- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Milyen program, ami...?
- Windows XP
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Bittorrent topik
- Mozilla Thunderbird
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ripla
őstag
Történt valami a Paypallal? Ma be akartam volna lépni, erre a 2 lépéses ellenőrzésnél nem kapok semmilyen sms-t, többszöri próbálkozás után sem. A telefont már újraindítottam, de most várnom kell mert elértem a belépési limitet. Remek, hogy használnám, erre lehal ez a sz*r... pedig semmi nem változott az elmúlt 1 évben, eddig ment, még tegnap is...
Ha egyszer megint hajlandó lesz beengedni, első dolgom lesz a 2 lépéses ellenőrzés kikapcsolása.[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
Az oké, csak bármilyen "beállítások" menü eléréséhez előbb be kéne lépnem, ahhoz meg sms kéne, ami eddig a pillanatig, 2 óra elteltével sem jött meg.
Nagyon hülyén van ez megoldva, akármit szeretnék megnézni, átállítani, átírni, a 2 faktoros belépési sms kell neki, ha meg az nem ér ide, akkor ezen a ponton megállt a rendszer működése... -
Topikgazda
Nem történt semmi, a telefonod nem vette az sms-t spam üzenetnek, mindig ezt kell ellenőrizni elsőként?
A spam szűrő rendszer némileg függetlenül működik a felhasználótól.
Másrészt a telefonszolgáltatód is megtréfálhat mert azért náluk sem 100% állandóan a működés. Ismert probléma a szám hordozott telefonszám esetén a központi adatbázis szinkronizáció nem megfelelő végrehajtása, ami hívás és üzenet megkapás problémát okoz.Ha kikapcsolod akkor is sem tudsz belépni majd egyszerűen, mert akkor is kell hitelesítés amit ők adnak meg belépéskor.
[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
Most megint engedné hogy próbálkozzak a belépéssel, de az sms továbbra sem érkezik meg, és nem is merek újból kódokat kérni, mert megint órákra le fog tiltani, agyf*szt kapok, komolyan... tegnap még használtam és ment, mi változott tegnapról mára? Az égvilágon semmi, tényleg nem értem és rohadt idegesítő... amúgy Telekom és az elmúlt 1 évben semmi probléma nem volt ezzel a belépéssel.
Feltörték volna a fiókomat?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Telefon üzenetkezelés és a spam vagy kéretlen üzenetek téma? Nekem pl engedélyezve van hogy azok is jöhetnek.
Szintén Telekom, de nem hordozott és 3 mp az sms megérkezése, most ebben a pillanatban.
A PayPal fiókodat biztos nem törték fel, remélem nem kértél jelszócserét, mert ahhoz is kell a működő sms rendszer.
De most a +4915735999893 számról jött ami ugye német szám, lehet hogy neked az ilyen tiltva van?[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
Iphone-m van és nem tudom hol lehetne állítani a spam sms-t, Üzeneteken belül nekem nincs ilyen opció, csak Szerkesztés, de azzal csak törölni lehet, fotókat hozzáadni, ilyesmi. Nekem mindig egy 30-as számról jött eddig az sms, 30-555, és az utolsó 4 szám mindig más volt, utána meg Paypal: és itt a kód meg a szöveg, hogy ez a biztonsági kódod, stb.
Nem lehet hogy meghülyült a Paypal? Mondom, tegnap még működött, este 20:38-kor. Ma már nem.
-
Topikgazda
Technika van a háttérben, ami nem mindig működik jól.
Nekem jön a +49-es sms, neked nem. Nem hiszem hogy a rendszerük szelektíven küldené, inkább azt valószínűsítem hogy a fogadás a problémás.
Annyit lehet tenni hogy (hétfőn) felhívni őket hogy kapcsolják ki az sms azonosítást mert valamiért nem kapod meg, ha kikapcsolják akkor pedig átállsz hitelesítő alkalmazásra. Annál csak arra kell figyelni hogy ha újra telepítenéd a telefont azt előtte majd ki kell kikapcsolni.
Most lekértem az április elszámolást, megint +49-es számról jön.[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
Na.
Beszéltem a Telekom egyik alkalmazottjával az oldalukon keresztül a chaten, arra jutottunk hogy próbáljam ki egy másik telefonnal (erre mondjuk gondolhattam volna hamarabb), volt itthon egy régi Androidos mobil, átraktam a sim kártyát, és az Androidos telón azonnal átjött az sms.
Az van amit mondtál, most nekem is +49-es számról jött az üzenet, és valamiért az Iphone letiltotta, erre mondjuk nem jöttünk rá hogy miért.
Szóval kikapcsoltam a 2 lépéses bejelentkezést és bekapcsoltam a FaceID-t, szóval ha gépen keresztül akarok vagy akar bárki belépni, akkor azt előbb le kell okézni a mobilomon, amit csak a FaceID-val fogad el. Ezt mondjuk biztonságosabbnak is tartom, hiszen egy arcot szerintem nehezebb leutánozni, mint egy 6 jegyű számsort, bár nem értek hozzá, laikusként gondolom így.
Úgyhogy akkor megoldódott.
Köszi a tippeket neked is. -
Met
nagyúr
Azt a 6 jegyű számsor az alkalmazásban (telefonos vagy pc-s) generálódik és csak x ideig él.
ha letelt az idő, generál másikat.
Mivel mail címhez van kötve a kód generálás, nem sokra mennék az én generált kódommal a Te PP accountodnál a belépéskor.
FaceID-hoz nem értek, nyomtass az arcodról egy méretarányos képet és tedd a telefon elé mit csinál"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
ripla
őstag
Ez oké, de az volt a baj ha visszaolvasol, hogy nem jöttek meg nekem az sms-ek amiket küldött a Paypal, és mint kiderült, a telefonom egyszerűen letiltotta a +49-es számról érkező üzeneteket, amire a mai napig nem jöttem rá miért. És ezen a ponton így megállt a rendszer működése, hiszen bármilyen beállításhoz szeretnék hozzáférni ahhoz előbb be kéne lépnem, de sms nélkül nem lehetett. Ezért kellett áttenni az Androidosba a sim kártyát, úgy működött.
Szóval jó hülyén van ez így megoldva, bármilyen okból nem kapsz sms-t, akár más okból is, pl. elhagyod vagy ellopják a telefont, vagy esetemben az Andoidos telefon is letiltotta volna a +49-es számról az sms-t, akkor ott a vége. Legalább felkínálna ilyenkor más belépési módokat, de még az sincs.FaceID meg annyi, hogyha nem ismeri fel az arcomat, akkor nem enged be, második próbálkozás után kéri a telefonom belépési kódját. Arc nyomtatással most nem szórakoznék, örülök hogy sikerült megoldanom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Egy apró kiegészítés.
Megfelelően van megoldva a PayPal-nál a belépési biztonsági rész és nem hülyén. Van másodlagos belépési beállítás, másik telefonszám is megadható másodlagos értesítésre, de ahogy írod a telefonod variált a telefonszámmal, nem volt aktiválva a másodlagos lehetőségek közül egyik sem, nem a PayPal okozta neked a gondot, részükről nem volt semmi probléma.
Nem kell nekik minden egyedi, felhasználói oldali problémára megoldást adni, de mindig ott a lehetőség kikapcsoltatni ideiglenesen a védelmi rendszert, új telefonszámot megadni ha a régivel valamiért nem megy a belépés. -
Met
nagyúr
Nem kell visszaolvasnom, emlékszek rá....
A PP a teljesen szabványos, sok más oldalon is alkalmazott lehetőségeket nyújt a belépés biztonságossá tételére.
Nekem is volt olyan hogy nem jöttek meg az sms-ek, aztán pár órával később egymás után megjött mind.
Amikor bejött a Digi, az ő számaikra sem mindig érkeztek meg az sms-ek.
Ha már mindenáron hibáztatni akarsz valakit akkor miért nem az Apple-t célzod meg?
a telefonom egyszerűen letiltotta a +49-es számról érkező üzeneteket
Mert az sms-el kimennek, csak nem kapod meg, miért is nem? Akkor mivel van a probléma?
De legvégső esetben lehet telefonálni a PP-nak és segítenek."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
ripla
őstag
Az tény, hogy valami nem stimmelt, mert nem engedte át a +49-es számokról érkező sms-t, de még az sem biztos hogy a telefon miatt, hanem lehet hogy a Telekom volt a hibás. A lényeg, hogy ezt a részét szerintem sosem tudjuk meg.
A Paypalt csak annyiban hibáztatom, hogy a belépési oldalon szigorúan csak azt a belépési lehetőséget kínálja fel, ami előzőleg be lett állítva. Ezt értem. De mi van akkor, ha az az 1 opció valami miatt nem tud működni, mint tegnap nálam? Mert ezen a ponton megáll a rendszer. Na erre mondom, hogy vészmegoldásként lehetne más opció is a belépéshez, elkerülendő az idegeskedést és a felesleges köröket a megoldás keresésére.[ Szerkesztve ]
-
slice14
veterán
-
ripla
őstag
válasz slice14 #47873 üzenetére
Ez az, hogy ELŐTTE kell beállítani. Utólag viszont kicsit olyan érzésem van, hogyha valamit elfelejtek véletlenül, vagy mert nem értek hozzá, vagy nem vagyok biztos benne, akkor kizárom magam a rendszerből és a rendszer sem közli, hogy "Te, ebbű' baj lesz!".
Mindegy, túlbeszéltük. -
ripla
őstag
Tehát akkor megint ott vagyunk, hogyha nem ért hozzá a user, akkor kizárta magát a rendszerből ami nem kínál fel AZONNALI megoldási lehetőségeket. Ha még angolul sem tud, hogy lebeszélje az ügyfélszolgálattal, akkor ott ette meg a fene az egészet.
Ennyi a problémám az oldallal.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Milyen azonnali megoldási lehetőséget szeretnél egy tudatlan usernek? Én egyet tudok, letiltom az oldalról, mert semmi keresnivalója nincs ott.
De most komolyan, mire gondoltál?Ne haragudj, de nagyon nem értelek. Aki nem tanult meg repülőt vezetni, az ne próbálja meg, de ne a repülőgépgyártóját okolja már azért, mert az istenért nem jön össze neki.
A magyar nem világnyelv, mert nem beszélik sokan, de a PayPal magyar nyelven adja tudtodra a szerződési feltételeket, én ugyan nem használom, de magyar nyelvű a a kezelői felület.
Annyit írnak elő hogy 18 éves és jogképes legyen az aki használja. Azt feltételezik hogy aki regisztrál náluk az már írni-olvasni tud, rendelkezik némi tudással, semmi nem kötelezi őket arra hogy meg is tanítsák használni az oldalukat. Bár az alapfunkciók azért eléggé egyértelműek. -
ripla
őstag
Tökéletesen tudod hogy miről beszélek, kár eljátszani hogy a Paypal a szent és sérthetetlen platform. Minden oldalon léteznek hülyebiztos vészmegoldások a belépéshez, a Paypalnál is, HA előtte beállítod magadnak. Ez itt a probléma, hogy nem magától ajánlja fel. Még egy nyamvadt telefon is képes rá, hogy többféle módot mutasson fel a usernak, ha esetleg nem képes 1 adott módon feloldani a mobilját, arcfelismerés, ujjlenyomat, pin-kód, egyéni azonosító, jelkód, stb.
Na de részemről ezzel befejeztem. -
Topikgazda
A mobiltelefon esetén is előre be kell állítani, ahogy itt is, no mindegy. A lényege az lett volna hogy nem várható el hogy óvodai szintén biztosítsanak dolgokat, amit hiányolsz az azért itt is meg van. Amese szöveg aa PP szent, sérthetetlen fel sem merült, soha nem mondtam ilyet, még ha van aki állandóan ezzel vádol, az az ő gondolata, nem az enyém.
-
Topikgazda
válasz szaboi6512 #47882 üzenetére
Nem értem. Ha nem foglalkozol eladással akkor a bankszámlaszám azért kell hogyha lenne pénz az egyenlegeden, akkor azt ki tudd velük arra utaltatni és ha bankszámláról töltenél fel egyenlegedet akkor ismert legyen a bankszámlaszámod, mert csak saját bankszámla használható erre.
Akkor teljes a regisztráció itt ha a bankszámlaszám is meg van adva és esetleg bankkártya is van hozzá adva. Azt szokták később ajánlgatni ha még nem lenne kártya hozzárendelve. Fordított a sor.
Nem emelnek le róla pénzt, magyar fiók esetén csak egy adminisztrációs adat, nem fizetési forrás. A bankszámlaszám itt tárolva nem alkalmas visszaélésre, nincs okod a bizalmatlanságra.
Egyébként is ha valaki illetéktelen hozzáfér a bankszámládhoz az bank biztonsági probléma, én a bankokat is felvenném a bizalmatlansági listára.[ Szerkesztve ]
-
-
Bacusuz
őstag
Sziasztok,
hosszú idő után újra beizzítottam a Paypal fiókomat, a revolut kártyámat tettem alapértelmezettnek € pénznemben.
Ma érkezett egy kisebb összeg € és azt szeretném átvezetni a revolutomra ugyan ebben a pénznemben.
Abban kérném a segítségeteket, hogy hogyany tudom ezt a legolcsóbban megvalósítani?
köszi előre is.[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Topikgazda
válasz Bacusuz #47886 üzenetére
Egyszerű a válasz, nincs rá közvetlen mód. Egy dolgot lehet tenni, én Wise-nál próbáltam az ottani saját EUR bankszámlára úgy eljuttatni hogy a Xoom-on kiutaltam arra úgy hogy a PayPal EUR egyenleg volt a pénz forrás. Kérnek némi pénzt de még elfogadható mértékű. Csak EUR az ami megéri. Az hogy a Revolut EUR számlára megy-e azt nem tudom, de tudtommal ott nincs úgy ahogy a Wise-nál.
-
Bacusuz
őstag
hát nekem ez nem megy, bejelentkezek a paypal adatokkal a Xoomra de nem jutok tovább. Nem a paypal egyenleget akarja használni, valamint megkérdezi mely országba akarom küldeni, ha Litvániát írom amilyen a Revolut akkor a városbeírásnál akadok el és forintra akarja küldeni átváltással, ha meg MO-t írom be célországnak akkor sincs lehetőségem € ban küldeni. Én vagyok a béna?
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
-
Bacusuz
őstag
köszi a segítséget, sikerült. Ott akadtam el hogy nem tudtam kiválasztani a PP-t mint fizetőoldalt és ennek az volt az oka hogy ugyan annyit akartam elutalni mint amennyi volt rajta és a 99 cent költség miatt nem volt elég pénz.
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Malfroy
aktív tag
Hello, nemsokára tervezek egy nagyobb értékű terméket rendelni külföldről (millió feletti összegről beszélünk ) és láttam hogy a kívánt weboldalról ahonnan rendelnék rendelkezésre áll PayPal fizetési lehetőség . Gondolom ezt ki kell használni és ezt a fizetési módszert kell választani a sima bankkártyás fizetés helyett de hogyha nem így van akkor írjátok le. tegnap létrehoztam az új számlámat ezért szeretnék itt információt kapni hogy vásárlásnál mire figyeljek oda, mi az ami nagyon fontos, illetve abban az esetben ha nem azt a terméket kapnám meg amiért fizettem , vagy meg Se kapom akkor mit tudok tenni. mi ennek az ügynek a lebonyolítása és mennyi időt vesz igénybe, ha bekövetkezik .Szeretném előtte a témát körbejárni,nem szeretnék beleszaladni semmi meglepő és kellemetlen dologba, És hogy bármiféle veszteség érjen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Malfroy #47892 üzenetére
A javasolt PayPal és a ott a fizetési eszköz bankkártya, már 10 $ esetén kevesebbet fizetsz így mert a PayPal árfolyam nem egészen jó.
Pl:
1 USD = 375,406 HUF, nálam a Wise árfolyama 358,8 HUF, az OTP árfolyama 363,53 Ft
1 EUR = 405,056 HUF a Wise árfolyama 387,1 HUF, az OTP árfolyama 391,56 FtNagyobb összeget csak akkor tudsz fizetni ha teljes a regisztrációd, tehát meg van adva a bankszámlaszám, bankkártya is van hozzáadva.
Nem minden esetben van vásárlói védelem, a felhasználói megállapodás írja a feltételeket.
Meg kell pontosan nézni hohgy az adott oldal nem csaló oldal-e, kérdezgetni a vásárlás előtt és az esetleges minősítéseket, vagy a Neten rákeresni.
Az sem mindegy hogy honnan jönne az adott dolog, mert ha harmadik ország (nem Magyarország, nem EU) akkor vámolás téma is előjön -
ledgeri
nagyúr
válasz ledgeri #46962 üzenetére
No Azóta próbálkoztam párszor, arányaiban 10-ből 9-szer az fogadott, hogy nem tud azonosítani a rendszer. 1* meg be tudtam lépni, de amint a korábbi lekérdezést kérném le, vagy újjat, hírtelen megint nem vagyok felfogható a rendszer számára.
5* beszéltem a csodatelefonszámmal:
Először más számról hívtam őket, mert azon volt egyenlegem, persze, hogy olyan azonosítást akart végezni az aktuális ugyfeles, amelyik az adott telefonban lévő másik simkártyát használta volna (SMS), de mivel épp hívás ment, és olyan a modem, így nem jött át élőben. Igen, én vagyok a milyen... már hallom
Másodszorra már átkerült az egyenleg az adott SIMre- azóta egyszer sem próbálkoztak SMS kóddal, vagy emailes kóddal, szóval megérte. Persze ekkor megvolt az eggyüttálás és bejutottam (ugyintéző aktivitásától függetlenül, korábban is mint ahogy hívtam). Ennek ellenére az adatlekérés megint tiltott volt. Az ügyfeles azt monta, hogy KYC kell, és küldött egy emailt a linkkel (persze belépés után működőt, továbbiakban "használhatót"). Megkérdeztem, hogy bármi más fiókblokk van-e, mondta nem. Fotófeltöltsre nem voltam berendezkedve, és gondoltam: végre már be tudok jutni ha akarok, így ezen a problémán túl is, majd megcsinálom.... azóta se tudtam odáig belépni... Igen, én vagyok a milyen... már hallom
Harmadszorra, előző után pár nappali próbálkozásra már megint nem engedett be, mert (luxus-kiírni konkrétabb okokat).... Aktuális hölgyike azt javasolta, hogy várjak pár hetet, mert a rendszer tiltott... Mondom oké, köszi!
Negyedszerre kb egy hónap után, megint semmi, hölgyike megint "Várjak 5 napot". Kérdeztem, hogy a több az jobb, vagy nem számít... Megkaptam, hogy nem számít (köszi előző hölgyike).
Ötödször, ma, már belépési próba előtt felhívtam őket... Érdekes módon kiderült, hogy van egy emailcím, amire küldhetek emailben igazolványképet, lakhelyigazolást (mert ez a legbiztonságosabb módja az ilyen doksik küldésének -ugye), mert a rendszer nem tud beazonosítani, mert nincs kártyám hozzáadva (az adott email, meg adott telószám, amire megy a password-reset link, és SMS az nem kielégítő)... Oké.... Még telefonon megkaptam, hogy 1-2 óráig ne lépjek be, mert át kell futnia a cuccnak. Vonalat tartva elküldtem az emailt, a csajszi leokézta látta, de tartotta az 1-2 órát. Még akkor visszajött emailben, hogy az infók mgkérkeztek. Mondom cool.
kb 4-5 órával később, próbálok belépni... és ugyan az az üzenet fogad: nem tudnak azonosítani: Need help?Bőven több pénzem ment el az ügyfélszolgálat hívására, mint számukra transfer-fee az átmenő pénzforgalmamból mióta accountom van náluk.
Több időt töltöttem el az ő hívásukkal emiatt, mint összesen vásárlás-függő tevékenységgel az oldalukon.
Az adatletöltéshez hirtelen több adatkell, mint az adatok összeállításának kéréséhez, és azok megadása sem elég, amit kérnek, mert a rendszer tökéletes, és kommunikatív.
10/10, *****, Recommended!Az meg bónusz, hogy kétszer említették, hogy "csinálhatok új fiókot"... de persze abban nem fogom megkapni a mostani adatait, mert gondolnám privacy,...
A Negyedik próbakor kiderült, hogy lehetne kérvényezni telón a fiók törlését, ami megint sehol sincs leírva... de így megint adatok nuku.
Ma derült ki, hogy az ügyfeles rákérdezhet, hogy emailben küldhetik-e ki a GDPR anyagot... Csak hát az nem biztos, hogy mindent tartalmaz ami nekem kell, és az oldalon elérhető... ha az oldal elérhető...Jó lesz ezzel még hónapokat töltögetni! Alig várom!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Topikgazda
válasz ledgeri #47894 üzenetére
2009 óta használom, de semmi azonosítási gondom nem volt és komolyabb belépési gond sem. Igaz úgy 4 éve voltak gondok egy rövid ideig az sms küldéssel-fogadással, de azt már rég stabilra állították.
Ezt nem nagyon értem: Másodszorra már átkerült az egyenleg az adott SIMre- azóta egyszer sem próbálkoztak SMS kóddal, vagy emailes kóddal, szóval megérte.
Telefonszámot és e-mail címet használok (ugyanaz 2009-óta) és ezekre semmilyen PayPal csalásos dolgot nem kaptam.
Szóval sajnálatos hogy neked még mindig problémás a használat, de ha ki tudod mozgatni az egyenlegen lévő pénzt, én is csak azt tudom ajánlani hogy egy új regisztráció, stabil e-mail címmel és hitelesítő alkalmazásos belépési védelem, ha már az sms témával ennyit szendvedtél.[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Az
Először más számról hívtam őket, mert azon volt egyenlegem,
és aMásodszorra már átkerült az egyenleg az adott SIMre
tartozik egybe, és SIM helyett szám lett volna illendőbb oda.
Emellett nem külső személyekre gondolok, hanem bármely ügyfélszolgálatosra, aki azonosításra használhatta volna azokat, a paypal oldaláról.Fiókjaim felett én üralmat el nem veszítettem (ami lényeges lett volna akár story-ban, akár összességében), max el lettek felejtve (épp össz.mail átnézősdiben vagyok, és voltak újrafelfedezéseim ), de minden mailfiókom ma is megvan, minden max2fa-val (HWkulcsaim is vannak).
Sztorim-Irreleváns, de oldalon feljebb említett SMS-ezős meg nem jövetelhez azért csatolnám, hogy 3 fiókomnálnál esett meg kérésre meg nem érkező SMS-ek esete:
-régen egy akkor még sms-es gmail-auth-om volt, nem jött meg 2 hétig, míg más igen (akkor még nem tudtam mi hogy s mint, szóval az lehet bármi, és még az akkor létező support sem tudott segíteni, nemúgy mint a steamesnél később)
-Ez évben steames, meg egy blizzard-os irányból nem érkezett meg sms, de úgy, hogy 2 számra sem a steames, a blizzardosé azóta sem az egyikre.
A steames úgy oldódott meg, hogy a steam a saját szolgáltatóját megkérte, hogy végezzenek rendszer-ellenőrzést, aminek részeként 20-30 SMS-t kellett volna magkapjak (pár percen belül, visszaküldendő egyedi kóddal magukban, de csak 10-15 érkezett, így a szolgáltatója a steamnek megtudta, hogy mi jön át, mi nem (telefon készülékes, és énszolgáltatómos limit nem volt).
A blizzard meg support-rugalmatlanul "úgymaradt"..., mindegy is...(az)Mindezt csak azért említem, hogy nem csak a magyar/fogadó oldalon múlhat, hogy most épp egy SMS megjön-e globális irányból... Ha a steam szolgáltatójának lehet olyanja, hogy nekem nem küldött, tudott küldeni, akkor kinézem mindenkiéből, hogy lehet, hogy a nem kapok mögött nem helyi beállítás áll
A célom a paypalon tárolt adataim lekérése, majd a fiók törlése, ha tényleg nem kell, és nem újabb fiók létrehozása, vagy a paypal rendszer használata. Pénzem rajta már nincs, de a múlt évben elkezdett ilyen olyan accountok törölgetésének sorában a paypalé kiemelkedően problémás (kb 180-on túl vagyok): nem belépős support csak hívásra, embreke állít dolgokat, állításoknak eredménye nincs. Email nem opció, hogy legalább ingyen, lassú lépésekben legyen megoldva. Rendszer 5 napra tilhat miután már nem is kéne neki... ilyesmik.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Topikgazda
válasz ledgeri #47896 üzenetére
Nem értem a problémát, minek kell az adatokat lekérni? Semmi olyan adat nincs amit te nem ismersz, hiszen te adtad meg.
A számla történet ugyan lekérhető 3 évre visszamenőleg, de nem sok haszna van ha már nem akarod használni.
Az adatok lekérése is egyszerű.
Ha kezdeményezed a fiók törlést, ami nagyon egyszerű, a belépés után rákérdez hogy biztos vagy-e benne aztán törlik, a számla adatokat meg archiválják a vonatkozó törvényeknek megfelelő ideig.Ha egyszer be tudsz lépni akkor kérd le az adatokat és ha megkaptad azután kérd a törlést.
Ha itt kérem amikor elkészül akkor ki is küldik.
A törlés kérése meg két helyen lehetséges
Account és baloldalt alul
vagy a Data & privacy
Ha ezeknél kéred akkor már utána nem kell belpni.
A sms meg nem érkezés probléma mostanában azért van mert a telefon spam sms-nek veszi vagy ha nem magyar mobilszámról, hanem mondjuk német számról jön az meg letiltja és néha a mobilszolgáltató szórakozik
-
ledgeri
nagyúr
Szeretem mikor a "szaki" elmondja, hogy mit hol találok, és hogy
nagyon egyszerű, a belépés után...
, meg hogy Ha egyszer be tudsz lépni akkor kérd le az adatokat és ha megkaptad azután kérd a törlést., mikor a mondandóm, és problémám lényege, hogy egyszer lekértem az adataimat, megjott a mail, hogy össze lettek szedve, beléptem, le akartam szedni, és azóta a rendszer azt mondja, hogy nem tud azonosítani, így beléptetni sem, hogy elérjem az említett dolgokat!
Sugárzik a szakértelem!
Meg az is szép, hogy megkapom, hogy azsms meg nem érkezés probléma mostanában azért van
, miközben pont azt írom, hogy nem egyértelműen csak az egyértelműnek vélt dolgok miatt lehet sms nem megérkezés, és pakliba is illik felvenni legközelebbre egyéb tényezőket!Mondanám, hogy köszönöm az információt, csak hát ez definició szerint csak adathalmaz lehet számomra!
Ha ezeknél kéred akkor már utána nem kell belpni.
Hát akkor te sem léptél még be egy olyan fiókba, amire többszörösen is megjott a mail, hogy törölték, ....hónapokkal az utolsó levél után, ....kíváncsiságból, .... sikeresen.
Nekem sikerült, nem is egy helyen!// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Topikgazda
válasz ledgeri #47900 üzenetére
Akkor kezdjük erre a hozzászólásodra válaszoltam: #47894 Ebben egy szó nincs erről: egyszer lekértem az adataimat, megjott a mail, hogy össze lettek szedve, beléptem, le akartam szedni,
A 2023-07-06-i üzenetedre a "szaki" megadta hogy mi lehet az oka hogy nem tudsz belépni, miért nem kapsz sms-t, ott is volt egy ki értetlenség a részedről hogy minek az ember azonosítás. Minek? A biztonság kedvéért.
Nem olvastam vissza tegnap 2023 júliusig hogy elő kerüljön az alap problémád, mert a leírtakból nem arra a problémára következtettem.Ez alábbit egy teljesen értelmetlen dolognak tartom, ugyan mi haszna volt, lett volna?
Hát akkor te sem léptél még be egy olyan fiókba, amire többszörösen is megjott a mail, hogy törölték, ....hónapokkal az utolsó levél után, ....kíváncsiságból, .... sikeresen.
Nekem sikerült, nem is egy helyen!
Csodálkozol a hogy "kíváncsi" embereket kizárják?Ha már a PP pénzügyes cég akkor ezek szerint próbálkoztál ilyennel a PayPal-on kívül, egy bank sem nézné jó szemmel ha valaki "visszaellenőrizné" a törölt adatait, bár van erre hivatalos megoldás mindegyik cégnél és nem kell egy lezárt fiókba belépéssel próbálkozni.
De írva van hogy nem azonnali a törlés és és 5 évig még a PayPal is tárolja a számla adatokat archívként, mert rájuk is vonatkoznak a törvények.
Szóval sok sikert az értelmetlen dolgokra és sajnálatos módon engem is lefoglaltál értelmetlen dolgok értelmezésével és válaszok írásával.Még egy apróság, olvasd vissza az előző hozzászólásaimat nem tettem rád sértő megjegyzéseket, a kölcsönösség elve alapján ezért el várom az esetemben is.
Emberként ne tarthatom a fejemben egy 47900 hozzászólásoknál tartó topik majd egy évvel ezelőtt felmerült, egy hozzászólói problémáját. Ha ezért hiányzik neked szakértelem akkor vállalom, de a sértegetés akkor sem helyénvaló részedről.
Részemről ennyi, az adataidat ezen az úton is lekérheted:
Postai úton, levelét a központi irodánknak címezve: PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., Attention: Legal Department, 22-24 Boulevard Royal, 2449 Luxembourg, Luxemburg.[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Ha egy felhasználó a saját hozzászólására válaszol akkor általában a korábbival összefügg az aktuális, az a kontextusa.
Ha hsz-eimre keresel, majd az oldalon az SMS szóra böngészővel, akkor láthatod, hogy az első említésem az SMS-ről az, hogy az is megjon, mint jelszóhelyreállítás eleme, ami meg lefut. Nem volt sejtetve sem akkor, hogy sms ne érkezne meg.Csodálkozol a hogy "kíváncsi" embereket kizárják?
Ha egy fiók létezik, és elérhető akkor beleléphetek, ha nem létezik, nem tudok belelépni. Ha azt mondják, hogy törölték, de én bele tudok lépni, akkor igazat mondtak? Én kíváncsiként megtudtam, hogy ez nem 100%-os arány globálisan, és mostmár nézem, ellenőrzöm... te elfogadod, hogy ha azt mondják hogy 100%. (és ha újraolvasod kiderül, hogy sorrendben: töröltetném, azt mondják, hogy törlődött, visszanézek, és be tudok lépni a sorrend, és nem az, hogy "próbálok belépni az aktív fiókomba, be tudok lépni, majd kizárnak, mert próbáltam". Kérésre törölt, majd nem beleléphető fiókból meg nem "kizártak", hanem kérésemre törölték. (Nem, nem megyek oda minden érintett szeróhoz ellenőrizni, de ha én nem tudok azzal belépni, amivel korábban tudtam, akkor más sem fog tudni.... ez a kulcs)...nem kell egy lezárt fiókba belépéssel próbálkozni.
A nem kell nem egyenlő a tilossal, vagy lehetetlennel. Ha mégis sikerül akkor az le volt zárva igazán?
Szerinted jó, hogy az interneten maradhat "törölt", de akkori (belépési) adatokkal beleléphető profil? Biztos, hogy észrevennéd, hogy egy 2014-ben "törölt" valamidbe belelépnek holnap? Jó érzés lenne? Én a fentivel próbálok ellene tenni!De írva van hogy nem azonnali a törlés
Ha 90 napot mondanak, még emailt is küldenek, hogy letelt, és 100. nap után elérhető egy fiók, akkor én onnantól kezdve egykben sem tudok bízni, és ellenőrzöm az állításokat! Az, hogy a Paypalt másik oldalról mi köti, nem érdekel, az, hogy közöttünk minek, és hogy van vége az érdekel!// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Kerio
őstag
Sziasztok!
Az ebay-en vásároltam valamit, amire az eladó annyit reagált, hogy nincs készleten. Vissza is adta a pénzt, majd az ebay visszautalta a k&h számlámra. Az mennyire normális, hogy zároltként van a számlámon ez az összeg? Május 7.-én utalták vissza, vagyis 9 napja.
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
Topikgazda
Az mennyire normális, hogy zároltként van a számlámon ez az összeg?
Annál a banknál ez a normális, de magyarázatot ami értelmes lenne nem adnak.Amikor fizettél akkor zárolásra kerül a pénz minimum 24 óra, a kereskedő bankja pár napon belül szokta leemeltetni. Ha közben valamiért a vásárlás sztornózva lesz akkor szokott némely banknál az a technikai probléma felmerülni hogy az eredeti vásárlás még zárolt állapotú, ott van náluk és a leemelésre várnak, de mivel nem fogja a kereskedő bankja a pénzt elvinni ezért némileg keverednek a dolgok.
A lényeg az hogy ilyenkor bármit is mondanak banki belső könyvelés van folyamatban, nem az eBay-re kell várni mert az hogy ők visszaadták az igaz. Egy már elvitt pénz visszakönyvelése még a leggagyibb bankbál is maximum 5 nap, de a 2-3 nap a jellemző.
Kérdezz-rá a bankodnál, de néha olyan kamu szöveget adnak elő hogy csak na és az ügyintéző nem mindig látja a technológia folyamatát a pénz mozgásának, mert nem biztos hogy van rá jogosultsága, van valami technikai részleg azok látják.[ Szerkesztve ]
-
Kerio
őstag
Köszönöm! Rákérdeztem, kb nem értett semmit, először mondta, hogy a paypal.. Mondtam neki, hogy megtudom mutatni, hogy onnan ki lett utalva, utána azt mondta, hogy akár 10-12 nap is lehet, és még várjak.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
Hintalow
senior tag
Az a pénz el sem ment, gondolom röviddel a vásárlás után történt ez, szóval annyit csináltak, hogy a zárolásban lévő összegre, ami várta a könyvelést, küldtek egy "nem fogjuk lehívni" üzenetet (ami láthatólag nem jutott el a bankig) vagy még ennyit sem csináltak, mondván úgy is kijön egy idő után a zárolásból az összeg.
A legtöbb bank 15 napos zárolásokkal különíti el a tranzaktált összegeket, szóval a vásárlás dátumához képest + 15 nap körül felszbadul majd az összeg így is úgy is.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Topikgazda
válasz Hintalow #47907 üzenetére
Nem szeretném ha azt gondolnád hogy az eBay-t védem, de ők bizony sztornózták a fizetést, nem az van hogy "még ennyit sem csináltak".
Nem írtam volna a bankot probléma oknak, ha másnak nem lett volna pont velük ilyen gondja, ráadásul az magyar webshop visszatérítése volt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Blu-ray lejátszók
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Mobil flották
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- További aktív témák...
- Playstation 4 PRO CUH-7216B 1TB SSD + Játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1TB (!!!) titánszürke VADONATÚJ BONTATLAN 36 hónap garanciával!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Kingston Fury Renegade M.2 4TB
- Destiny 2 Limited Edition (PC)
- ÚJ! Samsung SM-S928B/DS Galaxy S24 Ultra 5G Dual Sim 512GB 12GB RAM Titanium Black
- Samsung 24 Full HD monitor Hdmi-s
- ÚJ! Samsung SM-S928B/DS Galaxy S24 Ultra 5G Dual Sim 256GB 12GB RAM Titanium Grey
- MSI RTX 4070 GAMING X TRIO 12GB Kiemelten szép! ALZA GARANCIA 2026.07.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen