Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Micsurin #20730 üzenetére

    Visszaolvastam picit, korábban csak mobilról dobtam be egy-egy gondolatot...:B
    Szerintem a Multivar körül kell keresni a megoldást. Az ugyanis egy gyorsulásra
    hangolt cumó, hogy érezze a "tuner", hogy harap a masinája. Szóval abszolút jó,
    seggbe-rúgós érzés (ahogy írod, megy, mint a mérgezett egér), DE elképzelhető,
    hogy adott motoron ezzel a setuppal elfogy az áttétel, és azért van ott a "STOP".

    Habár 120 és 130 km/h közt nem hatalmas nagy a különbség. A Dr. Pulley azért
    nem lenne jó neked, mert a Multivarba nem annyira szeret dolgozni: nekem abba
    többször felborult - inkább gyári varióba jó választás. Viszont! Én is tapasztaltam,
    hogy a Multivar, a sima görgőivel a közelébe nincs a Pulley + gyári variónak. Már
    ami a végsebességet* illeti: szétforgott a motor, és azért lett vége... Valószínűleg
    nálatok is ez lesz. Csak fordulatszámmérő híján fülre mondani bármit az merész!

    Lehet, hogy már túlforog a teljesítménycsúcson, és emiatt nem tud tovább menni.
    Rosszabb esetben beletolja a szíjat a deklibe, és az akasztja meg...:D De ahhoz
    már elvetemültebbnek kell lenni: hézagolót kivenni, ha volt, vagy Multivar + Pulley.

    Csongi gondolatához csak annyit, hogy amikor a Madison vitte a 150-et, hááát...
    Soha többet nem mentem vele annyit. Amikor még AndrewTdi-vel jaszkariztunk,
    akkor is inkább csak 140 körül volt (gyári setup), de nagyon forgott, és nem való
    egy ilyen motornak az a tempó tartósan. És ez 400-as gép, de ennek sem.:R

    *: most nem is feltétlenül azt, amit nyélgázon tud, hanem aminél elveszed, mert
    érzed, hogy nem lesz jó, esetleg látod a fordulatszámon, hogy már bőven túl van
    a csúcson (a gyártó megadja hol a legerősebb a motor): nincs értelme nyektetni.

    nem szétforogva érte el a 130 at, ott viszont szépen megakadt
    Nade, mi akasztotta meg? Nem mindegy... Ha csak ott került egyensúlyba, hogy
    a motorerő pont kompenzálja a légellenállást (satöbbit), de amúgy a fordulatszám
    fasza, akkor szerintem nem lenne "megakadás" érzésed. De lehet, félreértem.:F

    Cygnus sem megakadt 85-nél, hanem nagyon lassan odáig tudott eljutni.:))
    Lejtőn ment többet: holnap kiderül, lesz-e ilyen téren változás. Fordulatszám fülre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák