- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Max
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39018 üzenetére
Köszi, de nem erről beszéltem kaptál e-mailt az szokott is jönni. De nem kell már csatolni semmit, értem a problémát.
Félreértesz valamit. Semmi közük a szállításhoz, nekik nem kell megállítani.
Ahhoz van közük, hogy az e-mail-ekben is olvasható tranzakció azonosítóhoz tartozó kifizetéseket, ha az jogtalan, akkor visszavonják és a pénzt visszaadják a PayPal fiók tulajdonosnak. 10 nap a vizsgálat általában.
Nem érdekli őket hogy mi van azzal ami ki lett fizetve. Ne várj el olyat amire nincs felhatalmazásuk és nincs rá szükség.Én erről beszélek:
Biztonsági/csalással kapcsolatos problémák
Jogtalan kifizetés
Ebben az esetben a számlájáról egy olyan kifizetést hajtottak végre, amelyet Ön (vagy bárki, aki az Ön nevében kifizetéseket hajthat végre) nem engedélyezett.
Egyéb biztonsági/csalással kapcsolatos problématípus
Ebben az esetben egyéb biztonsági vagy csalással kapcsolatos probléma merült fel, például:
más módon, jogosulatlanul beléptek a számlájára; jelszavát vagy PIN-kódját feltörték; a szolgáltatáshoz való hozzáférésre használt eszközét elvesztette, ellopták vagy inaktiválták.Hogyan segítünk...
A jelen felhasználói megállapodás rendelkezéseinek függvényében célunk a probléma kivizsgálása, és a probléma 60 napon belül történő megoldása. Továbbá, ha az Ön problémája:
egy váratlan számlázási megállapodás kifizetésekor a következőt fogjuk tenni 10 munkanapon belül, miután értesített bennünket: megtérítjük a kifizetés összegét; vagy ismertetjük, miért nem tudjuk megtéríteni Önnek az összeget.
egy másik PayPal-számlára indított helytelen kifizetéskor, ezt fogjuk tenni: azonnali erőfeszítéseket teszünk a kifizetés nyomon követésére és ingyenesen értesítjük az eredményről; a lehető leghamarabb kompenzáljuk (és legkésőbb azon munkanap végén, amikor tájékoztat bennünket a problémáról) azzal, hogy a számláját olyan állapotba állítjuk, amelyben akkor lenne, ha a kifizetés a küldő fél által meghatározott feltételek mentén történt volna.
Ez azt jelenti, hogy: ha a helytelen kifizetés következtében Önnek kevesebb pénz maradt a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal jóváírja a számláján a különbséget.
Amennyiben a helytelen kifizetés következtében több pénz lett a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal levonja a többletet a számlájáról.
Itt van teljes, egy táblázatban a végén hogy mikor nem jogosult a kártérítés.Természtesen az a legnagyobb gond hogy a pénz elment.
De az a másik probléma, hogy azoknak akiknél a szám hordozott telefonra nem jött meg az sms, azoknak azt javasoltam hogy használják a hitelesítő alkalmazást, ami ezek szerint nem biztonságos.
Ha van rá kapacitásod, azt azért érdemes lenen kideríteni hogy akkor hogy is történt ez a "feltörés", biztos érdekelne mást is hogy ne kerüljön ilyen kellemetlen helyzetbe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch tökéletes állapotban
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független
- Airpods Pro 2 USB-C, új, bontatlan, számlás, 1 év gari
- Samsung Galaxy Tab S8
- Best Buy Méregzsák / Xeon E5-1660 - 16 szál / RTX 4060 / 64GB RAM / 2db Intel Ipari SSD / Foxpost