- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #5722 üzenetére
Bemásolom Samunak írt privátjaim idevágó részét, mert mint mondtam,
teljesen felesleges erről privátban beszélgetni. A véleményem attól még
nem más, vállalom publicban is. Max. itt lehet vitatkozni is rajta.
Nem tudom, hogy erről a gépről beszélgettek-e, de nem mai csirke...---
"Egyébként nagyon tetszik a Maja, de a Burgman is."
A Burginál erősen évjáratfüggő a kinézet. Az öregebbek elég suták...
És még az olajat is eszik. Nagyjából 2006 körül kezdenek kinézni
valahogy, és talán 2006/2007-es évjárattól szűnt meg az olajzabálás.Amúgy nem rossz gépek azok sem! Nagy Majából csak 2000 utánit,
digitális órásat, dupla lámpásat, nagyobb csomagtartósat vennék.
A régiek nem is néznek ki úgy, és kevésbé praktikusak. Mondjuk az
enyém egész véletlenül 2002-es, szóval ezeket mind tudja...És ahhoz képest baromi jó árban volt, mert simán árulják 350-400-ért.
(Mondta is huszi, hogy tavasszal 380 körül kéne bepróbálkoznom.)Most nézem, hogy került fel 300-ért egy ezüst: túraplexi nem tetszik,
de amúgy lehet, hogy megnézést megér... (Nem vagyok képelemző.)"mi van, ha én azt mondom, hogy nem is vonz annyira a váltogatás?"
Ezt már ezerszer átbeszéltük. Melóba járni tök felesleges váltós motor.
Az jár melóba azzal, akinek nincs másik, és amúgy imád túrázni, és a
váltót rugdosni, meg kihasználni a motoros futóművet: kvázi kényszer...
Ha csak melóba jár, akkor elég egyértelmű, hogy nem vesz sportmotort.
(Kivéve HGabor89. De neki vannak más tervei, mondjuk versenypálya.)Megszámolhatnám a (céges) mélygarázsban a motorokat, hogy mennyi
CVT, mennyi váltós: szerintem nyernének a robogók. Kényelmesebb."én túrára is el tudnék képzelni egy 400-as robogót"
Igen, egy 400-as robogó túrára is teljesen jó. Tapasztalat.
A városban sem esetlen/végülis lehet vele jókat gyorsulgatni.De mondjuk konkrétan a - karbis - Madison városban zabál...
5,5 alatt nem áll meg, az ziher. Túrán benéz 5 alá. Csak ott!
De ha csapatod neki 130-cal, akkor megint csak 5L+ a fogyi.Injektoros Burgman 400 ebben a tekintetben jobb választás:
nagypapisabb, kényelmesebb, lustább/nem sportos robogó.
Pakolni is jobban lehet, akkora csomagtartója van...Ja, és tucatmotor, szóval alkatrészt is inkább kapsz hozzá.
Olyan 600K körül már lehet is őket kapni: 2006 és fiatalabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!