- Mikrotik routerek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Gaboman #21974 üzenetére
de helyzete nem javult egészen 160-ig, addig sem ért utol.
Továbbra sem jó az összehasonlítási alap, ez így semmit nem jelent a két
motor viszonylatában. A CBF-en a pilóta bal lábában van a váltó, az SW-n
meg már a műhelyben eldőlt, hogy mit fog csinálni nyélre. Egyet nem tud:
nyomatékgyorsulást. Mondhatnám, hogy már a gyárban eldőlt a setup, de
mivel mindenféle aftermarket varió/súly kapható, cserélheted magadnak is,
HA a gyáritól eltérő karakterisztikát szeretnél. Ahogy előttem írták, biztos,
hogy nagyon jól megy így is, tiszta sor... Ám az is biztos, hogy ki lehetne
belőle még hozni többet is, hiszen gyárilag csak nyomatékcsúcsig hagyja
felpörögni, pedig ha feljebb hagyná, teljesítménycsúcsig, jobban gyorsulna.
Cserébe természetesen nőne a fogyasztás, esetleg motorkopás stb.Ilyen szempontból a 650-es Burgi az érdekes állatfaj a SECVT-vel. Elvileg
meg tudod csinálni, hogy felkapcsolod vmi jó magas fokozatba, és onnan
nyelezed le. Nem tudom, hagyja-e ezt az elektronika. De az alap, hogy a
normál üzemmódban lomhább, "Power" módban meg erősebb, és a kettő
közt nagyjából az az eltérés, mint egy hagyományos variónál a gyári súly
és a megfelelően kiválasztott, könnyebb súly közt. A probléma, hogy egy
súlycserét csak műhelyben állva tudsz megcsinálni, az ilyen a E-CVT-vel
menet közben is tudod optimalizálni a fogyasztást/teljesítményt/mire kell.És akkor visszakanyarodva a CBF-re. Mindegy, hogy 160-nál már 8500-at
forog: ha el is éri a 160-at, még mindig pontosan ugyanakkora hátrányban
van (távolságra), ahhoz, hogy utolérjen, konkrétan jóval gyorsabban is kell
mennie, ha viszont ezek a feltételek, akkor kijöhet, hogy jé, "gyengébb"...
Pedig valójában, ha a bal lábával visszarúg kettőt (vagy többet), s legalább
nyomatékmaximumig hagyja pörögni mint a CVT, akkor fordul a kocka, és
állva hagy, mivel jóval könnyebb vas. Egyáltalán nem életszerű, hogy nagy
fokozatban nyelezgeti és aztán csodálkozik, hogy nem történik semmi.Viszont a konklúzióddal teljesen egyetértek: épeszűekkel túrázva biztosan
nem kell egy nagyköbcentis fotelrobogónak "szégyenkeznie". Erős, gyors,
kényelmes! (El tudok képzelni olyan száguldást, amiben már nem partner,
de az nem is igazán való közútra: pl. a 270-nel lángosért sztori a minap...)Szerk: nekem most fog elkopni a Power Pure, de inkább váltok másra...
Nem volt rossz, összességében, de pl. a felfestésekre igen háklis, amiből
meg sok van Budapesten. Szóval nekem a City Grip, vagy valami tök más
jobb lesz. (Sajna elég fura a Madison kerékmérete, nincs nagy választék.)nem forog-e sokat a 300-ashoz képest
Burt1793: nincs fordulatszámmérő egyiken se, erre honnan válaszoljon?
Más a hangja? Az ziher. De hogy mennyit forog a rosseb se tudja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen