Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bogyó bá' #3570 üzenetére

    Az a jó a nagyobb motorokban, hogy analóg rajtuk a gázkar.
    Tehát az elcsukás és a nyélgáz közt vannak még fokozatok,
    amivel kényelmesen lehet haladni, kerekezés/perec nélkül...

    ;]

    Ha "méretileg" nem mersz rá felülni, az más kérdés! Én sem
    mernék felülni az 1000-es Varaderora... De ha az a blokk pl.
    egy Madison magasságú/méretű motorban lenne, simán.:D

    Annyi, hogy akkor kevésbé eszetlenül rángatnám a gázkart:
    a Madison 30 pacija is meg tud tréfálni szarabb aszfalton...
    (Ellenben a Maján egy kezemen meg tudom számolni, hogy
    hányszor csúsztam meg, 4 év alatt, hiába nyeleztem sokat.)

    Kapcsolódva az előző HSZ-hez! Mondhatom, hogy a Maját
    ennyi idő és futott km után már kinőttem. Ez van! Most épp
    Madison a favorit, de néha rajta is örülnék a több erőnek.:B
    Máskor meg örülök, ha hímestojásként kezelve a gázt nem
    lesz perec: vizes fehér aszfalt mint a jég. De első mondatra
    visszatérve: azt mondják ésszel bármit meg lehet ülni.:R
    Szerintem esetedben nincs ezzel gond, annyi "rutinod" meg
    már van, hogy nem hajtanád a (nem véletlen fojtott!) Kawát.

    Szerk: bocs, a GS500-ra írod, hogy fojtott: az meg minek?:DDD
    Kötve hiszem, hogy egy fojtatlan ezredesre ültetik a tanulót!
    Azt még a Safety oktató sem engedte korlátlan jogsisoknak:
    ott már elég komoly nyomatékhegyek vannak. (Tanulónak a
    minimum kell, nem a maximum. Busa turbón sem oktatnak.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák