- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #45250 üzenetére
HK csapágy csere volt már benne?
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #45253 üzenetére
hajtókar csapágy, az 1,5 dci-k lépfenéje, mindegyikben megpusztul előbb-utóbb!
(#45252) mycso : mi volt a bajod vele? gyenge? van belőle 125 lovas verzió is, 6 sebességgel annyira nem lehet rossz!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #45256 üzenetére
kb 30 ezres tétel, ha beszarik, akkor kopogósabb lesz a motor, majd csattog, de akkor már a szelepekbe ver a dugó és a henger is oválisra kopott, hajtókar bemaródott, kukás a blokk.... elvileg 150-200ezer km körül érdemes cserélni, kb ennyit(se) bírnak....
-
forceberg
veterán
válasz Criminal017 #45928 üzenetére
Egyszer majd ülj is bele, nem akarsz majd kiszállni
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
n0rbert0
senior tag
válasz Criminal017 #48014 üzenetére
Köszi. Ha jól láttam a motorháztető alatt is van egy marékkal az akku mögött.
@(#48015) gabx76 Sajnos a szerelőnek nem lesz hozzá eszköze holnap. Nincs valami más módszer a hiba kiolvasására, mint a diag. eszköz, pl kivillogtatás?
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #48459 üzenetére
Kormánylègzsák átvezető kábel a ludas, cserès. Tipushiba a 2000es èvek renaultaiban....
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #48461 üzenetére
Bontókban kell megkèrdezni, lègzsák átvezető kábel a hivatalos neve! Amúgy ha teljesen elszakad, akkor ott marad fixen a lègzsák jel....
-
asdf74
tag
válasz Criminal017 #48574 üzenetére
Köszi!! 175/65 R14
-
kirjak
aktív tag
válasz Criminal017 #49106 üzenetére
Köszi szépen!
Ejj tényleg azt nem is láttam. Talán majd nem zaklatják.
A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
forceberg
veterán
-
-=Tiger=-
tag
válasz Criminal017 #49641 üzenetére
Pénteken leálltam a céges garázs -3-ba. (MII)
Szépen kinyaltam, közben ment a diagnosztika haveromnak, mondom már megnézem akkor a sajátom is.
Dolgunk végeztével gondoltam elindítom, hogy minden ok.Csak kattogott az önindító.
...lemerült az akku. Csak azt nem értem, hogy-hogyan, amikor 5 nappal előtte megjártam egy Bp-Debrecen-Hajdúszoboszló-Debrecen-Bp távot.
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #49996 üzenetére
Persze, de azèrt rámèrnèk a seggère, mert szolid elf nincs, de egy gusztustalan nagy kereskedői matrica van.... Egy mèrèst megèr, a segge fèm, így ha volt valami nagyobb kocc, akkor mèrhető.
-
just
aktív tag
válasz Criminal017 #53517 üzenetére
Fékolaj szintre nézzetek rá, amikor megmozdul a tartályban a folyadék akkor jelezhet a szenzor.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #55536 üzenetére
Inkább húzzátok odaáig, ha annyira jön ki belőle a víz, akkor nyomás alatt pár perc alatt leürül a rendszer és további pár perc alatt besül a motor(ugyanis a vízjáratokba nem jut el a hideg levegő, egy belső égésű motornak ha már megy édes mindegy neki, hogy hány fok van kint!
Nézzétek meg, hogy honnan jön a víz, akár hűtő, akár cső, így látatlanban bármi lehet.... -
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #59188 üzenetére
Vedd le a klíma kompresszor kuplungjáról a csatlakozót fújd be kontaktsrayel, ha nem segít akkor diagnosztika, és csere ami rossz.
Az is lehet, hogy csak a nyomáskapcsoló halt meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Szoszo94
őstag
válasz Criminal017 #59339 üzenetére
Lenne ötletem, hogy mit csináljanak egymással a normákat kitaláló okosok...mintha ettől lenne akkora a környezetszennyezés.
Ha csak rajtam múlna egyébként, akkor egy 1.6-os 2012 utáni Focus-al boldog lennék. Csak hát páromnak az nem tetszik, nekem meg nincs kedvem minden nap utána azt hallgatni, hogy miért azt vettük
Egyébként nézegetem ezt az egyhatos Megane-t, végülis nem vészesen gyenge.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
eTrade
tag
válasz Criminal017 #59373 üzenetére
Szerintem meg a francia kocsikban mindig keresnek hibákat (akár a legapróbb hülyeséget is) és hatalmasat agonizálnak azon, hogy az mennyire rossz és emiatt jön a világvége.
Amúgy ugyan ezeket meg sem említik egy japán, vagy más közkedvelt kocsinál, hiába ott is ugyan ez a helyzet. -
Yoshida
aktív tag
válasz Criminal017 #62562 üzenetére
Nekünk Megane2-nél 200-250e lesz. Még gyűjtük az "erőt".
Klímással nézesd meg, lehet hogy drágább mulatság lesz. Mi is úgy indultunk neki, hogy 100 körül van a kompresszor, 20-30 a töltés, és berakás. Aztán szétszedéskor derült ki, hogy full olajsár, meg -kompresszor dugattyú?- darabka kering a csövekben. Még imádkozni is kell minden nap, ha oda jutunk, ne legyen a belső elpárologtató szar, és ki lehessen mosni kiszerelés nélkül. 1 napos meló a klímás szerint az összes cső átmosása, első hűtő csere, kompresszor csere. (de írtam már)
Ez egy 200ezret futott Megane, ezek után én használt kompresszort nem mernék belerakni.
Ellenpéldának azért leírom faterom Nissan Alméráját, abba egy bontott kompresszor lett berakva 12 éve, és azóta is köszöni jól van.
szerk:
Ja és én a 2004-es 140e km motorhibának nem hinnék, lehet hogy 240ezer, és akkor veszel egy esetleg halálán levő kompresszort[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #62562 üzenetére
Annál scenichez lényegesen olcsóbban is van k.mpresszor.
70-80ezer között!Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Criminal017 #70009 üzenetére
Facebook csoportok (gyártó, vagy típus szerint), jófogás, racing bazár, autoalkatresz.hu, vatera...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #76603 üzenetére
Mikor cseréltétek az üzemanyag szűrőt?
Szerintem levegősödik a rendszer vagy nem volt megfelelően légtelenítve cserekor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #76607 üzenetére
Értem akkor nézni kéne majd, hogy vannak-e buborékok a rendszerbe.
1 nap állás után mondjuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #77085 üzenetére
toronyszilent, és szvsz nincs köze a klímához, csak a meleghez.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #77298 üzenetére
akkor csőcsere , mert behaltak a csatlakozók.
de le kéne vákumozni vagy nyomáspróbázni.Renault power
-
DonThomasino
veterán
válasz Criminal017 #80621 üzenetére
Szerintem nem a legjobb.
Itt tudsz tájékozódni. [link][ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
lsebestyen
addikt
válasz Criminal017 #80635 üzenetére
Ez már DPF szűrős, nem? Abba 5W30 kéne. Amiben még nincs DPF szűrő abba való az 5W40. Nem számít amúgy, persze szűrő is legyen cserélve.
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #80621 üzenetére
Nem csinálsz vele bajt, de az elf a gyári olaja ami szinte ugyan ez az olaj, de csak szinte. A belavaló az az elf evolution sxr 5w40 ha nincs dpf és elf full tech fe 5w30 ha van. Ha van dpf szűrő akkor viszont az 5w40 et nem szabad beletenni!!!
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Criminal017 #83039 üzenetére
Ventilátor nem zúg egyáltalán? Egyik fokozaton sem?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #87529 üzenetére
Szia.
Önindító hiba. Ne kopácsold, hanem egy plussz szállal vigyél rá egy pozitívot, direkt az aksiról!
Ha akkor sem történik semmi, akkor önindító ki, felújít, vissza indít , öröm boldogság.
Diag semmit nem fog kiírni, mert ez nem diagnosztizálható hiba. Ha egy multimétert ráteszel azzal látni fogod, hogy vagy nagyon sok áramot vesz fel, vagy pont semmit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #87543 üzenetére
3 csavar meg a két anya a táp pozitív meg a vezérlő pozitív, mit kell azon varázsolni?
20 perc alatt kint van még a kocsit se kell megemelni hozzá, felülről kijön.
Renault power