Új hozzászólás Aktív témák

  • Kékes525

    félisten

    válasz V/ #40026 üzenetére

    "De ne értem, akkor eddig sosem nyomtál rá erre a Complete Payment-re?"

    Soha, mert nem is volt ott. Szerintem azért tette ki, mert valami problémát érzékelt a fizetésben.
    A boltról indítottam a fizetést, az átvitt a paypal-ra, ott láttam a boltból áthelyezett fizetési kérelmet. Azt le OK-ézva visszakerültem a boltba az Order Details-ra. De ha bármilyen hibát is csináltam, vagy bármilyen hiba is volt, azt kezelnie kellene a PayPalnak. De nem volt hibaüzenet.

    A bolt-nál az Order Details-on ez a hibaüzenet volt.

    "Your payment with PayPal is not complete!

    Unfortunately we haven’t received your payment through PayPal yet. If you have already completed the payment process with PayPal please give it at least 2 hours to get updated in our system. If after two hours you still have problem with the payment, please either try again or contact customer service for help.

    If your payment is not complete with PayPal you may try the button below to complete your payment."

    Már letelt a 2 óra.

    [ Szerkesztve ]

    Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

Új hozzászólás Aktív témák