Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz #16729600 #39018 üzenetére

    Köszi, de nem erről beszéltem kaptál e-mailt az szokott is jönni. De nem kell már csatolni semmit, értem a problémát.
    Félreértesz valamit. Semmi közük a szállításhoz, nekik nem kell megállítani.
    Ahhoz van közük, hogy az e-mail-ekben is olvasható tranzakció azonosítóhoz tartozó kifizetéseket, ha az jogtalan, akkor visszavonják és a pénzt visszaadják a PayPal fiók tulajdonosnak. 10 nap a vizsgálat általában.
    Nem érdekli őket hogy mi van azzal ami ki lett fizetve. Ne várj el olyat amire nincs felhatalmazásuk és nincs rá szükség.

    Én erről beszélek:
    Biztonsági/csalással kapcsolatos problémák
    Jogtalan kifizetés
    Ebben az esetben a számlájáról egy olyan kifizetést hajtottak végre, amelyet Ön (vagy bárki, aki az Ön nevében kifizetéseket hajthat végre) nem engedélyezett.
    Egyéb biztonsági/csalással kapcsolatos problématípus
    Ebben az esetben egyéb biztonsági vagy csalással kapcsolatos probléma merült fel, például:
    más módon, jogosulatlanul beléptek a számlájára; jelszavát vagy PIN-kódját feltörték; a szolgáltatáshoz való hozzáférésre használt eszközét elvesztette, ellopták vagy inaktiválták.

    Hogyan segítünk...
    A jelen felhasználói megállapodás rendelkezéseinek függvényében célunk a probléma kivizsgálása, és a probléma 60 napon belül történő megoldása. Továbbá, ha az Ön problémája:
    egy váratlan számlázási megállapodás kifizetésekor a következőt fogjuk tenni 10 munkanapon belül, miután értesített bennünket: megtérítjük a kifizetés összegét; vagy ismertetjük, miért nem tudjuk megtéríteni Önnek az összeget.
    egy másik PayPal-számlára indított helytelen kifizetéskor, ezt fogjuk tenni: azonnali erőfeszítéseket teszünk a kifizetés nyomon követésére és ingyenesen értesítjük az eredményről; a lehető leghamarabb kompenzáljuk (és legkésőbb azon munkanap végén, amikor tájékoztat bennünket a problémáról) azzal, hogy a számláját olyan állapotba állítjuk, amelyben akkor lenne, ha a kifizetés a küldő fél által meghatározott feltételek mentén történt volna.
    Ez azt jelenti, hogy: ha a helytelen kifizetés következtében Önnek kevesebb pénz maradt a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal jóváírja a számláján a különbséget.
    Amennyiben a helytelen kifizetés következtében több pénz lett a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal levonja a többletet a számlájáról.
    Itt van teljes, egy táblázatban a végén hogy mikor nem jogosult a kártérítés.

    Természtesen az a legnagyobb gond hogy a pénz elment.
    De az a másik probléma, hogy azoknak akiknél a szám hordozott telefonra nem jött meg az sms, azoknak azt javasoltam hogy használják a hitelesítő alkalmazást, ami ezek szerint nem biztonságos.
    Ha van rá kapacitásod, azt azért érdemes lenen kideríteni hogy akkor hogy is történt ez a "feltörés", biztos érdekelne mást is hogy ne kerüljön ilyen kellemetlen helyzetbe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák