-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20778 üzenetére
Ahogy en neztem, ugy van kiszamolva megcsinalva, hogy gyari gorgovel is ossze er a ket tarcsa, de a szijat ki is tolja a peremig.
Konnyebb gorgokkel harabb kifrog nehezebbel lassaban. De az attetellel itt nem lehet jatszani. Rontani lehet rajta .
Vagy gepi munka es leszedni a ket tarcsabol es tengelybol.De pici a tavolsag a tarcsa es a haz kozott.
Kb 5 mm et mertem.
A mallosi utangyartott kulso tarcsa mar beler a deni a rogzitesi pont ontvenyebe. Azt ki kellett csiszolni.
Szoval lehet kuzdeni a 130ert. Megertem, semmi gond vele. Kerdes megeri e ?
Annyira erotlen mar 100-110nel, hogy rohadt sok ido mire kiforogja a vegsebesseget. Nem egy elozesi tartomany .
De hatha osszejon a vege. Szurkolok.
Ora szerint nalam is 120 korul van a vege, a pulinak koszonhetoen 6000rpm alatt marad a fordulat.Mas2: a lehajtasnal ott van a hezagolasi gond is
A tomites vastagsaga hatarozza meg. Pasztaval nem viztos hogy melegen meg van az illesztesi hezag. Kvazi szoros a tengely, melegszik, es fogja a motort.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep