Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Hauptmann #3525 üzenetére

    Nekem 400-as Madisonom van: méretileg az sem egy matyóhímzés.:D
    A 250-es csak és kizárólag a blokkban különbözik. A kasztni ugyanaz.
    Ha gondolod, hogy üléspróbáznád, tőlem mehet. Kétszemélyezni még
    szép, hogy lehet vele (kényelmes nagy batár), bár nem árt, ha nem fos
    a teleszkópod, mint nekem volt - mert úgy majdnem ledobtam az utast.
    Amióta új telóm van hátul, ég és föld a motor. Jövő héten elől újítják fel.

    250-es Maján még csak egyszer ültem: jó kis futármotor. Jó alacsony:
    kényelmes. Lehet a foteljában üldögélni órákat. Azt mondják.:))
    180-as Majám is van, az teljesen más. Kétszemélyre már neccesebb,
    meg országúton is 90 körül tudsz csak menni és kakukk. (Úgy értem,
    onnan már nem nagyon előzöl. Megy többet, de akkor már pörög, sok
    neki. Igaz, gyorsulásra hangoltam, pont az állandó városozás miatt...)

    X9 szép motor. 5 évvel ezelőtt én is olyat szerettem volna. Pirosban...
    Meg is volt hozzá az érvrendszerem: azon gondolkodtam, hogy elég-e
    a 250-es, vagy legyen egyből 500-as? Végül 125/150-est vettem csak.
    És nem X9-et. És nem is akkor. Ember tervez. (Azt mondják, hogy az
    elektronikája nem a legmegbízhatóbb. Ki kell fogni, úgy jó lehet az is.)

    Aztán 4 évvel ezelőtt amikor a SYM "utódját" kerestem, már nekem is
    feltűnt, hogy van ilyen, hogy Foresight: szerintem amúgy nem csúnya,
    eléggé hajaz a 250-es Majára...:D (Más kérdés, hogy a csomagtartója
    mennyire jó cuccoláshoz, vagy ez mennyire szempont a számodra.:B)

Új hozzászólás Aktív témák