- Gmail
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- VPN topic
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsip
addikt
válasz alaves #87499 üzenetére
Dunavirag u. irodába bemegy az illető, és mi lesz? Ha a földszinti irodaház üzemeltetői recepciósoknál fel is engedik (de esélyes h. meg van nekik mondva h. a lakossági panaszos hülyéket küldjék el, 6 évig jártam oda egy másik céghez melózni), akkor van ott egy emeleti samsung recepciós. Akkor az küldi el, mondván ez nem a lakossági ügyfélszolgálat. Ha nekiáll fegyverrel fenyegetőzni, akkor talán majd jön valaki.
Nagy embert ilyen helyen biztos nem fognak neki hozni, a recepciósnak is el van magyarázva h. nem fogja kiadni senki vezetőségi elérhetőségét. Meg aztán esélyes h. pont aznap pont abban az órában bent sincs egy nagyember sem. Vagy nyaral v. hasonló. Oszt emberünk csak hülyét csinált magából. Még nézőközönsége sem lesz, mert az emeleten csak a samsung van, senki más nem fogja látni az örjöngését h. ő egy felháborodott kuncsaft.[ Szerkesztve ]
-
-
Celtis
veterán
válasz phranxinatra #87478 üzenetére
Na kezdődik. Pedig felmerült, hogy a samsung az OLED-jeit prémium terméknek tekinti és hasonló szintű támogatást nyújt majd mind az LG.
Remélhetőleg az Euronics segíteni fog, a probléma megoldásában, de ha egy mód van rá, akkor szerezd vissza a pénzt és felejtsd el ezt a márkát.
-
alaves
addikt
válasz ricsip #87501 üzenetére
Ügyeletes vezető (helyettes) mindig kell, hogy legyen, ha éppen nem tudja fogadni, akkor időpontot kell kérni, amely alapján mindenképpen létre kell jönni a személyes találkozónak az esettel összefüggésben jog- és hatáskörrel rendelkező vezetővel.
Azt értem, hogy a TV-k zömét még mindig a Samsung értékesíti, de akkor sem tehetnek meg ilyesmit.
Az egy külön pert érdemelne, hogy különböző multinacionális vállalatok, bankok stb. magyarországi vezetőit nagyon nehéz elérni.Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
válasz Celtis #87502 üzenetére
Az Euronics csak akkor tud segíteni, ha van olyan kapcsolata Samsung-al, amely ezt lehetővé teszi, pl. csereutalvány alapján visszakapja a pénzt a Samsung-tól, amelyet vissza tud adni a vásárlónak. Ha a gyártótól nem kapja vissza a pénzt és visszaadná a vásárlónak az összeget, mit csinálna egy hibás készülékkel.
A nyugati civilizációban a szóban forgó eset kapcsán az a gyakorlat, hogy a gyártó illetékese felhívja a vásárlót, elnézést kér az eddig okozott kellemetlenségért és felajánlja az azonnali pénz visszafizetést vagy a cserét.Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Celtis
veterán
válasz alaves #87504 üzenetére
Az Euronics a saját döntése alapján is visszaveheti a készüléket, aztán majd elintézi a beszállítóval.
Másfelől pedig egy fogyasztó vásárolt teljes áron egy tv készüléket törvény szerinti 3 év jótállással. Ne kelljen már bíróságra mászkálnia, hogy a két hónap után bedöglött készülékkel legyen valami, amíg a kereskedő és a gyártó egymásra mutogat.Amúgy biztos vagyok benne, hogy az Euronics ezt meg fogja oldani a görény samsungtól függetlenül is.
A tanulság pedig, hogy samsung tv-t nem veszünk. -
wallace 234
őstag
válasz alaves #87504 üzenetére
Eleve ott kezdődik a probléma, hogy nem Samsung garanciát adtak, euronics garancia papírt kapott. Így kérdéses milyen a Samsung kapcsolata az euronics-csal. Valószínűleg azért dobja vissza a Samsung, bár lehetne jó fej és elfogadná. LG nél már volt példa, hogy elfogadták a bolti garanciát!
-
RazoR
veterán
LG C1 pár napja frissült és azóta nem működik a PLex app, de ami még furább, hogy az Apps app sem indul el, fekete kép majd egy hibaüzenet. Valaki találkozott hasonlóval, valami megoldás? Köszi!
-
alaves
addikt
válasz wallace 234 #87506 üzenetére
Igen, így van, már alapból ennek a problémának sem kellett volna előállnia. A garancia papír egy dolog. A számla a döntő, amely alapján az értéknek megfelelően 3 év gyári garancia törvényesen jár.
(Egy pozitív példa: a Philips hozzáállása ismerősöm garanciális meghibásodott 804-ese kapcsán: "Természetesen csereutalványt adunk, mert nem áll módunkban kockáztatni azt, hogy a következő TV vásárlásakor ne Philips terméket válasszon")Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
Egyébként nem használom, de telepítve elindul a Plex app (2022.07.04. az utolsó verzió).
Távolítsd el az app-ot, memória-optimalizálót futtasd, 'Gyors indítás+: ki', 2 perces áramtalanítás. Végső esetben 'Visszaállítás az alapbeállításra'.[ Szerkesztve ]
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Celtis
veterán
válasz wallace 234 #87506 üzenetére
Attól, hogy egy bolt saját jótállási jegyte állít ki, az nem jelenti, hogy nem gyári a garancia. Rá van írva a javításra kötelezett szerviz elérhetősége. Csodálkoznék, ha másmilyet adtak volna, mint a nem kiállított tv-khez.
Az elutasítás oka sem a jótállási jegy volt. -
zozika84
őstag
válasz Pro Koryak #87475 üzenetére
Pedig látod, hogy van. A kiállított darabok a legtöbb gyártónál mostohagyerekként vannak kezelve, mivel nem épp a rendeltetésszerű és-vagy otthoni körülmények közötti használat jellemző rájuk
[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
wallace 234
őstag
-
Pro Koryak
addikt
válasz zozika84 #87511 üzenetére
Törvényileg nincs ilyen nálunk és ez a lényeg! Te vettél egy tévét, hivatalos eladótól, hivatalos garanciával. Innentől, ha gari időn belül elromlik kötelessége a szerviznek javítani. Szóval olyan nincs, ja de izé ez most nekünk nem tetszik így nem áll módunkban vele foglalkozni.
Egy kivétel, ha benne van a garancia leírásában, kiállított termékekre nem vonatkozik a garancia. Samsungnál van ilyen??? Kétlem.
-
S@c@
őstag
válasz Pro Koryak #87514 üzenetére
A samsungnál a tv-kre és nem csak oledre nagyon gyatra a garancia! Sajnos nekem 2 hónap alatt akarták elismerni egy másik tvnél, hogy hibás, pedig 3 napon belül jeleztem. Azóta inkább fizetek többet, csak legyen jó support és garancia.
-
Celtis
veterán
válasz Pro Koryak #87514 üzenetére
Értékcsökkent termékre lehet korlátozás a jótállás tekintetében. De itt ugye nem értékcsökkent termékről van szó. És a bemutató példány sem jelenti azt, hogy a készülék ettől működésképtelenné válik. Legfeljebb mondjuk egy beégés kapcsán lehetne hivatkozni erre.
Értékcsökkent termékek
Más a jogi helyzet, ha a termék valamely minőségi hibában szenved, és erre való tekintettel kínálja olcsóbban az eladó. A vásárló választására van tehát bízva, hogy a terméket a meglévő hibájával is megvásárolja-e, mivel a termék ezen hibája tekintetében nem illeti meg a jótállási jog. Természetesen nagyon fontos, hogy az eladónak a minőségi hiba eladáskori fennállásáról, azaz az értékcsökkenés okáról írásban kell tájékoztatnia a vásárlót. Az értékesítésre kihelyezett terméken jelezni kell, hogy értékcsökkent termékről van szó. Ezen túl pontosan fel kell tüntetni az értékcsökkenés okát, tehát magát a minőségi hibát, méghozzá a vásárló által egyértelműen értelmezhető, beazonosítható módon. Mivel a későbbi minőségi kifogás érvényesítésének jogszabályi feltétele a vételt igazoló pénzügyi bizonylat megléte, a legcélszerűbb ezen a dokumentumon írásban jelezni a hiba okát. Így a későbbi esetleges minőségi hiba előfordulása esetén egyértelműen meghatározható, hogy a vásárló által jelzett hiba tekintetében a jótállási jog érvényesíthető-e, vagy sem. Továbbá egyértelműen meghatározható, hogy az időközben keletkező hiba ugyanaz-e, mint az, ami már az eladáskor fennállt. Ha ugyanis a minőségi kifogás alapjául szolgáló termékhiba eltér az értékcsökkenés okául jelzett hibától, változatlanul megilleti a vásárlót a teljes jótállási joga.
Tehát még akkor sem lenne igaza a samsungnak, ha értékcsökkentként adták volna el a készüléket. -
zozika84
őstag
válasz Pro Koryak #87514 üzenetére
"9.3 Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik. Nem áll fenn jótállási felelősségünk a háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért, kivéve, ha a használati (kezelési) útmutató szerint a termék üzleti vagy ipari célra is rendeltetésszerűen használható. Üzleti vagy ipari jellegűnek minősül a használat különösen a rendszeres üzletszerű tevékenység keretében való használat esetén, továbbá a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott esetekben, illetve a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott, normál üzemeltetési határértékeket meghaladó használat esetén"
Akár ez is lehet beleállási pontPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Pro Koryak
addikt
válasz zozika84 #87518 üzenetére
"háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért"
Szerintem ez azt jelentené, ha te megveszed és kirakod a boltodba megjelenítőnek egész napos használatra, akár 0-24-ben, állóképek, céges reklám ... stb használatra.
"Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik."
Amúgy baszki a bolt adja el, ők hogyan mutassák be a terméket, ha nem teszik ki a polcra és nem kapcsolják be? Ez a gyártónak is az érdeke, lássák a vásárlók, szem előtt legyen, virítson az arcukba, aztán vegyék meg dögivel!Azért ez a kifogás keresés már az agyf.sz kategória!
Ja ez a Samu oled meg hogyan bizonyítható, hogy 1-2 hónap múlva azért romlott el, mert be volt előtte kapcsolva párszor, akár több órára?
Az meg a másik: "háztartási célú használat" Otthon nem nézheted egész nap, akár 0-24-ben?[ Szerkesztve ]
-
junkpod
nagyúr
válasz wallace 234 #87512 üzenetére
Hát ha az Euronics egy "not for resale" bemutató darabot értékesített az nem a Samsung hibája.
Az áruházi üzemmód folyamatos használata érthetően nem otthoni felhasználás.Box's don't touch!
-
apszi
őstag
válasz junkpod #87520 üzenetére
Viszont otthoni felhasználás alatt ment tönkre.
Egyébként senki nem köteles a szervizbe vinni a tévét. A vásárlás helyén is érvényesíthetők a garanciális jogok. Ha nem történik semmi, vissza kell vinni az üzletbe, oszt csókolom. Oldják meg.
És köszönöm a megerősítést a károsultnak, hogy bármennyire is jó, nem veszek Samu tévét. Pedig már néha megkísértett.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz Pro Koryak #87519 üzenetére
Azért kíváncsi lennék egy hasonlóan értékesített más gyártó esetén miként alakulna ez a story. Bár én sose ugornék bele ilyen kétes kimenetelű vásárlásba. Még +2 év garit is vettem inkább.
-
wallace 234
őstag
válasz junkpod #87520 üzenetére
Érdekes ez a helyzet, mivel a számlára rá írták bemutató termék, azt nemértem minek írták rá? Ha nem is adták olcsóbban? Samsung engedte ezt a fajta árusítást? Egy bemutatót terméket így eladni. Egy biztos nem korrekt az egész! Kíváncsi leszek az euronics miképp fogja ezt intézni.
-
félisten
válasz bigdigit #87522 üzenetére
Philipsről írtam régebben erről: [link]
Akkor egy beégéses meghibásodásuk volt eddig az is ilyen kiállított példány volt, mint ez a samu. Megoldották. Egyéni elbírálás alapján( Szervíz Kft bírálja el) kb mindent megoldanak Szervíz Kft a szervizük, ugyan az mint LG nél. Egyedül a háznál javítást nem csinálják Philipsnél, ,de futárt küldenek és viszi-hozza ingyen..
Szóval Samunak ezt meg kellene oldania szerintem fel kellene venni velük a kontaktot.Bár párom közel 400 ezres csúcs telefonjával is amit műveltek, végén majd nem nekünk kellett bocsánatot kéni amiért elromlott. faszi problémája az volt hogy minek egy telefonra zseblámpa app, ezek miatt a " szarok" miatt mennek tönkre a telefonok. Hozzá kell tennem hogy recsegett a hangszoró, ez volt a hibajelenség. Szóval ez volt az utolsó teló tőlük, meg a Telekomtól is.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szkutyi
őstag
LG hogy kezeli garanciával a beégést? Olvastam mostani Evo paneleket 5év gari van...
Vagy ahogy ki mondom telefonba hogy be van égve, elhajtanak? -
phranxinatra
aktív tag
Köszi mindenkinek a válaszokat. Én úgy gondolom, hogy ezt az Euronics-szal kell lemeccselnem, tőlük vettem a tévét, ők a felelősek a garanciáért.
-
wallace 234
őstag
válasz phranxinatra #87532 üzenetére
Igen így van! Mivel ők adták a garanciát! Az, hogy a Samsunggal, hogy játsszák le az már az ő dolguk! Remélem sikerül minél hamarabb! Kitartást!
-
Mosqu!to
addikt
Sok helyen azt találom, hogy az LG G2 AX wifit kapott, de az istennek nem tudom 230-250 Mbit fölé nyomni a böngészős speedtestet és a netflix hálózatellenőrzését, pedig mellette ül az AX-es ASUS router és más eszközökön ennek a sebességnek a többszörösét kapja wifin.
Ennyit tud ez a HW vagy valami nem oké? Nem mintha lenne tartalom, amivel ezt kiakasztom, de örülnék, ha feljebb tudnám tornászni
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Lujo123
junior tag
válasz alaves #87508 üzenetére
Nem értem miért éri meg szívatni a gyártónak az ügyfelet. Ha megteszi, akkor elveszt legalább 1 ügyfelet a jövőben, de lehet többet mert a rossz hír terjed ismerős körben, fórumon, stb. Ha meg szó nélkül cserél/javít, mert ugye neki a költsége jóval kisebb, akkor megtart egy ügyfelet és újakat nyerhet. Ehelyett megy az ügyfél szívatása, a marketing osztály meg súlyos pénzeket költ el reklámra, hogy ügyfeleket nyerjen. Lehet a marketing költségek 1%-ból meg tudná oldani ezeket... Ezt most általánosan, gyártótól és terméktől
függetlenül mondom és nem értem ez miért jó nekik. -
blakey
titán
válasz szkutyi #87539 üzenetére
Attól, hogy a TV mellett van a router, a sebesség nem lesz jobb, mintha 5 m-re lenne. A TV elektronikai eszköz, komoly alkatrészekkel, árnyékolással, ebből kifolyólag erősen zavarhatja a vezetéknélküli kapcsolatot, jobb ha a router távolabb van a TV-től.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Borisz76
veterán
válasz blakey #87542 üzenetére
Így van.
Nem feltétlen a távolság a gond.
Mert mindegy, hogy 1 méter vagy 5 méter.....
( Azért ne legyen 15-20 méterre 2-3 fal mögött mert az már jelentős.)
Inkább az, hogy a TV készülékhez képest hol van a forrás....azaz előtte , oldalt ...esetleg mögötte ?
Ezzel lehet játszani esetleg, ha a router kábelezése engedi.
De a wifi az mindig is ilyen volt és ilyen lesz....azaz a környezeti változók nagyban befolyásolják.
Sokkal stabilabb a vezetékes kapcsolat...amit én magam is preferálok , mert mindent amin van LAN csatlakozó azt vezetékkel kötök a routerre.
Sajnos a TV gyártók nem haladnak a korral és minden készülék Fast Ethernet ( 10/100 ) csatlakozókkal van szerelve.
Bár igaz, hogy FHD felbontású és alacsonyabb bitrátájú 4K-s anyagok is átmennek ezen is !
Gond esetleg a MAGAS bitrátájú 4K-s anyagokkal lehetnek....na meg azzal, hogy a TV milyen formátumokat és kódolást támogat.Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html
-
blakey
titán
válasz morfondőr #87544 üzenetére
10 millió darabnál már 10 millió dollárt. Ne egyéként, hanem cégként, milliós nagyságrendekben gondolkodjak, neked 1 dollár, a cégnek több millió.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
wallace 234
őstag
válasz Lujo123 #87541 üzenetére
A gyártók ma már nem az ügyfelekért küzdenek, hanem a részvényesekért. Igaz a rossz hír jobban terjed és ha sok ügyfél panasz előbb utóbb a részvényesekhez jut! A lényeg, hogy nem egyszerű a piac. Egy ügyfél vissza dobása nem tétel nekik. Annyit nem veszít, hogy ne érje meg neki ez. Ha milliós tétel van akkor kénytelen lépni. Ahogy pár éve a telefon vissza hívás volt. Az komoly bukta volt a Samsungak. De a részvény piac idővel korrigálta. Kevés gyártó van aki, még oda figyel, hogy a vevőnek jó legyen! Jelenleg az LG aki nagyon oda figyel! A fenti estben a Samsung nem akar sok ilyen ügyletet. Amikor a bolt így ad el egy tvt.
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz blakey #87545 üzenetére
Viszont wifi modulból beleteszik a drágábbat szerintem ott nagyobb az ár különbség mint a lan modulnál.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Tikakukac
titán
válasz wallace 234 #87506 üzenetére
Nem kevés év kisker-nagyker után le sem merem írni mennyi hiba van ezzel az írással.
Maradjunk annyiban, hogy már ott a gond, hogy garijegyet kérnek, mint olyat. Számlád van? Van. Helyesen van kitöltve, adatok rajta? Igen. És itt a sztori vége, jogszabályi kötelezettségeidet teljesítetted. Pont.
Ha az Euronics szürkeimportosan vesz és ad el TV-t, na akkor rinyálhat max a Samu. Viszont mivel ez nem áll meg, ezért hagyjuk már. Irodában is fent van a pokoldrága okostábla és a Samsung gyakorlatilag annyi supportot tud adni mellé, hogy indítsd újra, frissítsd. És vége.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Sorozatok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone-t használók OFF topikja
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen