Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Micsurin #20773 üzenetére

    Várjál, még mindig a Honda Foresight 250-ről beszélünk?:F Mert nem nagyon
    hiszem, hogy abban Piaggio blokk lenne.:DDD Vagy vica versa az X9-ben Honda...
    Amúgy a végsebesség annyira nem tömegfüggő, inkább a légellenállás korlátoz.

    A csúszó az csúszó-görgő akart lenni (igen, ilyen hülye neve van: sliding roller),
    csak mobilról rövidebben fogalmaztam. Praktikusan nem gurul, hanem csúszik,
    viszont a formája miatt nagyobbat emel, de a súlya miatt nem buta vele a motor.
    Ergo ellentétben egy nehéz "hagyományos" görgővel nem úgy lesz több a vége,
    hogy közben a gyorsulása csigalassúra esik vissza. Vagy fordítva nem úgy lesz
    nagyon dinamikus az elején, hogy aztán hamar elfogy végsebességen, mint egy
    könnyű hagyományos görgővel... Mondjuk Madisonba pont vettem túl könnyűt is
    belőle, de meglepő módon azzal ment legjobban, pedig érzetre túlpörögte magát.

    Gyári varióba én az egyik legjobb tuningnak tartom. Fajlagosan még olcsó is.:K
    Egy variátorcserénél mindenképp: a gond ott szokott kezdődni, amikor a kopott
    gyárit az ember kísérletképpen ha már úgyis cserélni kell, "jobbra" cseréli, pl. a
    Multivar esete. Én is vettem a Madisonba is. Kár volt. Már egy Burgis használja.

    Szerk: Cygnusba konkrétan ilyen ment: 2012/6-10 méretek/darabszám-súly:R

    Szerk2: szíjról jut eszembe a kép még a múlt hétről: ez már azért cserés volt.:DDD

    (Szélességet mondjuk nem mértem rajta, de szerintem már ránézésre kukaérett.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák