Új hozzászólás Aktív témák
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Elmeletileg mennie kellene a VoLTE-nek Vodafonos-Netfone elofizeteseknel, par honapja mukodott a sima Vodas SIM kartyamon, de jelenleg a Netfone-osnal meg opciom sincs bekapcsolni.
Kerni kell ezt kulon az ugyfelszolgalaton kulon, mint anno Telenornal, hogy bekapcsoljak?
Koszonom !
-
qltsar
addikt
válasz AnonymusX #1857 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ!
Közben megpróbáltam egy iPhone-ban is, ott látszik az opció, illetve megpróbáltam, hogy ledobja e a telefonom 2/3G-re a a hívást, de nem, szóval az utóbbi pontod lesz nálam.
Telefonkönyvben látszik a "HD" ikon a hívások mellett.
Viszont ettől függetlenül a status bar-on nem jelenik meg a VoLTE, nem csak az opció hiányzik. Hívás közben 4G+-ról levált 4G-re, szóval elvileg működnie kell.
Valószínűleg ismét OnePlus csoda lesz ez .
Valamint az ügyfélszolgálat is megerősítette, hogy be van kapcsolva, de mivel iPhone-nál simán látszik a kapcsoló ez mindegy is.
@MadMancs: Köszi neked is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
MadMancs: Véleményed szeretném kérni az alábbival kapcsolatban.
Én Március 9-én indítottam el a regisztrációt, számhordozásos történet (Yettel), előfizetéses váltás, Március 16-án már a Netfone-os kártyát használtam.
Családban 1 nappal később én regisztráltam be egy úgyszint számhordozásos történetet, Vodafone előfizetésről, Március 10-én.
A mai napig nem indult el a számhordozás. Ma reggel az ügyfélszolgálat azt közölte, hogy még legalább 3 hét amíg végbemegy a folyamat.
Normális, hogy 31 napig tart egy számhordozásos ügyintézés?
Köszönöm !
@trec12: Hotspotoltam pár napja vonatról, működött.
-
qltsar
addikt
válasz MadMancs #1960 üzenetére
Lehet, hogy érdemes lenne belerakni az összefoglalóba a VoLTE-s kavarodás miatt ezt: [link]
Hangsúlyozom, hogy nem "kínai csodákról" van szó egyszer sem, hanem Magyarországon hivatalosan forgalmazott készülékekről, nem ráhekkelt GMS esetén, kínai rendszerrel.
Tört havi számlákkal, hogy operál a szolgáltató? 03.16-tól aktív az előfizetésem, emlékeim szerint 10-én van zárás. Most(anában) kellene látnom a fennáló tartozást, vagy a jövő hónapban 10-én 1.5 havi fizetése lenne esedékes?
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
Március 16-tól él a szerződésem, de nem kaptam számlát, ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy minden hónap 9-10-én érkezik. Rákérdeztem arra is, hogy nem lehet, hogy a törthónap miatt Május 10-i nap környékén fogok inkább 1.5 hónapot fizetni, de azt mondták, hogy nem, bár nem éreztem teljesen magabiztosnak az ügyintézőt.
Van aki hasonlóan tört-hónappal kötött szerződést? Nektek mikor jött az első számla?
@MadMancs szerinted mi a helyzet ilyen esetben, illetve mikor kellene (első) számlát kapnom?
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz MadMancs #2108 üzenetére
Koszonom, a 1.5 havi lebontast azt ertem, csak az nem tiszta, hogy miert fizetnek most aprilisban elore egy havi szamlat, amikor meg lehet osszeg modosito szolgaltatas igenybevetel (pl. SMS nincs a csomagomban, ez felaras). Tehat nekem logikailag, ha nem kuldenek ki szamlat fel honaprol, akkor ugy gondolom, hogy majusban az altalad emlitett idoszakban kellene generalodnia egy masfel havi szamlanak az esetleges marciusi es aprilisi tobbletfogyasztassal egyutt.
A jelenlegi informacio viszont az, hogy elore fizetem a fix havidijat, es a tobbletfogyasztast a kovetkezo honapban az aktualis honap havidijahoz szamoljak hozza.
Jol ertelmezem?
-
qltsar
addikt
válasz 4Grider #2167 üzenetére
Az én számom néhány nap alatt átkerült (Yettel), ezt családon belül intéztem valakinek, de ez a közel 40 nap eléggé aggasztó, és nincs kedvem hetente 15 percet azzal eltölteni, hogy 15 perc várakozás után az ügyfélszolgálaton annyit közöljenek, hogy még mindig várjak, de nem tudják meddig.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz MadMancs #2210 üzenetére
Alapból a "hajadra kenheted" az 5G-t. Igazából mire is használsz ekkora sebességet mobiltelefonon alapból, ezért is "engedtem" el nagyon könnyen, amikor Netfone-ra váltottam Yettelről.
Budapesti tapasztalataim alapján, XIII, III, V, VI, VII, VIII, IX kerületekben amikor volt lehetőségem lőttem Speedtesteket 5G-n 2022, és 2023-ban. Az 5G képes mobilok nagyobb elterjedése óta rendre lelassult a Yettel hálózata 5Gn, néhány kivétel esetén szinte mindig nagyobb sebességet mértem a Yettel saját hálózatán 4G/"4G+" hálózatokon, mint 5G-n...és nem, nem béna a telefonom, volt szerencsém Snapdragonos, Exynosos és Bionicos készülékkel is kipróbálni. Latency értékekben (pedig ebben is előnyben kellene lennie az 5G-nek) mindig nagyobb volt 5G-n, mint 4G-n az ehhez hozzáadódó akkumulátor fogyasztásról pedig ne is beszéljünk.
Térerő szempontjából jelenleg annyit tudok nyilatkozni, nem nagyvárosi szempontból, hogy: nyugatdunántúlról utazva Budapestre ugyanolyan hulladék a Voda, Yettel és Telekom térereje bizonyos helyeken, mint bármelyik másiké. Az esetek 90%-ban ugyanott dobják el a térerőt / mobilinternetet. A maradék 10%-ban, valamelyik jobban teljesít a másikhoz képest.
Isten ments, hogy a Netfone-t védjem, megvannak így ~1 hónap után a pozitív és negatív (i.e.: 40 napja tartó számhordozás, "előreszámlázás") véleményem is, de a Yettel saját tapasztalatim alapján átlagban rosszabbul teljesített, platformtól függetlenül, mint a másik kettő hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz Áfonyabokor #2296 üzenetére
Totálisan ugyanez a helyzet nálam. Saját számom Yetteltől 3 nap alatt a webes regisztrációt követően megvolt, másik Vodafonos számhordozás családon belül Március 10 óta "folyamatban van".
-
qltsar
addikt
Hihetetlen, de ma elvileg elküldték a SIM kártyát, tehát így ~50 nap után meglesz a SIM kártya, pár nap múlva pedig az átállás.
Többen említettétek a kötbér fizetést, ennek, hogy lehet, vagy érdemes e utána menni?
Elég erős, hogy közel 2 hónap alatt sikerül(t) egy számhordozás.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz AnonymusX #2316 üzenetére
Köszönöm az infokat!
A turpisság ott lesz, hogy definiáld a "késedelmes" számhordozást.
@MadMancs: Még nem ment végbe a teljes számhordozás, úton van a SIM kártya, sacc/kb. 53 nap lesz a számhordozás végbemenetele. Tudsz esetleg ezzel kapcsolatban információkat adni, akár privátban? ÁSZF-ben nem találtam erre vonatkozó részt, hogy mi minősül "késedelmesnek", de úgy gondolom, hogy az említett esetnek bőven a maximális összegű késedelmes számhordozás kategóriába kellene esnie.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz 4Grider #2394 üzenetére
Ne értsd félre, nem cseledzseltem, de NMHH szerint:
"Ha igényünket adott munkanapon délután 4 óráig bejelentjük, az átvevő szolgáltató még aznap este 8 óráig köteles értesíteni erről az átadó szolgáltatót."Tehát az általam említett napok számán nem változtat.
Az email-t a Netfone-nak már bekészítettem, miután ma este végbemegy a számhordozás el is küldöm.
Kíváncsi leszek, hogy mit mondanak, illetve mit szólnak a kötbéres történethez, valamint, hogy ki hibázott szerintük.
[ Szerkesztve ]
-
-
qltsar
addikt
válasz INGJOKE #2566 üzenetére
iPhone-ba, ha belerakod tudod kapcsolni a VoLTE-t? Nálam lehet, szintén Budapest.
Anno megnéztem, mert a fő telefonom ami Androidos a statusbar-on nem mutatja, hogy van VoLTE, de egyszerű ezt tesztelni.
Itt írtam róla, hogy, hogyan lehet megnézni pontosan: [link]
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
Ha valóban levált 2G-re hívás közben, akkor tényleg nincs, pedig állítólag mindenkineél alapból be van kapcsolva a VoLTE.
Nálam pl. nem jelzi, de IMS Registration-nél ott a status, meg nem is vált le 2G-re hívás közben, azt meg megértem, hogy rohadt idegesítő, főleg a minőségromlás miatt.
@MadMancs: Panaszlevélre van belső szabályzat, hogy mennyi idő alatt kell reagálnia az ügyfélszolgálatnak? (Késedelmes számhordozásos - kötbér fizetéses történet.)
18 napja küldtem nekik az első email-t. Talán még a jövő hetet végigvárom, utána arra gondoltam, hogy békéltető testületnek forwardolom egy rövid leírással, CCzve a Netfone-t.Vagy esetleg süllyedjek le óvodás módjára, és minden nap toljak egy reply-t az eredeti emailemre, hogy mi a helyzet, mert már XY napja nem válaszoltatok - ezt hetente megtettem érthető módon -.
Van esetleg javaslatod?
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
@MadMancs: Telefont váltottam, de nem tudtam belépni sem az alkalmazásba, sem gépen a weboldalra, majd néhány rossz próbálkozás után "a felhasználónév felfüggesztve".
Elég fura, hogy nincs egy alap elfelejtett jelszó / jelszócsere szolgáltatás. Mit lehet tenni ilyenkor?
Köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz DanielKaiser #3065 üzenetére
Nálam ott az opció a Roaming alatt, "Inaktív" állapotban alaphelyzetben.
Nemzetközi hívástiltás:
"Ha a szolgáltatás aktív, akkor a mobiltelefonról NEM lehet nemzetközi telefon hívást kezdeményezni."
-
qltsar
addikt
válasz MadMancs #3084 üzenetére
Most már nem foghatod rám, hogy kínai vacak telefonom van !
"Nekem mindig is választható volt. S21 ultra."
Nálam nem."Nem másik simet nézted? Mindig csak annál a simmel választható ki amelyiken az adatkapcsolat aktív. Másikkal értelem szerűen nem."
Ezt most akkor meg is cáfolom, egyrészt WiFin vagyok, másrészt a Netfone-os adatkapcsolat az alapértelmezett, de megnéztem direkt. Másik kártya Telekom, ugyanúgy ki tudom választani az 5G auto opciót, ha a Netfone SIM-en van az aktív mobilinternet.
Lehet, hogy ez amit írsz az Exynosos csodamodem hozadéka, hogy nem lehet egyszerre két 5G-Auto hálózatot kiválasztani , vagy csak szimplán félreértettél.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
@Madmancs:
Van lehetőség arra, hogy váltson valaki Telekomos Netfone tarifából Vodafoneos Netfone csomagba? -
qltsar
addikt
@Madmancs: Továbbra sem válaszoltak a levelemre az ügyfélnek (családtag), akinek a késedelmes számhordozása volt.
Május 4-én küldtem az email-t nekik eredetileg, több follow up reply-al, hogy mégis mi a helyzet hetente, eléggé unalmas, és vicckategória ez már, illetve elfogadhatatlan, hogy egy ~60 napos számhorozásra még rálimbóznak egy 40+ napos nem válaszoltást folyamatos noszogatásra sem.
Nevetséges...
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
Nalam a Lehel teri Pennyben konkretan nincs halozat, Telekom vigan elvan. Azert is erthetetlen, mert a metroszinten minden szolgaltatonak jelerositoi vannak kiepitve, ezert (is) van a metro vonalakon normalis 4G lefedettseg.
Idokep, met.hu tegnap osszeomlottak. Epp az autopalyan voltunk, amikor elert minket, aztan a veszvillogozas kozben probaltam en is egy radarkepet keresni. Nem Netfone hiba volt kivetelesen, hanem nem birtak az oldalak a sok felhasznalot.
-
qltsar
addikt
A mobilinternet forgalom szamlalo csak nalam nem mukodik?
Azt jelzi, hogy nincs fogyasztasom a honapban, pedig volt rendesen.
-
qltsar
addikt
Koszi mindkettotoknek, eszembe sem jutott telefonvaltas utan, hogy be kell allitani...mivel volt mobilinternetem.
Gondolom ilyenkor mar, ha beallitom, csak azt fogja szamlalni amit ezutan fogyasztok, de a kozponti rendszerben szamolta az adatkeret fogyasztast?
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
Ugyanez volt nalam, erdemes ranezni. Telefonvaltas utan - mivel mukodott - eszembe sem jutott valtoztatni manualisan az APN-t.
Bar "macera", de ennyi kenyelmetlenseg ugy gondolom, hogy belefer a kedvezo arert.
...es ezt ugy mondom, hogy valoszinuleg par het mulva inditom a Bekeltetotestuletes eljarast csaladtagommal tortent Netfone-os kesedelmes szamhordozas miatt, szoval nem hibatlan az egesz .
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 16GB, 1TB SSD, Win11
- FSP Hyper 80+ Pro 700W (9PA7008801) - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen