.
Márpedig ha a radiátorod lukas és abból dől a lé, akkor kösd fel a gatyád, mert cserélni bazi nehéz úgy meg nem maradhat.Ha nem ez a hiba akkor viszont úgy jársz mint a most már BMW tulajunk
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #32205 üzenetére
Akkor valóban a klíma pára elvezetője lesz a bibis, de hogy onnan hogy tud bemenni a víz az utastérbe az nagyon érdekes.
Mondjuk én leszigeteltem a klímacsöveimet, így ha csapódik is ki pára az nem jut be sehova.
Renault power
-
Ck.
addikt
válasz Sgt. Chris #32196 üzenetére
Az üveg mögött folyik le, vszinu az a műanyag ereszcsatorna ami a szélvédőnél van elengedett és ott szépen folyik be a víz. Nekem az Audi ban már a 3. lesz benne.
-
gombcomp
senior tag
válasz Sgt. Chris #32205 üzenetére
Nálam is hasonló jelenség volt...
A fő probléma az volt,hogy el volt dugulva a pollenszűrő,és az utána lévő párologtatóra
nem fújt rá elegendő levegőt a rendszer,így eljegesedett.
Amikor ezután állt az autó akkor a leolvadt jég végigfolyt a műanyag ház falán.
Mivel elég öreg darab, a műanyag idomok közötti habszivacs eléggé hiányos be tudott
folyni az utastérbe is a víz.
A második gond pedig az első híd felett lévő kondenzvíz levezető cső meg volt törve,
és nem tudott kifelé folyni a lötyi. (Mellesleg a cső is el lehet dugulva...)
Az utóbbi részhez elég nehéz hozzáférni,ajánlatos csápossal megemelni,és
úgy megnézni."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs