Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    Elb.sztam egész napot szerelgetéssel.

    Szíjcsere és hajtástisztítás: a kuplungot már valaki gányolta, látszik hogy a tapadófelületre fel lett ragasztva még egy réteg - nyilván elkopott, és így ócsó volt. De így már értem néha miért csapkodta a kuplungot nagy gázas indulásra, mert még a felragasztott réteg is elég üveges volt. Remélem a kis csiszolás segít egy időre. Viszont a variátor meg a hátsó tárcsák is szép állapotban vannak. Gyári Bando szíj és görgők voltak benne :)

    Hűtőfolyadék. Hát ez fájt a legjobban, láthatóan valaki csapvízzel tuningolta, mert akkora vízköveket kapargattam le a kupakról hogy ihaj. Így viszont már széthúztam termosztátot is, hát abban is volt kő rendesen. Naivan gondolom hogy így rendben lesz, de tudom hogy nem lehet hibátlan az állapota már soha.

    Hajtóműolaj meg szimplán cserés volt. Megszenvedtem a beöntéssel (már az olajéval ;] ) elég sűrű volt az olaj ilyen hidegben. A nyílás meg kicsi :)

    Gyertyacserénél azért szidtam a japánt, alig találtam olyan kulcsot, ami befért a nyílásba.

    Viszont műanyagokon látható hogy nem volt hatalmas törés, egy helyen volt csak hegesztgetés, az se sok. Fényezés viszont egyértelműen volt.

Új hozzászólás Aktív témák