-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3525 üzenetére
Nekem 400-as Madisonom van: méretileg az sem egy matyóhímzés.
A 250-es csak és kizárólag a blokkban különbözik. A kasztni ugyanaz.
Ha gondolod, hogy üléspróbáznád, tőlem mehet. Kétszemélyezni még
szép, hogy lehet vele (kényelmes nagy batár), bár nem árt, ha nem fos
a teleszkópod, mint nekem volt - mert úgy majdnem ledobtam az utast.
Amióta új telóm van hátul, ég és föld a motor. Jövő héten elől újítják fel.250-es Maján még csak egyszer ültem: jó kis futármotor. Jó alacsony:
kényelmes. Lehet a foteljában üldögélni órákat. Azt mondják.
180-as Majám is van, az teljesen más. Kétszemélyre már neccesebb,
meg országúton is 90 körül tudsz csak menni és kakukk. (Úgy értem,
onnan már nem nagyon előzöl. Megy többet, de akkor már pörög, sok
neki. Igaz, gyorsulásra hangoltam, pont az állandó városozás miatt...)X9 szép motor. 5 évvel ezelőtt én is olyat szerettem volna. Pirosban...
Meg is volt hozzá az érvrendszerem: azon gondolkodtam, hogy elég-e
a 250-es, vagy legyen egyből 500-as? Végül 125/150-est vettem csak.
És nem X9-et. És nem is akkor. Ember tervez. (Azt mondják, hogy az
elektronikája nem a legmegbízhatóbb. Ki kell fogni, úgy jó lehet az is.)Aztán 4 évvel ezelőtt amikor a SYM "utódját" kerestem, már nekem is
feltűnt, hogy van ilyen, hogy Foresight: szerintem amúgy nem csúnya,
eléggé hajaz a 250-es Majára... (Más kérdés, hogy a csomagtartója
mennyire jó cuccoláshoz, vagy ez mennyire szempont a számodra.)
Új hozzászólás Aktív témák
- eFootball
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xbox Series X|S
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs