- Netflix
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Disney+
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20730 üzenetére
Visszaolvastam picit, korábban csak mobilról dobtam be egy-egy gondolatot...
Szerintem a Multivar körül kell keresni a megoldást. Az ugyanis egy gyorsulásra
hangolt cumó, hogy érezze a "tuner", hogy harap a masinája. Szóval abszolút jó,
seggbe-rúgós érzés (ahogy írod, megy, mint a mérgezett egér), DE elképzelhető,
hogy adott motoron ezzel a setuppal elfogy az áttétel, és azért van ott a "STOP".Habár 120 és 130 km/h közt nem hatalmas nagy a különbség. A Dr. Pulley azért
nem lenne jó neked, mert a Multivarba nem annyira szeret dolgozni: nekem abba
többször felborult - inkább gyári varióba jó választás. Viszont! Én is tapasztaltam,
hogy a Multivar, a sima görgőivel a közelébe nincs a Pulley + gyári variónak. Már
ami a végsebességet* illeti: szétforgott a motor, és azért lett vége... Valószínűleg
nálatok is ez lesz. Csak fordulatszámmérő híján fülre mondani bármit az merész!Lehet, hogy már túlforog a teljesítménycsúcson, és emiatt nem tud tovább menni.
Rosszabb esetben beletolja a szíjat a deklibe, és az akasztja meg... De ahhoz
már elvetemültebbnek kell lenni: hézagolót kivenni, ha volt, vagy Multivar + Pulley.Csongi gondolatához csak annyit, hogy amikor a Madison vitte a 150-et, hááát...
Soha többet nem mentem vele annyit. Amikor még AndrewTdi-vel jaszkariztunk,
akkor is inkább csak 140 körül volt (gyári setup), de nagyon forgott, és nem való
egy ilyen motornak az a tempó tartósan. És ez 400-as gép, de ennek sem.*: most nem is feltétlenül azt, amit nyélgázon tud, hanem aminél elveszed, mert
érzed, hogy nem lesz jó, esetleg látod a fordulatszámon, hogy már bőven túl van
a csúcson (a gyártó megadja hol a legerősebb a motor): nincs értelme nyektetni.nem szétforogva érte el a 130 at, ott viszont szépen megakadt
Nade, mi akasztotta meg? Nem mindegy... Ha csak ott került egyensúlyba, hogy
a motorerő pont kompenzálja a légellenállást (satöbbit), de amúgy a fordulatszám
fasza, akkor szerintem nem lenne "megakadás" érzésed. De lehet, félreértem.Cygnus sem megakadt 85-nél, hanem nagyon lassan odáig tudott eljutni.
Lejtőn ment többet: holnap kiderül, lesz-e ilyen téren változás.Fordulatszám fülre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ajka és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hegesztés topic
- Xbox Series X|S
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Netflix
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!