Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Grillo #3536 üzenetére

    Hát a kecskével mi lesz?:D Sikerült beröffenteni? Nekem kicsit szív(at)ós volt,
    mert ~2 hétig állt a gép... Szerencsére a manuális szívató rendesen dolgozott.
    (Az akkufesze sem volt toppon, 12,2V-ot írt a mérő, az meg már kevés elvileg,
    de azzal nyugtatom magam, hogy nem közvetlen az akkun méri: talán több...)

    A miheztartás végett, nekem is szívja rendesen a dupla xenon. Mikor csak az
    egyik ment (fél trafóm volt csak tesztre pár napig!), majdnem megvolt a 14,4V.
    Viszont a második 35W-os teher mellett 14V-ra is lassan kúszik/töltikézik fel,
    ellenben ha lekapcsolom a teljes világítást 14,5V+ is mérhető.:B Még jó, hogy
    soha nem megyek világítás nélkül. Meg legalább ez is figyelmeztet, ha mégis.

    ---

    Jöttem be melóba, s úgy éreztem, "hazaértem". Na nem a céghez, dehogy!:DD
    Csak a motoron ülve volt más érzés: nekem egy ilyen Madison méretű + erejű
    motor kell. Ezen elférek kényelmesen, kövér gázra meg elindul, mint a disznó!

    Alig várom, hogy az első telót + kormánycsapágyat rendbe rakják a hódok! És
    akkor már csak egy zselés betét kell a seggem alá, és GO! (Qrvajó motor ez.)
    Nem is tudom, hogy kell-e nekem rá a 4Road, de most már mindegy: jön az is.
    Max. hangtompítóval használom, talán karakteresebb lesz, de nem hangosabb.

    Végülis csak ugyanazokat játszottam, mint a Majával: kisplexi, 4Road, xenon...
    Sajnos árban is ugyanaz, szóval lassan már a Madisonnal is a misi környékébe
    csapok, pláne, hogy a fordulatszámmérőt+hőmérőt átkönyveltem a Majáról neki.

Új hozzászólás Aktív témák