Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz kcsa #8945 üzenetére

    Én még a 2002/2003-as váltásra gondoltam a Restyling lett a kormány-tükrös:
    a Madison 3 a "csokornyakkendős" verzió - a narancs is - nekem nem tetszik.
    Alepvetően a linkelt sárga mocihoz szóltam hozzá, hogy az még a régebbi.:K

    Bejöttem leszedett hasidommal, hogy tudjam mérni a bordák hőmérsékletét...
    Mindkettőt ~53 fokosnak mértem, miközben a blokknál 85 fok volt a "vége".:U
    Nem indult el a venti (egyszer piros lámpánál igen). Viszont a Lágymányosin,
    szabályos 70-nél elszállt a kiegyenlítőtartály takarólemeze. Eltalálta a lábam,
    meg is ijesztett, meg a tükörben láttam, hogy a terelővonalra esve pattog. Na,
    visszamentem érte izibe (nem álltam félre rögtön nagy fékkel, mert jöttek), de
    már nem találtam meg. Eszem-faszom megáll... Megcsinálni úgy sem tudom
    a hűtést, nincs otthon műhelyem. Kezd a tököm tele lenni az egésszel...:W
    Átmosni sem tudom a hűtőt, ha esetleg dugulás lenne, víz nincs a garázsban.

    Persze, azóta vannak gondok, amióta megint elkezdtem aktívan írni a topikba:
    szopóroller topik, ez nem kérdés... Szerintem inkább nem írok, mert hiába jön
    jó tanács, hogy mit kéne csinálni, ha nem tudom megcsinálni, vagy csak még
    nagyobb kárt okozok vele. Az a műanyag b*sz is tuti ezért veszett el.:))

    Egyszer majd elviszem szerelőhöz, vagy felgyújtom.:) (Na jó, azt azért nem.)
    Már csak azért sem, mert kb. annyiban van, mint egy új motor lett volna: faxa.
    Amúgy kormos a kipu vége, tehát alapvetően túl van dúsítva. Gondolom azért,
    mert amikor télen tekergettük a karbit, mert nagyon szegény volt (hidegen!), a
    beállítás nem üzemi hőmérsékleten történt - ennek ellenére bele-bele durrog a
    kipuba a féktávok végén alapjárat közelében, kb. 70 fokos motorhőmérsékletig.

    Szar az egész!:C

Új hozzászólás Aktív témák