- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Windows 11
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Mikrotik routerek
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19499 üzenetére
Sose bánd, hogy nem ment többet. Valószínűleg a Tuareg is tud többet menni,
és 150-nél is qrvanagyot lehet már esni, nem kell azt még fokozni: belehajszol
egy élesebb kanyarba ekkora tempóval? Felejtős. (Amúgy tényleg őrület, hogy
egy szabálytalan elévágás annyira felbosszantja, hogy utána annyira meg akar
leckéztetni, hogy 150-nél kielőz. Aztán annyira ráér, hogy direkt lassan megy?)Barom állat! Amúgy ha már SUV, tegnap egy kb. 2 km-es szakaszon csak 3
faszkalappal találkoztam (mind SUV), akik közül mindhárom veszélyeztetett is,
ilyen-olyan módon. 1. játékos: Volvo. Záróvonalon megfordul. Tudtam, hogy vmi
készül, ezért nem is szabálytalankodtamtöbbetelőtte, hogy megelőzőm, mert
sietek a lámpához. Le is késtem a megfelelő zöldet, a rosszabb váltásnál jött a:
2. játékos: Toyota. Ez nem indul el a zöldre, ez a kisebb gond, nem para, majd
kis motortúráztatásra észreveszi magát, de utána 40-nel hajt fel a Lágymányosi
hídra. 40 km/h! Ahol ugye a min. 70-nel érkező autók közé kell besorolni. Okos.
3. játékos: Land Rover. Fogja magát átcsapat a füvön keresztül(!) a Neumannra.
Közben persze ki is vasalhatott volna, de figyeltem, hogy mit csinál. Ja és ugye
a sztereotípia: kopasz zsírmalac ült benne, naná. Nem is mondok rá semmit.Szerk: a Land Roveres biztos megirigyelt, hogy én a járdán fordultam hasonlóan.
Szintén nem teljesen szabályosan. De azért a füvön átdobom az mindent vitt.
Utólag belegondolva, nekem is megfordult a fejemben, mert volt egy kis torlódás.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19501 üzenetére
Én igazából tőle féltem (leszorít, hátulról közel jön), de miután megelőzött nem vészfékezett, csak erősen lassított, amire számítottam is, mert így szokás oktatni. Tehát nem volt durva annyira.
Persze tudom, ehhez még talán egy t-max is kevés, rendes motor kell, egy ilyen v6-os dízel 250 lovas és pont 100 felett megy jól. A városban alig bírta kordában tartani, kanyaroknál le is maradt és dölöngélt, de tudtam, hogy mi vár rám...
Mindegy, igazából részben megérdemeltem, bár amikor bementem elé, akkor is legalább 20 méterre volt még és már lassított bőszen, hiszem 90 fokos kanyart kellett bevennie (amikor észrevette, hogy bementem elé és elkezdett dudálni, akkor 50-60 méterre volt tőlem, hiszen én nagy gázzal indultam és mentem tovább a kereszteződésből), annyira nem voltam szemét sztem.
Amúgy nem tudom mire számított, amikor megvárt, lehet, hogy ő írta fel az én rendszámomat.A toyotásokat nagy ívben kell gyorsan előzni. Tényleg nem tud vezetni a legtöbbje, nagyon veszélyes, kiszámíthatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Nagy auto, nagy f@.zkalap sofforrel. .
M5 autopalya. Kulso savban kamion oszlop, kb 5-7kamion.
Belso savban autoval elozok, mutato128 Km/ora.Latom a tukorbe megerkezik villogva az IQ7.
Nah baratom, van meg 2 kamion hatra, ezt mar megvarod...
Termeszetesen a fenykurt folyamatos..kozben jobboldlat a leallosavban elottem latom a trafi ki van rakva.
Ket kamiont le elozve belso sav megszunik, 100 as tabla kint, es terelik a forgalmat a kulso es a leallosavba.
Jobrol IQ 7 mellem reppen. Ablak letekerve, ordit a testvir es kozli velem, hogy 130 b.zd meg.
Hat jo, legyen! Ablakot letekerem. Mennyi??? orditom neki.
Mikozben 100al haladunk..
-Ordit 130 b.meg.
-valaszolok. Tudom! Pont ennyit sporoltam neked az elobb!!
-Mi a f.szt ugatsz? Kerdezi.
-A tarfipaxot lathatod jobb tukorbe ha belenezel.
Nezi a bal tukrot.
A masik jobb!! Igyekeztem segiteni neki, hogy meg lathassa a soporolasi pontot.
Belenez, Majd ram, feltekeri az ablakot, es gazra lepve elhuz a sunyiba. Termeszetesen hibas jarmuvel kozlekedett, mert az iranyjelzo nem mukodott rajta.
Naponta elem at a barmok vilagat. Ha szabaly szerint, vagy legalabbis megprobalnek kozel hozza kozlekedni, mar halott lennek. .Mar gondolkoztam egy csatornat csinalni, de semmi idom arra, hogy rendszamokat tuntessek el. Ez a sok gyoker nem eri meg az energiat. Rendszam nelkul meg xart sem er. Mert kepes lenne a sajat benasagan rohogni mikozben nezne a megoszto csatornan. .
A gyorsito sav azert van, hogy azon megallva , megvarjak mig ures lesz az utca. .
A lassito sav nem azert van, hogy azon lassitsanak.
Hanem azert hogy a forgalmi savban lelassitson, es kanyarodas elott az utolso par meteren keresztbe haladva a savban elhadjaz utvonalat. .Baratom most jitt haza Franciabol. A hajat tepte a hazai korforgalom hasznalatatol. .
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
kcsa,
Ha jól emlékszem, Neked volt 250-es Satelis-ed? Összességében mi volt a véleményed róla?
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #19503 üzenetére
francia mint körforgalmat jól használó kultúra? itt valami tévedés van, szinte minden körforgalmuk 2 sávos, sávon belül kóvályognak, néha kerékközé veszik a szaggatottat is. körforgó meg kb 500 méterenként van.
na szerinted miért lesz minden 2 hónapos kocsinak sérülés az oldalán?mert olyan rohadt jól használják a körforgót? egyenesen nem tudnak menni, nemhogy körben, pláne nem két sávos körben.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Srácok közüton autóssal ne akaszkodjatok össze. Főleg ne robogóval (egy sportmotorral otthagyod mint a szart). De ilyenkor felindulásból olyan dolgokat csinál az ember (te is, másik is) amit később nagyon megbán. Nekem régen volt egy hasonló szitum amiből egy ordenáré nagy esés lett, és utólag megfogadtam hogy ha bármi ilyesmi előfordul azonnal kihátrálok a szituációból, ha kell megállok. Megállni és akár verekedni is jobb (főleg motoros ruhában), mint esni egy kurvanagyot motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19506 üzenetére
Nagyon óvatos voltam, amikor megelőzött, elvettem a gázt, tudtam, hogy be fog fékezni, néha unalmamban is szoktam ott ennyivel menni, nem veszélyes útszakasz, verekedni egy ilyen miatt nem fogok, szerintem ő sem, ez nem Oroszország, még csak nem is Nyíregyháza, hanem Budapest nyugati agglomerációja... Ha itt verekedés van ennyiből, akkor az már régen rossz. Egy kis reggeli akció volt ez.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19507 üzenetére
Egyszer rég a kis Majával hajtottam fel a Lágymányosi hídra. Nyeleztem, ahogy
szoktam, de érzékeltem, hogy egy autós mellettem erőlködik. Azt hihette, hogy
miatta gyorsítok, pedig nem. Bevágott végül nagy nehezen elém (nem tudom,
minek, elvégre mindkét sávon el tud jutni Pestre, és elég hosszú az a híd még!),
és elég mérges volt. Én megelőztem, és beintettem neki: hát rossz néven vette!Utána a hídon húztam el autók közt (gondoltam, ennyi volt az üldözésnek), erre
a tükörben látom, hogy ő is ezt csinálja. Mai napig nem értem, hogy hogy vette
rá az előtte menőket, hogy el tudjon húzni "köztük", de valahogy félretessékelte
őket. Mindenesetre elég para volt, ahogy rámgyorsított: azt hittem, nekem jön...Végül ment tovább a körútra, eszeveszetten dudálva, én meg soroltam le jobbra.
Ha egy kicsit korábban utolér, biztos rám akart volna ijeszteni, hogy "közel jön":
sőt, nem kizárt, hogy a verekedés opciót is bevállalta volna. Egy sima beintésre.
Tudom, nem Oroszország, de azért vannak itt is érdekes arcok: nem lehet tudni.Én igyekszem ritkán felhúzni magam, és nem belemenni a "játékba". Néha nem
sikerül, és akkor mérgemben beírom a fórumba a sirámomat. Ha sikerül, az a jó.
Ahogy yoda fogalmazta, egy kergetőzésbe nem mennék bele motorral...
Autóval is necces, de ott elsőre anyagi kár, ha összeértek, nem a traumatológia. -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #19507 üzenetére
És akkor mi van, ha Budapest nyugati agglomerációja? Ott is akad bőven gyökér, mint pl. az a Lexusos fasz, aki vígan kikanyarodik elém Budaörsön a főúton, és még neki áll feljebb a dudálásra. Céges kisteherrel voltam, telibe kellett volna baszni, úgy ahogy van, akkor nem ugatott volna a mentőautóban.
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19507 üzenetére
Nem azt mondtam hogy verekedni kell, sőt De ha a másik félnek leszáll a köd, és neked akar esni, akkor jobb ha mindezt nem úgy oldja meg hogy fellök a motorral. Vagy belehajszol valamibe hogy magad nyírod ki...
Engem már akartak ilyen szituban megverni (teljesen alaptalanul persze), és kurvagyorsan meggondolta magát az úriember amikor leszálltam a motorról full bőrben/sisakban és mondtam neki hogy akkor mutasson valamit ha már verekedni akar
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Borzasztóak az ilyen helyzetek... Mint ahogyan az is, mennyi agresszió halmozódik fel az emberekben. Aki sokat megy, annak sajnos defenzív vezetési stílus mellett is adódhatnak kellemetlenségei. Büntisatu, anyázás, rosszabb esetben valami marha meg is akarja verni...
Jobbkezes utca, elsőbbségem van, kijövök, két tag szidja üvöltve az anyámat letekert ablaknál, felháborodva. Keresztben előttük megállok, széles mosollyal odasétálok (ordítozás abbamarad, döbbent fejek néznek vissza rám):
- Drága uraim, ez nem egy jobbkezes utca véletlenül?
- Ja... (...) De.
- Legyen szép a napjuk!
- Köszi... Elnézést! -
Plero
tag
Keresek Aprilia Atlantic 500 , 2002-es évjáratúhoz ECU-t (computert). Minden megoldás érdekel!! Drágán tudok Én is rendelni az Ebay-ről.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Plero
tag
válasz nyogo83 #19515 üzenetére
A külső aluöntvény ház megsemmisült és a belső panel CPU-ja (nagy fekete IC) 8 darabra repedt. A PCB hátoldalán levő Eeprom is több darabban végezte. A PCB-n több sérülés is látható és eléggé görbe is. Tehát teljesen használhatatlan. A motorvázon lévő ECU tartót is egyengetni kell még.
Ahhoz , hogy a motor működőképes legyen az ECU nagyon kellene. Elég sok burkolati alkatrészt sikerült megjavítani, de van amit cserélni kell: Jobb oldali taposó , jobb oldali első irányjelző és a jobb oldali haspáncél."Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
kcsa
veterán
-
#31733248
törölt tag
Még jó, hogy az forró szituk szóba kerültek, fél órája mászott ki elém egy nyugdíjas néni úgy, hogy előtte alaposan megnézte jön-e valaki a buszsávban. Jöttem, reflektorral, UV-sisakban. Óra szerinti 65-ről kellett állóra fékeznem. Amikor dudáltam, észre sem vette, a járókelők mutatták, majd mondták neki az egyértelmű véleményüket...
-
bajnokpityu
félisten
egyébként anno, mikor 15éve a hjcmet vettem, az szűrődött le bennem, hogy erősen túl van dimenzionálva a héj merevségi kérdése. ha belegondolok, hogy valamilyen irányból egy kemény tárgynak ütközök, akkor oké, fejem a sisakon belül egyben marad, de nyakam biztos törik, és a lassulást se hinném, hogy jól viselné agyam.
szerencsére csak kisebb koppanásaim voltak anno, de ha nagy kopp lett volna szerintem csak az őrangyal segithet..
nyilván a hulladékokkal nem foglalkozunk, mint anno volt egy sisak a boltban, amit leejtettek kőre, és kettétört, de ezek gondolom mára már kiszűrődtek.nem?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
Ha a mai szabványoknak megfelel, akkor védelmi szempontból rossz már nem lehet.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
Kicsit én is így érzem. Próbáltam már az enyémnél sokkal olcsóbb sisakokat is, de lehet hogy a biztonsági szempontok szabványosak, a kényelem viszont nem.
A magasabb árkategóriában ez általában sokkal jobb, pedig enyém is legfeljebb középkategória legalja.
Mindig nézegettem a lidl/aldi sisakokat is pl. tartalékba, de annyira gagyi, hogy azt el nem lehet mondani
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
shoei
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19520 üzenetére
Annak idején egy kisebb KRESZ vita alakult ki a topikban, hogy meg kellett-e
volna állnom a zöld jelzés ellenére azért, mert a másik két sor lassan indul.
Vagy mondjuk elsőbbsége van-e a nénikének a zebrán, ha pirosban megy át? -
yodamastah
őstag
Forza 300 teszt. [link]
A fejidom rész nem tetszik hogy olyan alacsony. A blokk is lehetne kicsit erősebb. A többi nagyjából korrekt. Olcsóbb mint az xmax. Jó lett.
-
nyogo83
senior tag
BMW C Evolution teszt [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #19530 üzenetére
Ezt soha nem értettem... mi a jó Dobogókőben ? Olyan szar az út..
Akkor már nézegessük a motort Tát-Héreg közt!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz Micsurin #19531 üzenetére
Ezt én se értem, amúgy most már a Bajna - Héreg út is szarabb lett, tavaly még nagyon állat volt.
Ez a villanybmw semmire se jó. Nekem ráadásul naponta kéne töltenem. 130 a vége és úgy még 100 km-t se megy el, cserébe városban zsonglőrözhetsz a 260 kilóval, ami majdnem 100 kilóval több, mint egy nagyrobogó. Ennyiért vehetsz egy ezres nagymotort, amivel könnyebben elmész a városban is és legalább élmény vezetni, talán gyorsulásban is jobb ennél.
A hathengeres bmw-k is tudnak tolatni az önindítójuknak hála, nem csoda, ezeket a 250+-os gépeket 1 fokos emelkedőn se lehet kitolni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #19532 üzenetére
Hát nem tudom azt a szakaszt amit tavaly és előtte használtunk haverommal változatlannak érzem, ahol lehetne többet azt nem az út miatt nem kerül oda.
Hanem :
A, A BT45-ök jók de nem erre lettek kitalálva. (gyenge érv)
B, Fosok, hogy eldobom a mocit, és ettől sokkal jobban féltem.
@Econ: Rosszalkodónak ... SM701 vagy a kis tesó igaz ő régebbi azért (Sm510). Osztrákiában barátoméknál sikerült egyen kerülni pár kanyart. Hát haztakrva élet. Az a motor kiált, ordít azért szard le az összes hatályos szabályt.
Bár az alkatrész ellátástól tuti félnék idehaza, meg az áraktól.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Micsurin #19531 üzenetére
Csak óvatosan ezen a szakaszon. 1-1,5 hónappal ezelőtt Tát után (természetesen Bajna fele) történt az utóbbi 15 év legsúlyosabb horrorbalesete a körnéken. Vannak tűzoltóismerőseim akik mesélték, hogy még őket is nagyon megrázta ami ott történt. 2 motor, 4 ember és 3 halott. Motor motorral ütközött. Isten nyugosztalja őket (az egyiket látásból ismertem is). Te mint motoros hiába mész normálisan ha a szembe jövő másik nem teszi azt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #19537 üzenetére
Tudom kire gondolsz, ismertem az egyik srácot...
Dolgozott a mocimom anno. Táton volt műhelye.Köszi, de fóti vagyok, a közelben nem igen van értelmes út szakasz másik, ami egy órányira lenne max.
A másikos részt ma tapasztaltam, reggel SuperZone majd Rider 13, soha az életben nem megyek be újra a 13 kerbe ... frangepán, fáy utca és társai dzsungelbe, ott szarnak rád, hogy te vagy a jó. Ezért nem járok suliba se motorral... rájöttem napközben.
A legjobban ma a szőkeség tetszett a Q nem tudom hanyassal telefon nyomkodás közben lazán kanyarodik át a villamos síneken, körbe se nézett, az ilyeneket én nem értem ezeknek mindig mázlijuk van, ismerősi körben is meg volt nem egy két motoros akiről tudni, hogy nem eszetlenek jól gurulnak, és mégis volt alkalom mikor utassal a póros út meg a szemből átcsúszó autó a 24-esen egy gyönyörű lowsidet eredményezett...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
Ha rendben lesz a vas, akkor megyek én is
Pár alkatrész kell, rendelés alatt vannak
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- E-roller topik
- Anime filmek és sorozatok
- Gumi és felni topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest