-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zenke
aktív tag
10éves dCI mégane 150e km-el.
Fogsz te még sírni ezmiatt
tresh
vagy inkább 350...Aki anno ilyen motoros autót vett az miért vette? mert 4L-t eszik. Aki meg megfizette ezt a felárat nem évi 10e km-re vette.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
tresh
addikt
Első körben motor/porlasztók stb ezt be kell vizsgáltatni mert ebben nem 150K km van hanem min 250 Ha nem indokolt a diesel akkor benzinesben könnyebben találsz jobb példányt ennyiért.. vásárlás előtt rönó szervizbe be és nézzék át neked alaposan.... a több dolgot egy normális alap szerelő is meg tudja nézni hogy minden rendbe legyen vele.. motorikusan legyen rendben és utána nagy szopi nem lesz
zenke:
4 liter ez akkor eszik ha télen melegíted a motort és áll egy helyben a kocsit de írtam is hogy min 250 akkor logikusan ennél csak több lehet.. ezt az autót a cégek vették mert kis cm3 végett olcsó adózás stb ezért mind1ikbe millió km ami nem baj ha tényleg foglalkoztak vele és szervizelték
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Szia!
Remeljuk Te leszel az uj klubtag. De en szemely szerint remelem, hogy olyan kocsit veszel, amivel maradektalanul boldog leszel.
A linkelt kocsival kapcsolatosan nekem is van par aprosag, ami furcsanak tunik, pl.:
- Dizel a kocsi, de a benzines a fordulatszammero. Persze ezt beszeltuk multkor, hogy lehet igy jott ki a gyarbol, akkoris furcsa.
- Nekem is Authentique Plus felszereltesegem van, de nekem feketek a muanyag lokharito csikok, ezen meg szinre vannak fujva...
- A kezifekkar, ajtobehuzo es nyito sem gyari szinu. Az ajtobehuzo sztem femre lett cserelve, mert kopik.
- A kartamasz teteje (mu)bor, pedig alapbol szovet van ebben a felszereltsegben
- A vezeto ulesnek le van torve a magassagallitoja!!!
- Authentique Plusban sztem csak 4 hangszoro van, legalabbis nekem annyi. Ha meg tenyleg nagypapaje a kocsi, minek tetetett bele plusz hangszorokat?
- 1 din helyett 2 DIN, de mind1.
- fűthető tükör, guminyomás-ellenőrző rendszer es kulcsnélküli indítás (bar itt lehet a START gombra gondol) nekem NINCS ebben a felszereltsegben
- sportfutómű... ?! állítható hátsó ülések... ?!(#18288) tresh Osztom a velemenyed!
(#18290) zenke Ez jo kerdes. Mert ha igen, akkor nagyon kamu szagu!!!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Olyan, mintha mas felszereltsegu lenne a kocsi, de ha igy van, akkor meg furcsa, hogy manual klima van benne, meg nincs ESP, stb...
Viszont latszik, hogy az elado ert a kocsihoz, a porlaszto, vezerles kiemelve. Meg ez a "Papas story", ez viszont nagyon kamunak tunik, ennek kerdezz jol utana. Mert nem ilyen kocsit kepzelnek el egy idos embernek... persze, ha O is igy vette, az mas.
Meg furcsa, hogy ilyen nagy szerviz utan akarja eladni a kocsit.Legyel nagyon korultekinto!
-
tresh
addikt
SocatA eszreveteleit midenkepp fogad meg viszont ha jol emlekszek felszereltsegn belul is van lehetoseg felaert dolgokat beletenni igy lehetnek aprobb elteresek...viszont ez az auto ugy van nagyszerviz utan mint en orgonamuvesz Ez az uj trendi a diesleknel hogy csak 160km vann bene holgy vagy nagypapi tulaj es nagyszerviz utan van...bar ez utobbi vegett lehet kemenyen kerdezni pl vezerles mikor volt cserelve kuplung stb stb...erre a kereskedo nem fog tudni mit mondani de ha engedi hogy at nezesd ezt a renaultba meg tudjak mondani szerintem egy 10k meg egy kis kavera valo a szervizes sracoknak es korrektek lesznek
Bocsi az ekezt offert telorol irok
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Rendszam ill. alvazszam alapjan, ha jart markaszervizben megmondjak az eloeletet km allasokkal.
Az a kerdes kie volt a nagypapa elott, mert o csak 4000 km-t ment vele.
Bedobtam a hirdetest a meganeklubos topikba is egy kivesezesre.
Nez majd be oda is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FerNandor
őstag
Jamie Hyneman
ha dízelt veszel, nagyon figyelj oda. vidd el egy bevizsgálásra, ahol rádugják számítógépre, ezt írták is. ha mész márkaszervízbe, (vagy szervízbe, ahol van Clip), több km-en keresztül az jó, mert olyat is olvastam valahol, hogy a számítógépes ellenörzést is megbuherálták. gyorsan kitörölték a hibakódokat, gyújtáson ismét rádugták az eszközt, akkor már hibátlan volt a gép. utána meg beindításnál szép lassan viszajön majd minden hiba.
szóval legyél ott és nézzed, mit buherál a gépen.vidd tesztvezetésre az autót, amit tervezel megvenni. nyugodtan pörgesd el mondjuk 4 ezerig üzemmeleg motornál, mondjuk 3-ban (padlógázzal). szépen minden gond nélkül kell gyorsulnia, nem jó, ha bevillan valami lámpa, pl olajnyomás, meg egyéb rendellenességek vannak.
meg közben, ha tudod, figyeld, hogy füstöl-e, és milyet.az idös bácsi az utóbbi 4 évben használta az autót, elötte lehet, hogy akkor az unokáé volt, meg még 3 másik tulajé. Aki 150ezernél cserél porlasztókat és beírja, "hogy cserélve lettek, most már minden szuper," az szerintem nem ért hozzá és azt hiszi, hogy ezzel jót mond. 150ezernél nem szokás porlasztót cserélni..
mert aki meg el akarja adni a roncsot és cserélte a porlasztókat, turbót stb, az nem fogja ezt reklámozni.
érdemes amúgy ránézni a motortérre is, szokott látszani, ha gyáriak a porlasztók meg a környékük.
nekem mondjuk nem tetszik, meg sok buherálás van a beltérben.
a mákaszervízes lekéréssel meg nem biztos, hogy sokra mész, lehet, hogy 2x volt márkaszervízben utoljára 2004-ben..
max az NKH-tól tudsz kérni kérvényben egy olyat, hogy az adott rendszámra mondják neked meg a elözö müszaki vizsgáknál a km-óra állást, pár ezer forint, viszont 1-2 hét, mire megkapod..meg nem kell megijedni a dízeltöl, nem mindegyiket cégesnek veszik, azért mert kisköbcentis és keveset fogyaszt.
ha nem találsz jó autót, akkor inkább várj még és figyeld a használtautót. Amikor mi néztünk tavaly autót, 1.5 hónapig kb ugyanazok voltak fent. 1 max 2 jött fel akkor a hahura, de azokat pár napon belül el is vitték, szóval, ha ttalálasz egy ígereteset (magántulajtól föleg), azonnal telefon és irány megnézni"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
just
aktív tag
Én se vagyok hozzá értő, de ami legelőször eszembe jutott hogy a kuplung passzolna e hozzá vagy a váltótartó bak. Én csak tartós 120km/h felett használom a hatodikat, egyébként ötödikben megfutja a végsebességet szóval a hatodik csak takarékosság miatt van. Ha sokat közlekedsz nagyobb sebességgel akkor esetleg...de sokára hozná vissza az árát.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
toldy
őstag
Nos, tisztázódtak a körülmények, ( ez az amikor egyszerre öten magyarazzák hogy milyen alkatrészről van szó) valójában a turbónyomás érzékelőről van szó, úgy tűnik annak kampec.
Egyébként, ha ez meghalt mik lehetnek a tünetek? Mert menetközben állt le az autó, indítás után pedig 10 másodperc ok majd lefullad?
Az élet nem habostorta.
-
Mágus2
Közösségépítő
A légtömegmérő csak e beszívott levegő mennyiségét méri, nem a hőmérsékletét. Szvsz ez a hőmérő a szjvósoron lesz.
A turbónyomás érzékelő, és a hőmérő egy egység a turbó diesel motoroknál. 2 az 1-ben érzékelő...
Kellene egy rendes diag... Légtömegmérő nélkül képes üzemelni, kihúzott csatlakozóval vészüzemben, A nyomásmérőben nem vagyok biztos...
Milyen motor?
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Szia!
Nekünk anno a győri Turbo-tec től lett turbo (felújított) vállalnak rá garanciát is. Szerintem korrektül jártak el a turbo műxik azóta is, más kérdés hogy nálunk az ok nem lett megszüntetve és emiatt gariba cserélték az újat is. http://www.turbo-tec.eu
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rob210
Topikgazda
Vezérműszíjból nálam csak a Gates, Dayco és a Contitech jöhet szóba.
Már ha az 5 éves vagy 120.000km es futásteljesítményt hiba mentesen ki akarod használni.Szóba jöhet az SKF szett is, de azt nem éri meg megvenni semmivel nem tud többet de drágább.
Vízpumpából a Doltzot javaslom, ha nem szettben veszed.Renault power
-
Coyot
őstag
Amit mi szívtunk vele már, nagyon valószínű hogy itt a vége a szívásnak túladunk rajta adnak érte amennyit adnak. 135ért nem lesz bele új turbo az biztos. Hócipőm tele van a turbocserélgetéssel, meg a többi szirszar hibával akkor is ha utána lehet hogy tökéletes lenne a vas, ja lol max egy 5 ezer km erejéig.
Dave ő ki? Tudsz valami infót adni róla? Esetleg megkérdezem egy telefont megér hogy mit tud hozzászólni.
A felújításnak utánaérdeklődöm, legalább nézzenek rá, de 1-1,3 liter/1000km es olajfogyasztáson szerintem nem sokat fognak tudni segíteniMá' nem
-
Sly189
senior tag
Akkor ezek szerint én drágán vettem volna a
2007 06 havi Megane Grandtour Live! 1.5 dCi 86 lovas 5 sebességes verziót?
Nem túl nagy felszereltséggel ? 115k km állással, garantáltan ennyi km állással?
Flotta kezelt autó volt, bár csak egy magánszemély használta Debrecenben. Kálydibe volt mindig szervizelve is.Furcsa, én úgy érzem hogy jó vétel volt 1.500.000 Ft ért. ( a vételárba belealkudtuk a "nagyszervízt" olajcsere+üzemanyagszűrő, teljes vezérlés csere )
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Ebay-en ilyen 3k körüli áron lehet kapni [link]
Viszont most így én sem vágom, hogy mi is az igazi probléma, ilyen mocsok időben meg nincs kedvem szerelgetni.
Egyébként aznap amikor meghülyült, nálunk ilyen 2-3 fok volt, viszont olyan párás ködös idő, hogy csavarni lehetett a vizet kívül-belül az autóból, lehet csak az hülyítette meg.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Mielőtt generátort keresnél, meg kellene nézetni egy villamossági szerelővel. Lehet egy oxidálódott kábel okozza a problémát, mert nekem anno már ilyenem is volt A generátornál a legtipikusabb hiba a szénkefék kopása, általában egy kommutátor felszabályozás, szénkefe cserével, csapágyak zsírizásával meg is oldódik a hiba. Viszont lehet az elektronikus szabályzó hibája miatt nincs töltésed. Egy szakember gyorsan megtalálja a hiba okát, és a generátor felújítást is meg tudja oldani, nem is olyan nagy összeg.
Apropó, ha valakinek szüksége lenne egy jó 1.5 dci önindítóra van nálam egy leszervizelt jó állapotú.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
rob210
Topikgazda
A jelenlegit érdemes felújíttatni, ha nincs nagyon ki, ezt egy villamosságis megmondja pillanatok alatt.
Nekem 9.000.- volt az egész diódasor és a csapágyak cseréje, de én olcsóbb klubban mozgok.
Egy öreg szakim van akihez az ilyen dolgokkal fordulok, mindig olcsón és profin dolgozik.Az újjal az a baj, hogy megfizethetetlen.
A bontottal az a baj, hogy nem tudod meddig fog menni berakod és 1 hónap múlva ugyan úgy ellőheti magát.
A felújítottal az a baj, hogy nem tudod ki és hogy csinálta meg.
Ha a tiéd újítják fel arra adnak 1 év garit de rosszabb helyeken is fél évet.Szerintem egyértelmű a választás, de mindenki úgy dönt ahogy a pénztárcája és a szíve diktálja.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Nekem csáposon vették ki: alsó motorburkolatot le kell szedni, motortartó bakokat alsó-felső ki kell kapni, a lökőt nem vették le, viszont az egész motort alulról megemelték, sajnos nagyon rossz helyen van.
Ja meg a jobb első kerék + dobbetét amit le kell szedni a szíj miatt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Én mindig mosolygok azokon, akik remegve újságolják el nekem, hogy beleszaladtak egy büntetésbe, és várják, hogy jöjjön a 30k-s csekk... Aztán kérdezem mennyivel ment, és mondja, hogy hát nagyon gyorsan, 50-es táblánál 60-nal, szóval tuti kapni fog... Na és akkor ilyenkor felvilágosítom, és megnyugtatom, de az a legjobb, amikor megkérdőjelezik, és csak úgy vannak vele, hogy márpedig akkor is csekket fognak kapni...
Én városban is pl. mindig kerek 60-nal megyek, és sokszor így is tolnak le, 5.-ben itt fogyaszt a legkevesebbet, 1750-es fordulat mellett szerintem hosszútávon menve így biztos nem lenne több 4 liternél Csak nincs rá hely kipróbálni
-
mycso
Topikgazda
Én most nemrég kuplungoztam, valeo kinyomó és japanparts kuplungszerkezet+tárcsa került az autóba. Ez utóbbi, mint kiderült gyári nissan-renault kuplungot rejtett. (a japanparts nem gyárt, csak felvásárol és csomagol).
Féktárcsám nekem az első brembo a hátsó meg vagy bosch vagy delphi, arra már nem emlékszem, egyikkel sincs bajom.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PHP programozás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest