Új hozzászólás Aktív témák

  • Rohir

    tag

    Üdv!

    Rendeltem még augusztus végén egy rajtáblát kínából, fizetésre PayPal-t használtam mert gyanúsan olcsó volt.
    Nos ez a dolog október végén meg is érkezett, teljesen más egy 500 forintos valami jött, nyilván még aznap elindítottam a leklamáció kezelést visszafizetésre hogy átvertek, képet is tettem fel, hogy mi szerepel oldalon és végül mit kaptam.

    Pár napja jött a PayPal döntés mert az eladó nem válaszolt semmit, hogy ha visszaküldöm akkor az eladó visszafizeti, ezzel az a gond hogy visszaküldeni többe kerülne mint amennyivel lehúztak. Nyiván így nem indítottam el a visszaküldést, megjegyzésbe beírtam az egész story-t. Ma lezárta paypal az esetet eladó részére, Appeal-elni döntést nem tudom legalábbis nem találom ahol elv. lennie kéne.

    Külön írtam már supportnak, plusz hozzáadtam egy másik eset adatait is amit egy helyi fórumtárs indított ugyan azon termék kapcsán, erre gyelőre csak egy automatizált üzenetet kaptam.

    Tudok még valamit tenni az ügyben vagy viszlát 10 ezer?

    Köszönöm

Új hozzászólás Aktív témák