Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Gaboman #21974 üzenetére

    de helyzete nem javult egészen 160-ig, addig sem ért utol.
    Továbbra sem jó az összehasonlítási alap, ez így semmit nem jelent a két
    motor viszonylatában. A CBF-en a pilóta bal lábában van a váltó, az SW-n
    meg már a műhelyben eldőlt, hogy mit fog csinálni nyélre. Egyet nem tud:
    nyomatékgyorsulást. Mondhatnám, hogy már a gyárban eldőlt a setup, de
    mivel mindenféle aftermarket varió/súly kapható, cserélheted magadnak is,
    HA a gyáritól eltérő karakterisztikát szeretnél. Ahogy előttem írták, biztos,
    hogy nagyon jól megy így is, tiszta sor... Ám az is biztos, hogy ki lehetne
    belőle még hozni többet is, hiszen gyárilag csak nyomatékcsúcsig hagyja
    felpörögni, pedig ha feljebb hagyná, teljesítménycsúcsig, jobban gyorsulna.
    Cserébe természetesen nőne a fogyasztás, esetleg motorkopás stb.:R

    Ilyen szempontból a 650-es Burgi az érdekes állatfaj a SECVT-vel. Elvileg
    meg tudod csinálni, hogy felkapcsolod vmi jó magas fokozatba, és onnan
    nyelezed le. Nem tudom, hagyja-e ezt az elektronika. De az alap, hogy a
    normál üzemmódban lomhább, "Power" módban meg erősebb, és a kettő
    közt nagyjából az az eltérés, mint egy hagyományos variónál a gyári súly
    és a megfelelően kiválasztott, könnyebb súly közt. A probléma, hogy egy
    súlycserét csak műhelyben állva tudsz megcsinálni, az ilyen a E-CVT-vel
    menet közben is tudod optimalizálni a fogyasztást/teljesítményt/mire kell.

    És akkor visszakanyarodva a CBF-re. Mindegy, hogy 160-nál már 8500-at
    forog: ha el is éri a 160-at, még mindig pontosan ugyanakkora hátrányban
    van (távolságra), ahhoz, hogy utolérjen, konkrétan jóval gyorsabban is kell
    mennie, ha viszont ezek a feltételek, akkor kijöhet, hogy jé, "gyengébb"...
    Pedig valójában, ha a bal lábával visszarúg kettőt (vagy többet), s legalább
    nyomatékmaximumig hagyja pörögni mint a CVT, akkor fordul a kocka, és
    állva hagy, mivel jóval könnyebb vas. Egyáltalán nem életszerű, hogy nagy
    fokozatban nyelezgeti és aztán csodálkozik, hogy nem történik semmi.:N

    Viszont a konklúzióddal teljesen egyetértek: épeszűekkel túrázva biztosan
    nem kell egy nagyköbcentis fotelrobogónak "szégyenkeznie". Erős, gyors,
    kényelmes! (El tudok képzelni olyan száguldást, amiben már nem partner,
    de az nem is igazán való közútra: pl. a 270-nel lángosért sztori a minap...)

    Szerk: nekem most fog elkopni a Power Pure, de inkább váltok másra...:B
    Nem volt rossz, összességében, de pl. a felfestésekre igen háklis, amiből
    meg sok van Budapesten. Szóval nekem a City Grip, vagy valami tök más
    jobb lesz. (Sajna elég fura a Madison kerékmérete, nincs nagy választék.)

    nem forog-e sokat a 300-ashoz képest
    Burt1793: nincs fordulatszámmérő egyiken se, erre honnan válaszoljon?:D
    Más a hangja? Az ziher. De hogy mennyit forog a rosseb se tudja.:))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák