Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Micsurin #20786 üzenetére

    Ne vedd okoskodásnak, de ha variót akarsz hangolni, legyen fordulatszámmérőd.
    (Akár úgy, hogy gyári, mint a 250-es Maján, vagy pl. egy Koso, mint a 180-ason.)

    Madisonon volt gyárilag is a fedkompban, de borzasztóan lassú "átlagolós". Max.
    az alapjárat mérésére jó, meg pont végsebességnél, minden másra "alkalmatlan".
    (Értsd egy gázfröccsöt észre sem vesz, mert kiátlagolja: nem egy mutatós cucc.)

    MÁS: Cygnusban az új akksi szuper, pöcc-röff, remélem megtartja jó szokását.:D

    MÁS2: Madisonnal haladtam kicsit, délután. Meg este. Majdnem mostanáig, LOL.
    Szóval sikerült végre belevernem a főtengely-szimeringet "célszerszámmal" (32-es
    lefűrészelt végű lefolyócső + egy 40-es, hasonló idom), ennek örömére visszament
    a varió, és a kuplung. Ja, előtte persze össze kellett rakni a véglehajtást, ott is két
    darab szimering volt cserés, de az nem volt ilyen trükkös, mint a főtengelynél.:R

    Holnap hajtóműolaj töltés, hajtás véglegesítése, aztán jöhet a benzin-levegő kör.:DDD
    Ha eljutnék odáig, hogy röffenthető, akkor melegítés után olajcsere, gyertyakép, ill.
    gyertyacsere, aztán már csak össze kell rakni és levizsgáztatni: jöhet a tavasz.:D

    Szerk: mondanom sem kell, hogy a varió alatti távtartó fordítva volt benne.:))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák