- Bittorrent topik
- ASUS routerek
- PHP programozás
- WD My Cloud NAS
- JavaScript topic
- Apple TV+
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Milyen NAS-t vegyek?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3570 üzenetére
Az a jó a nagyobb motorokban, hogy analóg rajtuk a gázkar.
Tehát az elcsukás és a nyélgáz közt vannak még fokozatok,
amivel kényelmesen lehet haladni, kerekezés/perec nélkül...Ha "méretileg" nem mersz rá felülni, az más kérdés! Én sem
mernék felülni az 1000-es Varaderora... De ha az a blokk pl.
egy Madison magasságú/méretű motorban lenne, simán.Annyi, hogy akkor kevésbé eszetlenül rángatnám a gázkart:
a Madison 30 pacija is meg tud tréfálni szarabb aszfalton...
(Ellenben a Maján egy kezemen meg tudom számolni, hogy
hányszor csúsztam meg, 4 év alatt, hiába nyeleztem sokat.)Kapcsolódva az előző HSZ-hez! Mondhatom, hogy a Maját
ennyi idő és futott km után már kinőttem. Ez van! Most épp
Madison a favorit, de néha rajta is örülnék a több erőnek.
Máskor meg örülök, ha hímestojásként kezelve a gázt nem
lesz perec: vizes fehér aszfalt mint a jég. De első mondatra
visszatérve: azt mondják ésszel bármit meg lehet ülni.
Szerintem esetedben nincs ezzel gond, annyi "rutinod" meg
már van, hogy nem hajtanád a (nem véletlen fojtott!) Kawát.Szerk: bocs, a GS500-ra írod, hogy fojtott: az meg minek?
Kötve hiszem, hogy egy fojtatlan ezredesre ültetik a tanulót!
Azt még a Safety oktató sem engedte korlátlan jogsisoknak:
ott már elég komoly nyomatékhegyek vannak. (Tanulónak a
minimum kell, nem a maximum. Busa turbón sem oktatnak.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen